منشی عضویت چیست ؟

نحوه استفاده از منشی عضویت در پنل ارسال اس ام اس

یکی از قابلیت های سامانه پیامکی بازدید ایده سیستم پیشرفته منشی عضویت است.فعال سازی ماژول منشی عضویت خودکار در پنل پیامک به شما کمک می کند، تا به صورت اتوماتیک بتوانید شماره موبایل مشتریانتان را در دفترچه تلفن سامانه پیامک ذخیره کرده تا بتوانید در آینده برای ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی به مشتریان خود استفاده نمایید.

احتمالا شما هم تبلیغ های تلوزیونی را دیده‌اید که از شما می‌خواهد عدد پایه تحصیلی را به شماره سامانه پیامکی آنها ارسال کنید. با این کار شماره موبایل شما در دفترچه تلفن سامانه پیامک آن شرکت که بر اساس پایه تحصیلی تفکیک می شود ،ذخیره شود . آن شرکت می تواند از این بانک شماره موبایل برای ارسال پیامک تبلیغاتی و اس ام اس مارکتینگ استفاده کند.

آموزش فعال سازی منشی عضویت در پنل پیامک :

برای استفاده از ماژول منشی عضویت می بایست حتما یک خط اختصاصی داشته باشید و در بخش دفترچه تلفن سامانه پیامک ، یک دفترچه تلفن داشته باشید. زمانی که ارسال کننده پیامک عدد کلمه کلیدی شما را ارسال می کند، شماره موبایل مخاطب در دفترچه تلفن سامانه پیامک شما ذخیره شود.

همچنین لازم به ذکر است که ماژل منشی عضویت سامانه پیام کوتاه بازدید ایده بسیار پیشرفته بوده و در کنار شماره فرستنده می توانید نام مخاطب، تاریخ تولد و… را نیز به صورت اتوماتیک در دفترچه تلفن سامانه پیامکی ذخیره کنید.

ماژول منشی عضویت در همایش ها بسیار کاربردی است و یکی از کاربردهای پنل پیامک در همایش، جمع آوری بانک شماره موبایل حضار در سالن می باشد.

پنل پیامک برای سمنان
مشاهده

ماژول منشی عضویت خودکار در دفترچه تلفن در سامانه پیام کوتاه

آموزش فعال سازی منشی عضویت در دفترچه تلفن

منشی لغو عضویت خودکار از گروه دفترچه تلفن :

در ماژول منشی عضویت علاوه بر عضویت خودکار ، حتی این امکان را میتوانیم ایجاد کنیم تا خود مخاطب با ارسال کلید واژه ای از عضویت در گروه انصراف دهد. ایجاد لغو عضویت توسط مخاطب حس اعتماد و عدم مزاحمت را در وی ایجاد خواهد کرد.

در این مثال هر کسی کلمه لغو عضویت را به شماره سامانه ، پیامک کند، از گروهی که در آن عضو بود انصراف میدهد و متن موفقیت لغو عضو برایش پیامک خواهد شد.

میتوانید برای گروه دفترچه چندین خصیصه از نوع عددی ، تاریخ و متنی تعیین کنید تا کاربر موقع ارسال کد عضویت همین مشخصات را نیز در متن پیامک ارسال کند تا سیستم بصورت هوشمند، این مشخصات را نیز برای مخاطب در دفترچه تلفن ذخیره کند تا بعد در ارسال هوشمند کلمات کلیدی بتوان از آنها استفاده کرد .مانند نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، کد ملی و … به طور مثال:

ozviat احمد احمدی – علی – ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰ – اصفهان

در این مثال ozviat کلمه کلیدی است و خط تیره (-) کاراکتر جداکننده می باشد.

, , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *