پنل پیامک برای هرمزگان

پنل اس ام اس هرمزگان - مزایای ارسال پیامک در استان هرمزگان

با خرید پنل اس ام اس می توانید ارسال پیامک تبلیغاتی در استان هرمزگان شهرهای (بندرعباس، میناب، دهبارز، بندر لنگه و…) را انجام دهید. بنابراین به معرفی امکانات پنل پیامک هرمزگان و مزایای ارسال پیامک در استان هرمزگان می پردازیم.

قابلیت ها و امکانات پنل پیامک هرمزگان

شماره های افراد ساکن شهرهای استان هرمزگان را از کجا بیاوریم؟ یکی از امکانات سامانه پیام کوتاه هرمزگان بانک شماره موبایل بروز میباشد، که سامانه پیام کوتاه بازدید ایده بصورت رایگان و دسته بندی شده در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید با استفاده از این بانک شماره تلفن، پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر مورد نظرتان ارسال کنید.

شماره های فعال مناطق شهر بندرعباس در سامانه پیامک موجود می باشند و شما می توانید به راحتی به مناطق هدف خود در این شهر پیامک ارسال کنید.

به کدام شهرهای استان هرمزگان میتوان پیامک ارسال کرد؟

بانک شماره‌های موبایل شهرستان‌های مختلف استان هرمزگان در سامانه ما موجود میباشد و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

بندرعباس ، میناب ، دهبارز ، بندر لنگه ، قشم ، کیش ، حاجی آباد ، کَنگ ، بندر خمیر ، جاسک ، پارسیان ، بستک ، درگهان ، جناح ، بیکا ، رویدر ، هرمز ، فین ، قلعه قاضی ، سوزا ، شت‌بندی ، سیریک ، بندر چارک ، ابوموسی ، زیارت‌علی ، کوشکنار ، تخت ، سندرک ، فارغان ، سردشت ، گوهران ، جاسک ، بشاگرد ، رودان

اما شاید برخی از افراد نیازی به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نداشته باشند و بخواهند تنها به محدوده مشخصی از شهر های استان البرز پیامک تبلیغاتی ارسال کنند.

ماژول کدخوان در پنل پیامک
مشاهده

ارسال پیامک بر اساس منطقه ای کدپستی در پنل پیامک بندرعباس

برای ارسال هدفمند شما پنل اس ام اس هرمزگان ، امکانی با نام ارسال کدپستی را فراهم کرده است تا بودجه تبلیغاتی خود را صرف کاری کنید، که برایتان بازدهی دارد. تنها کافیست کدپستی منطقه ای را که میخواهید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، در سامانه وارد کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنید.

کافی است تا در پنل پیامک به قسمت ارسال منطقه ای بروید و مثلا شهر بندرعباس را انتخاب کنید. تنها کافیست برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید. تعداد مخاطبان موجود نشان داده میشود که میتوانید به همه یا تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید.

شما میتوانید با استفاده از قابلیت ارسال کدپستی یا ارسال از روی نقشه پنل پیامک هرمزگان ، به منطقه دلخواه خود پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک به اصناف مختلف در پنل اس ام اس هرمزگان

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای هرمزگان و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف هرمزگان می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس بندرعباس قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت در سامانه پیامک هرمزگان

یکی از امکانات پنل پیامک هرمزگان بانک شماره موبایل بندرعباس بر اساس سن و جنسیت می باشد، که ماهیت این بانک اطلاعاتی، تبلیغاتی می باشد. شما می توانید جهت تبلیغات محصولات و کسب و کار خود از تمامی بانک های اطلاعاتی شماره موبایل های بندرعباس استفاده کنید.

ارسال پیامک به بانک شماره موبایل مشاغل
مشاهده

این بانک اطلاعات می تواند مورد استفاده بسیاری از افراد و مجموعه ها واقع شود، به خصوص اصناف شهر بندرعباس که هدف آنها یا مخاطبانشان محدود و مشخص می باشد، به طور مثال شما صاحب یک آموزشگاه کنکور در شهر بندرعباس می باشید و برای افرادی که دارای محدوده سنی خاصی می باشند قصد تبلیغات دارید.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل

یکی دیگر از امکانات سامانه پیام کوتاه هرمزگان ، قابلیت ارسال از طریق دکل میباشد. به این ترتیب که شما میتوانید تنها به شماره های ایرانسل از این طریق پیامک ارسال کنید. اگر کسب و کارتان در محلی است که افراد زیادی از آنجا تردد میکنند، میتوانید با انتخاب محل مورد نظر خود از روی نقشه، به تمامی اشخاصی که تا ۷ روز از آنجا عبور کرده اند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

کاربردهای  پنل اس ام اس هرمزگان

– با خرید پنل پیامک هرمزگان ؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری هرمزگان پیامک ارسال نمایید.
– با ثبت نام پنل اس ام اس در هرمزگان؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در هرمزگان پیامک ارسال نمایید.
– با خرید پنل اس ام اس هرمزگان؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف هرمزگان دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
– با ثبت نام پنل اس ام اس در هرمزگان؛ میتوانید در استان هرمزگان بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
– با ثبت نام پنل اس ام اس در هرمزگان؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
– با خرید پنل اس ام اس هرمزگان؛ به شماره های دائمی و اعتباری استان هرمزگان دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

دریافت پیامک رایگان
مشاهده

خرید پنل اس ام اس برای ارسال پیامک انبوه در هرمزگان

استان هرمزگان

استان هُرمُزگان نام یکی از استان‌های جنوبی ایران است، که در شمال تنگه هرمز قرار گرفته‌است. استان هرمزگان از طریق زمینی به استان‌های بوشهر، فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان ارتباط دارد.

استان هرمزگان جزو پنج استان پردرآمد ایران محسوب می‌شود، اما متأسفانه از نظر تقسیم بودجه در رده بیست و چهارمین استان قرار دارد.به دلیل تنوع ناهمواری‌ها در استان هرمزگان میتوان به گونه های جانوری گرمسیری مانند کمنزیل،شتر،بزمچه اشاره کرد.

در کنار گونه های سردسیری کوهستانی مانند قوچ و پلنگ مشاهده نمود. علاوه بر این، نزدیکی به دریا، سبب پیدایش گونه هایی از جانوران نظیر عقاب ماهیگیر، جبیر، اورینتال چشم سفید، دارکوب بلوچی شده است.

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *