منشی پیامکی چیست ؟

منشی پیامکی - پاسخگوی خودکار پیامک های دریافتی

ما در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده برای شما یک پیشنهاد عالی و البته کم هزینه را ارائه می دهیم .پیشنهاد ما به شما استفاده از منشی پیامکی در تبلیغات است. با ما همراه باشید تا امکانات ماژول منشی پیامک ، نحوه فعالسازی منشی پیامک یا پاسخگوی خودکار پیامک های دریافتی را با هم مرور کنیم.

یکی از دغدغه های صاحبان کسب و کارها زمانی که به تبلیغات می پردازند این است که تعداد افرادی که با آن ها در بازه زمانی تبلیغات تماس می گیرند، زیاد باشند و به همین دلیل برخی از تماس ها را به دلیل مشغول بودن خط و یا تماس در ساعات غیراداری از دست بدهند.

مطمعنا وقتی هزینه زیادی صرف تبلیغات می کنیم به هیچ وجه دوست نداریم حتی یک مشتری را از دست بدهیم. بعضی از مدیران برای برطرف کردن این مشکل چند خط تلفن خریداری می کنند و یا در بازه زمانی تبلیغاتی با در نظر گرفتن ساعات اضافه کاری سعی می کنند، که به تمامی تلفن ها پاسخ دهند.

اما این راهکارها علاوه بر ایجاد هزینه اضافی باز هم نمی تواند مشکل را به طور صددردرصد حل کند. امروزه همه افراد با پیامک و ارسال و دریافت پیامک آشنا هستند و از آنجایی که نسبت به تماس تلفنی هزینه کمتری دارد، ترجیح می دهند، تا جایی که می شود از پیامک استفاده کنند.

منشی پیامکی چیست ؟

همانطور که از نام آن مشخص است ماژول منشی پیامکی همانند یک منشی عمل می کند و پاسخ مشتریان شما را با پیامک در کمترین زمان ممکن می دهد.

مزایا وامکانات یک سامانه پیام کوتاه
مشاهده

منشی پیامکی یکی از قابلیت های پنل اس ام اس است. یک پنل اس ام اس حرفه ای علاوه بر امکان ارسال و دریافت پیامک قابلیت هایی مانند منشی پیامکی ، پاسخگوی خودکار ، کارت ویزیت الکترونیکی و … را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

پاسخگوی خودکار پیامک های دریافتی ، آموزش منشی اس ام اس

توجه داشته باشید که در پنل سامانه پیامکی بازدید ایده تمامی امکانات مانند منشی پیامکی رایگان و دائمی می باشد و نباید هزینه ای بابت فعالسازی این ماژول ها پرداخت نمایید. برای استفاده از امکان منشی پیامک بعد از خرید پنل اس ام اس، باید یک خط اختصاصی پیامکی دریافت کنید.

سامانه پیامک بازدید ایده خط اختصاصی رایگان در اختیار شما قرار می دهد. منشی پیامکی به این صورت عمل می کند که با دریافت کلید واژه های مشخص، متنی که شما از قبل تعیین کرده اید به صورت خودکار ارسال می شود.

برای مثال : در تبلیغات خود می توانید عنوان کنید که برای دریافت اطلاعات شرکت عدد ۱ را ارسال کنید.

همچنین می توانید تنطیمات ماژول پیامکی را به گونه ای تنظیم کنید که با ارسال کلید واژه مشخص پاسخ “به زودی همکاران ما با شما تماس می گیرند ” ارسال شود.

خیلی از برنامه نویسان و صاحبان اپلیکیشن برای اینکه بتوانند لینک دانلود افزونه را به مخاطبین ارسال کنند ،به دنبال این موضوع هستند که مخاطب عددی مثلا ۱ را به سامانه ارسال کند و سامانه به صورت خودکار لینک دانلود اپلیکیشن را برایشان ارسال کند.

به این صورت تبلیغات اپلیکیشن را انجام دهند و یا بسیاری از کسب و کارها و سازمان ها برای صرفه جویی در وقت و هزینه ها از این قابلیت استفاده می کنند.

بیمه گذار محترم برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره بیمه نامه خود عدد ۱ را به شماره ۳۰۰۰۲۱۵۵۱۰ پیامک کنید.

برای اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت مصاحبه و استخدام عدد ۱ را به شماره ۳۰۰۰۲۱۵۵۱۰ پیامک کنید.

برای اطلاع از ساعات کاری آموزشگاه عدد ۱ را به شماره ۳۰۰۰۲۱۵۵۱۰ پیامک کنید.

علاوه بر اینکه در این روش به سرعت به درخواست مشتری پاسخ داده می شود و وقت و هزینه کمتری نسبت به تماس تلفنی خواهد داشت، به راحتی بانک شماره افرادی که به کسب و کار شما علاقه دارند و درخواست خود را برای شما پیامک کرده اند جمع آوری می کنید.

قرعه کشی پیامکی
مشاهده

با استفاده از این روش دیگر نگران از دست دادن تماس ها و یا برخورد غیر حرفه ای کارمندان نخواهید بود و در سریع ترین زمان ممکن به درخواست مشتری پاسخ داده می شود. چون شماره مشتریان نیز جمع آوری می شود، می توانید با آن ها تماس بگیرید و اطلاعات تکمیلی را در اختیار آن ها قرار دهید و یا از این بانک شماره ها در تبلیغات بعدی استفاده نمایید.

نحوه فعالسازی منشی پیامکی :

منشی پیامکی، پاسخگوی خودکار و کارت ویزیت دیجیتالی تمامی ماژول های تقریبا یکسانی هستند که اساس کار همه آن ها یکسان است و در بعضی از امکانات جزئی تفاوت هایی دارند.

برای فعالسازی قابلیت منشی پیامک در پنل پیامکی بازدیدایده ایتدا در قسمت امکانات پیشرفته > پاسخگوی خودکار > بر روی دکمه جدید کلیک کنید.

آموزش نحوه فعال سازی منشی پیامکی

شماره اختصاصی دریافت کننده پیام را از بخش “دریافت از” تعیین کنید.
شماره ارسال کننده پاسخ را از بخش “پاسخ از” تعیین کنید.
در نهایت متن پیام و تاریخ انقضای منشی را تعیین می کنید.

تاریخ انقضای منشی پیامکی زمانی کاربرد دارد ،که برای مثال بخواهید در بازه زمانی مشخصی برای محصولات خود تخفیف در نظر بگیرد. افرادی که در این بازه زمانی مشخص کلیدواژه “هدیه ” را ارسال کنند کد تخفیف برای آن ها ارسال شود و بعد از بازه زمانی مشخص شده امکان ارسال کد تخفیف وجود نداشته باشد.

همچنین با یاد گرفتن نحوه فعالسازی منشی پیامک این امکان وجود دارد، که فایل اکسلی از کلید واژه های دریافتی و پاسخ آن ها تهیه کنید و در سامانه آپلود نمایید.

پنل پیامک فروشگاه های لوازم خانگی
مشاهده

ماژول منشی پیامکی

دو مورد مهم کاربرد منشی پیامکی علاوه بر تبلیغات :

برقراری تعامل مثبت میان شما و مشتریانتان

همانطور که می‌دانید تعامل یکی از مهم‌ترین اصول برای حفظ و نگهداری مشتریان است. این تعامل به شکل‌های مختلف می‌تواند بین شما و مشتری انجام شود.حضوری، تلفنی و انواع روش‌ها. یکی از بهترین روش‌ها از طریق سامانه پیامکی و به خصوص همین امکان منشی است. مشتری شما برای شما یک پیامک می‌فرستد و شما با یک پیامک پاسخ از او تشکر می‌کنید و این دقیقا آغاز یک تعامل مثبت میان شما و مشتریان است.

شما به مشتریان خود اهمیت می‌دهید

به نظرتان چه عاملی است که باعث می‌شود یک مشتری بارها و بارها از یک مکان خاص خریدهایش را انجام دهد؟ کدام عامل یک مشتری معمولی را به یک مشتری همیشگی تبدیل می‌کند؟ علاوه بر عواملی همچون کیفیت خدمات شما، پشتیبانی و سایر مواردی از این قبیل یک عامل بسیار مهم در این میان وجود دارد، احساس تعلق خاطر به یک فضا

هنگامی که شما توسط منشی با یک پیامک از مشتری خود تشکر می‌کنید، مشتری شما به کسب‌وکار شما احساس تعلق خاطر می‌کند و دقیقا همین ویژگی است که او را بارها و بارها به کسب‌وکار و فضای شما می‌کشاند.پس نحوه فعالسازی منشی پیامک را یاد بگیرید.

نحوه کار با ماژول منشی پیامکی :

  • امکان تعریف چند گزینه دریافتی در پنل پیامک میسر می باشد.
  • کاربران می توانند خط گیرنده و فرستنده یک پیامک را در ماژول منشی پیامک دریافتی قرار دهند و الزامی جهت ارسال و دریافت پیامک با یک شماره وجود ندارد.
    به طور مثال، گزینه مورد نظر و ارسالی شما به خط ۵۰۰۰۲ ارسال شود و جواب دریافتی از خط ۵۰۰۰۵ دریافت شود.
  • شما جهت تعیین گزینه دریافتی می توانید از اعداد و یا حروف استفاده کنید و همچنین استفاده ترکیبی از آنها نیز امکان پذیر می باشد.
  • اگر بخواهید جهت پاسخ به پیامک های دریافتی اقدامی انجام دهید، بدون اینکه نیاز به فردی داشته باشید، ارسال پیامک های شما در کوتاه ترین زمان انجام میشود و نیازی به استفاده از نیروی انسانی نخواهد بود، که این موضوع باعث می شود علاوه بر صرفه جویی در زمان، در هزینه نیز صرفه جویی شود.
پنل پیامک برای کرج
مشاهده

منشی پیامکی یا همان پاسخگوی خودکار یکی از کاربردی ترین ماژول های سامانه پیامکی می باشد؛ به طوری که می توان گفت بسیاری از افراد و سازمان ها در واقع بخاطر استفاده از این قابلیت سامانه اقدام به خریداری و استفاده از پنل اس ام اس می نمایند. این ماژول در واقع یک نوع پاسخگوی هوشمند به پیامک های دریافتی است.

, , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *