ارسال پیامک زماندار

نحوه ارسال پیامک زماندار در پنل پیامک

یکی از قابلیت های سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ارسال پیامک زمانبندی شده می باشد.به کمک ماژول ارسال پیامک زماندار شما می توانید برای ارسال پیامک خود تاریخ مشخص کنید تا پیامک شما به صورت خودکار در آینده ارسال شود.در این مقاله به بررسی نحوه ارسال پیامک زماندار در پنل پیامک و انواع روش های ارسال پیامک زماندار می پردازیم.

ارسال پیامک زمانبندی امکانی می باشد که می توانید پیامک خود را در تاریخ و ساعت مورد نظر ، به فاصله ی چند روز ، چند ماه و حتی چند سال آینده تنظیم نمایید. این پیامک ها به صورت خودکار از طرف سامانه ارسال می شود و نیاز به دسترسی شما در زمان ارسال پیامک به سامانه نیست.

این روش موجب تسهیل در ارسال پیامک خواهد شد. شما می توانید هم اکنون پیامک خود را به صورتی تنظیم نمایید تا در تاریخ و ساعت مشخص شده ارسال شود. این قابلیت می تواند برای ارسال پیامک تبلیغاتی، ارسال پیامک تبریک عید و سال جدید، ارسال پیامک تبریک تولد به صورت خودکار، یاداوری پرداخت اقساط و… مورد استفاده قرار گیرد.

انواع روش های ارسال پیامک زماندار

انواع ارسال پیامک زماندار برای هر شخص ، شرکت و یا سازمانی کاربرد بخصوص دارد.بطور مثال برای اشخاص می توان از این امکان بابت یادآوری و یا تبریک تولید دوستان و بستگان استفاده کرد.همچنین یادآوری موضوع خاص مانند سر رسید چک.

برای شرکت ها نیز بابت یادآوری تمدید سرویس و یا تبریک تولد کارمندان و همچنین یادآوری جلسات استفاده کرد. شرکت های بیمه نیز می توانند برای یادآوری پرداخت حق بیمه از این امکان استفاده کنند.

پنل پیامک برای بوشهر
مشاهده

• ارسال پیامک زماندار:
با استفاده از این قسمت می توانید پیامک زماندار ثبت نمایید ، به صورتی که پیامک در تاریخ و ساعت مورد نظر ارسال شود.
• ارسال پیامک روزانه:
از این گزینه برای مواردی که ضرورت ارسال و یاد اوری روزانه دارند استفاده کنید.
• ارسال پیامک هفتگی:
از این قسمت می توانید برای ارسال پیامک زمانبندی برای امور هفتگی خود بهره ببرید.
• ارسال پیامک ماهانه:
از این بخش می توانید برای ارسال پیامک هوشمند زماندار برای یاد اوری امور ماهانه خود بهره مند شوید.
• ارسال پیامک سالانه:
از این بخش می توانید برای ارسال پیامک زمانبندی شده برای یاد اوری امور سالیانه بهره ببرید.
• ارسال پیامک دوره ای:
از این بخش می توانید برای ارسال پیامک زماندار برای یاد اوری امور که در دوره ای زمانی خاص باید تکرار شوند بهره مند شوید.
• ارسال پیامک با فایل اکسل:
از طریق این قسمت می توانید پیامک زمانبندی شده ثبت نمایید ، به صورتی که متن های متغیر به شماره های متفاوت در تاریخ و زمان مختلف ارسال شود.

نحوه ارسال پیامک زماندار در سامانه پیامک

برای ارسال پیامک زمانبندی شده بعد از ورود به سامانه پیام کوتاه بازدید ایده وارد بخش ارسال > ارسال پیامک شوید. در پایین این صفحه > دکمه زمان ارسال پیامک را در آینده قرار دهید.

چگونه اس ام اس زماندار ارسال کنیم؟

حال می توانید تنظیم کنید که پیامک شما در چه ساعتی و در چه روزی ارسال شود. در این حالت پیامک شما در زمان مشخص شده ارسال می شود، مثلا اگر قرار است برای مشتریانتان در لحظه سال تحویل عید را تبریک بگویید،نیازی نیست که در آن زمان پشت سیستم باشید. در روزهای قبل تنظیم می کنید که در تاریخ مورد نظر شما پیامک تبریک سال جدید به صورت خودکار در زمان مشخص شده ارسال شود.

نوبت دهی پیامکی چیست؟
مشاهده

نحوه ارسال پیامک زماندار در سامانه پیامک

نکته: زمان ارسال درآینده مربوط به نوع خاصی از ارسالها نیست. بلکه در تمام منوهای ارسال چه بصورت تکی، گروهی ، کشوری، ارسال از روی فایل، هوشمند، سنی جنسی و … قابل دسترسی و استفاده میباشد.

لغو ارسال پیامک زمانبندی شده

در ارسال زماندار شما میتوانید بعد از ثبت شدن ارسال تا وقتی که هنوز عمل پیامک ارسال نشده،‌ به منوی گزارشات ارسال رفته و ارسال مورد نظر را کنسل و از ارسال جلوگیری کنید. در این مورد هزینه ای هم بابت ارسال کنسل شده اخذ نخواهد شد.

,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *