پنل پیامک برای کارواش ها

پنل پیامک کارواش - مزایای پنل اس ام اس برای کارواش ها

با توجه به استفاده گسترده سامانه پیام کوتاه دراصناف و مشاغل کشور، در این مقاله به معرفی پنل پیامک کارواش  پرداخته و مهمترین  امکانات و مزایای پنل اس ام اس برای کارواش ها  جهت تبلیغات، اطلاع رسانی و خدمات به مشتریان شرح خواهیم داد.

کاربرد سامانه پیامک برای کارواش به این شکل است که با ارائه پیشنهادی که برای افراد جذاب باشد، همانند ارائه تخفیف های مدتدار که هزینه ارائه خدمات کامل کارواش را پایین می آورد و البته هدف آن ها جذب مشتریان بیشتر برای کارواش است.

در بازار کاری امروز علاوه بر جذب مشتری تعامل دوطرفه با وی جلب رضایت او و حفظ رابطه طولانی مدت با استفاده از امکانات پنل پیام کوتاه بازدید ایده  امکان پذیر می باشد، برای حفظ مشتری باید دائما آنان را از خدماتی که ارائه می‌شود مطلع ساخت و آنان را در جریان کاری خود قرار داد. مسلما استفاده از سامانه پیام کوتاه بهترین و آسان ترین راه ممکن در ایجاد آگاه سازی دائمی میباشد.

کاربرد اطلاع رسانی سامانه پیامک برای کارواش

سامانه پیامک بازدید ایده  قابلیت اتصال به انواع نرم افزارهای مدیریت کارواش را دارد. بنابراین شما با خرید سامانه پیامک و اتصال آن به نرم افزار مدیریت کارواش مانند : نرم افزار حسابداری کارواش کیان پرداز، نرم افزار مدیریت کارواش آیتک، مدیریت کارواش بهشت، نرم افزار کارواش آپادانا و… می توانید پیامک های اطلاع رسانی را به مشتریان یا مدیریت کارواش ارسال نمایید.

کاربرد تبلیغاتی سامانه پیامک برای کارواش

با ثبت نام پنل اس ام اس کارواش ها ؛ می‌توانید برای مشاغل هدف پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
با خرید پنل پیامک کارواش ها ؛ می‌توانید به مشتریان خود در مناطق مختلف هر شهر پیامک ارسال نمایید.
با خرید پنل پیامکی کارواش ها ؛ می‌توانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
با خرید سامانه پیامک برای ماشین شویی ها ؛ می‌توانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
با ثبت نام پنل اس ام اس ماشین شویی ها ؛ می‌توانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
با خرید سامانه پیامک برای کارواش ؛ می‌توانید به بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف دسترسی داشته باشید.
با خرید  سامانه پیام کوتاه برای کارواش ؛ می‌توانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
با خرید سامانه پیامک برای ماشین شویی ؛ می‌توانید به بانک شماره موبایل سراسر کشور دسترسی داشته باشید.
با خرید  پنل اس ام اس  برای کارواش ها و ماشین شویی ها ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی انبوه خود را آغاز کنید.

تا حالا فکرکردی ، کاربرد پنل پیام کوتاه برای مشاغل مختلف چقدر سودمند بوده و از چه روش هایی درآمدشون رو افزایش دادن ؟؟؟!! برای مطالعه درباره  ایده ها و روش های جذاب و حرفه ای استفاده از پنل پیام کوتاه برای مشاغل  مختلف کلیک کنید :

پنل پیامک برای آتلیه ها و عکاسی ها
پنل پیامک برایبنگاه های املاک
پنل پیامک برای خشکشویی ها
ارسال پیامک نرم افزار مدیریت پارکینگ

امکانات و مزایای پنل اس ام اس برای کارواش ها :

بسیار پیش می آید که افراد مشتریان خود را فقط به دلیل کمبود وقت مشتری و ناتوانی در مراجعه مستقیم از دست داده اند.  ازمزایای پنل اس ام اس برای کارواش ها این است که تمامی نیازهای مشتریان را برطرف ساخته و روز به روز احساس رضایت را در آنان تازه تر کند.

پنل پیامک نرم افزار حسابداری هلو
مشاهده

ارسال پیامک هوشمند : شما در پنل پیامک کارواش می توانید  با این روش به طور همزمان به چندین مشتری با ارسال پیامی متفاوت ارتباط برقرار کنید.

ارسال براساس اصناف : عملکرد این ارسال به گونه ای میباشد که با ارسال پیامک به هم صنفان خود و یا مشاغل مرتبط با کار خود می توانید همکاری کنید.

کاربرد سامانه پیام کوتاه برای کارواش

تبریک مناسبت های مختلف مانند تولد : شما میتوانید از طریق گزینه مناسبت هوشمند به یادآوری رویدادی برای مشتریان و همچنین کارمندان و همکاران خود با ارسال پیامک ارتباط نزدیکتری را برقرار کنید.

پاسخگوی خودکار پیام های دریافتی : با ابزار منشی خودکار پیامکی ، از سامانه پیام کوتاه برای کارواش  می توانید به پیامک های دریافتی از سمت کاربر به صورت خودکار و آنی پاسخ دهید.

ارسال پیامک زماندار: با استفاده از ارسال زمان دار پیامک  در پنل پیامک کارواش ، می توانید در تاریخ و زمان مشخص برای افراد مختلف پیامک ارسال نمایید.

ارسال پیامک انبوه براساس شهر و کد پستی : این ارسال به گونه ای است که میتوانید با شماره هایی که براساس کدپستی در محدوده شهر مورد نظر شما ثبت گردیده ارسال پیامک و یا بازاریابی نمائید.

ابزار دفترچه تلفن : گروهبندی و افزودن شماره ی مخاطبان را به شما خواهد داد شما می توانید شماره ی کارکنان و مشتریان خود را در گروه های مجزا وارد نموده و به راحتی اقدام به ارسال پیامک نمایید.

ابزار نظرسنجی و مسابقه : برای اطلاع از نظرات مشتریان و یا برگزاری مسابقاتی جهت افزایش ارتباط با مشتریان و حتی پرسنل شرکت نیزاین امکان از پنل پیامکی کارواش  قابل استفاده می باشد.

پنل پیامک برای بوتیک
مشاهده

ارسال با نام به دفترچه تلفن : با استفاده از این گزینه می توانید به کلیه مشتریان و یا همکاران خود اس ام اس های اطلاع رسانی را همراه با نام و یا اطلاعات ذخیره شده در دفترچه تلفن و یا فایل اکسل ارسال نمایید.

امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مشتریان : 
با استفاده از نرم افزار ثبت شماره مشتری و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مشتریان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ( پنل پیامک کارواش ) ذخیره نمایید .

تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید، از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

, , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *