ارسال پیامک صوتی

کاربرد های ارسال پیام صوتی - راهنمای کامل پنل پیامک صوتی

پنل پیامکی بازدید ایده ، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد ،که در کنار ارسال پیامک انبوه بتوانید، از کاربرد های ارسال پیام صوتی ( پیامک صوتی ) استفاده نمایید؛ صدای خود را ضبط نمایید و به شماره‌ موبایل یا شماره‌های ثابت به صورت تکی یا انبوه پیام صوتی ارسال نمایید. در ادامه به شرح نحوه ارسال پیامک صوتی وتعرفه آن… میپردازیم.

امروزه مدیریت تبلیغات به صورت گسترده یکی از ارکان مهم مارکتینگ و رونق کسب و کار است. کمی خلاقیت در نوع تبلیغ باعث برتری شما نسبت به رقبا خواهد شد.علاوه بر تبلیغات مشتری مداری و حفظ ارتباط با کاربران و مشتریان قدیمی باعث می‌شود، که آنها نیز شما را به اطرافیان خود معرفی کنند.

یکی از راه های جدید برای مارکتینگ و مشتری مداری ارسال پیام صوتی است. شما با ارسال پیامک انبوه صوتی به صورت یک تماس تلفنی خیلی راحت تر می‌توانید منظور خود را به مخاطب خود انتقال دهید.

در پیامکهای متنی عادی، شما متن را نوشته و برای مخاطب ارسال میکنید.مخاطب متن را میخواند ولی در پیامک صوتی شما صدای خودتان را ضبط کرده و به گوش مخاطب میرسانید. بدین صورت انرژی و لحن جذاب را میتوانید در خاطر مخاطب حک کنید و این یعنی بالاترین تاثیرگذاری در تبلیغات از نوع مخابراتی!

در پیامک صوتی شما میتوانید خلاقیت و ابتکار عمل بکار ببرید. مثلا یک آهنگ ضمینه در نظر بگیرید و از شخصی که صدای دلنشینی دارد برای ضبط صدا کمک بگیرید.

کاربرد های ارسال پیام صوتی برای تبلیغات و اطلاع رسانی :

با پیشرفت تکنولوژی، روش های جدیدی در زمینه تبلیغات و بازاریابی عرضه می شود. ارسال پیام صوتی یکی از روش های جدید و بسیار کاربردی می باشد. در این امکان به صورت خودکار با تلفن مخاطبان تماس گرفته و پیام به صورت صوت پخش می شود.

کاربرد های ارسال پیام صوتی تبلیغاتی :

بیشترین کاربرد پیامک صوتی با اهداف تبلیغاتی می باشد. برای مثال قصد تبلیغ یک فروشگاه را دارید، در ابتدا محتوای تبلیغاتی خود را تبدیل به صوت می کنید و پس از مشخص کردن مخاطبان، ارسال را انجام می دهید. برای انتخاب مخاطبان می توانید از بانک اطلاعاتی شماره تلفن های منطقه ای یا سن و جنسیت و سایر بانک های اطلاعاتی قابل دسترس در سامانه استفاده نمایید.

پنل پیامک برای داروخانه ها
مشاهده

کاربرد های ارسال پیام صوتی اطلاع رسانی :

معمولا برای هماهنگی دیدار ها و یادآوری زمان ملاقات یا اطلاع رسانی اخبار به مخاطبان از تماس تلفنی استفاده می کنیم. این کار تا زمانی قابل انجام است که تعداد افراد زیاد نباشد. ارسال پیام صوتی، قابلیت تماس تلفنی و پخش صوت شما به تعداد زیادی از افراد را فقط با یک بار ثبت دارد. به تعبیر دیگر :

کاربرد اول: تبریک و تهنیت
عید نوروز و مناسبت‌هایی از این دست فرصت خوبی هستند که به رابطه خودتان با مشتری سروسامانی بدهید. با استفاده از پیامک صوتی می‌توانید با انتخاب کلمات درست و لحن گیرا و گرم به مخاطب نشان بدهید، که برایتان ارزشمندند و فقط برای خالی کردن جیبشان نیست که سراغشان را می‌گیرید.

کاربرد دوم: دعوتنامه
فرض کنید یک تولد سورپرایزی و عجله‌ای برای یکی از اعضای خانواده‌تان تدارک دیدید. همه کارها هماهنگ شده ولی یادتان رفته تا با مهمان‌ها تماس بگیرید و تک‌تک‌شان را دعوت کنید. اینجاست که می‌توانید یک متن قشنگ تنظیم کنید و خیلی بااحساس و با صدای خودتان آن را ضبط کنید. در آخر هم با پنل پیامکی در عرض چندثانیه برای همه ارسالش کنید.

کاربرد سوم: اطلاع‌رسانی
ما یک مشتری داریم که پزشک بیماران قندی است. او تصمیم گرفت که برای یادآوری زمان ویزیت بعدی، برای هر کدام از بیمارانش فقط با یک کلیک ناقابل پیام ارسال کند. تا هم کلاس کار مطبش حفظ شود و هم مشتری‌هایش را راضی نگه دارد.

کاربرد چهارم: تبلیغاتی
این مورد هم که کاملاً مشخص و عیان است، اما برای اینکه همه‌چیز را درباره پیامک صوتی به شما گفته باشم، اجازه بدهید چندتا مثال هم درباره این موضوع بزنم.

ممکن است که شما به مناسبت‌های مختلف بخواهید روی محصولاتتان تخفیف بگذارید، مثلاً افتتاحیه شعبه جدید، جشنواره تابستانی، شب یلدا یا سالگرد تاسیس فروشگاه.

در این صورت پیامک صوتی به شما کمک می‌کند تا با ارسال پیامک انبوه با سرعت و آب وتاب بیشتری این موضوع را با مخاطبتان در میان بگذارید.

روش‌های ارسال پیام صوتی (انبوه و تکی) :

ارسال پیام صوتی به صورت تکی
ارسال پیام صوتی به صورت گروهی
ارسال پیام صوتی به صورت زماندار (در آینده)
ارسال پیام صوتی از طریق وب سرویس (برای تایید شماره ثابت)

پنل پیامک برای تاکسی تلفنی ها
مشاهده

نحوه ارسال پیامک صوتی :

برای ارسال پیام صوتی شما با خرید پنل اس ام اس از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده قادر هستید، تا پیام صوتی ارسال کنید، برای ضبط صدا به نرم افزار خاصی نیاز نمی‌باشد و شما با موبایلتان صدا ضبط نموده و ارسال نمایید. لازم است قبل از ارائه راهنما برای نحوه ارسال پیامک صوتی توضیحات زیر رامطالعه کنید.

راهنمای کامل پنل پیامک صوتی

مزیت ارسال پیام صوتی :

مهم‌ترین مزیت استفاده از پنل ارسال پیام صوتی آن است، دیگر بلک لیست معنا ندارد. زیرا سامانه پیامکی با تمام مخاطبین شما تماس میگیرد و صدای شما را پخش می‌کند. بنابراین خیالتان راحت است حتی افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، نیز از پیام تبلیغاتی شما مطلع می شوند.

با پیام صوتی، امکان سو برداشت وجود ندارد.

برقراری تماس تلفنی با افراد، همیشه موثرتر از ارسال پیام متنی است. هنگامی که شما یک پیام متنی را تایپ می کنید، قادر نیستید ظرافت هایی که توسط صدا به مخاطب انتقال داده می شوند را منتقل کنید و اغلب در همین ظرافت ها نکات و معانی متعددی نهفته است.

گاهی اوقات تن صدا خیلی بیشتر از خود کلمات قادر به بیان معانیست و حتی می تواند پیام های متضاد را نیز به مخاطب منتقل کند.

پیام صوتی بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن مسئله ای خاص و مهم است.

اگرچه که اطلاع رسانی حضوری و چهره به چهره موثرترین و بهترین روش اطلاع رسانی می باشد، اما همیشه امکان پذیر نیست، که به منظور انتقال آگاهی به افراد با آنها ملاقات حضوری داشته باشیم، در حقیقت بعد از این روش، تماس تلفنی ارزان ترین و بهترین روش جهت به اشتراک گذاری اطلاعات با دیگران می باشد.
ارسال پیام صوتی باعث ایجاد حس صمیمیت بیشتری بین شما و مخاطبین تان می شود و به شما امکان می دهد در مواقع نیاز بتوانید اخبار مهم را به آنان انتقال دهید.

ارسال پیام صوتی به صورت بلادرنگ انجام می پذیرد.

آیا تاکنون برای شما نیز پیش آمده که به فردی پیام متنی ارسال کرده باشید و پیام توسط وی دریافت نشده باشد. یا علیرغم دریافت پیام آن را نخوانده باشد؟ این مسئله برای شما آزاردهنده است؟ معمولا افراد نسبت به دریافت پیام متنی بی توجه اند، چرا که به دلیل مشغله زیاد امکان دارد، پیام هایشان را مداما چک نکنند و یا به دلیل قطع صدای هشدار پیام کوتاه اصلا متوجه آن نشوند.

بانک جامع شماره موبایل سراسر کشور
مشاهده

برقراری تماس تلفنی و ارسال پیام صوتی یک راه حل سریع و کارآمد است که می توان از آن برای مسائل حساس از لحاظ زمانی استفاده کرد.

پیام صوتی صمیمیت اطلاع رسانی رو در رو را به شنونده انتقال می دهد.

شنیدن صدای افراد همیشه امری بسیار خاص و قابل توجه است، بنابراین اگر امکان اطلاع رسانی حضوری برای شما مهیا نیست، پیشنهاد ما جایگزینی آن با ارسال پیام صوتی می باشد، در پیام صوتی جدیت، مهربانی، تاکید و سایر نشانه های صدا قابل انتقال می باشد.

ارسال پیامک صوتی هزینه کمتری از پیام متنی دارد.

معمولا هزینه ارسال پیام صوتی کمتر از هزینه ارسال پیامک انبوه متنی است. به علاوه شما در هر پیام متنی تنها می توانید ۱۶۰ کاراکتر متن را به صورت فشرده برای مخاطب ارسال کنید، در صورتی که در هر دقیقه از پیام صوتی قادرید حجم وسیعی از اطلاعات را به وی انتقال دهید.

مشخصات فایل صوتی برای ارسال پیام صوتی :

فایل صوتی می‌بایست با فرمت wav باشد و بهتر است دارای مشخصات ۸۰۰۰hz,16kb,Mono باشد.
(برای تبدیل فایل صوتی می توانید از سایت استفاده کنید http://audio.online-convert.com/convert-to-wav)
ممکن است در ارسال پیام صوتی، سیستم مالی سامانه پیامک، فایل صوتی را با یک ثانیه اختلاف محاسبه نماید.

هزینه ارسال پیام صوتی

هزینه ارسال پیام صوتی به نوع پنل پیامک شما بستگی دارد، طبیعی است که هرچقدر پنل حرفه‌ای‌تر خریدرای کنید، هزینه ارسال پیامک کمتر خواهد بود، تعرفه ارسال پیامک صوتی برای هر ثانیه بین ۱.۵ تومان تا ۳ تومان بوده و سیستم سامانه پیام کوتاه بازدید ایده در صورتی که شماره موبایل یا ثابت مشغول باشد تا ۳ مرتبه و با فاصله زمانی با مخاطب تماس میگیرد و هزینه پیامی که به دست مخاطب نرسد به صورت کامل عودت داده می‌شود.

دریافت پیامک رایگان
مشاهده

ارسال پیامک صوتی به شماره‌ موبایل‌های غیر از همراه اول، با ضریب ۱.۳ اعمال می‌گردد. (برای مشاهده تعرفه به صفحه قیمت سامانه پیامک مراجعه نمایید)

ارسال پیام صوتی بدون خرید سامانه پیامکی

اگر قصد دارید تنها یک مرتبه پیام صوتی ارسال نمایید به جای خرید سامانه پیامک می توانید سفارش ارسال پیام صوتی را برای ما بفرستید تا ما برای شما ارسال پیامک انبوه را انجام دهیم..

برای سفارش پیامک صوتی با سامانه پیام کوتاه بازدید ایده تماس بگیرید یا به صفحه ارسال پیامک انبوه مراجعه نمایید.

نمایندگی سامانه ارسال پیام صوتی

پنل پیامکی بازدید ایده در کنار قابلیت ارسال پیامک صوتی، ارسال پیام کوتاه متنی، ارسال پیامک از طریق وب سرویس را در اختیار شما قرار می‌‎دهد .شما با خرید نمایندگی سامانه پیامکی بازدید ایده قادر هستید از امکانات پنل صوتی ، خط خدماتی، ارسال پیامک وب سرویس، کارت ویزیت الکترونیکی و… استفاده نمایید.

برای آنکه اطلاعات بیشتری در مورد نمایندگی پنل صوتی داشته باشید صفحه نمایندگی پنل اس ام اس را مشاهده نمایید.

معایب پیامک صوتی

پیامک صوتی به نسبت همزاد متنی خودش معایبی دارد؛ در ادامه این موارد را باهم بررسی می‌کنیم.

ذخیره نمی‌شود!
همانطوری که می‌دانید، پیامک متنی در گوشی مشتری جا خوش می‌کند تا هر زمان که وقت کرد نگاهی به آن بیندازد، اما پیامک صوتی چون مشابه تماس صوتی است، در صورت در دسترس نبودن مشتری، متاسفانه از دست می‌رود و به گوش مخاطب نمی‌رسد.

بازگشت هزینه ندارد!
در ارسال متنی اس ام اس، اگر پیامکی ارسال نشده باشد، هزینه‌اش عیناً برگردانده می‌شود؛ مثلاً زمانی که شماره غلط وارد شده باشد، خطی برای مدتی طولانی خاموش بوده باشد و …

در مورد پیامک صوتی اما این امکان وجود ندارد. درصورتی که دکمۀ ارسال را بزنید کل مبلغ، بدون بازگشت هزینه از موجودی شما کم می‌شود.

خرجش بیشتر است!
یکی از عیب و ایرادهای دیگری که  این پیامک دارد، هزینه به نسبت بالای آن است در مقایسه با پیام متنی.

نحوه ارسال پیامک صوتی

نحوه ارسال پیامک صوتی :

اگر پنل پیامکی بازدید ایده را خریدید، باید مسیر زیر را که در ادامه کامل برایتان توضیح می‌دهم بروید؛ اما اگر هنوز مردد هستید و نمی‌دانید که کدام پنل به دردتان می‌خورد مطلب راهنمای خرید پنل پیامکی می‌تواندکمک‌تان کند.بعد از خرید پنل مورد نظر خود می توانید نحوه ارسال پیامک صوتی را از مسیر زیر انجام دهید.

پنل پیامک برای یزد
مشاهده

واردحساب کاربری خودشوید، در این مرحلۀ اول باید روی پیام صوتی کلیک کنید.

حالا روی پیام صوتی متنی بزنید، بعد گزینۀ ارسال جدید را کلیک کنید تا پنجره زیر برایتان باز شود.

اگر یادتان باشد ابتدای مطلب گفتم که اگر صدای جذابی هم ندارید، مشکلی نیست. اینجا بعد از اینکه متن را وارد کردید، صدای جذابی به‌طور پیش‌فرض متن‌تان را برای مشتری می‌خواند.

از آنجایی‌که متن شما قرار است توسط سیستم به صوت تبدیل شود، باید با علامت فتحه و کسره و … تایپ کنید تا درست تلفظ شود.

بعد از واردکردن متن لیست مخاطبین را وارد کنید، یا فایل اکسل آن را بارگذاری کنید، بعدازآن به پایین صفحه بیایید.

حالا باید تعیین کنید که می‌خواهید این پیام چندبار به مشتری شما ارسال شود. ممکن است بار اول بعضی از مشتری‌ها تلفن خودشان را جواب ندهند، اینطوری با انتخاب گزینه‌های ۲بار و ۳بار شانس شنیده شدن خودتان را بالاتر می‌برید.

البته مشخص است که در این حالت مبلغ صورت‌حساب هم بالاتر می‌رود.در نهایت حتماً ارسال تست را کلیک کنید تا متن یک‌بار برای خودتان خوانده شود.اگر همه‌چیز اوکی بود به مرحله بعد بروید و دکمۀ ارسال را بزنید تا کار تمام شود.

این از نحوه ارسال پیام متنی که قرار است به صوت تبدیل شود؛ اما طریقه ارسال صدای خودتان به چه صورت است؟ الان توضیح می‌دهم.

بعد از اینکه وارد پنل‌تان شدید مثل چیزی که بالا گفتم اول روی پیام صوتی کلیک کنید. در قسمت فایل صوتی، می‌توانید فایل صدای ضبط‌شده خودتان را بارگذاری کنید.

فقط توجه کنید که فرمت آن حتماً wave باشد و حجمش هم از ۵ مگابایت بیشتر نشود.

حالا گزینه ارسال پیام صوتی را بزنید و فایل مورد نظرتان را از این قسمت آپلود کنید. بقیه مراحل مشابه حالت متنی است که در بالا توضیحش را نوشتم. امیدوارم نحوه ارسال پیامک صوتی را فرا گرفته باشید. و بدین ترتیب از کاربرد های ارسال پیام صوتی نهایت استفاده را ببرید.

, , , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *