پنل پیامک برای انتخابات

سامانه پیامک انتخابات - پنل ارسال اس‌ام‌اس تبلیغاتی ویژه انتخابات

یکی از روش‌های اصلی تبلیغات انتخاباتی ، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای انتخابات با استفاده از سامانه پیامک انتخابات و امکانات آن می‌باشد. بسیاری از کاندیداها در انتخابات برای تبلیغات انتخابات شورای شهر، تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ،تبلیغات انتخابات مجلس و… پنل ارسال اس ‌ام ‌اس تبلیغاتی ویژه انتخابات را ابزاری جهت تبلیغات انتخاباتی خود قرار داده اند.

نامزدهای انتخاباتی با در نظر گرفتن بودجه تبلیغات پیامکی ،شعارهای انتخاباتی و پیام‌های خود را از طریق پیامک ،به مخاطبین ارسال می‌نمایند.

امکانات سامانه پیامک انتخابات

امکانات سامانه پیامک انتخابات :

شما با خرید سامانه پیامک ویژه انتخابات می‌توانید، برای تبلیغات انتخابات مختلف، اعم از انتخابات مجلس، انتخابات شورای شهر، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها ،مانند: انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید.

در پنل پیامک انتخابات ، ارسال پیامک انبوه به چند روش انجام می‌شود ،که روش‌ها را در ادامه توضیح خواهیم داد.

ارسال پیامک به تفکیک استان ،شهر ،روستا :

ارسال پیامک انبوه به تفکیک استان، شهر روستا کاندیای محترم می توانند پیامک تبلیغاتی خود را به کل ایران بر اساس استان، شهر و منطقه ارسال نمایند . بانک شماره موبایل موجود در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده تمامی اقشار جامعه را پوشش دهند . در این بانک اطلاعاتی فقط شماره های همراه اول و ایرانسل به صورت رایگان در اختیار کاندیدا جهت تبلیغات در انتخابات قرار می‌گیرد.

ارسال پیامک منطقه ای با کد پستی :

در این روش، پیامک کاندیدا به شماره موبایل های یک منطقه خاص بر اساس کد پستی ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

پنل پیامک برای پلیس + 10
مشاهده

همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند، که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند.

ارسال پیامک به صاحبان اصناف و مشاغل خاص :

در این روش پیامک تبلیغاتی کاندیدای محترم را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده از به روز ترین شماره های ارائه شده از سمت اپراتورها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک استان ، شهر و صنف مورد نظر کاندیدا می باشد.

ارسال پیامک تبلیغاتی ویژه انتخابات

ارسال بر اساس جنسیت و سن (ارسال پیامک به رای اولی ها) :

با سامانه پیامک انتخابات شما می توانید بر اساس سن و جنسیت افراد، به آنها پیامک انتخاباتی ارسال کنید و برنامه های خود را بر اساس سن و جنسیت شان برایشان شرح دهید. مثلا چه برنامه هایی برای دانشجویان دارید.از روش ارسال از جذاب ترین امکانات سامانه پیامک انتخابات نیز میباشد.

ارسال پیامک به یک پیش شماره خاص :

در این روش پیامک تبلیغاتی به شماره موبایل هایی که با پیش شماره خاص توسط مشتری انتخاب شده است، فرستاده می شود. پیش شماره های انتخابی مشتری در پنل پیامک انتخابات می تواند شماره موبایل های شرکت همراه اول ، ایرانسل و رایتل باشد.

ارسال پیامک به محدوده خاصی از شماره ها :

در این روش پیامک تبلیغاتی به شماره موبایل های که با محدوده خاصی مشخص شده اند ارسال میشود .مثلا شماره ۰۹۱۲۲۴۲۰۰۰۰ تا شماره ۰۹۱۲۲۴۲۹۹۹۹ ارسال شود.

پنل پیامک برای سمنان
مشاهده

ارسال پیامک بر اساس دکل ایرانسل BTS :

ارسال از طریق دکل مخابراتی BTS به صورت یک فرم به ایرانسل ارسال شده و پیامک های تبلیغاتی توسط ایرانسل به شماره های ۴۸ ساعته گذشته در آن منطقه ارسال می گردند. این بانک شماره دقیق ترین بانک شماره ی ایرانسل بوده و هزینه پیامک های آن نیز معمولا از تعرفه ارسال با خطوط پیامک انبوه کمتر می‌باشد.

ارسال پیام صوتی :

 در سامانه پیامک انتخابات ، ارسال پیام صوتی، یکی از روش‌های رقابتی مناسب و کارآمد می‌باشد ،که می‌تواند شما را متمایز از رقیبان جلوه دهد.

برخی دیگر از امکانات سامانه پیامک انتخابات :

ارسال پیامک از طریق نقشه ی گوگل
ارسال پیامک زمانبندی شده
دفترچه تلفن پیشرفته
ارسال پیامک هوشمند

ارسال پیام برای دعوت به کانال هواداران

ارسال پیامک برای دعوت به لینک کانال هواداران :

در دنیای امروزی تأثیر ظواهر در زندگی مردم پررنگ تر شده و فرقی نمی‌کند ،که این موضوع در ذهن ما یک امر خوشایند یا ناخوشایند باشد. بهتر است از این واقعیت برای پیشبرد اهدافمان کمک بگیریم.

امکان تبلیغات تصویری در شبکه های اجتماعی می تواند بسیار جذاب تر و تاثیرگذارتر باشد. البته حضور افراد در کانالهای تبلیغاتی شما می تواند کمک بزرگی به سنجش رویکرد شما نیز باشد.

ارسال اس ام اس با نام کاندیدا :

برای برند سازی انتخاباتی در سامانه پیامک انتخابات ؛ کاندیدای محترم با خرید سرویس ارسال پیامک با نام برند، می‌توانند این قابلیت را فراهم کند. که هنگام ارسال اس ام اس تبلیغاتی به جای شماره فرستنده پیامک اسم کاندیدای محترم نوشته شود.

با توجه به اینکه فعال سازی ارسال پیامک با نام کاندیدای انتخاباتی حدود ۵۰ روز زمانبر است پیشنهاد می‌شود، قبل از آنکه وارد فاز عمومی تبلیغات برای انتخابات شویم ، اقدامات لازمه برای فعال سازی پنل پیامک انتخابات را انجام دهیم.

پنل پیامک برای دانشگاه ها
مشاهده

به همین علت نمایندگان مجلس و شورای شهر نیز باید یک وبسایت شخصی داشته باشند تا بتوانند از این طریق به راحتی و در اولین فرصت پاسخگوی نیازها باشند.

نحوه استفاده کاربردی از سامانه پیامک انتخابات :

استفاده از سامانه پیامکی بازدید ایده برای ارسال پیامک تبلیغاتی به شما این امکان را می دهد که تنها با صرف چند ثانیه زمان بتوانید تبلیغاتی به وسعت یک کشور داشته باشید.

به همین دلیل در ادامه نکات حرفه ای درباره ی نحوه ی استفاده ی مفید از سامانه ارسال پیامک ویژه انتخابات را بازگو خواهیم کرد. تا بتوانید بیشترین بازخورد را از ارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشید.

نکته ی اول: فراموش نکنید که انتخاب زمان مناسب ارسال اس ام اس انتخابات ، بر بازدهی آن تأثیر مستقیمی خواهد گذاشت. بدیهی است که ارسال اس ام اس در پنل پیامک انتخابات در ساعات نیمه شب فقط صرف هزینه و در واقع سوزاندن منابع تبلیغاتی است.

علاوه بر این ها ارسال پیامک انبوه در زمان نامناسب گاهاً بازخورد منفی نیز به همراه خواهد داشت. پس در انتخاب زمان صحیح، دقت لازم را به خرج دهید.

نکته ی دوم: سعی کنید حتی الامکان نام کاندیدای خود را در شروع متن پیامک تبلیغاتی خود ذکر کنید. چرا که ممکن است پیامک شما به دلایل مختلفی تا انتها خوانده نشود. به کار بردن نام کاندیدا در ابتدای پیامک و یا حداقل در خط اول احتمال خوانده شدن آن را بیشتر خواهد کرد.

نکته سوم: بهتر است تا قوانین رقابت حرفه ای را رعایت کنید و از تبلیغات منفی برای سایر کاندیدا ها حتی بدون ذکر نام هم خودداری کنید. تجربه ثابت کرده پیامک تبلیغاتی با محتوای منفی، منفی ترین بازخوردها را در درجه ی اول برای ارسال کننده به همراه خواهد داشت.

ارسال پیامک از طریق نرم افزار حقوق ودستمزد
مشاهده

نکته ی آخر: در نهایت نباید فراموش کنید که همه ی این ها در وحله ی اول وابسته به کیفیت پنل پیامکی شما است. سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی بازدید ایده با پشتیبانی از خطوط ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰، ارسال اس ام اس از طریق BTS، ارسال پیام صوتی و امکانات بی نظیر، آماده ی ارائه ی بهترین خدمات در مسیر هموار کردن راه شما به منظور پیروزی در انتخابات است.

طراحی سایت برای نامزدهای انتخابات :

امروزه تکنولوژی بخش مهمی از زندگی ما را به خود درگیر کرده است. با توجه به این پیشرفت تکنولوژی برای انجام کارهای اداری و حتی تبلیغاتی دیگر نیازی نیست از کاغذ استفاده کرد.

بلکه میتوان به راحتی و از طریق اینترنت و وب سایت سازمان مربوطه اینکار را به راحتی انجام داد. به همین علت کاندیداهای انتخاباتی بخصوص ،نمایندگان مجلس و شورای شهر نیز باید یک وبسایت شخصی داشته باشند تا بتوانند از این طریق به راحتی و در اولین فرصت پاسخگوی نیازها باشند.

از دیگر مزایای داشتن وب سایت برای نامزدهای انتخابات مجلس اینست که، میتوانند اهداف و برنامه های خود را با مردم به اشتراک بگذارند و کمپین های مختلفی راه اندازی کنند.

در این راستا ما در مجموعه بازدید ایده با دارا بودن تیم حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت و تولید محتوا، مفتخر هستیم که در این زمینه نیز میتوانیم کاندیداهای محترم را یاری کنیم. نامزد های انتخابات مجلس و شورای شهر میتوانند در وبسایت خود فعالیت های زیر را داشته باشند:

بیوگرافی و زندگی نامه
معرفی اهداف و برنامه ها
آرشیو عکس
آرشیو فیلم ها
آرشیو سخنرانی ها (به حالت صوتی و متنی)
اخبار و اطلاع رسانی
نظرسنجی
ارتباط آنلاین با مردم
پیشنهادات و انتقادات
و…

ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
مشاهده

 

, , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *