کاربرد پنل اس ام اس برای ناشران

پنل اس ام اس ناشران - مزایای پنل پیامک برای ناشران کتاب

در دنیای امروز نشریات بهترین ابزار اطلاع رسانی محسوب میشوند، زیرا که طیف وسیعی از افراد را مخاطب قرار میدهند.بنابراین در این مقاله به بررسی پنل اس ام اس ناشران کتاب ، امکانات و مزایای پنل پیامک برای ناشران کتاب می پردازیم.

هر مجله به میزان ارزش و احترامی که برای مخاطب خود قائل میشود، محبوبیت و جذابیت میابد و یکی از ملاک های اصلی و اساسی مخاطبین در انتخاب نشریه نیز همین موضوع میباشد. به عبارت دیگر هر چه مخاطب به ضریب تاثیر گذاری خود در یک رسانه ملی پی ببرد به همان میزان نیزبه خرید و پی گیری آن مجله علاقه مند خواهد شد.

در عصر حاضر دوران ارتباط و اطلاع رسانی یک طرفه به پایان رسیده است و افراد به سوی تعامل دو جانبه سوق یافته اند.مسلما صاحبان نشریات دارای امتیاز ، به اهمیت این نکته واقفند که هر چه در نشریات مطابق با نیازهای روز و علایق مخاطبان خود پیش بروند ،موفق ترند.

کاربرد و مزایای پنل اس ام اس در نشریات و روزنامه ها

– دریافت مطالب کوتاه و دلنوشته های خوانندگان در شماره بعد
– دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی
– اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک با پنل اس ام اس ناشران
– ترغیب علاقمندان برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه پیش از انتشار با سامانه پیامک ناشران کتاب
– اعلام ابلاغیه ها ، اطلاعیه ها ، بخشنامه ها ، مصوبات بصورت ساده و آنی
– استفاده در سیستم اطلاع رسانی به نمایندگان ، شعب ، مشتریان ، همکاران
– جلوگیری از برگشت چک و درج تاریخهای سررسید اسناد پرداختنی
– برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی با پنل پیامک ناشران
– جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد
– اعلام خبرها و دستورالعمل های خاص برای پرسنل
– دعوت از همکاران و مشتریان برای حضور در نمایشگاه
– اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان
– اطلاع رسانی انتشار کتاب جدید و یا زمان توزیع آخرین شماره مجله
– اطلاع رسانی زمان تمدید اشتراک مجله
– اطلاع رسانی در زمینه شروع و پایان مناسباتی از قبیل نمایشگاه کتاب ، تاریخ نمایشگاه ، شماره غرفه و…
– اطلاع رسانی زمان شروع و خاتمه جشنواره ها و برنامه های ویژه
– ارسال اخبار فوری ، اخبار سراسری ، اخبار محلی ، خلاصه اخبار به شهروندان
– ارسال اخبارهای هر بخش با استفاده از ماژول پاسخگویی خودکار پیامکی
– ارسال جواب جداول مطرح شده در روزنامه ها و نشریه ها
– ارسال قیمتهای سهام -ارز -سکه و …
– ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها
– ارتباط پویا و دو طرفه با سامانه پیامک ناشران کتاب
– اعلام تغییرات فوری و ضروری پیرامون تغییر قیمت ها ، ساعات کاری و…
– صندوق پیامکهای مخاطبان برای بخش خبرنگاران -مدیرمسول -سردبیر

پنل پیامک برای کلینیک دامپزشکی
مشاهده

با پنل اس ام اس نشریات میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟

– با ثبت نام پنل اس ام اس ناشران ؛ میتوانید برای مشاغل مختلف پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
– با خرید پنل پیامک برای نشریات ؛ میتوانید به مشتریان خود در مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
– با خرید پنل پیامکی نشریات ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
– با خرید پنل پیامک ناشران ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
– با خرید پنل پیامک اختصاصی نشریات ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
– با خرید پنل اس ام اس ناشران ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های مشاغل و اصناف دسرتسی داشته باشید.
– با خرید سامانه پیامک ناشران کتاب ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
– با خرید پنل ارسال اس ام اس برای نشریات ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی برای دفتر روزنامه و نشریه خود را اغاز کنید.

چرا سامانه پیام کوتاه بازدید ایده برای نشریات و روزنامه ها بهترین گزینه است ؟

اغلب نشریات و روزنامه ها فارغ از موضوع اصلی فعالیت خود، طیف وسیعی از مردم را مخاطب قرار می دهند، از این رو سامانه پیام کوتاه بازدید ایده یکی از بهترین ابزارهای حال حاضر جهت اطلاع رسانی می باشند. نشریات علمی-تخصصی، اعتبار علمی کشور محسوب میشوند.

شما می توانید با استفاده از پنل پیامکی نشریات امکان اشتراک مجله را برای افراد مختلف در سطح کشور اعم از شهر و روستا فراهم نمایید. بدین ترتیب فرد با استفاده از تلفن همراه در کمترین زمان و در هر مکان می تواند از طریق اس ام اس مشترک ماهانه و یا هفتگی نشریه شما شده و به راحتی مجله مورد نظر خود را دریافت کند و از مطالب آن لذت کافی را ببرد.

پنل پیامک برای طراحان سایت
مشاهده

ارائه پیشنهادهای ویژه به مخاطبان نشریه

پیشنهاد ویژه جزء آن دسته از راهکارهای بازاریابی است که برای بسیاری از کسب و کارها بازدهی خوبی دارد.ناشران نیز می توانند از پیشنهاد ویژه برای خوانندگان خود بهترین استفاده را داشته باشند. ارائه پیشنهاد ویژه برای هر دو دسته مخاطبان می تواند صورت پذیرد.

دسته اول مشتریان با سابقه ناشران هستند که معمولا به عنوان جایزه مشمول پیشنهاد های ویژه می شوند.
دسته دوم مخاطبین جدیدی هستند که برای ترغیب شدن به نشریه شما پیشنهاد فوق العاده دریافت می کنند .

ارسال پیامک به مخاطبان هدف

مخاطبان جدید شما باید هدفمند انتخاب شده باشند. باید بتوانید مخاطبان حوزه کاری خودتان را تشخیص داده و متناسب با فعالیت آن ها برایشان پیشنهاد های ویژه پیامکی ارسال کنید. در غیر این صورت، ارسال پیامک نا مرتبط با حیطه کاری آن ها نه تنها تاثیر مثبتی برای شما نخواهد داشت ، بلکه مزاحمت برای آن ها ایجاد کرده و نشریه و مجله شما در میان افراد بد نام می شود.

ارسال پیامک برگزاری مسابقه

باید بدانید که استفاده از پیامک انبوه به این منظور بسیار کارامد خواهد بود. در صورتی که مسابقات خود را به صورت پیامکی اجرا کنید، به صورت سریع تر، کم هزینه تر و آسان تر می توانید نتایج را مورد بررسی قرار دهید. همچنین پس از پایان مسابقه می توانید نتایج را نیز از طریق پیامک برای مخاطبین خود ارسال کنید.

ارسال پیامک نظرسنجی با پنل اس ام اس ناشران

علاوه بر این می توانید حین برگزاری مراسم از مخاطبان خود بخواهید ،که در نظرسنجی پیامکی شما شرکت کنند و به این ترتیب می توانید از میزان رضایت آن ها از مجله و کتاب خود مطلع شده و یا از آن ها بخواهید که پیشنهاداتی در ارتباط با ارائه خدمات بهتر شما ارائه کنند. مسلما بررسی پیامک های نظر سنجی در ارتقاء جایگاه ناشران در میان مردم بسیار موثر خواهد بود.

ارسال پیامک از طریق نرم افزار حقوق ودستمزد
مشاهده

ارسال پیامک تبریک و تهنیت در مناسبت ها

ارسال پیامک های مناسبتی مانند تبریک تولد مشتریان ، تبریک و تهنیت مناسبت های خاص تاثیر مضاعفی در حفظ مشریان باسابقه خواهد داشت.شاید ارسال این قبیل پیامک ها در کوتاه مدت برایتان سود آور نباشد ،اما در دراز مدت باعث می شود خوانندگان شما احساس تعلق بیشتری به نشریه شما داشته باشند و به شما وفادار بمانند.

گزارشگیری ارسال و دریافت پیامک تبلیغاتی

با ثبت نام پنل اس ام اس شما می توانید به صورت گسترده، از ارسال و دریافت پیامک ها گزارشگیری کنید. این گزارش ها مشخص می کند که چه تعداد پیامک به دست مخاطبان رسیده و چه تعداد پیام ارسال نشده و وضعیت ارسال پیام در چه مرحله ای است.

کتاب‌های جدید خود را به عموم معرفی نمائید

هیچ کس از کتاب‌های جدیدی که در نمایشگاه عرضه می‌کنید با خبر نیست. معمولاً چنین اخباری دهان به دهان بین افراد می‌پیچد و نتیجۀ فروش بیشتر شما در روزهای آخر نمایشگاه است.

اما چرا خودتان مستقیماً اطلاع‌رسانی لازم را انجام ندهید؟ با ارسال یک پیامک، مخاطبان را از کتاب‌های جدید خود در نمایشگاه آگاه کرده و آنها را برای دیدن این کتاب‌ها به غرفۀ خود دعوت کنید. بهتر است عناوین جذاب‌تر خود را برای این منظور انتخاب نمائید.

کاربرد پنل اس ام اس برای ناشرین کتاب

برای کتاب‌های خود کوپن تخفیف ارائه دهید

آیا از میزان فروش خود در نمایشگاه ناراضی هستید؟ یا برخی کتاب‌های شما به فروش نمی‌روند؟ شما می‌توانید یک کوپن پیامکی از طریق سامانه پیامک ناشران کتاب به مخاطبان خود ارائه دهید و آنها را ترغیب به خرید بیشتری بکنید. به این ترتیب، مشتری با نشان دادن پیامک مذکور از شما تخفیفی بروی خرید خود دریافت خواهد کرد. این تخفیف می‌تواند شامل تمام کتاب‌های شما شود یا تنها تعدادی از آنها را شامل شود. مطمئناً با ارسال پیامک کد تخفیف می‌توانید غرفۀ خود را تا حد امکان شلوغ کنید.

پنل پیامک برای تاکسی تلفنی ها
مشاهده

لیست از مشترکان پیامکی جمع‌آوری کنید

داشتن یک لیست از شمارۀ مشتریان به شما کمک می‌کند که بتوانید خبرنامه پیامکی برگزار نمایید. به این ترتیب می‌توانید آنها را از کتاب‌های جدید خود مطلع کنید، در صورت کاهش فروش با ارائه پیشنهادات ویژه و کوپن‌های تخفیف آنها را جذب نمائید.

نظر آنها را در مورد کیفیت کار خود جویا شوید و حتی اقدام به برگزاری مسابقه برای آنان نمائید. این به منزلۀ برداشتن یک قدم دیگر برای خدمت‌رسانی به مشتری است و نتیجۀ آن وفاداری بیشتر او به شما خواهد بود. اما چگونه می‌توانید لیستی از شمارۀ این افراد کتاب‌خوان را جمع‌آوری کنید؟

نمایشگاه کتاب یک فرصت استثنائی برای بدست آوردن شمارۀ این افراد است. از کسانی که به غرفۀ شما سر می‌زنند درخواست کنید، در اشتراک پیامکی شما ثبت‌نام کنند و جدیدترین اخبار و پیشنهادات شما را از این طریق دریافت نمایند. خوب است اگر که یک تخفیف یا هدیۀ ساده نیز برای کسانی در نظر بگیرید، که اشتراک شما را دریافت می‌کنند و به این ترتیب افراد بیشتری را تشویق به اینکار نمائید.

در نهایت شما یک لیست از شمارۀ کسانی را خواهید داشت که به کتاب علاقه دارند و می‌توانید در مواقع لزوم با آنها ارتباط برقرار کنید.

با پنل اس ام اس ناشران اطلاع رسانی کنید

آیا کتابی را چاپ کرده اید که پس از سالها مجوز انتشار دریافت کرده است؟ آیا در روزهای بخصوصی در غرفه خود مهمان ویژه دارید؟ آیا کتب درسی جدیدی را برای دانش آموزان منتشر کرده اید؟ شما می توانید تمامی این رویدادها رابا پنل پیامک ناشران به مخاطبان اطلاع رسانی کنید. این اطلاع رسانی می تواند نتیجۀ مثبتی را در میزان فروش شما داشته باشد و نام شما را به عنوان یکی از بهترین ناشران به عموم مردم معرفی کند.

پنل پیامک برای یزد
مشاهده
, , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *