پنل پیامک برای ارومیه

پنل پیامک ارومیه - سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی به آذربایجان غربی

امروزه از سامانه پیامک و پنل اس ام اس برای موارد گوناگونی مانند ارسال پیامک تبلیغاتی یا ارسال اس ام اس از طریق وب سرویس و… استفاده می‌شود.برای خرید پنل پیامک ارومیه و ارسال پیامک تبلیغاتی در استان آذربایجان غربی شهرهای (ارومیه، خوی، بوکان، مهاباد و…) همچنین برخورداری از مزایای سامانه پیامکی ارومیه با ما همراه باشید.

هر کسب و کاری برای حفظ مشتری های فعلی و جذب مشتری جدید از پنل پیامک برای تعامل با مشتری و جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی پیامکی استفاده می‌کند. در کلان شهرهایی مانند ارومیه به دلیل جمعیت بالا و گستردگی مناطق بهترین روش تبلیغات هدفمند ، استفاده از پنل اس ام اس ارومیه و ارسال پیامک بر اساس کدپستی یا ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت می‌باشد.

اگر شما صاحب کسب و کار هستید ،تا به حال به داشتن پیامک انبوه و تاثیر چشم گیر پنل اس ام اس در افزایش مشتریان خود اندیشیده اید؟

قابلیت های سامانه پیامک ارومیه :

در سامانه اس ام اس استان آذربایجان غربی ، مدیریت سامانه پیامک، نوشتن پیامک، تنظیم زمان ارسال پیامک و تعداد آن و انتخاب شماره ای دائمی و یا اعتباری برای ارسال در اختیار شما را میگیرد.

چطور “شماره های افراد ساکن استان آذربایجان غربی ” را داشته باشیم ؟ یکی از امکانات سامانه پیام کوتاه ارومیه بانک شماره موبایل بروز میباشد ،که سامانه پیام کوتاه بازدید ایده بصورت رایگان و دسته بندی شده در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید با استفاده از این بانک شماره تلفن، پیامک انبوه تبلیغاتی در شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی ارسال کنید.

پنل پیامک نمایشگاه های نقاشی
مشاهده

شماره های فعال مناطق شهری استان آذربایجان غربی در سامانه پیامک موجود می باشند و شما می توانید به راحتی به مناطق هدف خود در این استان پیامک ارسال کنید.

اما شاید برخی از افراد نیازی به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نداشته باشند و بخواهند تنها به محدوده مشخصی از شهرهای استان آذربایجان غربی پیامک تبلیغاتی ارسال کنند. در ادامه با دیگر امکانات پنل پیامک ارومیه با ما باشید.

مزایای پنل اس ام اس آذربایجان غربی :

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل ها شما میتوانید بر اساس هدف خودپیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید.

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس ارومیه :

از جمله امکانات پنل پیامک ارومیه ، می توان به ارسال از دکل BTS اشاره کرد. کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند.

ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس ارومیه :

در این منو از ارسال ،کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایند و سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند، را نمایش خواهد داد.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS در پنل اس ام اس ارومیه :

همانطور که می دانید ،ارسال پیامک از طریق دکل BTS فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل ارومیه می تواند فیدبک بالایی داشته باشد . در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهید به آن ارسال داشته باشید ، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید.

پنل پیامک برای کردستان
مشاهده

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در آذربایجان غربی :

در ارسال پیامک بر اساس رده سنی وجنسیت ومنطقه، شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در استان آذربایجان غربی ارسال نمایید .

ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول آذربایجان غربی :

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است .شما با استفاده از امکانات پنل پیامک ارومیه ،می توانید با انتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه ،به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید.

ارسال پیام صوتی ارومیه :

شما می توانید به جای نوشتن متن پیامک، پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنید ،تا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند.

ارسال پیامک برای اصناف با پنل اس ام اس ارومیه :

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان آذربایجان غربی و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان آذربایجان غربی می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس استان آذربایجان غربی قصد دارند، برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد ،نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

ارسال پیامک زماندار
مشاهده

ارسال پیامک به کلیه شهرستان های آذربایجان غربی در پنل اس ام اس ارومیه :

توسط این امکان سامانه پیامکی ، کاربران می توانند از روی پنل شهرستان موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند.

ارومیه , اشنویه نالوس , باروق , پلدشت , تکاب , چهاربرج , ربط , سرو , سیلوانه ,شاهین دژ
فیرورق , قوشچی , ماکو , مهاباد , میرآباد , نقده , نوشین , نالوس , میاندواب , محمدیار
کشاورز , قره ضیاءالدین , شاهین دژ کشاورز , سیمینه , سلماس , سردشت , خوی
چالدران , پیرانشهربازرگان , اواجیق , اشنویه , ایواوغلی , بوکان , تازه شهر
خوی،فیروق،ایواوغلی , سردشت میرآباد , محموداباد و…..

ویژگی های پنل اس ام اس ارومیه :

– پنل پیامک مادام عمر ( life time )
– فعال سازی آنی پنل پنل اس ام اس ارومیه ؛ به محض خرید
– ارسال سریع پیامک به بلک لیست

چرا پنل پیامک ارومیه را از سامانه پیامکی بازدید ایده بخریم ؟

– پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
– دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
– بانک شماره موبایل دانمی همراه اول ارومیه
– بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول ارومیه
– ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی ارومیه
– ارسال پیامک به شماره های بلک لیست ارومیه
نمایندگی پنل اس ام اس ارومیه

امکانات سامانه پیامک ارومیه

ارومیه :

اُرومیّه یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در شمال غربی ایران که در منطقه آذربایجان واقع شده است. ارومیه با ۱۳۳۲ متر ارتفاع در غرب دریاچه ارومیه، در دامنه کوه سیر و در میان دشت ارومیه قرار گرفته است.

هوای ارومیه در تابستان نسبتاً گرم ودر زمستان سرد می‌باشد.ارومیه به عنوان شهر دارای اولین بیمارستان به شیوه نوین، نخستین مرکز آموزش پزشکی، اولین مدرسه به شیوه نوین، اولین شبکه تلویزیون محلی، اولین نشریه محلی در ایران،پایتخت والیبال ایران، دومین شهر پرترافیک ایران شناخته می‌شود.

پنل پیامک برای زنجان
مشاهده

دارالنشاط ، پاریس ایران ، شهر آب ، شهر ادیان، مذاهب و اقوام از القاب ارومیه است. ارومیه مدتی در دوره پهلوی به رضائیه تغییر نام داد.

, , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *