پنل پیامک برای گلستان

پنل اس ام اس گلستان - مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی در استان گلستان

با خرید پنل اس ام اس می توانید ارسال پیامک تبلیغاتی در استان گلستان شهرهای (گرگان، گنبدکاووس، علی آباد کتول، کردکوی و…) را انجام دهید.در این مقاله به معرفی سامانه پیامک گلستان ، مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی در استان گلستان ،امکانات و کاربرد پنل اس ام اس گلستان می پردازیم.

همانطور که میدانید در حال حاضر بازدهی تبلیغات پیامکی بیشتر از تبلیغات تراکتی، چاپ در روزنامه ها و… است. چرا که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتباطات، کم کم تبلیغات چاپی جای خود را به تبلیغات اینترنتی و پیامکی میدهند.

قابلیت ها و امکانات پنل پیامک گلستان

شماره های افراد ساکن گلستان را از کجا گیر بیاوریم؟ یکی از امکانات و مزایای پنل پیامک گلستان بانک شماره موبایل بروز میباشد ،که سامانه پیام کوتاه بازدید ایده بصورت رایگان و دسته بندی شده در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید با استفاده از این بانک شماره تلفن، پیامک انبوه تبلیغاتی در استان گلستان ارسال کنید.

شماره های فعال مناطق مختلف گلستان در سامانه پیامک موجود می باشند و شما می توانید به راحتی به مناطق هدف خود در این استان پیامک ارسال کنید.

اما شاید برخی از افراد نیازی به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نداشته باشند و بخواهند تنها به محدوده مشخصی از شهر گرگان پیامک تبلیغاتی ارسال کنند.

ارسال پیامک بر اساس منطقه ای کدپستی در پنل اس ام اس گلستان

برای ارسال هدفمند شما پنل اس ام اس گلستان ، امکانی با نام ارسال کدپستی را فراهم کرده است تا بودجه تبلیغاتی خود را صرف کاری کنید که برایتان بازدهی دارد. تنها کافیست کدپستی منطقه ای را که میخواهید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، در سامانه وارد کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل (پیامپ)
مشاهده

کافی است تا در پنل پیامک به قسمت ارسال منطقه ای بروید و شهر گرگان را انتخاب کنید. تنها کافیست برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید. تعداد مخاطبان موجود نشان داده میشود که میتوانید به همه یا تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید.

شما میتوانید با استفاده از قابلیت ارسال کدپستی یا ارسال از روی نقشه پنل پیامک گلستان ، به منطقه دلخواه خود پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک برای اصناف در پنل اس ام اس گلستان

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان گلستان و شهرستان های آن ، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان گلستان می باشد.

برخی از کاربران سامانه اس ام اس استان گلستان قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل در پنل پیامک گلستان

یکی دیگر از امکانات سامانه پیام کوتاه گلستان ، قابلیت ارسال از طریق دکل میباشد. به این ترتیب که شما میتوانید تنها به شماره های ایرانسل از این طریق پیامک ارسال کنید. اگر کسب و کارتان در محلی است که افراد زیادی از آنجا تردد میکنند، میتوانید با انتخاب محل مورد نظر خود از روی نقشه، به تمامی اشخاصی که تا ۷ روز از آنجا عبور کرده اند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت در سامانه پیامک گلستان

یکی از امکانات سامانه اس ام اس استان گلستان بانک شماره موبایل بر اساس سن و جنسیت می باشد، که ماهیت این بانک اطلاعاتی، تبلیغاتی می باشد. شما می توانید جهت تبلیغات محصولات و کسب و کار خود از تمامی بانک های اطلاعاتی شماره موبایل های استان گلستان استفاده کنید.

پنل پیامک برای دانشگاه ها
مشاهده

این بانک اطلاعات می تواند مورد استفاده بسیاری از افراد و مجموعه ها واقع شود. به خصوص اصناف شهر های استان گلستان که هدف آنها یا مخاطبانشان محدود و مشخص می باشد.

به طور مثال شما صاحب یک آموزشگاه کنکور در شهر گرگان می باشید و برای افرادی که دارای محدوده سنی خاصی می باشند قصد تبلیغات دارید و یا اینکه صاحب یک آرایشگاه زنانه هستید و نمی خواهید پیامک هایتان برای آقایان ارسال شود و با اینکار هم به اهداف تبلیغاتی خود میرسید و هم اینکه صرفه جویی چشمگیری در هزینه های تبلیغاتی خود خواهید داشت.

کاربرد پنل پیامک گلستان

استان گلستان

استان گُلِستان از استان‌های شمالی ایران است. مرکز این استان گرگان است. بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرستان آن گرگان است، مردم این استان به زبان‌های فارسی، ترکی، ترکمنی و مازندرانی سخن می‌گویند. دو قوم بزرگ این استان را شمالی‌ها و ترکمن‌ها تشکیل داده‌اند. مذهب اکثریت مردم این استان اهل تشیع و اقلیت آن تسنن است.

, , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *