پنل پیامک مازندران

پنل پیامک مازندران - مزایای ارسال پیامک انبوه در استان مازندران

برای ارسال پیامک انبوه در استان مازندران میتوانید با خرید پنل اس ام اس مازندران ،به افرادی که در این استان هستند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.با تهیه سامانه پیامکی مازندران، بانک شماره موبایل استان(شهر بابل ،امل،قائم شهر و…)به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.پس در این مقاله به بیان مزایا و امکانات پنل پیامک مازندران می پردازیم.

همانطور که میدانید در حال حاضر بازدهی تبلیغات پیامکی بیشتر از تبلیغات تراکتی، چاپ در روزنامه ها و… است چرا که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتباطات، کم کم تبلیغات چاپی جای خود را به تبلیغات اینترنتی و پیامکی میدهند.

قابلیت ‎ها و امکانات پنل پیامک مازندران

یکی از امکانات سامانه پیام کوتاه مازندران بانک شماره موبایل بروز میباشد، که سامانه پیام کوتاه بازدید ایده بصورت رایگان و دسته بندی شده در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید با استفاده از این بانک شماره تلفن، پیامک انبوه تبلیغاتی در شهرهای مختلف استان مازندران ارسال کنید.

شماره های فعال مناطق شهری مازندران در سامانه پیامک موجود می باشند و شما می توانید به راحتی به مناطق هدف خود در این استان پیامک ارسال کنید.

به کدام شهرهای استان مازندران میتوان پیامک ارسال کرد؟

بانک شماره‌های موبایل شهرستان‌های مختلف استان مازندران در سامانه پیامکی بازدید ایده موجود میباشد و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

ساری ، بابل ، آمل ، قائم شهر ، بهشهر ، چالوس ، نکا ، بابلسر ، تنکابن ، نوشهر ، فریدون کنار ، رامسر ، جویبار ، محمود آباد ، امیرکلا ، نور ، گلوگاه ، زیرآب ، سوادکوه ، عباس آباد ، خلیل شهر ، رستم کلا ، شیرود ، چمستان ، کلاردشت ، سلمان شهر ، هچیرود ، ارطه ، سورک ، شیرگاه ، پل سفید ، کیاکلا ، سیمرغ ، بهنمیر ، هادیشهر ، رویان ، ایزدشهر ، گتاب ، سرخرود ، مرزن آباد ، نشتارود ، کلارآباد ، زرگر محله ، کیاسر ، پول ، کجور ، کوهی خیال ، دابودشت ، آلاشت ، رینه ، بلده ، پایین هولار ، مرزیکلا ، فریم ، گزنک ، خوش رودپی ، امامزاده عبدالله

ارسال پیامک زنده از طریق دکل همراه اول LBS
مشاهده

اگر بخواهیم تنها به محدوده مشخصی از شهر های استان پیامک تبلیغاتی ارسال (ارسال هدفمند) کنیم !!

ارسال پیامک بر اساس منطقه ای کدپستی در سامانه پیامک مازندران

برای ارسال هدفمند شما پنل اس ام اس مازندران ، امکانی با نام ارسال کدپستی را فراهم کرده است، تا بودجه تبلیغاتی خود را صرف کاری کنید، که برایتان بازدهی دارد. تنها کافیست کدپستی منطقه ای را که میخواهید، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، در سامانه وارد کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنید.

شما میتوانید با استفاده از قابلیت ارسال کدپستی یا ارسال از روی نقشه پنل پیامک مازندران، به منطقه دلخواه خود پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل

یکی دیگر از امکانات سامانه پیام کوتاه مازندران، قابلیت ارسال از طریق دکل میباشد. به این ترتیب که شما میتوانید تنها به شماره های ایرانسل از این طریق پیامک ارسال کنید. اگر کسب و کارتان در محلی است که افراد زیادی از آنجا تردد میکنند، میتوانید با انتخاب محل مورد نظر خود از روی نقشه، به تمامی اشخاصی که تا ۷ روز از آنجا عبور کرده اند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

ارسال پیامک برای اصناف با پنل اس ام اس مازندران

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان مازندران و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف می باشد.
برخی از کاربران سامانه اس ام اس قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

وب‌ سرویس ارسال پیامک صوتی
مشاهده

ارسال پیامک براساس تفکیک سن و جنسیت در سامانه پیامک مازندران

ارسال پیامک براساس تفکیک سن و جنسیت : آیا مشتریان شما محدود به سن و یا جنسیت خاصی میباشند؟ پس باید برنامه ای اساسی برای هدفمند شدن پیامک هایتان داشته باشید. سامانه پیامک مازندران این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید بصورت هدفمند پیامک ارسال کنید.

دقیقا یکی از رازهای موفقیت کسب و کارهای بزرگ، استفاده از امکانات پنل پیامک مازندران و ارسال پیامک هدفمند میباشد. بیشتر آموزشگاه ها، سالن های آرایشی، فروشندگان لباس و… از این راه برای افزایش فروش خود استفاده میکنند.

با پنل اس ام اس مازندران میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟

  • با خرید پنل اس ام اس در مازندران ؛ میتوانید پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در مازندران ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  • با خرید پنل اس ام اس در مازندران ؛از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در مازندران ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در مازندران ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های استان مازندران دسترسی داشته باشید.
  • با خرید پنل اس ام اس در مازندران ؛ میتوانید به سرشماره های رند استان مازندران پیامک ارسال کنید.
  • با خرید پنل اس ام اس در مازندران ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی را اغاز کنید.

خرید پنل اس ام اس مازندران

استان مازندران

مازَندَران، استانی در شمال ایران و در کرانه‌های جنوبی دریای خزر که پرجمعیت‌ترین شهر آن ساری، مرکز استان، و پرجمعیت‌ترین شهرستان آن بابل می‌باشد. این استان هم‌مرز با استان‌های گلستان، سمنان، تهران، البرز، قزوین و گیلان است.

چگونه نظرسنجی پیامکی برگزار کنیم؟
مشاهده

قله دماوند مرتفع‌ترین قله ایران در مازندران و در شهرستان آمل قرار دارد. این استان یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق ایران از لحاظ تراکم جمعیتی است. این استان دارای ۲۲ شهرستان است.

مازندران با آب و هوایی معتدل، اراضی حاصلخیز، طبیعت گوناگون و مفرح ساحلی، مکانی مساعد برای توسعه گردشگری است.مازندران استانی فرهنگی است و به دلیل دانش آموختگان با تحصیلات دانشگاهی باسوادترین استان کشور است.

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *