خبرنامه پیامکی چیست؟

خبرنامه پیامکی چیست؟ ساخت خبرنامه پیامکی با پنل اس ام اس

در این مطلب،نکاتی را در مورد افزایش سریع تعداد اعضای خبرنامه پیامکی ، ساخت خبرنامه پیامکی و استفاده از کاربرد و مزایای آن ، نحوه فعال سازی ماژول خبرنامه اس ام اس از طریق پنل اس ام اس و فعال سازی خبرنامه برای سایت وردپرس صحبت کنیم.

خبرنامه پیامکی یکی از روش‌های هدفمند، برای بازاریابی پیامکی و تبلیغات پیامکی است.شما با ساخت آن می‌توانید با مشتریان قدیمی در ارتباط باشید و ارتباط خود را با مشتریان را حفظ نمایید. کافی است برای فروشگاه و کسب و کار خود یک سیستم باشگاه مشتریان راه اندازی نمایید و سیستم خبر نامه اس ام اسی را فعال کنید، تا بتوانید به افرادی که از قبل، شما را می‌شناسند، پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

یکی از مزیت‌های بازاریابی پیامکی از این طریق ، ارسال اس ام اس تبلیغاتی به‌صورت هدفمند است. زیرا به افرادی که شما را می‌شناسند و با علاقه پیامک تبلیغاتی شما را دنبال می‌کنند، پیامک انبوه ارسال می‌کنید.

بعد از مطالعه این مقاله شما به سادگی می‌توانید، سیستم خود را راه اندازی کنیدو از کاربرد خبرنامه پیامکی بهره ببرید.از مشتریان خود بخواهید، که در این سیستم عضو شوند و به افرادی که در سیستم باشگاه مشتریان شما هستند، پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید، تا علاوه بر تبلیغ محصولات، وفاداری مشتریانتان را نیز افزایش دهید.

ساخت خبرنامه پیامکی در پنل اس ام اس :

برای ساخت خبرنامه پیامکی در سامانه پیام کوتاه ابتدا، وارد بخش دفترچه تلفن شوید. یک دفترچه تلفن برای اعضای آن ایجاد نمایید، مثلا می‌توانید نام دفترچه تلفن را باشگاه مشتریان یا خبر نامه پیامکی تعریف نمایید.حتی می‌توانید مشتریان خود را دسته‌بندی کنید و بر اساس نوع مشتریان چندین دفترچه تلفن داشته باشید. مثلا مشتریان درجه A، مشتریان درجه B و….

پیامک سفید (white sms)
مشاهده

بعد از ساخت دفترچه تلفن در پنل اس ام اس وارد بخش امکانات پیشرفته >منشی عضویت شوید .حال از این بخش می‌توانید، کلیدواژه برای عضویت در خبرنامه را تعریف نمایید.

لغو عضویت در خبرنامه پیامکی :

یکی از قابلیت‌های منشی عضویت، که باید در خبرنامه پیامکی از آن استفاده نمایید، قابلیت لغو عضویت از خبر نامه است. همواره در زمان ثبت نام کاربر و همچنین در زمان ارسال پیامک به اعضا، یاداوری کنید، که هر زمانی که بخواهد می تواند با ارسال عدد ۰ از لیست  خارج شوید.

این کار باعث می‌شود مخاطب احساس امنیت داشته باشد، که هر زمانی که بخواهد می‌تواند با ارسال عدد ۰ از آن خارج شود و همیشه زمان عضویت به کاربر این نکته را یاداوی نمایید ،که عضویت در خبرنامه اس ام اس رایگان است و هر زمان که بخواهید با ارسال عدد ۰ می‌توانید دریافت پیامک آن را غیرفعال نمایید.

همچنین در انتهای متن پیامک‌هایی که ارسال می‌کنید؛ بهتر است به کاربر پیشنهاد دهید، در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک عدد ۰ را به سامانه پیامکی شما ارسال نمایید.

این کار باعث می‌شود از نظر برند عملکرد بهتری داشته باشید، باید خدمتتان یادآور شویم که طبق تجربه دیده‌ایم ،کم پیش می‌آید که کسی عدد ۰ را برای لغو عضویت ارسال کند و اگر کسی عدد ۰ را ارسال کند، هزینه شما را بابت ارسال پیامک کاهش داده و شما به افرادی که علاقمند هستند پیامک می فرستید که می‌توانند به پیامک شما واکنش بهتری نشان دهند.

راهنمای فعال سازی خبرنامه پیامکی :

راهنمای فعال سازی خبرنامه پیامکی

افزایش تعداد اعضا در خبرنامه اس ام اس :

یکی از راهکارهایی که می‌توانید لیست اعضای خبرنامه پیامکی را به‌سرعت افزایش دهید استفاده از بلیبوردها و همچنین تبلیغ برای عضویت در پایان همایش است.

چرا سامانه پیامک برای سایت من لازم است؟
مشاهده

شما می‌توانید یک خط اختصاصی رند برای پنل پیامک خود خریداری نمایید و در بیلوردها بنویسید ،در صورتی که به این موضوع علاقمند هستید عدد ۱ را ارسال نمایید، یا در پایان همایش‌ها از حضار بخواهید در صورتی که می‌خواهند، عضو باشگاه مشتریان و خبر نامه اس ام اسی شما شوند عدد ۱ را به سامانه پیامکی شما ارسال کنند.

حتما همانجا نیز به حضار بگوید که هر زمان که خواستید با ارسال عدد ۰ از لیست  خارج می شوید و دریافت پیامک برای شما هیچ هزینه‌ای ندارد.

ایجاد خبرنامه پیامکی در وردپرس :

سامانه پیام کوتاه بازدید ایده قابلیت ایجاد خبرنامه پیامکی همراه با تایید شماره موبایل برای کاربران سایت وردپرس را دارد و شما می‎توانید از افزونه پیامکی وردپرس WP SMS برای ایجاد خبرنامه اس ام اسی در وردپرس استفاده نمایید.

این افزونه پیامکی به شما ابزارک‌های متنوعی ارائه می‌دهد، که می‌توانید در سایدبار یا فوتر سایت خود قرار دهید و از کاربر بخواهید که در خبر نامه سایت شما عضو شود.

برای راه‌اندازی خبرنامه پیامکی وردپرس افزونه WP SMS را از مخزن وردپرس نصب نمایید وارد بخش پیکربندی افزونه پیامک شوید و تنظیمات زیر را انجام دهید.

درگاه سامانه پیامک را bazdidideh.com قرار دهید.
نام کاربری : نام کاربری ورود به سامانه پیامک
رمز : رمز ورود به سامانه پیامک
خط ارسال پیامک : ۱۰۰۰۲۰۴۰۰۰

سپس وارد بخش دفترچه تلفن شوید، یک نام برای دفترچه تلفن و اعضای خبرنامه پیامکی ایجاد نمایید.

حال به بخش نمایش> ابزارک‌ها مراجعه نمایید و ابزارک خبر نامه پیامک وردپرس را در بخش دلخواه سایت مانند فوتر یا سایدبار قرار دهید.حالا خبرنامه پیامکی سایت وردپرس شما آماده است و می‌توانید برای جذب عضوجدید تلاش‌تان را آغاز نمایید و از کاربرد خبرنامه پیامک در سیستم خود بهره ببرید.

پنل پیامک برای ارومیه
مشاهده
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *