پنل پیامک برای تاکسی تلفنی ها

پنل پیامک تاکسی تلفنی ها - سامانه پیامکی تاکسی اینترنتی و آژانس ها

با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی و ورود آن به کلیه اصناف، امروزه شاهد استفاده از پنل پیامک تاکسی تلفنی ها و امکانات آن نیز می باشیم. استفاده از سامانه پیامکی تاکسی اینترنتی و آژانس ها ( ارسال پیامک تاکسی تلفنی )، ارائه خدمات متمایز، رضایت مشتریان را برای این صنف بیش از پیش به وجود آورده است.

این روزها بازار رقابت مخصوصاً برای تاکسی تلفنی‌ها بسیار سخت شده است . تمام تاکسی تلفنی‌ها می‌کوشند ،که سهم بیشتری از بازار را به دست آورند.یکی از راهکارهای مشتری مداری و برند سازی استفاده از پنل پیامک آژانس ها است.

این روزها استفاده از اپلیکیشن برای درخواست سرویس از آژانس و تاکسی تلفنی به شدت مورد استفاده قرار گرفته است . اکثر تاکسی تلفنی‌ها به سمت ساخت اپلیکیشن و استفاده از نرم‌افزار برای تاکسی تلفنی هستند.

یکی از الزامات اپلیکیشن‌هایی که برای آژانس ها استفاده می‌شوند، لزوم تائید شماره موبایل با کدفعال سازی و احراز هویت شماره موبایل است، که با ارسال کد فعال سازی انجام می‌شود.

نرم افزار تاکسی تلفنی چیست؟

نرم افزار تاکسی سرویس باید به گونه ای طراحی شده باشند، که هر فرد با هر سطح از تخصص بتواند با سرعت و براحتی بتواند از آنها استفاده کند. در نرم افزار آژانس تاکسی تلفنی در تمام بخش ها موضوع سرعت بالا در سرویس دهی حائز اهمیت است.

کاربر نرم افزار باید بتواند هم با صفحه کلید و هم تنها با ماوس سرویس دهی را با سرعت انجام دهد. به عبارتی در یک نرم افزار تاکسی سرویس مناسب باید برای تمام عملکرد های اصلی نرم افزار کلید میانبر گذاشته شود. از طرفی با توجه به طراحی دیتابیس بسیار بهینه و قدرتمند، سرعت پاسخگویی نرم افزار در تعداد سرویس دهی ها و تماس های بالا بسیار مطلوب و سریع باشد.

پنل پیامک برای طراحان سایت
مشاهده

سامانه پیامکی بازدید ایده با نرم افزارهای محبوب مدیریت تاکسی تلفنی سازگار بوده و شما به راحتی می توانید، نرم افزار تاکسی تلفنی را به پیامک مجهز کنید. در ادامه لیست کامل نرم افزارهای تاکسی تلفنی که با سامانه پیام کوتاه بازدید ایده سازگار است اعلام می شود.

نرم افزار تاکسی سرویس منطق
سامانه مانیتورینگ تاکسی تلفنی آس
نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی نارنج
نرم افزار تاکسی تلفنی چاپار
نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی تیزپرداز
نرم افزار تاکسی سرویس گیتی گستر
نرم افزار مدیریت تاکسی سرویس (تاکسی۴)
اتوماسیون آژانسهای تاکسی سرویس هریس رایانه
نرم افزار تاکسی تلفنی بلور
نرم افزار رالی
مدیریت آژانس های تاکسی تلفنی مانا
نرم افزار تاکسی تلفنی و پیک موتوری نوین
نرم افزار تاکسی سرویس هلیا
نرم افزار مدیریت تاکسی سرویس تام
نرم افزار تاکسی و پیک آنلاین نیکان

خط خدماتی

برای ارسال کدهای فعال سازی، شما باید از سیستمی استفاده نمایید ،که قابلیت ارسال پیامک حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند داشته باشد. ارسال پیامک به خطوط مسدود توسط خطوط خدماتی انجام می‌شود .

لذا شما باید از سامانه پیامکی استفاده کنید که خط خدماتی اشتراکی در اختیار شما قرار دهد و قابلیت ارائه خط خدماتی اختصاصی داشته باشد. ما در سامانه پیامکی بازدید ایده خط خدماتی را به‌صورت رایگان در اختیار کاربرانمان قرار می‌دهیم . درصورتی‌که نیاز به خط خدماتی اختصاصی داشته باشید، می‌توانید به‌صورت رایگان برای دریافت خط خدماتی اختصاصی اقدام نمایید.

امکانات پنل پیامک تاکسی تلفنی ها :

پنل اس ام اس تاکسی تلفنی ، امکانات مختلفی برای استفاده کنندگان فراهم کرده است. در این مقاله میخواهیم به امکانات مختلف پنل پیامک آژانس ها بپردازیم. با ما همراه باشید…

پنل پیامک برای کرج
مشاهده

ارسال پیامک تبلیغاتی برای آژانس،تاکسی تلفنی، تاکسی آنلاین :

تمامی کسب‌وکارها برای جذب مخاطب نیاز به تبلیغات دارند، سامانه پیام کوتاه بازدید ایده با توجه به قابلیت‌های مختلفی که در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید به‌ راحتی برای تبلیغات پیامکی استفاده نمایید.

کاربرد پیامک برای تاکسی اینترنتی که امروزه رشد و مقبولیت بسیاری کسب کرده است، نیز چشم گیر بوده و راننده و درخواست دهنده منتظر دریافت آن هستند. تاکسی اینترنتی یکی از خدمات به روز و اینترنتی است . چندین شرکت؛ ارائه دهنده این خدمات به صورت سراسری هستند و نحوه ارتباط بین راننده و درخواست دهنده بر اساس پیامک قرار داده می شود.

سامانه پیامکی تاکسی اینترنتی

نحوه تبلیغات اثرگذار برای این کسب و کار می تواند مختلف باشد. اما پیامک گزینه ای پر استفاده خواهد بود. برای تمام افراد در هر شهر و یا محدوده نام سرویس خودتان را معرفی نمایید و برایشان بابت استفاده اولیه کد تخفیف بفرستید.

در سامانه پیامکی بازدید ایده ما بانک شماره موبایل‌های سراسر کشور را به شیوه‌های مختلف تقسیم‌بندی کرده‌ایم . شما می‌توانید بر اساس نیاز خودتان به بازار هدف پیامک ارسال نمایید.

برخی بانک‌های موجود در سامانه پیامکی بازدید ایده :

ارسال پیامک به تفکیک استان و شهر
ارسال پیامک به تفکیک پیش‌شماره ( استان و شهر )
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
ارسال پیامک بر اساس کد پستی
ارسال پیامک از روی نقشه گوگل
ارسال پیامک به محله‌های تهران
ارسال پیامک به بانک شماره‌های ایرانسل
ارسال پیامک بر اساس دکل bts

ارسال پیامک بر اساس دکل ایرانسل :

از امکانات پنل پیامک تاکسی ، ارسال بر اساس دکل ایرانسل و یا همان BTS است.که می تواند گزینه مناسبی جهت ارسال پیامک تبلیغاتی تاکس تلفنی ها به ساکنین و یا کارکنان آن منطقه نیز باشد.

پنل اس ام اس کتابخانه
مشاهده

دفترچه تلفن پنل پیامک برای تاکسی تلفنی :

میتوانید بدون هیچگونه هزینه ای تمامی اطلاعات مشتریان خود را در دفترچه تلفن پنل پیام کوتاه این سامانه ذخیره کنید و به آسانی برای آنها پیامک ارسال کنید.

در دفترچه تلفن پنل پیامک آژانس ها امکان جستجو بر اساس نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه نیز جهت سهولت در جستجو قرار داده شده است. شما می تونید با دریافت شماره تلفن همراه کاربر خود که با شما تماس برقرار کرده است به کلیه اطلاعات وی دست پیدا کنید.

منشی پیامک پنل اس ام اس تاکسی تلفنی :

با استفاده از ماژول منشی پیامکی می توان کلیه مسیرها را همراه با هزینه آن ، در سامانه پیام کوتاه ذخیره کرد.مشتریان تنها با ارسال نام منطقه ی مورد نظرشان به شماره اختصاصی سامانه پیامکی تاکسی اینترنتی و آژانس ها ، از نرخ مسیر مطلع گردند.

به طور مثال در منشی پیامکی برای کلمه ارسالی ستارخان،‌ پاسخ ۱۵ هزار تومان مشخص شده است .مشتری تنها با ارسال کلمه ستارخان به خط اختصاصی و دریافت پیامک با متن ۱۵ هزار تومان، از نرخ مسیر مطلع می شود.

همینطور می توان برای جلب رضایت بیشتر مشتری زمان حرکت راننده را همراه با نرخ مسیر پس از تماس تلفنی آنها برایشان ارسال کرد. همچنین نوع ماشین، اطلاعات راننده، اطلاعات مبدا و مقصد؛ از طریق پیامک به راننده و مسافر ارسال می شود.

بعلاوه شما میتوانید از خدمات تبریک تولد و رویدادها، جهت تبریک مناسبت ها به مخاطبینی که در دفترچه تلفن سامانه پیامکی تاکسی اینترنتی و آژانس ها ذخیره شده اند، پیامک ارسال کنید.

سامانه پیامک نرم افزار مدیریت پارکینگ
مشاهده

 

, , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *