پنل پیامک برای استارتاپ ها

پنل اس ام اس استارتاپ ها - ارسال پیامک تبلیغاتی استارت آپ ها

در این مقاله می خواهیم در مورد پنل اس ام اس استارتاپ ها و کاربرد ارسال پیامک تبلیغاتی استارت آپ ها صحبت کنیم. استارتاپ ها شرکت های نوپایی هستند. بنابراین برای توسعه خود و برای تبدیل شدن به یک بیزینس قدرتمند نیازمند تبلیغات هستند.

ما درسامانه پیام کوتاه بازدید ایده ، پنل اس ام اس استارت اپ ها را ،در اختیار شما قرار می دهیم. تا بتوانید با ارسال پیامک تبلیغاتی استارتاپ خود را توسعه دهید. همچنین از کاربرد پیامک برای استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا برای پیشبرد اهداف خود به سبب جذب سرمایه، جذب مشتری، افزایش فروش و سودآوری بهرمند شوید.

انتخاب بهترین سرویس دهنده پیامکی برای رسیدن به اهداف مذکور و دستیابی به بهترین نتیجه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.یک کسب و کار نوپا، استارتاپ و هر یک از مشاغل تازه تاسیس ، در بدو فعالیت برای شناخته شدن و معرفی به بازار، نیاز به برندینگ و بازاریابی دارد.

کاربرد پنل اس ام اس استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا :

استارت آپ ها در تمامی مراحل ورود خود به بازار و مراحل پیشرفت و رشدشان، می توانند به نحو کارامدی از سامانه پیامکی استفاده کنند. از معرفی برند گرفته تا دعوت افراد و علاقه مندان به همایش ها و معرفی کسب و کار و ایده های جدید ، همگی از کاربردهای وسیع سامانه پیامکی برای کسب و کارهای نوپا است.

کاربرد پنل اس ام اس استارت اپ ها در ارائه اطلاعات به مشتریان :

پیامک هایی که شما از طریق سامانه پیامکی ارسال می کنید به طور مستقیم به دست اشخاص می رسد.مسلما انتظار افراد از دیدن پیامک های ارسالی شما این است، که اصل مطلب را کاملا واضح متوجه شوند.

در عین حال که متن پیام شما باید کوتاه و مختصر باشد، باید اطلاعاتی که مخاطب نیاز دارد را به او منتقل کند. حال اگر پیامک شما جنبه یک نظرسنجی یا موضوعی باشد که نیاز به پاسخ متنی دارد؛ اطلاعات شما باید دقیق تر باشد.

پنل پیامک برای تاکسی تلفنی ها
مشاهده

شرکت ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک انبوه محتوای متن شما را کنترل نمی کند. با توجه به اینکه اهداف هدفمند را برای ارسال پیامک انتخاب کرده اید، متن پیامک شما اهمیت زیادی پیدا می کند و باید درباره موضوع مشخصی باشد. متن ارسالی شما باید به صورت مختصر باشد اما به گونه ایی که مخاطب را بتواند درگیر کند.

کاربرد پنل اس ام اس استارت اپ ها در ارتباط با بازار هدف :

زمانی که شما ارسال پیامک انبوه را به عنوان استراتژی خود انتخاب می کنید ، فاکتورهای زیادی را برای بازار رقابتی و مشتریان هدف باید در نظر بگیرید. شناسایی بازار هدف مناسب برای کسب و کار شما و قرار دادن آنها در لیست مخاطبان شما ممکن است به عوامل متعددی مربوط باشد و حتی دستیابی به آنها برایتان دشوار باشد ، اما شرکت ارائه دهنده سامانه پیامکی اگر از یک بانک قوی برخوردار باشد، می تواند آن را براحتی در اختیار شما قرار دهد.

این لیست ها از منابع مختلف اینترنتی و همچنین از بازار عمومی جمع آوری شده و به صورت انتخابی برای اهداف شما سازمان یافته است. شما می توانید مخاطبین مورد نظر را با توجه به گروه های سنی، الگوهای مصرف کننده ، صنف شغلی و … انتخاب کرده و آنها در لیست دریافت کنندگان پیامک های ارسالی خود قرار دهید.

کاربرد پنل اس ام اس استارت اپ ها در برند سازی با پیامک انبوه :

یکی از مهمترین جنبه های استفاده از سرویس پیام رسان انبوه این است که چگونه می توانید نام تجاری خود را با استفاده از این سیستم بازاریابی معروف کنید. از آنجا که مارک های شناخته شده بیشتر از لوگو و نام شرکت برای معروف شدن در میان مردم استفاده می کنند؛ پیامک های انبوه برای یک شرکت نوپا که هنوز جایگاه مشخص خود را در میان مردم پیدا نکرده اند مناسب تر است.

کاربرد پنل پیامک برای فرهنگسرا ها
مشاهده

به همین دلیل است که محتوا و اطلاعات پیامک ها بسیار مهم هستند. کسب و کارهای نوپا و یا حتی شرکت های ملی که تجارت انجام می دهند ،می توانند به جای فقط یک آرم یا علامت تجاری، به مصرف کنندگان اهمیت بیشتری بدهند. این یک راه مستقیم برای ایجاد یک نام تجاری جدید در یک بازار هدف مشخص است. زیرا مصرف کنندگان بیشتر به کار شما اهمیت می دهند نه محبوبیت لوگوی شما.

کاربرد پنل اس ام اس استارتاپ

انواع روش های ارسال پیامک تبلیغاتی استارت آپ ها :

ارسال پیامک از روی نقشه (پیامپ) :

با استفاده از این ماژول صاحبین مشاغل قادر خواهند بود تا بهترین متن های تبلیغات پیامکی خود را براساس ناحیه هدف و با انتخاب منطقه مورد نظر از روی نقشه ی شهر انجام دهند.

برای مثال اگر شما صاحب یک فروشگاه تازه تاسیس هستید و میخواهید ساکنین منطقه را از شروع به کار خود آگاه کنید، استفاده از ماژول پیامپ برای شما یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

ارسال از روی نقشه از ابزارهای موثری است که بهترین سرویس دهنده پیامکی الزاما برای انجام یک بازاریابی موفق آن را ارائه میدهد.

ارسال منطقه هدفمند :

این نوع از ارسال، علاوه بر طبقه بندی بانک شماره ها براساس استان، شهر، منطقه و محله دارای طبقه بندی براساس اصناف و مشاغل است.

لذا استفاده از این ماژول که در بهترین سرویس دهنده پیامکی موجود است، معمولا زمانی صورت میگیرد که بازاریابی هدفمندتر بوده و مخاطبین آن به صورت دقیق مشخص هستند.

مثلا در صورتی که کسب و کار تازه تاسیس شما در زمینه ارائه تجهیزات پزشکی باشد، میتوانید با استفاده از بانک شماره پزشکان موجود در این ابزار (ماژول)، برند و محصول خود را به آنها معرفی نمایید.

ارسال پیامک با سیم کارت
مشاهده

ارسال سن و جنسیت :

این ابزار برای آن دسته از کسب و کارهای نوپا مناسب است که به ارائه محصولات و خدمات برای یک رده سنی و جنسیت مشخصی میپردازند.

این نوع از مشاغل معمولا ترجیح میدهند، تا بازاریابی و تبلیغات خود را صرفا برای مخاطبین بالقوه ارسال کنند؛

قطعا ارسال پیامک معرفی یک آرایشگاه زنانه، برای آقایان علاوه بر هدر دادن هزینه میتواند سبب ایجاد مزاحمت و تصویر منفی از شما در ذهن افراد گردد.

ارسال تدریجی (دوره ای) :

این ابزار موجود در پنل اس ام اس استارتاپ ها ،به شما اجازه میدهد تا تبلیغات خود را به صورت دوره ای و تدریجی برای بانک شماره های موجود در پنل پیامک و یا بانک شماره های شخصی خودتان ارسال نمایید.

در برخی مواقع علاوه بر نیاز به ارسال تدریجی پیام ها ترجیح بر آن است که ارسال به شماره های شناخته شده ی مشتریان انجام شود. برای مثال:

یک آژانس مسافرتی که قصد دارد هر روز تعداد مشخصی از تورهای مسافرتی خود را در طی ساعات مشخصی از روز برای مخاطبین مورد نظر ارسال کند، میتواند به جای درج چندین رکورد در روزهای مختلف از طریق ایجاد یک ارسال تدریجی به خواسته خود، دست پیدا کند.

ارسال پیامک بر اساس کدپستی :

در این روش ارسال پیامک تبلیغاتی استارت آپ ها ،پیامک تبلیغی به لیستی از کدپستی های انتخابی مشتری ارسال می شود. همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند.

ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف :

در این روش سامانه پیامکی بازدید ایده , پیامک تبلیغی مشتری را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده در سامانه پیامکی ما از به روز ترین شماره ها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک صنف، شهر و استان مورد نظر مشتری می باشد.

پنل پیامک برای مدارس
مشاهده

ارسال پیامک تبلیغاتی استارت آپ ها با سیم کارت

برای ارسال پیامک انبوه به شماره های مسدود می توانید از قابلیت ارسال پیامک انبوه با سیم کارت استفاده نمایید، در حالت ارسال پیامک انبوه با سیم کارت، سامانه پیامکی بازدید ایده ،سیم کارت برای دستگاه های GSM تهیه می کند و شما نیاز به خرید هیچ سخت افزار جانبی ندارید و فقط با خرید سامانه پیامک قادر هستید به شماره موبایل هایی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند پیامک ارسال نمایید.

کاربرد ارسال پیامک تبلیغاتی استارت آپ ها

چرا برای ارسال پیامک انبوه با سیم کارت از پنل پیامک استفاده کنیم؟

شما می توانید برای ارسال پیامک انبوه با سیم کارت خودتان سخت افزار مودم GSM و سیم کارت تهیه نمایید و برای ارسال پیامک انبوه برای استارتاپ ها از سیم کارت استفاده نمایید. اما مشکلی که به وجود می آید، ابتدا این که شما بانک شماره موبایل ها را ندارید و برای ارسال پیامک های طبقه بندی و تفکیک شده نیاز است که بانک شماره موبایل ها را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

همچنین نرخ سوختن سیمکارت ها در دستگاه های تکی بسیاز زیاد است زیرا شما روزانه فقط می توانید ۱۵۰۰ پیامک از هر خط ارسال نمایید. سامانه پیامکی بازدید ایده قابلیت ارسال پیامک انبوه برای استارتاپ ها به تعداد نامحدود به صورت روزانه دارد. زیرا تعداد سیم کارت های ما بسیار زیاد است و از این نظر مشکلی وجود نمی آید.

از ویژگی های منحصر به فرد پنل پیامک استفاده از کاربرد پنل اس ام اس استارتاپ برای ارسال پیامک انبوه و طبقه بندی شده میباشد.

ارسال پیامک از طریق نرم افزار حقوق ودستمزد
مشاهده

خط خدماتی اشتراکی

با استفاده از پنل اس ام اس استارتاپ ها در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده این امکان برای تمامی کاربرانی که امکان خدماتی کردن برای آنان میسر نمی باشد، از طریق خط خدماتی اشتراکی که به صورت رایگان دراختیار کاربران قرار می دهد، به کاربرانش این امکان را میدهد که به خطوط بلک لیست بدون هیچ محدودیتی پیامک تبلیغاتی ارسال نمایند.

اگر شما درزمینهٔ تبلیغات پیامکی فعالیت داشته باشید، قطعاً با مشکل ارسال نشدن پیامک به افرادی که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند روبرو شده‌اید و حتماً کلمه ارسال پیامک به بلک لیست به گوشتان آشنا است.

راهکار چیست؟
یک راهکار این است که این حجم عظیم از شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند را نادیده بگیرید و فقط به افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی فعال دارند پیامک بفرستید.

اما راهکاری بهتری هم وجود دارد، شما می توانید با پنل پیامک برای استارتاپ ها با شماره موبایل های سیم کارت، به افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را مسدود کرده اند، پیامک ارسال کنید.دقت کنید که نیازی نیست شما سیم کارت یا سخت افزار یا مودم gsm برای ارسال پیامک باسیم کارت تهیه کنید.

ما در مجموعه بازدید ایده تمام اقدامات را فراهم کرده‌ایم؛ برای ارسال پیامک با سیم‌کارت شما کافی است یک پنل اس ام اس استارتاپ ها را از سامانه پیامکی بازدید ایده تهیه کنید و زمان ارسال پیامک خط ارسال کننده پیامک را خط سیم کارت یا ۹۸sim انتخاب نمایید .با این خط پیامک های شما با شماره موبایل های سیم کارت به گوشی مخاطب می رسد و از فیلتر بلک لیست عبور می‌کند.

, , , , , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *