پنل پیامک برای مشاوران مهاجرتی

پنل پیامک مشاوران مهاجرتی - کاربرد پیامک برای مشاوران مهاجرتی

کاربرد پیامک برای مشاوران مهاجرتی می تواند هم برای معرفی گروه مشاوره و هم برای ارتباط با افرادی که در گروهتان برای دریافت مشاوره قرار می‌گیرند؛ بسیار کاربردی باشد. موسسات مشاوره مهاجرتی برای معرفی خدماتشان، اقدام به معرفی تخصص های خود و البته لیست خدماتشان می نمایند. پنل پیامک مشاوران مهاجرتی برترین ابزار بازاریابی در راستای نیل به اهداف شما می‌باشد.

کاربرد پیامک برای مشاوران مهاجرتی :

سامانه پیام کوتاه یک ابزار قدرتمند در بازاریابی نوین می‌باشد. صاحبان مشاغل مختلف از جمله صاحبان موسسات مشاوره مهاجرتی در جهت برندسازی نام موسسه یا کسب‌و‌کار خود می‌توانند از این پنل پیامکی استفاده نمایند.همچنین در تبلیغات متنی و صوتی انبوه  و اطلاع رسانی‌های ویژه کسب‌و‌کارها نیز این ابزار قابل استفاده می‌باشد.

سامانه پیام کوتاه بازدید ایده با ارائه این ابزار قدرتمند بازاریابی شما را در جهت رسیدن به تبلیغاتی ارزان و هدفمند یاری می‌دهد.پنل پیامک با امکان ارائه خطوط خدماتی رایگان به ارسال پیامک‌های انبوه به تمامی شماره های مورد نظر شما، حتی خطوط بلک لیست کمک می‌کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با امکانات سامانه پیامک به مقاله ” مزایا و امکانات سامانه پیام کوتاه ” مراجعه نمایید.

کاربرد پنل پیامک مشاوران مهاجرتی در تبلیغات :

قدم اول برای دیده شدن و معرفی خودتان، تبلیغات و بازاریابی است. راه های متفاوتی برای تبلیغات وجود دارد. بیلبورد، تبلیغات از طریق صدا و سیما و …. اما با توجه به اینکه ماهیت متن های مورد استفاده موسسات مهاجرتی دارای ممنوعیت های خاص خودش است، نمی توان برای تبلیغ از این راه ها اقدام نمود. پنل ارسال پیامک یکی از گزینه هایی است که بدون محدودیت می تواند شما را برای روند تبلیغات یاری کند.

پنل پیامک برای دندان پزشکان
مشاهده

– سامانه ارسال و دریافت پیامک، بانک شماره موبایل های متفاوتی را برای ارتباط دارد. از طریق ارسال منطقه ای، می توانید برای مناطق خاصی اقدام به ارسال پیامک نمایید. برای مثال در ارسال منطقه ای، منطقه هدف شما در تهران می تواند شمال ، شمال غرب، غرب و …. می باشد.

– با استفاده از بانک مشاغل می توانید به حرفه های خاصی، مانند مدیران موسسات مشاوره مهاجرتی ، پزشکان، مهندسان و … ارسال نمایید.
– با توجه به ارائه گزارش در سامانه نیز، می توانید لیست گزارشات و بازخورد ارسال خورد را دریافت نمایید.
– وجود قابلیت دریافت در پنل پیامکی، باعث می شود تا ارتباطات بهتری با گروه هدف خود داشته باشید. برای مثال می توانید آدرس سایت و یا شماره تماستان را قرار دهید و یا در متن اعلام نمایید برای دریافت مشاوره، مثلا عدد ۱ به همان ارسال کننده فرستاده شود. در این حالت می توانید شماره موبایل هایی که عدد را برایتان ارسال نموده اند دریافت نموده و با آن ها تماس بگیرید.
– حتی در این حالت اطلاعات مشتریان شما در سامانه مدیریت مشترینتان به درستی و با دقت بالا ثبت خواهد شد.

کاربرد پنل پیامک مشاوران مهاجرتی در اطلاع رسانی‌ها و ارتباط با مشتریان  :

تمام هزینه و اعتباری که برای تبلیغات صرف می شود برای جذب مشتری، تعامل موثر با آنها و افزایش فروش می باشد. از همان پروسه اولیه ،ارتباط با درخواست دهندگان مهاجرت را می توانید از طریق پیامک مدیریت نمایید.سامانه پیامک سفید می تواند با قابلیت ارسال پیام کوتاه به تمام شماره های موبایل؛ به مشتریان شما وقت مراجعه، زمان جلسه کنسولگری، مبلغ پرداختی و … را یادآوری نماید.

سامانه پیامک نرم افزار مدیریت پارکینگ
مشاهده

دیگر امکانات و مزایای سامانه پیامکی موسسات مشاوره مهاجرتی :

سامانه پیام کوتاه مشاوران مهاجرتی علاوه بر مزایایی که به آنها اشاره کردیم ؛ مثل بانک شماره موبایل سراسر کشور (به تفکیک استان،شهر و…، سن و جنسیت، مشاغل و…)،ارائه خطوط خدماتی رایگان ، ارسال به خطوط بلک لیست و…مزایای فوق العاده‌تری را در جهت تبلیغات هوشمند در اختیارتان قرار می‌دهد.

• ارائه شیوه‌های مختلف ارسال پیامک ( ارسال پیامک از دکل BTS ، ارسال پیامک از روی نقشه ، ارسال پیامک براساس کدپستی و…)
• ارسال پیامک تکی و گروهی از طریق پنل پیامک مشاوران مهاجرتی
• قابلیت خطوط اختصاصی بصورت آنلاین
• گزارشگیری از پیامک‌های ارسالی
• دفترچه تلفن با قابلیت گروهبندی
ارسال پیامک حاوی لینک (قراردادن لینک اینستاگرام و تلگرام و یا وبسایت در متن پیامک)
• امکان ارسال پیام صوتی
• ارسال پیامک زماندار و تدریجی
• ماژول یادآوری اقساط
• پاسخگوی خودکار به پیامهای دریافتی
• امکان برگزاری نظرسنجی ، مسابقه و قرعه‌کشی و….
با خرید پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ارائه‌دهنده قدرتمند این ابزار نوین بازاریابی ، کسب‌و‌کار خود را بسوی جهشی هدفمند در جهت موفقیت روزافزون ارتقا دهید.

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *