ارسال پیامک از طریق نرم افزار حقوق ودستمزد

ارسال پیامک از طریق نرم افزار حقوق و دستمزد + نحوه اتصال

در این مقاله می خواهیم در مورد نحوه اتصال سامانه پیامک به نرم افزار حقوق و دستمزد توضیح دهیم ، تا بتوانید نرم افزار حقوق و دستمزد خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و به ارسال پیامک از طریق نرم افزار حقوق و دستمزد بپردازید.

پس از این اتصال میتوانید در زمان پرداخت و تسویه حساب حقوق ، به صورت اتوماتیک و خودکار برای کارمندان خود، پیامک اطلاع از واریز حقوق ارسال نمایید.

برای خرید سامانه پیامک و اتصال به نرم افزار حقوق و دستمزد همواره می بایست یک نکته را مد نظر داشته باشید که شما باید پنل پیامک خدماتی تهیه کنید. زیرا خیلی از افراد دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند.

در این صورت اگر با خطوط تبلیغاتی سامانه پیامک، واریز حقوق و دستمزد را اطلاع رسانی کنید، ممکن است که خیلی از کارمندان شما پیامک اطلاع رسانی از واریز حقوق را دریافت نکند. بنابراین لازم است سامانه پیامک خریداری شده قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست را داشته باشد.

کاربرد نرم افزارهای حقوق و دستمزد :

حقوق و دستمزد (Salary) : حقوق و دستمزد پرداخت هزینه ای ست که به کارکنان هر موسسه و یا بنگاه اقتصادی به جبران فعالیتهایی که انجام می دهند پرداخت می شود.

نرم افزار حقوق و دستمزد یک نرم افزار کاربردی می باشد که با هدف به حداقل رساندن اشتباهات رایج در محاسبه حقوق و دستمزد طراحی شده و روز بروز در حال رشد و توسعه می باشد.

در حال حاضر نرم افزارهای حقوق و دستمزد مجموعه ای از چند نرم افزار به همراه سخت افزارهای تخصصی مربوط به خود می باشد.پس از عقد قرارداد و ثبت اسامی کارکنان میتوان از این نرم افزار برای مدیریت و نظارت بر ورود و خروج پرسنل ، مرخصی وماموریت آنها استفاده نمود.

پنل پیامک خدمات کامپیوتری
مشاهده

از دیگر کابردهای نرم افزارهای حقوق ودستمزد می توان به صدور سند حسابداری اتوماتیک حقوق و دستمزد در دفاتر شرکت نام برد.مهمترین خصوصیات این نرم افزار تهیه یک لیست حقوق و دستمزد می باشد که سبب کاهش اشتباهات انسانی و نیز کاهش امکان درج مبالغ غیر قانونی در لیست می شود.

ارسال پیامک فیش حقوقی بدون نرم افزار حقوق و دستمزد

اگر شما هنوز نرم افزار حقوق و دستمزد تهیه نکرده اید ،برای اینکه بتوانید به صورت یک باره به تمام کارمندان خود پیامک واریز حقوق ارسال کنید ،می توانید از قابلیت ارسال پیامک با کلمات کلیدی یا ارسال پیامک نظیر به نظیر استفاده نمایید.

در حالت ارسال پیامک نظیر به نظیر در ستون a اکسل شماره موبایل کارمندان خود را وارد می کنید و در ستون b متنی که قرار است برای کارمند شما ارسال شود را ثبت می کنید.

در بخش ارسال پیامک کلمات کلیدی، در ستون A شماره موبایل را ثبت می کنید و در ستون b فقط مقدار متغیر را ثبت می کنید و سیستم به صورت خودکار سایر قسمت ها را جایگزاری کرده و پیامک شما را ارسال می کند. شما می توانید در ستون های b – c – d و… متغیرهایی مانند نام و نام خانوادگی، شماره بیمه، مبلغ حقوق واریزی،مبلغ اضافه کاری و … را نیز ارسال نمایید.

ارسال پیامک از طریق نرم افزار حقوق و دستمزد

از انجایی که سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ، سامانه پیامک خدماتی می باشد، می توانید از وب سرویس ارسال پیامک برای اتصال نرم افزار حقوق و دستمزد به پنل اس ام اس استفاده نمایید و خبر خوب این است که سامانه پیامکی بازدید ایده با نرم افزارهای محبوب حقوق و دستمزد برای ارسال پیامک سازگار است.

پنل پیامک برای نمایشگاه های مبل
مشاهده

همچنین در صورتی که شرکت توسعه دهنده نرم افزار حقوق و دستمزد هستید، می توانید با خرید نمایندگی پنل اس ام اس برای تمام مشتریانتان که از شما نرم افزار حقوق و دستمزد را تهیه می کنند پنل پیامکی ارائه دهید و قابلیت ارسال پیامک را در اختیار انها قرار دهید.

امروزه یکی از مواردی که مورد توجه همه مدیران وسازمانها می باشد، اهمیت مراقبت و رسیدگی به منابع انسانی هر سازمان می باشد. بزرگترین توقع کارکنان از سازمان خوداین است که حقوق ومزایای خود را بشکل منظم دریافت نمایند.لذا می بایست جهت حصول به این امر مهم که همان رضایتمندی پرسنل می باشد از تکنولوژی کمک گرفت.

هر کسب و کار در حال رشدی به نرم افزار حقوق و دستمزد قابل اعتماد نیاز دارد. هنگامی که کسب و کارتان شروع به رشد می‌کند، نیاز به استفاده کردن از نرم افزار حقوق و دستمزد را احساس خواهید کرد.

هرچه کارکنان بیشتری در شرکت داشته باشید، کاغذ بازی بخش حسابداری بیشتر می‌شود. اتوماسیون وظایف برای حقوق و دستمزد به شما کمک می‌کند اسناد و مدارک مالی را به درستی مرتب کنید.

چگونگی نحوه اتصال سامانه پیامک به نرم افزار حقوق و دستمزد :

احتمالا تا به حال نام سامانه پیامکی به گوش شما خورده باشد. سامانه پیامکی یک سرویس آنلاین است که به کاربران خود اجازه ارسال و دریافت پیامک به صورت انبوه را می‌دهد.

شما برای آنکه بتوانید قابلیت ارسال و دریافت پیامک را به نرم افزار حقوق و دستمزد خود بیفزایید، به یکی از این سامانه های اس ام اس نیاز دارید. اگر بخواهم دقیق‌تر توضیح بدهم، نرم افزار حسابداری شما به این سامانه پیام کوتاه متصل خواهد شد، تا از طریق آن بتواند پیامک ها را مدیریت کند.

پنل پیامک برای پلیس + 10
مشاهده

حدس من این است که شرکت شما، در حال حاضر یک پنل اس ام اس خریداری کرده است و از آن به منظور تبلیغات و ارائه خدمات استفاده می‌کند. اگر این حرف درست باشد، تنها کاری که شما باید انجام دهد این است که نرم افزار حقوق و دستمزد خود را به این سامانه اس ام اس متصل کنید. کافی است با پشتیبانی نرم افزار خود تماس بگیرید و نحوه انجام این کار را از آنها بپرسید.

اما اگر در حال حاضر، شرکت شما پنلی برای ارسال و دریافت پیامک ندارد، شاید وقتش رسیده باشد که با یک سامانه پیامکی همکاری کنید. چرا که بدین وسیله، نه تنها خدمات حسابداری بهتری به مشتری ارائه خواهید داد، بلکه راه برای تبلیغات پیامکی هم باز می‌شود.

در ادامه می توانید لیست نرم افزارهای حقوق و دستمزد که با سامانه پیامکی بازدید ایده برای ارسال پیامک از طریق نرم افزار حقوق و دستمزد سازگار است را ملاحظه نمایید.

نرم افزار حقوق و دستمزد میزان
نرم افزار صدور فیش حقوقی کارا
نرم افزار حقوق و دستمزد مالیران
نرم افزار حقوق و دستمزد مشاورحساب
نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو
نرم افزار حقوق و دستمزد قیاس، نرم افزار حقوق و دستمزد منطق
نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان رادیکال
نرم افزار حقوق و مزایای آسان
نرم افزار حقوق و دستمزد اخوان
نرم افزار حقوق و دستمزد سرمایه
نرم افزار حقوق و دستمزد پندار سیستم
نرم افزار حقوق دستمزد و پرسنلی شایگان سیستم
نرم افزار حقوق و دستمزد فکر

, , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *