پنل پیامک برای رستوران ها

پنل پیامک برای رستوران - سامانه ارسال پیامک رستورانها

امروزه کاربرد پنل پیامک برای همه مشاغل واصناف در حوزه تبلیغات، اطلاع رسانی و تعامل با مشتری برای همه واضح و مبرهن است .در این مقاله به کاربرد و امکانات پنل پیامک برای رستوران ها، سامانه ارسال پیامک رستورانها و تبلیغات خبرنامه پیامکی برای رستوران ها می پردازیم .

در دنیای صنایع غذایی، به علت فاسد شدن مواد غذایی، فروش بیشتر محصولات کاملا الزامیست.در بازار پُر رقابت امروزی باید بتوانید فروش خود را به بالاترین حَد برسانید، تا از رقابت حذف نگردید. اما چگونه؟؟؟

پرسنل خوش اخلاق، غذای خوشمزه، مکان عالی، تمامی این موارد بی تاثیر نیستند ،ولی همیشه باید دست به سینه، چشم به راه مشتری بمانید.

آیا تا به حال، به تبلیغات فکر کرده اید؟
مشتریان را چطور از تغییر آدرس خود مطلع ساختید؟
در صورت اضافه کردن غذای جدید در منو، مشتریان خود را به چه صورت باخبر کرده اید؟
آیا مشتریان از تخفیفات شما اطلاع دارند؟

اگر تا به حال، به این سوالات فکر نکرده اید به شما توصیه میکنم حتما از تبلیغات استفاده کنید. اما چه نوع تبلیغی؟؟؟

تبلیغ از طریق روزنامه، رادیو و حتی تلویزیون راه های مناسبی هستند، ولی شما باید تمام سود حاصل از این نوع تبلیغ را صرف خود تبلیغ نمایید.

یکی از تاثیرگذارترین روش های تبلیغاتی در تمام عرصه ها، استفاده از پنل پیامک می باشد. در دنیای امروز که اکثر افراد وقت خود را با گوشی همراه خود سپری میکنند، تبلیغات پیامکی روشی بسیار مناسب و کم هزینه برای افزایش فروش می باشد.

پنل پیامک نه تنها یک ابزار تبلیغاتی است، بلکه میتواند به عنوان یک پل ارتباطی جهت تعامل با مشتریان نیز باشد.

کاربرد پنل پیامک برای رستوران ها :

با خرید پنل اس ام اس رستوران ، میتوانید علاوه بر ارتباط برقرار کردن با مشتریان، تمامی خبرها و اطلاعات مربوط به رستوران اعم از تخفیفات و … را با سرعت بسیار بالا در اختیار مشتریان قرار دهید و در کمترین زمان نتیجه مطلوب دریافت نمایید.البته امکانات سامانه پیامکی رستوران نیز در اختیارتان قرار می گیرد.

کاربرد پنل پیامک برای رستوران ها

اطلاع رسانی افتتاحیه رستوران :

نخستین گام بعد از تاسیس رستوران، اطلاع رسانی بابت افتتاح رستوران یا کافی شاپ است. با استفاده از پنل اس ام اس، میتوانید از طریق انواع ارسال های منطقه ای و نشانه گیری دقیق، اقدام به ارسال اس ام اس نمایید.

پنل پیامک برای شبکه های مجازی
مشاهده

میتوانید از طریق ارسال بر اساس کدپستی سفارشات محدوده ی انتخابی را به صورت رایگان ارسال نمایید. همچنین می توانید با استفاده از ارسال (بی تی اس) ایرانسل به شماره های فعال در محدوده ی انتخابی، ارسال پیامک انجام دهید.

اطلاع رسانی تغییر آدرس :

قطعا مهمترین مسئله بعد از اطلاع رسانی بابت افتتاح رستوران ، اطلاع رسانی بابت تغییر آدرس و حفظ مشتریان می باشد. ( امکانات سامانه پیامکی رستوران ) به علت عدم اطلاع رسانی بابت تغییر آدرس، خیلی از مشتریان وفادار از دست می روند و ارسال پیامک از سامانه ارسال پیامک رستورانها باعث ثابت ماندن این مشتریان وفادار می شود.

ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه منطقه ای :

شما میتوانید با خرید پنل پیامک برای رستوران و با استفاده از بانک شماره ای که سامانه پیامکی بازدید ایده ،در اختیار شما قرار می دهد، در محدوده ی فعالیت خود اس ام اس تبلیغاتی ارسال نمایید و از آنها بخواهید که به عضویت خبرنامه پیامکی شما در بیایند.

ارسال پیامک کوپن تخفیف ( برای روزهای خلوت رستوران نقشه بکشید ) :

یکی از روش های جذب مشتری بیشتر ، ارائه کوپن تخفیف به آنهاست. با ارسال یک پیامک از سامانه ارسال پیامک رستورانها ،که حاوی کوپن تخفیف است، مشتریان خود را ترغیب کنید، که باز هم به رستوران شما برگردند.

حتی می توانید آنها را ترغیب کنید که دوستان خود را نیز همراه خود بیاورند.مشتریان می توانند با نشان دادن این کوپن تخفیف به شما از هدیه یا تخفیف ویژه بهرمند شوند.

رزرو میز رستوران با اس ام اس :

با سامانه ارسال پیامک رستورانها و با چک کردن مداوم پنل اس ام اس رستوران خود ، این امکان را به مشتریان خود بدهید ، که بتوانند یک روز زودتر در رستوران شما میز رزرو کنند. ( امکانات سامانه پیامکی رستوران )

ارسال پیامک در هنگام دریافت سفارش :

پس از اینکه سفارش تلفنی مشتری دریافت گردید ، یا به طور اتوماتیک یعنی با استفاده از اتصال نرم افزار رستوران خود به پیامک ، یا از طریق ارسال به صورت دستی ، مشتری را از این موضوع مطلع سازید.

حتی می توانید در هنگام ثبت سفارش یک پیامک و پس از ارسال سفارش یک پیامک دیگر به شخص ارسال کنید ، تا از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع گردد .

راهکارهای تبلیغاتی برای افزایش فروش در بلک فرایدی
مشاهده

ماژول پاسخ خودکار پیامک :

در حال حاضر بسیاری از رستوران‌ها به صورت آنلاین رزروها را انجام می‌دهند و به این ترتیب مشتریان راحت‌تر و به انتخاب خود می‌توانند، یک میز را انتخاب نمایند. اما چرا یک مرحله فراتر نرویم و به آنها اجازه ندهیم درخواست رزرو خود را پیامک کنند؟

چه چیزی راحت‌تر از ارسال یک اس‌ام‌اس سریع است . شما حتی می‌توانید یک پاسخ خودکار را تنظیم کنید که بلافاصله جواب مشتری را بدهد.

ارسال پیامک رویدادها :

آیا شعبه جدیدی را راه اندازی کرده اید؟ آیا غذاهای مخصوصی را به منوی خود اضافه کرده اید؟ آیا می خواهید به مناسبت خاصی مراسم ویژه ای را در رستوران خود برگزار کنید؟ با ارسال یک پیامک از پنل اس ام اس رستوران می توانید مشتریانتان را از اخبار و رویدادهای رستوران خود با خبر سازید.

به مشتریان دائمی خود پاداش دهید :

سعی کنید بعد از ترک مشتری به او یک پیامک از سامانه ارسال پیامک رستورانها داده و از انتخاب او تشکر نمائید. این توجه و تشکر باعث می‌شود مشتری حس بهتری داشته و دوباره به رستوران شما قدم بگذارد. این نه تنها رزورهای شما را افزایش می‌دهد، بلکه مشتریان شما را نیز راضی‌تر خواهد کرد.

امکانات سامانه پیامکی رستوران
امکانات سامانه پیامکی رستوران

ماژول دفترچه تلفن :

با پنل پیامک برای رستوران ، شما می توانید شماره ی کارکنان و مشتریان خود را در گروه های مجزا وارد نموده و به راحتی اقدام به ارسال پیامک نمایید. با استفاده از این گزینه می توانید به کلیه مشتریان و یا همکاران خود اس ام اس های اطلاع رسانی را همراه با نام و یا اطلاعات ذخیره شده در دفترچه تلفن و یا فایل اکسل ارسال نمایید.

ارسال پیامک به مشاغل هدف :

یکی از خدماتی که سامانه پیامکی بازدید ایده، برای بازاریابی پیامکی ارائه میدهد، ارسال پیامک به مشاغل و اصناف میباشد. ( امکانات سامانه پیامکی رستوران ) شما با استفاده از ارسال پیامک به مشاغل مورد هدف با کسب و کار خود پیامک ارسال کنید.

استفاده از این روش باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشود. زیرا تبلیغات تان را برای کسانی میفرستید ،که مطمئن هستید با نوع کسب و کار شما مرتبط هستند و پیامک شما خوانده میشود.

نظرسنجی و مسابقه پیامکی :

از طریق نظرسنجی می توانید به معنای واقعی مشتری مداری، رستوران خود را با نظر مشتریان خود بگردانید. برای این کار می توانید یک نظرسنجی پیامکی ایجاد نمایید و نظر مشتریان خود را در تمامی موارد، اعم از ارائه خدمات، نحوه ی عملکرد، کیفیت غذا و … جویا شوید.

ابزارهای اس ام اس مارکتینگ
مشاهده

همچنین میتوانید برای ایجاد حس نشاط و سرگرمی، برای مشتریان مسابقه راه اندازی کنید و پس از اتمام زمان مسابقه، برنده ای را به قید قرعه مشخص نمایید. برای برنده جایزه ای در نظر بگیرید مثلا ارائه سرویس برای ۵ نفر.

ارائه پیشنهاد برای مناسبت های خاص :

هر شخصی در زندگی روزهای مهمی دارد و قطعا یکی از روزهای مهم هر فرد، روز تولدش است.شما میتوانید در این روز علاوه بر تبریک تولد، هدیه ای نیز برای آن فرد در نظر بگیرید. این هدیه میتواند یک نوشیدنی رایگان یا ارائه سرویس با درصدی تخفیف باشد.

بسیاری از روانشناسان جهان معتقدند که خطاب کردن نام هر شخص، احساس صمیمیت را ایجاد می کند، پس با آوردن نام مشتریان در ابتدای پیام، این احساس را در آنها ایجاد و خوشحالشان سازید.

از آنجایی که یادآوری تاریخ تولد هر شخص ممکن نیست، میتوانید با استفاده از ارسال دوره ای با پنل اس ام اس رستوران این غیرممکن را ممکن سازید.

ارسال پیامک برای ثبت سفارش آنلاین در پنل پیامک رستوران

اما چرا مشتریان نتوانند با ارسال پیامک سفارش خود را ثبت کنند؟

شما می توانید با استفاده از منشی پیامکی، سفارش مشتریان را به صورت آنلاین دریافت نمایید. به طور مثال از مشتریان بخواهید جهت ثبت سفارش، نام رستوران را ارسال نمایند، پس از ارسال نام رستوران، پیامکی از طریق منشی پیامک که قبلا در ، پنل پیامک برای رستوران آماده نموده اید، جهت دریافت جزئیات سفارش ارسال گردد.

۱. پیش غذا ۲. نام غذا ۳. نوشیدنی ۴. تعداد اعضا ۵. تاریخ و ساعت

بدین صورت میتوانید هم سفارش آنلاین ثبت و هم در وقت صرفه جویی نمایید.

چنانچه شما مدیریت رستوران را برعهده دارید و قصد دارین گامی نو برای رونق کسب و کارتان بردارین. پیشنهاد میکنیم از سامانه پیامکی بازدید ایده برای فعالیت خودتان استفاده کنین و بازخورد مثبت آن را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید.

همچنین اگر برای راه اندازی خبرنامه پیامکی و راه اندازی باشگاه مشتریان شماره موبایل مشتری را جمع آوری کرده باشید ،یا از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان برای ثبت شماره موبایل مشتریان استفاده می کنید، می توانید به مشتریان سابق رستوران پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و با یک کدتخفیف یا پیشنهاد هیجان انگیز، مشتریان قدیمی را دوباره به قست فود و رستوران خود بکشانید.

پنل پیامک برای همدان
مشاهده

روش های تبلیغات خبرنامه پیامکی رستوران :

برای تبلیغات خبرنامه پیامکی ابتدا باید اعضای خبرنامه را افزایش دهید. بهترین روش برای جذب بیشتر مخاطب، ارائه پیشنهادات جذاب می باشد. شما باید پیشنهاداتی ارائه دهید که مشتریان از میان هزاران رستوران، رستوران شما را برای صرف غذا انتخاب کنند.

اگر بازاریابی پیامکی شما به درستی صورت نگیرد مطمئنا باعث کاهش مشتریان شما خواهد شد. به چند راه کار جهت تبلیغات خبرنامه پیامکی رستوران خود توجه نمائید:

تبلیغات با استفاده از شبکه های اجتماعی :

می توانید با استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام ، فیسبوک، تلگرام و….خبرنامه پیامکی خود را تبلیغ کنید. این نکته را بخاطر داشته باشید ،که در هر پیامی که از هر شبکه اجتماعی ارسال می کنید ،آدرس و شماره تلفن خود را که مخاطبان می توانند از طریق آنها با شما در ارتباط باشند، درج نمائید.

به طور مثال برای منو پیش غذای رستوران خود ۱۰٪ تخفیف قائل شده اید، می توانید این پیشنهاد را در شبکه های اجتماعی مختلف درج نمائید. اما در این روش با یک تکنیک می توانید مخاطب بیشتری را جذب کنید: کد تخفیف را درج نکنید، تا مخاطب برای دریافت کد تخفیف عضو خبرنامه پیامکی شما شود!

منوی رستوران :

یکی از راحت ترین اما در عین حال موثرترین روش تبلیغات خبرنامه پیامکی درج تبلیغات در منوی رستوران می باشد. می توانید در بالا یا پائین منوی رستوران خود نحوه ثبت نام و عضو شدن در خبرنامه پیامکی خود را درج نمائید.

روش های تبلیغات خبرنامه پیامکی رستوران

تبلیغ به صورت مستقیم :

این روش یکی از مهم ترین روش های جذب مخاطب می باشد، زیرا با استفاده از این روش اعتماد مشتریان به شما بیشتر می شود. می توانید جلسات توجیحی برای کارمندان خود ترتیب دهید و آنها را از چگونگی تبلیغات مستقیم آگاه سازید، تا آنها در مواقع برخورد با مشتریان ، با درخواست مستقیم از آنها بخواهند تا در خبرنامه پیامکی رستوران ثبت نام کنند.

فاکتور خرید مشتریان :

می توانید در پایان صفحه رسید مشتریان ، اطلاعاتی کوتاه و مفید در مورد نحوه ثبت نام آنها در خبرنامه پیامکی رستوران ، و اطلاعات تماس را درج کنید. لزومی به نوشتن کلمات اضافی نیست، با کوتاه ترین جمله این کار را انجام دهید.

پنل پیامک خدمات کامپیوتری
مشاهده

روش ارسال پیامک انبوه با پنل پیامک برای رستوران در شرایط کرونا :

همیشه ممکن است شرایطی پیش بیاید که کسب و کار شما را تحت تاثیر خود قرار دهد و درآمد شما به طور قابل توجهی افت پیدا کند. شیوع بیماری کرونا مثال واضحی از شرایط بحرانی است که تقریبا همه کسب و کارها را تحت تاثیر خود قرار داد.

در این شرایط ، انتخاب بهترین روش جهت تبلیغات برای رستوران و حفظ مشتریان و افزایش فروش بسیار مهم است.

مسلما در شرایط کنونی دیگر کسی به دنبال پخش تراکت و تبلیغات بیلبوردی با هزینه های کلان نیست، بلکه روش های کم هزینه تر مانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه  ( سامانه ارسال پیامک رستورانها ) به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

اگر نگران این هستید که خیلی از افراد پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند و پیامک شما را دریافت نمی کنند، باید بگوییم جای نگرانی نیست! با ما همراه باشید تا روش ارسال پیامک به بلک لیست (ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی حتی به شماره های مسدود و بلک لیست) را بررسی کنیم.

ارسال پیام انبوه، ارسال پیامک از طریق اینترنت و یا حتی نرم افزار ارسال پیامک انبوه، سرویسی است که از طریق آن می توانید به تعداد بالایی از مخاطبین و مشتریان خود به طور همزمان پیامک ارسال کنید و در شرایط کرونا ویروس درامد خود را افزایش دهید.

روش های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی :

ارسال پیامک به تفکیک شهر و محله
ارسال پیامک از روی نقشه
ارسال پیامک بر اساس کدپستی
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
ارسال پیامک به بانک مشاغل و اصناف
ارسال پیامک بر اساس دکل BTS
ارسال پیامک بر اساس پیش شماره

بعد از انتخاب بهترین روش ارسال اس ام اس انبوه با توجه به نوع کسب و کار خود، توجه به نکات زیر هنگام نگارش متن پیامک تبلیغاتی باعث می شود که پیامک شما توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند.

انتخاب متن پیامک تبلیغاتی مناسب (ساده و روان)
انتخاب زمان مناسب جهت ارسال پیام انبوه
در نظر گرفتن امتیاز برای مشتری در متن پیامک تبلیغاتی(کوپن تخفیف)

, , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *