پنل پیامک برای گل فروشی ها

پنل پیامک گل فروشی - مزایای سامانه پیامک برای گل فروشان

امروزه کاربرد پنل اس ام اس برای همه مشاغل و اصناف در حوزه تبلیغات، اطلاع رسانی و تعامل با مشتری واضح و مبرهن است .در این مقاله به کاربرد ها و امکانات پنل پیامک گل فروشی ها و مزایای سامانه پیامک برای گل فروشان می پردازیم.

در گل فروشی ها ، علیرغم مهارت گلفروشان در حفظ و نگهداری از گلها، به علت اینکه ماندگاری گلها محدود است ، فروش بیشتر محصولات کاملا الزامیست.در بازار پُر رقابت امروزی باید بتوانید فروش خود را به بالاترین حَد برسانید، تا از رقابت حذف نگردید و محصولات خود را در بهترین زمان ممکن و بدون از دست رفتن سرمایه خود به فروش برسانید. اما چگونه؟

با استفاده از تبلیغات میتوان به این اهداف دست یافت ،اما امروزه برای تبلیغات راههای متفاوتی ارائه شده که با توجه به شرایط کنونی که با ویروس کرونا در حال مقابله هستیم و گذشته از این موضوع ، با توجه به ورود به دنیای جدید تکنولوژی که دائما در حال گسترش است؛ نحوه فروش محصولات تغییر کرده و بازاریابی اینترنتی بسیار مورد توجه قرار گرفته.یکی از راههای موثر در دیجیتال مارکتینگ استفاده از سامانه پیامک است.

با خرید پنل پیامک ازسامانه پیامکی بازدید ایده میتوانید علاوه بر تبلیغات برای گل فروشی خود ، برای تعامل با مشتریان و اطلاع رسانی به آنها نیز استفاده کنید .پنل های اس ام اس با داشتن امکاناتی جذاب و کاربردی به شما در افزایش فروش و جذب مشتری کمک میکنند.

حتی میتوانیداز این طریق به شماره های بلک لیست نیز پیامک تبلیغاتی ارسال کنید
در ادامه به امکاناتی که پنل پیامک گل فروشان در اختیارتان میگذارد اشاره میکنیم :

پنل پیامک برای آرایشگاه های زنانه
مشاهده

مزایا و امکانات پنل پیامک گل فروشی ها

سامانه پیامک گل فروشان به شما برای ارسال پیامک انبوه با کمترین هزینه و در کمترین زمان کمک می کند:

سامانه پیام کوتاه گلفروشان

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

شما میتوانید با خرید پنل پیامک گلفروشی و با استفاده از بانک شماره ای که سامانه پیامکی بازدید ایده ،در اختیار شما قرار می دهد، در محدوده ی فعالیت خود و یا حتی برای مشاغلی که در ارتباط با حوزه کاری شما هستند و یا حتی افراد با جنسیت و یا سن مورد نظر خود، اس ام اس تبلیغاتی ارسال نمایید و از مشتریانتان بخواهید که به عضویت خبرنامه پیامکی شما در بیایند.

روش های ارسال پیامک انبوه

– ارسال پیامک به تفکیک شهر و محله
– ارسال پیامک از روی نقشه
– ارسال پیامک بر اساس کدپستی
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
– ارسال پیامک به بانک مشاغل و اصناف
– ارسال پیامک بر اساس دکل BTS
ارسال پیامک بر اساس پیش شماره

اطلاع رسانی با پنل اس ام اس گل فروشی

– شما میتوانید با استفاده از امکانات پنل پیامک گل فروشی با مشتریان خود در تعامل باشید و اگر جابه جایی در مکان فروش خود داشتید یا گلی که مشتریتان درخواست داشته ،را برایش فراهم آورده اید به او اطلاع دهید.
– میتوانید اگر سفارشی را دریافت کرده اید ، از طریق پنل اس ام اس گلفروشی ،با ارسال پیامک به مشتری اورا در جریان آماده شدن سفارش و زمان تحویل آن قرار دهید.

ارسال پیامک تشکر و تبریک

از طریق سامانه پیامکی گلفروشان میتوانید از مشتریانتان بابت سفارش گل از گلفروشی خود تشکر کنیدو برای جذب آنها و اینکه بدانند برای شما ارزشمند هستند ،در روز تولدشان برایشان پیامک تبریک تولد بفرستید.

پنل پیامک برای کارخانه ها و کارگاه های تولیدی
مشاهده

ارسال پیامک تخفیفات با سامانه پیامک گل فروشان

از طریق پنل پیامک گل فروشان می توانید برای جذب مشتری به طرق مختلف استفاده کنید. مثلا با استفاده از دفترچه تلفن که از امکانات کاربردی پنل اس ام اس است ،شماره مشتریان را با نام ونام خانوادگی ثبت کنید و در سالروز ازدواج مشتری یا روز تولدشان به آنها به اسم خودشان پیامک تبریک ارسال کنید.

در این پیامک به آنها کد یا کوپن تخفیفی برای خرید ارائه دهید ،تا هم نام خود و برندتان را در ذهن مشتری هک کنید و هم آنها را به مشتریانی ثابت و دائمی تبدیل کنید .ضمن اینکه این عزیزان با دیدن ارزشی که برایشان قائل هستید ، برای شما به بازاریابانی داوطلب برای تبلیغ گل فروشیتان تبدیل میشوند.

نظر سنجی ، مسابقه و قرعه کشی پیامکی

از طریق پنل اس ام اس گلفروشی و با نظرسنجی می توانید به معنای واقعی مشتری مداری ، گل فروشی خود را با نظر مشتریان خود بگردانید. برای این کار می توانید یک نظرسنجی پیامکی ایجاد نمایید و نظر مشتریان خود را در تمامی موارد، اعم از ارائه خدمات، نحوه ی عملکرد، کیفیت گلها و… جویا شوید.
میتوانید یک مسابقه پیامکی راه اندازی کنید و با قرعه کشی به برندگان جایزه دهید .(مثلا ۲ بار خرید رایگان گل)

مزایای پنل پیامک گل فروشی

ماژول پاسخگوی خودکار در پنل پیامک گل فروشی ها

از امکانات پنل پیامک گل فروشان میتوانیم به منشی پیامکی اشاره کنیم.از طریق منشی پیامکی یا پاسخگوی خودکار میتوانیم پاسخ هایی را تنظیم کنیم تا به صورت خودکار در زمان های مختلف بتواند جواب مشتری را بدهد.

پیامک سفید (white sms)
مشاهده

سامانه پیامکی بازدید ایده علاوه بر امکانات ذکر شده ، مزایای فوق العاده دیگری را نیز در جهت سهولت و رونق کسب وکار شما ارائه می دهد. علاوه بر صنف گل فروشان در هر حوزه کاری ، میتوانید از این سامانه استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات دیگر مقالات مارا مطالعه نمایید :

پنل پیامک موسسات خیریه
پنل پیامک جمعیت هلال احمر
پنل پیامک خشکشویی ها
پنل پیامک کارواش ها

, , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *