پنل پیامک برای زنجان

پنل اس ام اس زنجان - مزایای پنل پیامک زنجان

با خرید و ثبت نام در پنل اس ام اس می توانید در استان زنجان شهرهای (زنجان، ابهر، خرمدره، قیدار و…) ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه داشته باشید.بنابراین در این مقاله به معرفی پنل اس ام اس زنجان ، امکانات و مزایای پنل پیامک زنجان می پردازیم.

در حال حاضر بازدهی تبلیغات پیامکی بیشتر از تبلیغات تراکتی، چاپ در روزنامه ها و… است چرا که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتباطات، کم کم تبلیغات چاپی جای خود را به تبلیغات اینترنتی و پیامکی میدهند.

قابلیت ها و امکانات پنل اس ام اس زنجان

شماره های افراد ساکن استان زنجان را از کجا بیاوریم؟ یکی از امکانات سامانه پیام کوتاه زنجان بانک شماره موبایل بروز میباشد، که سامانه پیام کوتاه بازدید ایده بصورت رایگان و دسته بندی شده در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید با استفاده از این بانک شماره تلفن، پیامک انبوه تبلیغاتی در شهرهای مختلف استان زنجان ارسال کنید.

شماره های فعال مناطق شهری استان زنجان در سامانه پیامک موجود می باشند و شما می توانید به راحتی به مناطق هدف خود در این استان پیامک ارسال کنید.

به کدام شهرهای استان زنجان میتوان پیامک ارسال کرد؟

بانک شماره‌های موبایل شهرستان‌های مختلف استان زنجان در سامانه پیامکی بازدید ایده موجود میباشد و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

زنجان ، ابهر ، خرمدره ، قیدار ، خدابنده ، هیدج ، صایین قلعه ، آب بر ، سلطانیه ، سجاس ، سحرورد ، زرین رود ، ماه نشان ، دندی ، گرماب ، نوربهار ، کرسف ، زرین آباد ، ارمغانخانه ، چورزق ، حلب ، نیک پی ، طارم ، ایجرود

ارسال پیامک به بلک لیست باشگاه مشتریان(club)
مشاهده

اما شاید برخی از افراد نیازی به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نداشته باشند و بخواهند تنها به محدوده مشخصی از شهر های استان زنجان پیامک تبلیغاتی ارسال کنند.پس :

ارسال پیامک بر اساس منطقه ای کدپستی

برای ارسال هدفمند شما پنل اس ام اس زنجان، امکانی با نام ارسال کدپستی را فراهم کرده است تا بودجه تبلیغاتی خود را صرف کاری کنید که برایتان بازدهی دارد. تنها کافیست کدپستی منطقه ای را که میخواهید، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، در سامانه وارد کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنید.

کافی است تا در پنل اس ام اس زنجان به قسمت ارسال منطقه ای بروید و شهرهای استان زنجان را انتخاب کنید. تنها کافیست برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید. تعداد مخاطبان موجود نشان داده میشود که میتوانید به همه یا تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت از طریق پنل اس ام اس زنجان

یکی از امکانات پنل اس ام اس زنجان بانک شماره موبایل بر اساس سن و جنسیت می باشد، که ماهیت این بانک اطلاعاتی، تبلیغاتی می باشد. شما می توانید جهت تبلیغات محصولات و کسب و کار خود از تمامی بانک های اطلاعاتی شماره موبایل های شهر زنجان استفاده کنید.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل

یکی دیگر از امکانات پنل اس ام اس زنجان ، قابلیت ارسال از طریق دکل میباشد. به این ترتیب که شما میتوانید تنها به شماره های ایرانسل از این طریق پیامک ارسال کنید. اگر کسب و کارتان در محلی است که افراد زیادی از آنجا تردد میکنند، میتوانید با انتخاب محل مورد نظر خود از روی نقشه، به تمامی اشخاصی که تا ۷ روز از آنجا عبور کرده اند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

منشی عضویت چیست ؟
مشاهده

ارسال پیامک برای اصناف با سامانه پیام کوتاه زنجان

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک، برای استان زنجان و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان زنجان می باشد.
برخی از کاربران پنل اس ام اس زنجان قصد دارند، برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

بازار زنجان - ارسال پیامک تبلیغاتی در استان زنجان

استان زنجان

زَنجانْ یا زنگان مرکز استان و شهرستان زنجان در شمال‌غرب ایران و از بزرگترین شهرهای شمال غرب ایران است.

زنجان از شمال به شهرستان طارم و خلخال و میانه و از مشرق به سلطانیه و طارم و از جنوب به خدابنده و ایجرود و از غرب به شهرستان ماه‌نشان محدود است و از سطح دریا ۱۶۶۳۳ متر ارتفاع دارد.

از جمله شرایطی که فلسفه وجودی شهر زنجان را در منطقه تبیین و توجیه می‌نماید، وجود راه ارتباطی فلات مرکزی ایران به منطقه آذربایجان در منطقهاست . البته حاکم بودن شرایط مناسب اوضاع توپوگرافی، وجود اراضی مسطح با شیب ۲۲٪ در منطقه کوهستانی و بالاخره مرکز مبادلاتی تولیدات کشاورزی و ارائه خدمات متقابل به روستاهای حوزه نفوذ به ویژه ایالات پنجگانه مستقر در منطقه بوده‌است، می‌رساند که این پدیده در شکل گیری شهر و محله بندی آن عامل تعیین کننده می‌باشد.

, , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *