پنل پیامک برای طراحان سایت

پنل اس ام اس طراحان سایت - مزایای پنل پیامک برای طراحان سایت

یکی دیگر از مشاغلی که میتوان درباره تکنیک های بازاریابی و تبلیغات برای آن صحبت کرد، طراحی وب است.در این مقاله میخواهیم درباره پنل اس ام اس طراحان سایت ، مزایای پنل پیامک برای طراحان سایت و البته چند نکته کوتاه اما کاربردی برای بازاریابی و تبلیغات طراحی وب صحبت کنیم .

شغل طراحی وب اگر بخواهیم حرفه ای باشد، باید به صورت تیمی انجام شود .انجام تمام مراحل طراحی و کد نویسی توسط یک نفر کار غلطی است که گاهی موجب کاهش آمار محبوبیت ما در بین مشتری هایمان میشود.

پنل اس ام اس در حقیقت یک نرم‌افزار در فضای اینترنت است ، که به شما اجازه می‌دهد تا مشتریان‌تان را مدیریت کنید و برای آن‌ها پیامک‌های انبوه ارسال کنید. در حالت کلی میتوان پنل اس ام اس را به ۲ دسته تقسیم کرد :

پنل اس ام اس کاربری
پنل اس ام اس نمایندگی

با پنل اس ام اس نمایندگی کسب درامد کنید!!

مطمئنا زمانی که شما یک سایت را تهیه می کنید، مشتری شما از شما می خواهد که سیستم پیامکی سایت را نیز فعال کنید. تا زمانی که اتفاقی از جمله خرید در سایت رخ می دهد به مشتری و مدیر سایت پیامک ارسال شود.

ممکن است شما برای این کار یک پنل اس ام اس تهیه کنید و در اختیار مشتری خود قرار دهید که در واقع هیچ سودی از این کار نصیب شما نمی شود و یا ممکن است کلا از انجام این کار منصرف شوید و فرصت یک درامد پایدار و فعال را از دست بدهید.

پنل پیامکی هتل ها
مشاهده

پیشنهاد ما به طراحان سایت این است که با تهیه یک پنل نمایندگی از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده  ( پنل اس ام اس طراحان سایت )، به مشتریانی که برای آن ها سایت طراحی می کنند ، یک پنل اس ام اس نیز از مجموعه خود فعال کنند.

با استفاده از این روش نه تنها شما مبلغی را بابت تهیه پنل از مشتری دریافت می کنید، بلکه هر زمان که مشتری شما پنل اس ام اس خود را شارژ می کند ،شما نیز از شارژ کاربر سود دریافت می کنید و یک درامد فعال و پایدار دارید.

در واقع شما بازاریابی خود را بر روی طراحی سایت انجام داده اید و حالا که مشتری جذب کرده اید بهتر است از این فرصت نهایت استفاده را ببرید که این امر با پنل پیامک برای طراحان سایت ممکن می شود.

سامانه پیامکی بازدید ایده با قابلیت هایی همچون خط خدماتی رایگان برای ارسال پیامک به بلک لیست و ارسال سریع، این امکان را برای مدیران سایت فراهم کرده است که به راحتی به احراز هویت کاربران خود بپردازند و در واقع با ارسال پیامک با هزینه بسیار کم با مشتریان خود در ارتباط باشند.

سامانه پیامکی بازدید ایده این اطمینان را می دهد، که پیامک شما در کمتر از ۳۰ ثانیه به دست مشتری برسد. شاید در چند سال گذشته زمانی که شما در یک سایت ثبت نام می کردید برای فعال سازی باید لینکی را که به ایمیل شما فرستاده می شد ،را باز می کردید و مشکلاتی از جمله نداشتن ایمیل ، فراموشی رمز ایمیل ، عدم دسترسی به ایمیل و … ممکن بود باعث شود، که کاربر از ثبت نام در سایت منصرف شود. اما با استفاده از قابلیت های پنل پیامک بازدید ایده تمام این موارد با استفاده از پیامک انجام می شود.

پنل پیامک برای آزمایشگاه
مشاهده

چند نمونه از تکنیک های بازاریابی و تبلیغات برای طراحان سایت

در مقاله های قبلی بازاریابی اشاره کردیم که به هر نوع مبادله ای که در راستای رسیدن به اهداف و نیاز های انسانی باشد بازاریابی میگویند.در طراحی وب نیز وقتی ما قراری با مشتری خود میگذاریم تا در ازای طراحی سایت مبلغی را پرداخت کند، در اصل در حال بازاریابی هستیم.

اما مفهوم اصلی بازاریابی به این برمیگردد که این فرایند را ادامه دار کنیم . یعنی مشتری های همیشگی ،آمد و رفت مشتری ها و به طور خلاصه مشتری های زیاد. برای رسیدن به این اهداف باید بدانیم که چه کار ها و روش هایی ما را به این هدف نزدیک میکند و چه کار هایی مضر و دور کننده از هدف هستند.

تکنیک اول : کارهای متفاوت انجام دهید

اصولا طراحان سایت به دو دسته تقسیم میشوند. طراحان کپی کار و طراحان خلاق.

منظور از کپی کار این نیست که همه کد ها و اجزاء سایت ساخته دست خود طراح باشد و از هیچ جا کمک نگیرد.نه.استفاده از منابع مختلف خیلی خوب است اما به شرطی که همان را عینا کپی نکنیم.به این طریق هم حق صاحب اصلی طرح را پایمال کرده ایم و هم خود ما ضرر میکنیم.چه ضرری؟

بزرگترین ضرر برای یک طراح وقتی است که آنقدر از کار های دیگران کپی کرده که خلاقیت خود را از دست داده است.طراح خلاق کسی است که بعد از ایده گرفتن از کار های دیگران  خود مولد یک ایده نو باشد.این چنین طراحی خیلی زود به محبوبیت میرسد و با نشان داده شدن تعدادی از کارهایش خیلی ها مشتاق میشوند تا سایتشان را چنین فردی طراحی کند.

پنل پیامک اسباب بازی فروشی ها
مشاهده
پنل اس ام اس طراحان سایت
پنل اس ام اس طراحان سایت

تکنیک دوم: از سئو بهره ببرید

برای داشتن مشتری های بیشتر به چه چیزی نیاز دارید؟ دیده شدن .و این دیده شدن از چه راه هایی ممکن است؟ راه های زیادی وجود دارد.تبلیغات و غیره.یکی از این راه ها هم معرفی خدمات از طریق سایت خودتان است.شما به عنوان یک تیم طراحی سایت باید یک وبسایت شکیل و مناسب برای خود داشته باشید.زیرا نشان گر نحوه عملکرد شماست.

همانطور که اشاره شد طراحان وب توانستند با استفاده از مزایای پنل اس ام اس طراحان سایت ، هم در ارائه خدمات وهم در تبلیغات ،جذب مشتری و البته سرمایه بسیار موفق عمل نمایند.

مجموعه بازدید ایده برای موفقیت صاحبان سایر مشاغل در تعامل با مشتری و تبلیغات به ارائه مقالاتی در همین خصوص پرداخته :

پنل پیامک برای مهد کودک ها
پنل پیامک برای آرایشگاه های زنانه
پنل پیامک برای قالیشویی ها
پنل پیامک برای فروشندگان آهن
پنل پیامک برای فروشندگان لاستیک

, , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *