پنل پیامک برای بوتیک

پنل پیامک بوتیک - ارسال پیامک برای پوشاک

با توجه به این که سامانه پیام کوتاه برای اصناف و مشاغل مختلف بسیار کاربردی و البته اقتصادی بوده ، در این مطلب قصد معرفی پنل پیامک بوتیک و چگونگی تبلیغات از طریق ارسال پیامک برای پوشاک را داریم.

امروزه با توجه به اینکه نامهای بزرگ و برندهای معروف لباس و تولیدی پوشاک تسلط بیشتری را در بازار دارند ، برای خرده فروشان پوشاک و مد و لباس های زنامه و مردانه حفظ کردن و رشد کسب و کارشان بدون استفاده از تاکتیک های بازاریابی عمده گران قیمت، روز به روز سخت تر میشود.

برندهای بزرگ از بودجه کافی برای بهره برداری از شیوه های سنتی تبلیغات مانند روزنامه ها، تلویزیون ، رادیو و ایمیل برخوردار هستند. هزینه های اینگونه تبلیغات برای بوتیک غالبا به نحوی می باشد ،که کسب و کارهای کوچک به سختی بتوانند از عهده پرداخت آنها بربیایند.

کاربرد پنل پیامک بوتیک ها ، فروشگاه ها و مراکز خرید لباس :

  • هنگام صدور فاکتور خرید مشتری شماره تلفن همراه وی را درخواست نمایید .
  • چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید.
  • عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید.
  • در فواصل زمانی متناوب حراج یا تخفیفات خاص را از طریق پیامک به مشتریان قدیمی خود اطلاع دهید.
  • با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید در احساسات او شریک هستید .
  • اطلاع رسانی از افتتاح شعبه جدید یا تسهیلاتی که برای فروش کالاها در نظر گرفته اید .
  • تبلیغ و معرفی محصول جدیدی که بتازگی اقدام بفروش آن محصول نموده اید به اهالی محل.
  • در زمانهای تخفیف و حراج اجناس می‌توانید از طریق پیامک به مشتری اطلاع رسانی کنید.
  • کاهش هزینه های تماس با مشتریان با استفاده از کاربرد پنل پیامک بوتیک.
  • افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان با پنل اس ام اس فروشگاه لباس.
  • تنظیم منشی هوشمند جهت پاسخگویی خودکار به پیامک های دریافتی.
  • ارسال پیامک تبلیغاتی و معرفی بوتیک و خدمات بر اساس منطقه و کد پستی.
  • اطلاع رسانی از فروش ویژه بوتیک و رونق فروش و جذب مشتری جدید.
  • ارائه کوپن های تخفیف به مشتریان بوتیک با ارسال پیامک برای پوشاک.
  • ارائه کد تخفیف به مشتری با کاربرد پنل پیامک بوتیک.
  • اطلاع رسانی از خدمات جدید ارائه شده در بوتیک با پنل پیامک بوتیک .
  • اطلاع رسانی به متقاضی در مورد قیمت لباس های جدید.
  • اطلاع رسانی به روز در مورد موقعیت و موردهای عالی با پنل پیامک بوتیک .
  • امکان برگزاری نظرسنجی از کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان.
پنل پیامک برای قالیشویی ها
مشاهده

کاربرد ها و امکانات پنل اس ام اس پوشاک :

فروشگاه های پوشاک هم برای ارتباط دوطرفه با مشتریان خود و هم برای جذب بیشتر مشتری ( تبلیغات برای پوشاک )، به دنبال راه های اقتصادی و البته کارآمد هستند. استفاده از امکانات پنل اس ام اس پوشاک در جهت رفع نیازهای ما در زمینه ارتباط با مشتری و تبلیغات بسیار موثر است.

اطلاع رسانی در مورد محصولات و لباس های جدید :

صنعت پوشاک یکی از پویاترین بخش ها در اقتصاد مدرن می باشد. هر سال ، هر فصل و تقریبا هر ماه فرصت های جدید برای رونمایی از محصولات جدید دست می دهد. شما می توانید با استفاده از کمپین های بازاریابی پیامکی اطلاعات در مورد محصولات و مدلها و لباس های جدید و یا مجموعه هایی را که تازه به دستتان رسیده است را به مشتریان اطلاع دهید.

اطلاع رسانی در مورد سایزهای مختلف لباس به مشتریان :

بعضی اوقات باید قبل از سفارش دادن قواره جدید Tچند سایز مختلف را امتحان کنید و علاوه بر این امکان دارد سایز دقیقی که مشتریان درخواست دارند همواره در بازار موجود نباشد.

در این مواقع کارکنان فروشگاه و یا مغازه می توانند با سایر مغازه ها و یا تامین کنندگان اجناس در بازار گفتگو داشته باشند .تا اندازه دقیقی را که مورد درخواست مشتریان می باشد، را بدست بیاورند، اما تا زمانی که اجناس بدستتان نرسد باز هم نمیتوانید از دقیق بودن سایزها اطمینان داشته باشید.

بازاریابی پیامکی برای بوتیک در ایام خاص :

اس ام اس  و وارد کنندگان عمده پوشاک ،میتوانند در اعیاد نوروز ، شروع فصل مدارس ، شروع فصل های عروسی ( بعد از محرم و صفر) کمپین های بازاریابی پیامکی انبوه را برای فروش لباس ، پوشاک ، کت و شلوار ، انواع لباس های مردانه و زنانه شروع کنند . این روش به دلیل هزینه بسیار کم میتواند درآمدهای فصلی بسیار بالایی را برای کسب و کار ایجاد کند.

پنل پیامک پزشکان
مشاهده

کاربرد اس ام اس در فروشگاه های پوشاک

ارسال پیامک به مشاغل مرتبط با پوشاک :

شما با استفاده از این سرویس میتوانید برای مشاغل مورد هدف با کسب و کار خود پیامک ارسال کنید. استفاده از این روش باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشود .زیرا تبلیغات برای بوتیک را برای کسانی میفرستید ،که مطمئن هستید با نوع کسب و کار شما مرتبط هستند و پیامک شما خوانده میشود.

بانک شماره موبایل صاحبان مشاغل :

امور ساختمانی / ابزار فروشی ها / پزشکان / پرستاران / اتلیه ها و عکاسی ها / رستوران ها / اتحادیه ها / مشاوران املاک / دانشجویان برخی دانشگاه ها / بیمه ها / نمایندگی ها / امور تبلیغاتی / برگزاری مجالس / انجمن ها / پوشاک / موبایل / مراکز آموزشی / آموزشگاه های زبان و سایر / صنایع / خدمات مسافرتی / هیئت ها / رانندگان / حمل و نقل …. و صدها مشاغل دیگر.

ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت :

شما فروشندگان با توجه به ویژگی مشتریان خود می توانید بر حسب رده سنی و همچنین جنسیت نیز اقدام به ارسال پیامک کنید. به عنوان مثال فروشندگان پوشاک آقایان می توانند با استفاده از بانک شماره تلفن سن و جنسیت، پیامک های هدفمندی را ارسال کنند و مشتریان بیشتری را جذب کنند.

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل :

شما می توانید با استفاده از ارسال پیامک از روی نقشه، به تمامی افرادی که در محدوده پاساژ یا بوتیک ساکن اند، ارسال پیامک برای پوشاک را انجام دهید و تبلیغات برای بوتیک را بصورت حرفه ای انجام دهید.

ارائه کوپن های تخفیف با پنل پیامک بوتیک :

اکثر مشاغل از کوپن تخفیف برای جذب مشتریان در دوره های رکود فروش خود استفاده می کنند. اگر می خواهید مشتریان را به داخل مغازه بکشانید ،پس به گوشی موبایل آنها یک کوپن تخفیف ارسال کنید.

پنل پیامک برای آرایشگاه های زنانه
مشاهده

شما می توانید انتخاب کنید که چه نوع پیشنهادی را در این کوپن ارائه کنید، این پپیشنهاد می تواند شامل تخفیف های چند درصدی در روزها یا ساعت های خاص و یا هر پیشنهاد هیجان انگیز دیگر باشد.

برگزاری مسابقات پیامکی :

روش بسیار تاثیرگذار دیگر برای ارتباط پیامکی با مصرف کنندگان از طریق رقابت است. با پنل پیامک بوتیک شما به روش های متعدد می توانید به راحتی یک رقابت جذاب ترتیب دهید. مشتریان بیشتری را به فهرست بازاریابی خود اضافه کرده یا مشتریان بیشتری را به مغازه خود جذب کنید و موارد متعدد دیگر.

ارسال پیامک نظرسنجی :

با استفاده از پنل پیامک برای بوتیک دریچه ی پیشنهادات، انتقادات را به روی مشتریان باز بگذارید. بعنوان مثال از آنها بخواهید شما را از کیفیت جنس خریداری شده و یا حتی نارضایتی خود با ارسال پیامک مطلع سازند.

ارسال پیامک تبریک تولد به مشتریان :

شما می توانید با ارسال پیامک تبریک تولد به مشتریان تان و همچنین با ارائه تخفیف ویژه روز تولدشان ، باعث محبوبیت میان مشتریان تان شوید، چرا که این خود یکی از اصول مشتری مداری می باشد.

جذب و حفظ مشتریان بوتیک یا فروشگاه :

شما می توانید پس از خرید مشتریان تان، شماره آن ها را بخواهید و آن ها را از تخفیفات ویژه، جشنواره های خود و نیز اطلاع رسانی های محصولات جدید از طریق ارسال پیامک برای پوشاک باخبر سازید.

با خرید پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده خط خدماتی رایگان برای ارسال پیامک به خطوط بلک لیست به شما ارائه میشود.بعلاوه می توانید از مزایای سامانه ما شامل : پشتیبانی ۲۴ ساعته ، تلفن ثابت ابری ، ارسال پیامک صوتی و…بصورت کارآمد و حرفه ای استفاده نمایید.

پنل پیامک برای فروشگاه های زنجیره ای
مشاهده

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاربرد پنل پیامک در مشاغل مختلف سایر مقالات ما را مطالعه فرمایید :

پنل اس ام اس برای آموزشگاه ها
پنل اس ام اس برای بانک ها وموسسات اعتباری
پنل اس ام اس برای داروخانه ها
پنل اس ام اس برای تاکسی اینترنتی
پنل اس ام اس برای دندان پزشکان
پنل اس ام اس برای باربری
پنل اس ام اس برای استارتاپ ها

, , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *