پنل پیامک برای خشکشویی

پنل پیام کوتاه خشکشویی - مزایای پنل پیامک برای خشکشویی ها

پنل پیام کوتاه خشکشویی امروزه یکی از پنل های پیامک  پر کاربرد به شمار میرود که صاحبان خشکشویی ها می توانند از امکانات آن  برای تبلیغات و معرفی خود و خدماتشان ، اطلاع رسانی و تعامل با مشتریانشان بهره ببرند . در ادامه به مزایای پنل پیامک برای خشکشویی ها میپردازیم .

گاهی از دوستانمان در صنف خشکشویی میشنویم که متاسفانه بخاطر فراموشی مشتریانشان برای تحویل لباس فضای خشکشویی  آنها به حداکثر ظرفیت خود رسیده واز انباشته شدن لباس های مشتریان در خشکشویی اعلام نارضایتی می کنند .بهترین پیشنهاد برای این عزیزان خرید پنل پیامک خشکشویی و اتصال آن به نرم افزارهای مدیریت خشکشویی است.

سامانه پیام کوتاه بازدید ایده با نرم افزارهای مدیریت خشکشویی مانند ( رهپاک ، پارامیس ، برف ، نوین ) سازگاربوده و پس از اتصال نرم افزار مدیریت خشکشویی به سامانه پیامک می توانید به صورت اتوماتیک ، صورت حساب ، زمان آماده شدن لباس و.. را از طریق پیامک به مشتری اطلاع دهید. می توانید از خطوط خدماتی که سامانه پیامکی بازدید ایده در اختیارتان قرار می دهد  برای ارسال پیامک استفاده کنید، خط خدماتی به شما اجازه می دهد تا پیامک اطلاع رسانی را حتی به شماره های مسدود و بلک لیست نیز ارسال نمایید.

با پنل پیام کوتاه خشکشویی ها میتوانید چه اقداماتی انجام دهید؟

با ثبت نام  پنل اس ام اس خشکشویی ؛ میتوانید برای مشاغل مختلف پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
با خرید پنل پیام کوتاه خشکشویی ؛ میتوانید به مشتریان خود در مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
با خرید پنل پیام کوتاه  خشکشوئی ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که دریک محله هستید پیامک بفرستید.
با خرید سامانه پیامک خشکشویی ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
با خرید پنل پیامک ویژه خشکشویی ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
با خرید سامانه پیامک در خشکشویی ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف دسرتسی داشته باشید.
با خرید سامانه پیام کوتاه برای خشکشویی ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
با خرید پنل ارسال اس ام اس برای خشکشویی ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی برای خشکشویی خود را آغاز کنید.

پنل پیامک برای رستوران ها
مشاهده

برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای تبلیغات خشکشویی پیشنهاد ما ارسال پیامک از طریق دکل BTS یا ارسال پیامک از نقشه گوگل می باشد تا بتوانید دقیقا به افرادی که در محدوده خشکشویی شما هستند پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

 کاربرد های پنل پیام کوتاه خشکشویی :

امکان ذخیره نام و شماره مشتری در دفترچه تلفن سامانه
ارسال پیامک زمان آماده شدن لباس ها و تحویل آن به مشتری
صرفه جویی در زمان و هزینه برای هر دو طرف
ارتباط با مشتریان و افزایش وفاداری آنها و همچنین افزایش فروش
ارسال پیامک نظرسنجی و مسابقه با پنل پیامک خشکشویی
ارسال پیامک تبریک تولد و مناسبت ها به مشتریان
ارسال پیامک یادآوری پرداخت بدهی برای مشتریان اقساطی

مزایای پنل پیامک برای خشکشویی ها چیست ؟

کاربرد و مزایای پنل پیامک برای خشکشویی ها هم برای گسترش کسب و کار و تبلیغ کارآمد و هم برای ارتباط با مشتری می تواند سودمند و تاثیرگذار باشد. خشکشویی ها می توانند یکی از کسب و کارهایی باشند که با استفاده از قدرت ارتباطی پیامک هم به مشتریان خود اضافه نمایند و هم در وفاداری مشتریانشان پیشرفت بزرگی داشته باشند. ارسال پیامک تبلیغاتی و ارسال پیامک خدماتی هردو برای خشکشویی ها لازم است و مزایای پنل پیامک برای خشکشویی ها را در هر دو زمینه با هم بررسی خواهیم نمود.

ماژول دفترچه تلفن

پنل پیامکی بازدید ایده  به صورت رایگان ماژول دفترچه تلفن را در اختیار شما قرار می دهد تا اطلاعات مشتریانتان را وارد نموده و به آنان به سهولت ارسال پیامک انجام دهید به طور مثال بلافاصله پس از تحویل البسه از مشتری زمان تحویل را جهت یادآوری در سامانه پیامکی در قالب یک پیامک زماندار تنظیم نمایید تا در روز موعود پیامک به مشتری ارسال گردد.

پنل پیامک کابینت فروشان
مشاهده

ماژول دریافت پیامک

بخش پیامک های دریافتی که برای کلیه خطوط پنل پیامک انبوه بازدید ایده فعال می باشد ، این امکان را می دهد تا کلیه ی انتقادات و پیشنهادات در قالب یک پیامک به شما ارائه گردد.

منشی پیامکی

با استفاده از منشی پیامکی می توانید نرخ شست و شو و اتوشویی البسه های متفاوت را به مشتریان خود اعلام نمایید. به طور مثال مشتریان با ارسال کلمه ی لباس عروس به سامانه پیامکی شما نرخ آن را دریافت خواهند نمود. جهت انجام این کار کافیست برای هر کلید واژه یک پاسخ تنظیم نمایید.

همچنین می توانید کلیه لیست قیمت را در قالب یک پیامک تنظیم نمایید و کاربران با ارسال کلمه ی مورد نظر شما مانند قیمت ، لیست قیمت را دریافت نمایند . جهت انجام این کار ماژول پاسخ تبلیغاتی نیز قابل استفاده خواهد بود.

ماژول تبریک تولد و یا رویداد

یکی از ماژول های پنل پیامک انبوه  ( پنل پیام کوتاه خشکشویی ) ، ماژول تبریک تولد و یا رویداد می باشد ، شما می توانید با تبریک مناسبت ها به مشتریان خود تخفیفات ویژه ایی در آن روز به آنان ارائه نمایید. به طور مثال : کاربر گرامی سالگرد پیوندتان مبارک ! کلیه لباس های شب شما امروز نیم بها شسته و اتو خواهد شد!

جهت ارسال پیامک هایی با تعداد بالا به مشتریان خود همراه با نام و نام خانوادگی و اطلاعاتشان ماژول ارسال هوشمند و جهت ارسال متن های متفاوت به مشتریان خود به صورت یکجا ماژول ارسال پیامک متناظر پیشنهاد می گردد.

تبلیغات پیامکی از روی نقشه و کدپستی

با استفاده از ماژول های ارسال بر اساس نقشه ی گوگل و یا شهر کدپستی که به صورت رایگان بر روی پنل پیام انبوه قرار گرفته اند می توان به افرادی که در آن منطقه سکونت داشته و یا مشغول به کار می باشند پیامک تبلیغاتی ارسال نموده و آنان را از وجود خشکشویی در آن منطقه آگاه نمایید.

پنل پیامک آموزشگاه ها
مشاهده

ارسال پیامک به مشاغل هدف

می توانید با برخی از اصناف وارد همکاری شوید . تنها کافیست صنف مورد نظرتان را از بین بانک شماره های استانی و یا کشوری انتخاب نمایید و پیام های همکاری را برایشان ارسال کنید تا از طریق راههای ارتباطی با شما وارد مذاکره شوند.

امکان گزارشگیری از پیام های ارسال شده

ارسال های انجام شده نیز گزارشات ارسال مخصوص به خود را دارند تا بتوانید از صحت ارسال خود مطمئن شوید و آمار ارسال های خود را داشته باشید.

ارسال پیامک زمان آماده شدن لباس

اگر سفارشی آماده شده است با ارسال پیام به سفارش دهنده خبر دهید تا برای دریافت لباس خود به محل خشکشویی مراجعه نماید. ممکن است شما پیک تحویل سفارش داشته باشید. اگر سفارش را تحویل پیک دادید ، مشخصات پیک ، زمان تحویل و شماره پیگیری را پیامک کنید.

یادآوری زمان و مبلغ پرداخت بدهی

حتی اگر با برخی از مشتریان به صورت قسطی کار می کنید می شود مبلغ و زمان پرداخت قسط را از طریق پیامک به آنان اطلاع دهید.

پیامک سفید

برخی از شماره موبایل ها دریافت پیامک خود را مسدود نموده اند. این شماره ها در حالت عادی دریافت پیامک نخواهند داشت اما سامانه پیامک سفید، پنل ارسال پیامک خدماتی است و شما می توانید ارسال پیامک خدماتی را به تمام شماره مشتریان خود ارسال نمایید.

امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مخاطبان

با استفاده از دستگاه کی پد اس ام اس و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مشتریان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

کاربرد پنل پیامک برای فرهنگسرا ها
مشاهده
, , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *