پنل پیامک برای مساجد

سامانه پیامک مساجد - مزایای ارسال اس ام اس برای مسجد

مساجد یکی از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی است، آشنایی نسل جوان با تهاجم فرهنگی،اطلاع از برگزاری مراسم‌های عزاداری و ولادت ائمه یکی از اقدامات اساسی برای مساجد هست. از این رو مزایای سامانه پیامک مساجد ( اس ام اس مسجد ) را با هم بررسی میکنیم.

درگذشته مساجد و هیئت‌ها جهت اطلاع دادن زمان برگزاری جلسات هفتگی یا جلسات مذهبی با مشکلات زیادی مواجه بودند ولی با روی کار آمدن سامانه پیامکی مساجد این مشکل رفع شد. ازاین‌رو داشتن یک سامانه پیامک برای مسجد ضروری به نظر می‌رسد، که اعضای هیئت‌های مذهبی و مداحان و مساجد می‌توانند از سامانه پیامک مسجد استفاده کنند.

مزایای سامانه پیامک مساجد :

به کمک سامانه پیامک مسجد شما می‌توانید در بخش دفترچه تلفن پیشرفته سامانه مراکز مذهبی چندین دفترچه تلفن بسازید و هیئت‌ها را تفکیک کنید. مثلاً برای هیئت بانوان ، هیئت آقایان ، هیئت نوجوانان،دفترچه تلفن جداگانه بسازید و در مراسم‌های مختلف از این بانک شماره‌ای که جمع‌آوری کرده‌اید استفاده کنید.

جمع‌آوری بانک شماره موبایل کار ساده‌ای نیست ،که شما کاغذی را دستتان بگیرید و شماره موبایل اعضای هیئت را تک‌به‌تک جمع‌آوری کنید. ازاین‌رو سامانه پیامک بازدید ایده یک قابلیت ویژه برای پنل اس ام اس مساجد در نظر گرفته است .

شما می‌توانید با استفاده از قابلیت منشی عضویت در بلندگو اعلام کنید، برای عضویت در خبرنامه پیامکی مسجد عدد ۱ را به سامانه (…)ارسال کنید. تمامی افرادی که عدد یک ( یا هر عدد دیگری که شما تنظیم کرده باشید) را به سامانه شما ارسال کنند، نام آن‌ها به‌صورت خودکار در سامانه پیامک مسجد ذخیره می‌شود و شما می‌توانید برای آن‌ها پیامک ارسال نمایید.

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل (پیامپ)
مشاهده

دیگر قابلیت‌های سامانه پیامک مسجد :

– اطلاع‌رسانی برای برپایی مراسم‌های مختلف مانند سینه‌زنی و عزاداری محرم
– اطلاع‌رسانی جهت برگزاری نظرسنجی پیامکی در رابطه با دوره‌های فرهنگی و هنری
– برگزاری مسابقات پیامکی مذهبی و فرهنگی
– ارسال اتوماتیک پیامک در مناسبت‌های مذهبی مختلف از قبیل حلول ماه محرم و تاسوعا و عاشورا و اعیاد و …
– ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی از ترحیم و تشییع‌ جنازه
– ایجاد صندوق پیشنهاد‌ها و انتقادات پیامکی
– راه اندازی سامانه ختم قران با ارسال پیامک

فرهنگ‌سازی با کمک سامانه پیامک مساجد :

شما با خرید یک سامانه پیامک برای مسجد می‌توانید اقدامات فرهنگ‌سازی زیادی را انجام دهید، که در زیر به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

فرستادن روزانه یک آیه قرانی :

شما از طریق سامانه اس ام اس مسجد می‌توانید روزانه به اعضای هیئت یک پیامک از آیه‌های قرانی را ارسال نمایید و از این طریق اعضای هیئت با آیات الهی و سخنان ائمه اطهار بیشتر آشنا کنید.

قابلیت های پنل پیامک مساجد

اطلاع‌رسانی برگزاری مراسم :

معمولاً به‌صورت هفتگی و بسته به موقعیت‌های اجتماعی مختلف در مساجد جلساتی برگزار می‌شود، شما با خرید یک سامانه پیامک برای مسجد می‌توانید زمان دقیق برگزاری جلسه را به اعضای هیئت یادآوری نمایید.

اطلاع‌رسانی مراسم ختم :

معمولاً مراسم‌های ختم در مسجد برگزار می‌شود و شما می‌توانید با تهیه سامانه پیامک ختم اطلاعیه مراسم ترحیم را ارسال نمایید و ارزش‌افزوده حاصل از این کار را صرف امور مسجد نمایید.

صندوق پیشنهادات و انتقادات :

با خرید پنل اس ام اس برای مسجد علاوه بر گرفتن تخفیف ویژه خرید پنل پیامک مسجد ،می‌توانید از طریق یک خط اختصاصی که به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد ، یک سامانه پیشنهادات و انتقادات پیامکی داشته باشید، تا اعضای هیئت بتوانند از طریق این سامانه پیامک و شماره اختصاصی با هیئت‌ امنا در ارتباط باشند.

پنل پیامک اسباب بازی فروشی ها
مشاهده

از سامانه پیام کوتاه ، علاوه بر مساجد می توان در تمامی مشاغل واصناف دیگر نیز بصورت کاربردی استفاده نمود. برای کسب اطلاعات از مزایای پنل پیامک برای مشاغل دیگر ،سایر مقالات ما را مطالعه نمایید:

پنل اس ام اس رادیولوژی و مراکز پاراکلینیک
پنل اس ام اس آرایشگاه های مردانه
پنل اس ام اس پلیس +۱۰
پنل اس ام اس نظام مهندسی

, , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *