پنل پیامک باشگاه های ورزشی

پنل پیامک باشگاه های ورزشی - مزایای پنل اس ام اس باشگاه های ورزشی

درگذشته ورزش به عنوان یک تفریح تلقی میشد، اما امروزه به عنوان یکی از ضروریات زندگی افراد به حساب میاید. بنابراین در این مقاله درباره  مزایای پنل اس ام اس باشگاه ها و پنل پیامک باشگاه های ورزشی و بدنسازی (  سامانه پیام کوتاه سالن های ورزشی ) صحبت  میکنیم .

با توجه به افزایش علاقه مندی افراد به ورزش کردن و اهمیت بسیاری که ورزش با گذشت زمان پیدا میکند رفته رفته تعداد باشگاه های ورزشی نیز رو به افزایش است.مسلما مهم ترین ملاک انتخاب یک سالن ورزشی مناسب برای افراد ارائه خدمات عالی به مشتریان میباشد و افراد به سمت باشگاه هایی جذب می شوند که در ارائه خدمات حرف اول را بزند .

یکی از بهترین راه های جذب مشتری و افزایش رضایت او و هم چنین افزایش کیفیت خدمات استفاده و نصب  پنل پیامک باشگاه های ورزشی میباشد. ارسال پیامک به افراد  موجب می شود ، افراد فراوانی را به سالن ورزشی خود جذب کرده و در نتیجه درآمد بیشتری را کسب کنید تا از مزایای پنل اس ام اس باشگاه ها بهره ببرید.

در کنار قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی برای باشگاه ورزشی  وبدنسازی سامانه پیام کوتاه بازدید ایده قابلیت اتصال به انواع نرم افزارهای مدیریت باشگاه ورزشی از قبیل : آنتوس، آپولو، آریا، نوین، رادین، آرمانت و … را دارد . شما می توانید با  خرید سامانه پیام کوتاه سالن های ورزشی و اتصال نرم افزار مدیریت باشگاه به سامانه پیامک، اطلاع رسانی های مختص کاربر بابت زمان تمدید و تبریک تولد و… را به صورت اتوماتیک و خودکار ارسال کنید.

پنل پیامک پزشکان
مشاهده

مزایای پنل اس ام اس باشگاه ها ی ورزشی در اطلاع رسانی :

  • ارسال پیامک تبریک اتوماتیک تولد ورزشکاران و ارائه تخفیف به آنها و دوستانشان در روز تولدشان
  • ساخت باشگاه مشتریان برای ورزشکاران و ارائه تخفیف های ویژه به آنها
  • ارسال تشکر بعد از مراجعه به باشگاه
  • ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به ورزشکاران
  • افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان با پنل پیامک باشگاه های ورزشی
  • دریافت هزینه باشگاه و اعلام زمان تمدید به مشتری
  • برگزاری قرعه کشی های ماهانه در باشگاه
  • ارسال پیامک برنامه و ساعت کلاسهای باشگاه

با پنل اس ام اس باشگاه های ورزشی وبدنسازی میتوانید چه اقداماتی انجام دهید :

  • با پنل اس ام اس باشگاه های ورزشی ؛ میتوانید برای مشاغل هدف خود پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  • با خرید پنل پیامک باشگاه های ورزشی ؛ میتوانید به ورزشکاران خود در مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل پیامک  باشگاه بدنسازی ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  • با خرید سامانه پیامک باشگاه بدنسازی ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  • با ثبت نام پنل اس ام اس باشگاه بدنسازی ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید سامانه پیامکی باشگاه های ورزشی ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف دسترسی داشته باشید.
  • با خرید سامانه پیام کوتاه برای ورزشکاران ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
    با خرید سامانه پیام کوتاه سالن های ورزشی ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل سراسر کشور دسترسی داشته باشید.
  • با خرید پنل پیامک باشگاه های ورزشی  و بدنسازی ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی انبوه خود را اغاز کنید.
پنل پیامک برای قالیشویی ها
مشاهده

مزایای پنل اس ام اس باشگاه ها ی ورزشی و بدنسازی در تبلیغات :

برخی از امکاناتی که پنل پیامک باشگاه های ورزشی در اختیارتان قرار میدهد:

تبریک مناسبت های مختلف مانند تولد

شما می توانید هنگام ثبت نام عضو جدید در باشگاه شما می توانید تاریخ تولد مشتری را در دفترچه تلفن سامانه پیامکی ذخیره کنید تا با استفاده از ماژل ارسال پیامک تبریک تولد مشتری به صورت اتوماتیک و خودکار سالانه پیامک تبریک تولد اعضای باشگاه بدنسازی برای انها ارسال شود.

راه اندازی باشگاه مشتریان

با استفاده از ماژول دفترچه تلفن سامانه پیامکی شما می توانید شماره موبایل ورزشکاران را در سامانه پیامک ذخیره کرده و از این طریق سیستم باشگاه مشتریان و خبرنامه پیامکی راه اندازی کنید و هر زمانی که قصد داشتید پیامک تبلیغاتی و انبوه ارسال کنید یا اینکه به کل اعضای خبرنامه خود ارسل نمایید.

درست کردن کلوب پیامکی ورزشکاران

مسلما گرفتن تخفیف از یک باشگاه ورزشی نسبت به سالن هایی که به مشتریان خود این چنین خدماتی ارائه نمیدهند ، افراد بیشتری را جذب خواهد کرد .

ارسال پیامک انبوه براساس شهر و کد پستی

این ارسال به گونه ای است که میتوانید با شماره هایی که براساس کدپستی در محدوده شهر مورد نظر شما ثبت گردیده ارسال پیامک و یا بازاریابی نمائید.

ارسال از روی نقشه گوگل

شما با این روش میتوانید در منطقه خود یا اطراف خود جهت ثبت نام دوره های جدید، تبلیغات پیامکی انجام دهید استفاده از این روش شما را به مشتریان هدف نزدیکتر خواهد کرد تا از مزایای پنل پیامک باشگاه ها کمال استفاده را نمایید.

پنل پیامک برای پلیس + 10
مشاهده

ابزار دفتر چه تلفن

گروهبندی و افزودن شماره ی مشتریان را به شما خواهد داد .شما می توانید شماره ی کارکنان و مشتریان خود را در گروه های مجزا وارد نموده و به راحتی اقدام به ارسال پیامک نمایید.

ابزار نظرسنجی و مسابقه

شما با طراحی یک نظرسنجی برای باشگاه خود میتوانید درباره عملکرد مربیان یا نحوه کار باشگاه نظرسنجی انجام داده . همچنین با عملکرد دیگر این سیستم که ماژول مسابقه می باشد میتوانید با انجام قرعه کشی میان ورزشکاران خود مسابقه ای را طراحی و اجرا نمائید.

ماژول ارسال پیامک متناظر

از طریق ماژول ارسال پیامک نظیر به نظیر میتوانید به چندین ورزشکار با ارسال متن های متفاوت در یک زمان مشخص و به صورت همزمان پیامک ارسال کنید. در صورتی که تعداد اعضای باشگاه زیاد شده باشد و شما مثلا در یک ساعت احتیاج دارید به تعداد زیادی ورزشکار اطلاع رسانی های متفاوت کنید این ماژول به شما کمک می کند تا در سریعترین زمان ممکن ارسال ها را انجام دهید.

ارسال تشکر از مراجعه به باشگاه

پنل پیامک باشگاه های ورزشی امکان ارسال تشکرازمراجعه به باشگاه  را به شما میدهد.این کار میزان توجه و علاقه مندی شما به حضور هر فردی در آن سالن را نشان میدهد .و رفتار محترمانه شما با او دلگرمی خاصی در قلب وی ایجاد خواهد کرد .

گرفتن هزینه باشگاه از ورزشکاران

امروزه به دلیل مشغله کاری افراد و صرفه جویی در وقت اکثریت افراد مایل نیستند به غیر از تایم های ورزشی خود به سالن مراجعه کنند و یا شما هم به دلیل کمبود وقت از مراجعه تعداد افراد زیاد به سالن درتایم های غیر راضی نیستید .ایجاد امکان پرداخت وجه با ارسال تنها یک پیامک برای افراد جذابیت و ارامش خاصی خواهد داشت.

پنل پیامک برای آرایشگاه های زنانه
مشاهده

ارسال نکات سودمند ورزشی برای ورزشکاران

شما با نصب پنل پیامک و ارسال نکات مفید در مورد ورزش از طریق پیامک با صرف اندکی هزینه رضایت مشتریان را جلب می کنید و آنها را عضو دائمی باشگاه خود خواهید کرد.

یادآوری زمان پایان اعتبار ثبت نام

شما میتوانید اطلاعاتی در مورد زمان پایان اعتبار ثبت نام و مسابقات , زمان کار و زمان تعطیلی باشگاه و یا زمان برگزاری کلاس های ویژه را به اعضا ارسال کنید .تا ضمن یاداوری به آنها به انجام صحیح و به موقع خدمات خود کمک کنید.

در حال حاضر مزایای پنل اس ام اس برای اکثرصاحبان مشاغل و اصناف مختلف درارائه خدمات بهتر، تبلیغات و بازاریابی و اطلاع رسانی سریع و کارآمد بسیار واضح ومبرهن است. درهمین راستا سامانه پیام کوتاه بازدید ایده جهت کسب اطلاعات بیشتربرای صاحبان کسب و کارهای نوپا ویا افرادی که به تازگی قصد خرید پنل پیامک  دارند ،برای مشاغل مختلف، مقالاتی در جهت کسب آگاهی از مزایایی که خرید پنل پیامک در اختیارشان قرار میدهد ارائه می نماید :

پنل پیامک برای آموزشگاه ها
سامانه پیامک نرم افزار مدیریت پارکینگ
پنل پیامک هتل ها
پنل پیامک پزشکان
پنل پیامک وکلا وموسسات حقوقی و…

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *