پنل اس ام اس چیست ؟

پنل اس ام اس چیست ؟ امکانات و قابلیت های پنل اس ام اس

پنل اس ام اس چیست ؟ قابلیت های پنل اس ام اس وامکانات آن برای صاحبان این پنل چیست ؟ چگونه یک  پنل پیامک را تهیه کنیم ؟ کاربرد و قابلیت های پنل پیامک  در بازاریابی تبلیغاتی چیست ؟ و…همه سوالاتیست که در این مقاله به آنها پاسخ داده می شود.

اگر بخواهید در مقیاس‌های بالا و برای افراد زیادی (مثلاً تمام مشتریان فروشگاهتان یا تمام خانم‌های زیر ۲۰ سال تهران و یا هزاران موارد مشابه دیگر) اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید، قطعاً نمی‌توانید یک موبایل دستتان بگیرید و برای همه اس ام اس بفرستید!

مطمئناً باید ابزاری وجود داشته باشد ، که با کمترین هزینه و در کوتاه ‌ترین زمان ، این امکان را به شما بدهد تا به تمام کاربران ‌تان یکجا پیامک بفرستید. پنل اس‌ام‌اس قراراست دقیقاً همین‌ کار را برای شما انجام بدهد. در این مقاله همه‌چیز را درباره یک پنل اس ام اس به شما توضیح می‌دهیم.

چرا باید پنل اس ام اس داشته باشم؟

همان‌طور که قطعاً خودتان هم می‌دانید، زندگی امروز ما بدون موبایل غیر ممکن است. تقریباً می‌توانیم بگوییم که ۹۵% از آدم‌ها از موبایل استفاده می‌کنند. بنابراین بازاریابی که بر اساس موبایل شکل گرفته باشد، به یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بازاریابی در تمام جهان تبدیل شده است. برای تمام کسب‌وکارهایی که‌ می‌خواهند در بازار رقابتی امروز حرفی برای گفتن داشته باشند و صدای بلند برندشان را به مشتریان برسانند، بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش‌های بازاریابی است.

از طرفی دیگر، کسب‌وکار شما از جهت خدمات و تبلیغات نیاز به یک راه ارتباطی سریع و بی‌واسطه را دارد. یک سامانه پیامکی به شما این امکان را می‌دهد که در مقیاس‌های مختلف (مثلا محله، شهر و …) کسب‌وکار خودتان را تبلیغ کنید. چه روشی بهتر از داشتن یک پنل اس ام اس وجود دارد ، که هم ارزان باشد و هم در سریع‌ترین زمان ممکن پیام شما را به مخاطبانتان برساند؟

اپراتور پیامکی 3000
مشاهده

بالاخره پنل اس ام اس چیست ؟

برای اینکه خوب با ماهیت پنل ارسال اس ام اس آشنا شوید، از شما دعوت می‌کنم تا اول به مثال زیر توجه کنید:

حتماً شما هم تجربه ساختن ایمیل و استفاده از پنل آن را دارید. این پنل به شما اجازه می‌دهد تا ایمیل‌های خودتان را ارسال و دریافت کنید.  کار کردن با پنل اس ام اس هم به همین سادگی است.

پنل اس ام اس در حقیقت یک نرم‌افزار در فضای اینترنت است ، که به شما اجازه می‌دهد تا مشتریان‌تان را مدیریت کنید و برای آن‌ها پیامک‌های انبوه ارسال کنید.

حالا مشتریان شما می‌تواند یک نفر باشد یا کل شاگردان یک مدرسه و یا در مقیاسی بزرگ‌تر اهالی یک شهر یا کشور را شامل شود. به عبارت دیگر شما بدون نیاز به سخت‌افزار یا برنامه جانبی خاصی می‌توانید مشتریان خودتان را دسته‌بندی کنید و پیامک‌های متناسب با هر دسته را ارسال کنید.

قابلیت های پنل اس ام اس

یک پنل پیامکی که مناسب کسب‌وکار شما باشد، علاوه‌ بر ویژگی‌های پایه مثل ارسال و دریافت پیامک ، ویژگی‌های منحصربه ‌فرد دیگری هم دارد؛ مثلاً می‌تواند به گروه سنی خاصی پیامک ارسال کند یا منطقه خاصی از کشور را تحت پوشش قرار بدهد و پیامک شما را به صنف یا دستۀ شغلی ویژه‌ای بفرستد. در ادامه تمام این قابلیت های پنل پیامک  را باهم بررسی می‌کنیم.

قابلیت ارسال پیامک

شما می‌توانید در لحظه به شماره تمام مشتریان خودتان ، ارسال انبوه انجام بدهید. اگر بانک شماره‌های شما کوچک است یا به‌ تازگی کسب‌وکارتان را راه‌اندازی کردید و هنوز مشتریان زیادی ندارید، شاید برایتان جالب باشد که بدانید در یک سامانه پیامکی ، بانک شماره‌های حاضر و آماده‌ای وجود دارد تا شما بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن بازاریابی پیامکی‌تان را شروع کنید.

اپراتور پیامک 1000
مشاهده

قابلیت دریافت پیامک

همان‌طور که شما می‌توانید از طریق پنل اس ام اس به مشتریان‌تان پیامک ارسال کنید، آن‌ها هم می‌توانند به شما اس‌ام‌اس بزنند!

در واقع پنل اس ام اس یک قابلیت فوق‌العاده برای برقراری تعامل میان شما و مشتریانتان است. شما از این طریق می‌توانید نظرات مشتریانتان را جویا شوید، مسابقه پیامکی ترتیب بدهید و خیلی موارد دیگر که می‌تواند برای کسب‌وکار شما مفید باشد.

قابلیت گزارش گیری

شاید تا اینجای داستان برای شما این پرسش پیش آمده باشد که حالا چگونه می‌توانید بفهمید چند درصد از پیامک‌های شما به دست مشتریانتان رسیده‌ است؟ آیا اصلاً چنین امکانی در پنل پیامک  وجود دارد؟

پاسخ ما قطعاً برای شما رضایت‌بخش است. یکی از قابلیت های پنل اس ام اس گزارشگیری با دقت بالا است . هنگامی که شما یک پیامک را ارسال می‌کنید می‌توانید ببینید که پیامک ارسالی شما در چه وضعیتی قرار دارد. در این حالت شما با سه وضعیت مواجه هستید:

وضعیت رسیده به گوشی
وضعیت رسیده به مخابرات
نرسیده به گوشی (در این حالت هزینه‌ شما بازگشت داده می‌شود.)
توجه داشته باشید در صورتی که پیامک شما به دست مشتری نرسیده باشد ، هزینه آن عیناً به شما بازگشت داده می‌شود و حتی می‌توانید گزارش هزینه برگشت داده شده توسط سامانه را هم داشته باشید.

ارسال بر اساس سن و جنسیت

فرض کنید شما صاحب یک مهدکودک هستید و می‌خواهید امکانات و آموزش‌های منحصربه ‌فردی را که در مهد ارائه می‌کنید، با بازاریابی پیامکی به گوش والدین برسانید. مشتریان شما در چه بازه سنی قرار دارند؟ آیا منطقی است که برای مردم کل شهر پیامک ارسال کنید؟

پنل پیامک لرستان
مشاهده

مسلماً نه! با استفاده از قابلیت بالا، شما فقط برای کسانی‌که در بازه سنی ۲۰ تا ۴۰ سال قرار دارند پیامک می‌فرستید و به این شکل مشتریان واقعی خودتان را هدف می‌گیرید.

ارسال منطقه‌ای و ارسال BTS

لطفاً دوباره همان مثال قبل را در نظر بگیرید. فرض کنید که مهدکودک شما در منطقه پونک قرار دارد. به نظرتان منطقی است کسی‌که نه ساکن آن منطقه است و نه محل کارش نزدیک پونک است، بخواهد بچه‌اش را در مهد شما ثبت‌نام کند؟
مسلماً باز هم نه! با استفاده از قابلیت ارسال منطقه‌ای می‌توانید فقط ساکنین پونک را هدف بگیرید و همچنین با به‌کارگیری امکان ارسال از دکل مخابراتی(BTS) می‌توانید تنها برای کسانی‌که به پونک رفت‌وآمد دارند، پیامک ارسال کنید.

ارسال بر اساس شغل

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب پنل‌های پیامکی ارسال بر اساس شغل است. این ویژگی زمانی به کار می‌آید که مشتریان شما جز شغل یا صنف خاصی باشند، در این صورت تبلیغات ارزان پیامکی حتی بهتر از تبلیغات پرهزینه تلویزیونی برای شما بازدهی دارد؛ چون دقیقاً با شناسایی مخاطب درست، پیامتان را به افرادی که باید می‌رسانید.

قابلیت های پنل پیامک  که به شما این امکان را می‌دهند تا با دقت بیشتری تبلیغ کنید و فروش خودتان را به بالاترین حد ممکن برسانید.

یک پنل اس ام اس خوب چه ویژگی دارد؟

مطمئناً هیچکس دلش نمی‌خواهد در هنگام خریدکردن سرش کلاه برود و یک پنل پیامکی به‌ دردنخور نصیبش شود. برای اینکه همچین بلایی سرمان نیاید باید خیلی دقیق نشانه‌ها و قابلیت های پنل پیامک  خوب را از بَر باشیم. نشانه‌هایی مثل پشتیبانی خوب، کاربری مناسب و …

ارسال پیامک تدریجی
مشاهده

چگونه یک پنل اس ام اس برای کسب‌وکارم تهیه کنم؟

با سرچ کردن عبارت خرید پنل اس ام اس به احتمال زیاد با سامانه‌های متفاوتی مواجه می‌شوید که به شما پنل پیامکی ارائه می‌دهند.

توجه کنید که قبل از خرید پنل اس ام اس مورد نظرتان گزینه‌های متفاوت را به‌دقت بررسی کنید و امکانات متفاوت این سامانه‌ها را بسنجید.

از ویژگی های مهم سامانه پیام کوتاه بازدید ایده می توان به  ارائه پنل های مادام العمرپیامکی بدون نیاز به تمدید ماهیانه وسالیانه ،۵ خط رند تبلیغاتی به همراه دو خط خدماتی (بدون نیاز به سفته و طی کردن مراحل اداری ) ، همچنین ارسال زیر ۳ ثانیه و دریافت پیامک رایگان اشاره کرد.

از آنجایی‌که نحوه ثبت‌نام در سامانه‌های مختلف متفاوت است، من مراحل ثبت‌نام در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده را در ادامه برای شما توضیح می‌دهم.

برای داشتن پنل اس ام اس دربازدید ایده  ابتدا یک اکانت کاربری در سایت ما بسازید. همان‌طوری که در تصویر زیر می‌بینید، برای ورود به پنل اس‌ام‌اس بازدید ایده ابتدا باید ثبت نام کنید.

 قابلیت های پنل پیامک

بعد از ثبت‌نام ، پیامکی حاوی نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال می‌شود. سپس با واردکردن اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خودتان در صفحه‌ ورود به سامانه ، وارد پنل پیامک خودتان می‌شوید.

پس از ورود به پنل  بازدید ایده ، امکانات و قابلیت های پنل پیامک  سامانه ،مانند ارسال تکی، ارسال انبوه، ارسال تدریجی، منطقه‌ای هدفمند، ارسال هوشمند، زماندار و …. را می‌بینید. با توجه به نوع پنلی که انتخاب کرده‌اید، دسترسی ماژول‌های مختلف نیز مثل نظرسنجی، مسابقه، آزمون، تحلیلگر، منشی و … برای شما فعال می‌شود.

پنل پیامک مازندران
مشاهده
, , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *