پنل پیامک برای تبریز

پنل پیامک تبریز - سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی در آذربایجان شرقی

اگر شما قصد خرید پنل اس ام اس برای تبریز (استان آذربایجان شرقی) را دارید یا قصد شما ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در تبریز و شهرهای استان آذربایجان شرقی است با ما همراه باشید تا امکانات پنل پیامک تبریز را بررسی کنیم.

حتما خود شما هم به این مسئله واقف هستید، که در حال حاضر استفاده از تبلیغاتی پیامکی جایگزین روش‌های قدیمی مانند پخش تراکت و تبلیغ در روزنامه‌ها شده است.

شما میتوانید با خرید سامانه پیام کوتاه تبریز و استفاده از امکانات آن، پیامک انبوه به تمام نقاط شهرستان های استان آذربایجان شرقی ارسال کنید و نیاز تبلیغاتی خود را برطرف سازید.

پنل پیامک بازدید ایده یک سامانه اس ام اس جهت ارسال پیامک های تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی و ارسال انبوه پیامک برای تبریز است، که می تواند راه حل مناسبی برای تبلیغات در سطح شهر و معرفی کسب و کارهای گوناگون به مخاطبان باشد.

امکانات پنل پیامک تبریز :

صاحبان کسب و کارهای مختلف میتوانند با پنل های اس ام اس بازدید ایده ، نه تنها در سطح شهر تبریز بلکه در سطح کل استان آذربایجان شرقی، پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنند و هدفمند بازاریابی کنند.

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل برای تبریز :

ارسال پیام کوتاه به صورت هدفمند به جزئی جدا نشدنی از سامانه اس ام اس تبریز تبدیل شده است و ارسال های منطقه ای که بر اساس کدپستی، محدوده و یا خیابان انجام میشود نوع کاملتر و پیشرفته ای از دسته بندی شماره های مناطق مختلف می باشد.

شما می توانید با توجه به نیاز و اهداف کسب و کارتان تعداد پیامک مد نظرتان را با استفاده از ماژول ارسال از روی نقشه گوگل برای تبریز را انتخاب کنید.

پنل پیامک برای کلینیک دامپزشکی
مشاهده

ارسال پیامک منطقه ای با پنل پیامک تبریز :

توسط این قابلیت پنل اس ام اس تبریز، میتوانید علاوه بر ارسال کلی به شهر، به مناطق مدنظر خود هم توسط کدپستی پیامک تبلیغاتی ارسال کنید! به عنوان مثال فرض کنید به تازگی فروشگاهی احداث کرده اید و میخواهید به افرادی که در نزدیکی آن محل زندگی میکنند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. با این قابلیت شما میتوانید به راحتی و با استفاده از بانک شماره تلفن موجود در سامانه، پیامک ارسال کنید!

ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت :

آیا حوزه فعالیت شما مربوط به جنسیت و یا بازه سنی خاصی میباشد؟ آیا میخواهید هدفمند پیامک ارسال کنید؟ این قابلیت دقیقا برای شماست! فرض کنید میخواهید تبلیغات کاشت ناخن آرایشگاه را تبلیغ کنید. طبیعتا این پیامک برای مردان جذابیتی ندارد و در اینصورت پیامک شما هدفمند نیست!توسط ارسال تفکیک سن و جنسیت براحتی میتوانید پیامک های هدفمند ارسال کنید.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل :

شما میتوانید توسط این قابلیت به تمامی رنج شماره های ایرانسل (۰۹۳۰، ۰۹۳۵،۰۹۳۷،۰۹۳۸ و…) حاضر در یک یا چند منطقه که دکل ایرانسل وجود دارد، پیامک ارسال کنید. این نوع ارسال برای هتل ها، نمایشگاه ها، فروشگاه ها و… مناسب میباشد.

ارسال پیامک از طریق تفکیک اصناف در تبریز :

در شهر صنعتی مانند تبریز ،گاهی مخاطب شما محدود به حرفه های خاصی هستند، به طور مثال فروشنده تجهیزات پزشکی را در نظر بگیرد، قطعاً مخاطبین این گروه محدود هستند، اما ارسال پیامک به مشاغل این امکان را به شما می دهد، تا فقط به جامعه پزشکان، ارسال اس ام اس های تبلیغاتی داشته باشید.

ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
مشاهده

البته جالب تر اینکه علاوه بر رده شغلی و اصناف شما می توانید شهر مورد نظرتان را هم فیلتر کنید و از گروه شغلی پزشکان، فقط پزشکان شهر تبریز را انتخاب کنید .

حتماً شما هم صنف مورد نظرتان را در گروه بندی مشاغل و اصناف پیام رسان پیدا خواهید کرد. گروه آموزش ارتباطات املاک، خدمات ساختمانی، خدمات مسافرتی، جامعه پزشکان، جامعه مهندسین و غیره …

ارسال پیامک انبوه در تبریز :

اگر وقت کافی و یا نیرو برای کار با سامانه پیامک را ندارید، ولی می‌خواهید تبلیغات پیامکی انجام دهید، با خیال راحت ارسال پیامک انبوه در تبریز را سامانه پیام کوتاه بازدید ایده بسپارید. واحد ارسال پیامک انبوه بازدید ایده با مشاوره رایگان در نگارش متن، زمان ارسال پیامک، نوع ارسال پیامک و … به شما کمک خواهد کرد ،که بیشترین بازخورد را از تبلیغات پیامکی خود دریافت کنید.

  • ماژول دفترچه تلفن

  • ماژول تبریکات

  • ماژول یادآوری اقساط

  • ماژول نظرسنجی و مسابقه پیامکی

  • ماژول نوبت دهی پیامکی

بانک شماره‌های مشاغل استان آذربایجان شرقی :

یکی دیگر از امکاناتی که پنل پیامک تبریز بانک شماره‌های مشاغل و اصناف در استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

معلمان – وکلای دادگستری – دفاتر زیارتی – مشاوران املاک – مدیران صنایع – بازیافت – آرایشی و بهداشتی – بیمارستان – پوشاک – جواهرات – چاپ و بسته بندی – دکوراسیون – خودروسازی – صنایع چوب – صنعت پلاستیک – صنعتی – عمرانی – فولاد – کاغذ و مقوا – کشاورزی و دام – ماشین آلات غذایی – ماشین آلات صنعتی – مصالح ساختمانی – مواد غذایی – نساجی و ریسندگی

پنل پیامک برای پلیس + 10
مشاهده

به کدام شهرهای استان آذربایجان شرقی می‌توانم پیامک بفرستم؟

بانک شماره‌های موبایل شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی ،در پنل پیامکی ما موجود است و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

آذرشهر ، ممقان ، ابش احمد ، ابش احمد ، ارسباران ، ورزقان، خاردانا ، اسکو ، ایلخچی ، سهند، اقکند ، اهر ، هوراند ، هورند ، باسمنج ، بخشایش ، بستان آباد ، تیکمه داش ،بناب ، مرند ، تبریز ، ترک ، ترکمنچای ، تسوج ، جلفا ، سیه رود ، خاروانا ، خامنه ، خراجو ، خسرو شهر ، خمارلو ، خواجه ، دوزدوزان، زرنق ، زنور ، سراب ، مهربان ،سردرود ، سیس ، سیه رود ،شبستر ، شربیان ، شرفخانه ، شندآباد، صوفیان ، عجب شیر ، قره آغاج ، چاراویماق ، کوزه کنان ، کلیبر ،کلوانق ، گاوگان ، گوگان ، لیلان ، مراغه ، زنوز ، مرند ، ملکان ، ممقان ، میانه ، نظرکهریزی ، ،وایقان ، وایقان ، ورزقان ، هادیشهر ، هریس، هشترود

پنل پیامک تبریز با داشتن امکانات پیشرفته و بانک شماره های به‌روز به شما کمک می‌کند ،که علاوه بر حفظ مشتریان فعلی و ارتباط پایدار و دوطرفه با آنها (با استفاده از قابلیت ارسال و دریافت پیامک) به جذب مشتری‌ جدید بپردازید و کسب و کار خود را در استان آذربایجان شرقی گسترش دهید.

امکانات پنل پیامک تبریز

استان آذربایجان شرقی :

این استان بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین استان ناحیهٔ شمال غربی ایران (آذربایجان) محسوب می‌شود. استان آذربایجان شرقی از سمت شمال به جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان، از سمت غرب و جنوب غرب به استان آذربایجان غربی، از سمت شرق به استان اردبیل و از سمت جنوب شرق به استان زنجان محدود شده‌است

چطور کد USSD راه اندازی کنیم؟
مشاهده

استان آذربایجان محل اتصال دو رشته کوه مهم و اصلی کوه‌های ایران، یعنی البرز و زاگرس است و بلندترین نقطهٔ آن، قلهٔ کوه سهند است. مرکز استان آذربایجان شرقی، کلان‌شهر تبریز است. از شهرهای مهم و اقماری این استان می‌توان به مراغه، مرند، اهر و میانه اشاره کرد. آذربایجان شرقی رتبهٔ اول صادرات غیرنفتی در کشور را داراست. همچنین این استان امن‌ترین و کم‌جرم‌ترین استان ایران به شمار می‌رود.

, , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *