پنل پیامک گیلان

پنل پیامک گیلان - پنل ارسال اس ام اس

آیا قصد خرید پنل اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی در استان گیلان شهرهای (رشت، بندرانزلی، لاهیجان، لنگرود و…) را دارید؟ امروز میخواهیم با معرفی پنل پیامک گیلان به قول معروف کار شما را راه بیاندازیم و درباره امکانات پنل ارسال اس ام اس گیلان بصورت مفصل گفتگو کنیم.

همانطور که میدانید در حال حاضر بازدهی تبلیغات پیامکی بیشتر از تبلیغات تراکتی، چاپ در روزنامه ها و… است. چرا که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتباطات، کم کم تبلیغات چاپی جای خود را به تبلیغات اینترنتی و پیامکی میدهند.

میخواهید بدانید چرا؟ پاسخ ساده است! دیگر کسی نیست که تلفن همراه نداشته باشد و نوتیفیکیشن های تلفن همراهش را چک نکند!

امکانات پنل ارسال اس ام اس گیلان

در سامانه اس ام اس استان گیلان، مدیریت سامانه پیامک ، نوشتن پیامک ، تنظیم زمان ارسال پیامک و تعداد آن و انتخاب شماره ای دائمی و یا اعتباری برای ارسال در اختیار شما را میگیرد.

قبل از هر چیز شاید بپرسید “شماره های افراد ساکن استان گیلان را از کجا گیر بیاوریم؟

با خرید پنل اس ام اس مخابرات گیلان، بانک شماره موبایل استان گیلان و شهرهای گیلان به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد، تا بتوانید تبلیغات پیامکی خود را انجام دهید. با تهیه یک سامانه پیامک برای استان گیلان بدون هیچ محدودیتی می توانید به همه افراد ساکن در گیلان اعم از شماره موبایل های همراه اول و یا ایرانسل پیامک ارسال کنید.

در پنل اس ام اس بازدید ایده روش های مختلفی برای ارسال پیامک در استان گیلان وجود دارد که به شما کمک می کند با توجه به نیاز خود بهترین روش تبلیغات و بازاریابی را انتخاب کنید.

پنل پیامک برای کلینیک دامپزشکی
مشاهده

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل در سامانه پیامک گیلان :

توسط پنل ارسال اس ام اس گیلان ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

ارسال پیامک بر اساس منطقه ای کدپستی در سامانه پیامک گیلان :

اگر صاحب فروشگاه مواد غذایی، پوشاک و… باشید، قاعدتا اغلب مشتریان شما را افراد نزدیک به محل کسب و کارتان تشکیل میدهد. بنابراین بازار هدف شما دقیقا حول مکانی است که در آنجا فعالیت دارید.

کافی است تا در پنل پیامک به قسمت ارسال منطقه ای بروید و شهرهای استان گیلان را انتخاب کنید. تنها کافیست برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید. تعداد مخاطبان موجود نشان داده میشود که میتوانید به همه یا تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید.

شما میتوانید با استفاده از قابلیت ارسال کدپستی یا ارسال از روی نقشه پنل پیامک گیلان ، به منطقه دلخواه خود پیامک ارسال کنید.

سامانه پیامک استان گیلان

ارسال پیامک براساس تفکیک سن و جنسیت در سامانه پیامک گیلان :

 آیا مشتریان شما محدود به سن و یا جنسیت خاصی میباشند؟ اگر جوابتان مثبت است، پس باید برنامه ای اساسی برای هدفمند شدن پیامک هایتان داشته باشید. اما نگران نباشید! سامانه پیامک گیلان این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید بصورت هدفمند پیامک ارسال کنید.

دقیقا یکی از رازهای موفقیت کسب و کارهای بزرگ، ارسال پیامک هدفمند میباشد. بیشتر آموزشگاه ها، سالن های آرایشی، فروشندگان لباس و… از این راه برای افزایش فروش خود استفاده میکنند.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل در سامانه اس ام اس گیلان :

یکی دیگر از امکانات سامانه پیام کوتاه گیلان، قابلیت ارسال از طریق دکل میباشد. به این ترتیب که شما میتوانید تنها به شماره های ایرانسل از این طریق پیامک ارسال کنید. اگر کسب و کارتان در محلی است که افراد زیادی از آنجا تردد میکنند، میتوانید با انتخاب محل مورد نظر خود از روی نقشه، به تمامی اشخاصی که تا ۷ روز از آنجا عبور کرده اند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

ارسال پیامک نظیر به نظیر (متناظر)
مشاهده

ارسال پیامک برای اصناف با پنل اس ام اس گیلان :

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان گیلان و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان گیلان می باشد.این روش از جذابترین امکانات پنل ارسال اس ام اس گیلان میباشد .
برخی از کاربران سامانه اس ام اس استان گیلان قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد ،نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان ، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره با سامانه پیامک استان گیلان :

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است . شما می توانید باانتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید . آن هم به صورت هدفمند !

پیامک صوتی با سامانه پیامک استان گیلان :

شما می توانیدبه جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنید تا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند.

ارسال پیامک انبوه در گیلان بدون خرید پنل اس ام اس :

اگر قصد ارسال پیامک به استان گیلان را دارید، اما تمایلی به خرید سامانه پیامک ندارید، می توانید ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در استان گیلان را به مجموعه بازدید ایده بسپارید. این مجموعه این قابلیت را دارد که شما بتوانید بدون تهیه پنل اس ام اس ،پیامک انبوه ارسال کنید.

پنل پیامک برای فروشندگان لاستیک
مشاهده

بانک شماره موبایل استان گیلان :

بانک شماره موبایل سراسر استان گیلان در سامانه پیامکی بازدید ایده به تفکیک شهر، قرار دارد و می توانید جهت ارسال پیامک به شهر مورد نظر در استان گیلان استفاده کنید. بانک شماره موبایل های استان گیلان شامل شهرهای زیر می شود:

رشت ، بندر انزلی ، لاهیجان ، لنگرود ، هشتپر ، آستارا ، صومعه سرا ، آستانه اشرفیه ، رودسر ، فومن ، خمام ، سیاهکل ، رضوانشهر ، ماسال ، منجیل ، املش ، کیاشهر ، رستم‌آباد ، لوشان ، سنگر ، کلاچای ، لوندویل ، اسالم ، رحیم‌آباد ، لشت نشا ، رودبار ، کوچصفهان ، چاف و چمخاله ، چابکسر ، شفت ، پره‌سر ، لولمان ، خشکبیجار ، مرجغل ، کومله ، بازارجمعه ، چوبر ، شلمان ، گوراب زرمیخ ، واجارگاه ، حویق ، لیسار ، رودبنه ، جیرنده ، رانکوه ، احمدسرگوراب ، اتاقور ، دیلمان ، ماکلوان ، بره‌سر ، توتکابن ، ماسوله ، رودبار

اگر برای بازاریابی و تبلیغات از روش هایی به جز ارسال پیامک انبوه استفاده می کنید و به بانک شماره موبایل های استان گیلان نیاز دارید، سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ، بانک شماره موبایل های استان گیلان را بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس در اختیار شما قرار می دهد.

برای خرید بانک شماره موبایل های همراه اول و ایرانسل استان گیلان بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید:

خرید بانک شماره موبایل همراه اول دائمی استان گیلان
خرید بانک شماره موبایل همراه اول اعتباری استان گیلان
خرید بانک شماره موبایل ایرانسل استان گیلان

پنل پیامک برای نظام مهندسی
مشاهده

ارسال پیامک تبلیغاتی در استان گیلان

مطالعه بیشتر:

گیلان از استان‌های شمالی ایران به مرکزیت کلانشهر رشت است. گیلان دهمین استان پرجمعیت و بیست و هشتمین استان وسیع ایران است از دیگر شهرهای پرجمعیت این استان می‌توان به ترتیب به شهرهای بندر انزلی ، لاهیجان، تالش، لنگرود، رودسر، بندر آستارا، صومعه سرا و اشاره کرد.

طبیعت گیلان، پوشیده از جنگل و دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است. این استان شامل مناطق سرسبز شمال غربی رشته‌کوه البرز و بخش غربی کرانه‌های جنوبی دریای خزر است.

, , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *