پنل پیامک برای مدارس

پنل پیامک مدارس - ارسال پیامک به اولیاء

یکی از ابزار های کارآمد برای هر مدرسه ای سامانه پیامکی آن می باشد،که یک مدرسه را نسبت به سایر مدارس متمایز سازد. پنل پیامک مدارس برای ارسال پیامک به اولیاء و همکاران،میتواند کاربرد های بسیار زیادی داشته باشد، برای مثال پنل اس ام اس شما یکی از ابزار هایی می تواند باشد، که بین مسئولین و سیاست های آموزشی مدرسه با دانش آموزان ارتباط خوبی برقرار بکند.

در گذشته برای ارتباط با اولیا دانش آموزان لازم بود، که تلفنی با آن ها تماس حاصل کرد. این شیوه زمان زیادی را صرف خود می کرد. همچنین تماس تلفنی هزینه هایی را برای مدرسه در پی داشت.

همچنین برای دعوت از اولیا دانش آموزان برای حضور در مدرسه نیازمند، صرف وقت جهت تایپ و پرینت دعوت نامه بود. علاوه بر هزینه و زمانی که صرف می شد، بسیاری از دانش آموزان فراموش می کردند، که دعوت نامه را به اولیا خود تحویل بدهند.

امروزه بسیاری از مدارس و موسسات با استفاده از سامانه پیامک هزینه های خود را کاهش داده و در وقت خود صرفه جویی می کنند. با استفاده از سامانه پیامک در هر زمان از شبانه روز که نیاز باشد، می توانید به اولیا دانش آموزان پیامک ارسال کنید.

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، با استفاده از سامانه پیامک مدارس می توانید با همکاران مدرسه نیز در ارتباط باشید. اولیا نیز برای جویا شدن از وضعیت تحصیلی فرزند خود نیازی نیست در مدرسه حضور پیدا کنند. زیرا این امکان وجود دارد که وضعیت تحصیلی دانش آموز به صورت ماهانه به اولیا ارسال شود.

پنل پیامک برای شبکه های مجازی
مشاهده

کاربرد سامانه پیامک مدارس :

کاربرد های پنل پیامک برای مدارس

با توجه به قابلیت ارسال پیامک اطلاع رسانی حتی به شماره های مسدود شده (بلک لیست) با استفاده از خط خدماتی رایگان مطمئن باشید، که پیامک شما را تمامی مخاطبین دریافت می کنند.

امکان اطلاع رسانی های مهم در پنل پیامک مدارس :

اطلاع رسانی های مهم از جمله تعطیلی کلاس ها، شروع امتحانات و … به اولیا دانش آموزان و معلمان.بعضی اوقات ممکن است پیش بیاد که معلم نتواند به مدرسه بیاید و یا به هر دلیلی در برنامه درسی تغییراتی ایجاد شود.

در این مواقع مدرسه می تواند این تغییرات را به راحتی به والدین اطلاع دهد. مدرسه ای که از پنل اس ام اس مدارس برای ارسال پیامک به اولیاء برای اطلاع رسانی استفاده می کند، از آشفتگی برنامه دانش آموزان و نارضایتی خانواده ها جلوگیری می کند. همچنین زمانی که به دلیل شرایط جوی مدرسه تعطیل می باشد، می توانید به اولیا با استفاده از پیامک اطلاع دهید.

قابلیت برگزاری نظرسنجی، مسابقات و قرعه کشی :

یکی از مواردی که با استفاده از پیامک به راحتی قابل اجرا است، با طراحی یک نظرسنجی پیامکی از دانش آموزان و اولیا بخواهید ،که به معلم مورد نظر شما امتیاز بدهند.

آیا از کلاس های فوق برنامه مدرسه …… راضی هستید؟ارسال عدد ۱ بلی.ارسال عدد ۲ خیر
امکان ارسال نمرات و وضعیت تحصیلی دانش آموزان به اولیا

این امکان وجود دارد که غیبت و یا تاخیر دانش آموزان را به اولیا با استفاده از پنل پیامک مدارس اطلاع دهید. همچنین کارنامه و یا پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را به اولیا پیامک کنید.

پنل پیامک برای آتلیه ها وعکاسی ها
مشاهده

ارسال پیام دعوت نامه برای حضور در مدرسه به اولیا دانش آموزان :

قبلا برای جلسه اولیا و مربیان به دانش آموزان دعوت نامه هایی داده می شد، تا به دست اولیا برسانند.اما با استفاده از سامانه پیامک مدارس شما مدیر محترم می توانید به راحتی اطلاعیه جلسه اولیا و مربیان را به دست اولیا برسانید.(به گونه ای که برای هر فرد با نام خود پیامک به صورت خودکار ارسال شود.)

امکان ایجاد دفترچه تلفن در پنل پیامک مدارس :

” اولیا محترم دانش آموزان کلاس سوم ریاضی، فردا کلاس جبرانی ریاضی تشکیل نمی شود.مدیریت دبیرستان….”

امکان ارسال پیامک به صورت دوره ای و و خودکار در تاریخ های مشخص شده(هر ماه، هر سال و …) :

یکی از مواردی که به راحتی با ارسال پیامک به اولیاء رفع و رجوع میشود، شهریه است. شما می توانید با استفاده از پیامک مهلت پرداخت، باقی مانده شهریه، هزینه سرویس و … را به اطلاع خانواده برسانید.

استفاده از امکان منشی پیامکی :

دانش آموزان می توانند با ارسال کلمه ای،متن خاصی را دریافت کنند.
با ارسال کلمه شروع امتحانات، سامانه پاسخ دهد: شروع امتحانات از تاریخ…. تا ….. می باشد.

علاوه بر امکاناتی که در بالا ذکر شد، امکاناتی مانند ارسال پیامک تبریک تولد دانش آموزان به صورت خودکار، ارسال پیامک به اولیاء برای وضعیت حضور و غیاب دانش آموزان و … نیز در سامانه پیامکی بازدید ایده وجود دارد.

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با پنل پیامک مدارس :

با استفاده از پنل پیامک بازدید ایده و امکاناتی نظیر ارسال منطقه ای و محلی ،ارسال از روی نقشه و ارسال کد پستی شما می توانید در منطقه و یا محله خود پیامک تبلیغاتی برای جذب دانش آموز ارسال کنید. همچنین با قابلیت ارسال پیامک به تفکیک رده سنی و جنسیت می توانید ارسال پیامک هدفمند با پنل اس ام اس مدارس داشته باشید.

ارسال پیامک براساس کد پستی
مشاهده

اتصال نرم افزار مدیریت مدرسه به سامانه پیام کوتاه بازدید ایده :

خوشبختانه سامانه پیام کوتاه بازدید ایده دارای خط خدماتی بدون نیاز به سفته می باشد، شما می توانید از طریق خط خدماتی اشتراکی که در سامانه پیامکی به محض خرید وجود دارد، پیامک های خود را ارسال نمایید.

سامانه پیامکی بازدید ایده با نرم افزارهای محبوب مدیریت مدرسه سازگار بوده و شما با خرید پنل اس ام اس و انجام تنظیمات می توانید نرم افزار مدیریت مدرسه را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید.

در ادامه لیست نرم افزارهای مدیریت مدرسه سازگار با سامانه را مشاهده نمایید.همچنین می توانید سامانه پیامک را به نرم افزار حضور و غیاب نیز متصل نمایید، تا پیامک حضور و غیاب به صورت اتوماتیک برای والدین ارسال شود.

سامانه هوشمند دایاموز
نرم افزار و پرتال هوشمند مدارس آکسان
سیستم جامع اختصاصی مدیریت مدرسه “کلاسه”
آزمون ۳۶۰
اتوماسیون مدارس هوشمند فارس آموز
نرم افزار کارنامه ماهانه، مستمر و ارزیابی مدارس
سمیم (سامانه مدیریت یکپارچه مدارس )
سامانه هوشمند مدیریت مدارس پاز
نرم افزار مدیریت هوشمند مدارس توانا – هوشمندسازی مدارس
رایامدرسه
مرسده مدیریت هوشمند مالی و حسابداری مدرسه و آموزشگاه
سیستم مدیریت مدرسه اکو
سیستم جامع مدیریت هوشمند مدارس آموزیار
سامانه یکپارچه مدیریت مدارس همکلاسی
نرم افزار هوشمند مدیریت آموزشگاه
نرم افزار مدیریت مدارس میزان
نرم افزار مدارس نیکان
پویا پرداز حسابداری مدارس غیر دولتی
نرم افزار زنگ هوشمند مدارس
سامانه مدرسه هوشمند پویان
نرم افزار مدرسه ناظم نت

, , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *