خط خدماتی عمومی پنل اس ام اس چیست؟

خط خدماتی عمومی پنل اس ام اس

یکی از دغدغه های اصلی دارندگان پنل اس ام اس و یا در حالت کلی کسانی که قصد ارسال پیامک تبلیغاتی را دارند، ارسال پیامک به شماره های مسدود یا همان بلک لیست میباشد. باید بگویم نه تنها متن های تبلیغاتی بلکه متن های اطلاع رسانی هم به این دسته از کاربران ارسال نمی شود! در این راستا سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ، جهت داشتن تبلیغاتی هدفمند راهکاری را برای استفاده کنندگان پنل پیامک معرفی می کند و آن استفاده از خط خدماتی عمومی ( خط خدماتی رایگان ) میباشد.

هرچند که در مطالب قبلی به ماجرای بلک لیست ها اشاره شده، اما در ابتدا میخواهیم برای باری دیگر به این موضوع اشاره کرده و سپس به بررسی راهکار (خط خدماتی عمومی) بپردازیم.

خط خدماتی عمومی ارسال پیامک به لیست سیاه

قبل از هرچیز، باید به این نکته اشاره کنم که خطوط خدماتی صرفا جهت ارسال متن ها و پیامکهای اطلاع رسانی به مشترکینی هستند ،که خودشان انتظار دریافت آن پیامک را دارند. اما راهکار سامانه پیامکی بازدید ایده چیست؟

سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ، برای مشترکینی که میخواهند پیامک های صرفا اطلاع رسانی ارسال کنند ۲ خط خدماتی عمومی به صورت رایگان و اشتراکی واگذار میکند. این خطوط توسط مدارک شرکت ما خدماتی شده اند ،که به صورت اشتراکی در اختیار کاربران قرار داده می شود. خطوط خدماتی اشتراکی ما به اینصورت میباشد:

۱۰۰۰۲۰۴۰۰
۵۰۰۰۱۲۵۴۷۵

اما کاربردهای استفاده از خطوط خدماتی عمومی چیست؟ در ادامه میخواهیم به مواردی از آنها اشاره کنیم، با ما همراه باشید…

کاربردهای خط خدماتی عمومی :

همانطور که گفته شد، این خطوط برای ارسال متن های صرفا اطلاع رسانی کاربرد دارند و نمیتوان توسط آنها پیامک تبلیغاتی ارسال کرد.

پنل پیامک برای گلستان
مشاهده

خط خدماتی عمومی برای وب سایت ها و اتوماسیون ها :

اگر صاحب وب سایتی هستید، حتما تعامل با مشتری یکی از شاخصه های اصلی کسب و کار شما میباشد. همانطور که میدانید پنل های اس ام اس بازدید ایده  قابلیت اتصال به وب سایت اینترنتی شما را دارند و شما تنها با استفاده از خط خدماتی میتوانید پیامک های حاوی کد تایید ثبت نام و یا هر اخبار و اطلاع رسانی سایت تان را از طریق ارسال پیامک (حتی به بلک لیست) انجام دهید.

برای اپلیکیشن ها :

فرض کنید صاحب یک اپلیکیشن موبایلی هستید و میخواهید اطلاعیه هایی از جمله کد تایید یا OTP، کد تخفیف، جشنواره ها و… به مشتریان و کاربران خود ارسال کنید. در این مواقع شما نیاز به خط خدماتی عمومی دارید تا بتوانید حتی به بلک لیست ها هم پیامک ارسال کنید.

خط خدماتی عمومی برای فروشگاه های اینترنتی :

گمان کنم تا به حال یکبار هم که شده خرید اینترنتی انجام داده اید! در این حالت، اطلاعیه های خرید و پرداخت برای شما پیامک میشود. آن هم در زیر ۲ دقیقه! خطوط خدماتی اشتراکی به شما این امکان را می دهند تا مشتریان وب سایت خود را در جریان موفق بودن خریدهایشان بگذارید( امکانات خط خدماتی عمومی ) و همچنین رضایت و اعتماد شان را جلب کنید.

آموزشگاه ها، ادارات و سازمانها :

آموزشگاه های زبان، مدارس، موسسات، ادارات و سازمانها… همه و همه از کسب و کاری کوچک گرفته تا بزرگ نیازمند پنل اس ام اس میباشند. حال برای تبلیغ یا اطلاع رسانی!

اما دغدغه اصلی آنها اینست که نمیتوانند به شماره های بلک لیست پیامک ارسال کنند! با خطوط خدماتی اشتراکی سامانه پیامکی بازدید ایده از این پس می توانید به راحتی و در کسری از دقیقه برای دانش آموزان، کارکنان، ارباب رجوع و… پیامک ارسال کنید.

پنل پیامک لرستان
مشاهده

به عنوان مثال میتوانید زمان شروع کلاس ها، دایر بودن کلاس ها، جلسه اولیا و مربیان و… را به راحتی اطلاع رسانی کنید!

خرید پنل پیامک با خط خدماتی عمومی :

خب! حال که با امکانات و کاربردهای خط خدماتی عمومی آشنا شدید، برای تهیه پنل اس ام اس و همچنین استفاده آسان شما، لیستی از امکانات و تعرفه ها را برایتان آورده ایم! تنها کافیست برای یکی از پنلها ثبت نام کنید و علاوه بر خط خدماتی رایگان صاحب پنل اس ام اس با امکانات ویژه شوید…!

خرید و فعال سازی آنی پنل پیام کوتاه
تعرفه ارسال پیامک تمامی اپراتور ها
بررسی و مشاهده امکانات سامانه پیامک

در پایان

همانطور که از نام خطوط مشخص است، این خطوط عمومی بوده و بصورت اشتراکی بین کاربران قرارداده میشود. بنابراین این خطوط اشتراکی یا عمومی، دریافت پیامک ندارند و شما تنها میتوانید از این خطوط اقدام به ارسال پیامک کنید.

برخی از مشتریان درصدد دریافت پیامک از سوی کابرانشان هستند ،که سامانه پیامکی بازدید ایده تدابیری برای آن دسته از کابران نیز اندیشیده است. راهکار آن استفاده از خطوط اختصاصی پیامک میباشد.

, , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *