پنل پیامک برای رشت

پنل پیامک رشت - ارسال اس ام اس رشت

ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک شهر یکی از روش های تبلیغات و بازاریابی است که امروزه به شدت مورد استفاده قرار می گیرد. با خرید پنل ارسال اس ام اس می توانید به شهر مورد نظر خود پیامک ارسال کنید. در ادامه امکانات پنل پیامک رشت را بررسی میکنیم.

در پنل اس ام اس رشت بانک شماره های شهر رشت به تفکیک همراه اول و ایرانسل قرار دارد تا بتوانید با توجه به بازار هدف خود پیامک ارسال کنید.

امکانات پنل پیامک رشت :

ارسال پیامک تبلیغاتی در رشت با خرید پنل اس ام اس رشت امکان پذیر است. امکاناتی که پنل اس ام اس در شهر رشت در اختیار شما قرار می دهد را در ادامه توضیح داده ایم:

  • ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به تفکیک کدپستی در رشت
  • ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
  • ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از روی نقشه
  • ارسال پیامک انبوه به تفکیک پیش شماره
  • ارسال پیامک بر اساس دکل bts در شهر رشت

ارسال پیامک از روی نقشه :

توسط پنل ارسال اس ام اس رشت ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند.

ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل پیامک رشت :

در پنل ارسال اس ام اس رشت ، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایند و سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را نمایش خواهد داد .

ارسال پیامک از طریق دکل BTS رشت :

همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد. در شهری مثل رشت می تواند فیدبک بالایی داشته باشد . در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهید به آن ارسال داشته باشید ، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید. 

قرعه کشی پیامکی
مشاهده

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در رشت :

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در شهرستان رشت ارسال نمایید .

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول رشت :

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است . شما می توانید باانتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه پیامک شهر رشت به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید .

ارسال پیام صوتی پنل اس ام اس رشت :

از امکانات پنل پیامک رشت می توان به ارسال پیام صوتی اشاره کرد، که می توانید به جای نوشتن متن پیامک، پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنید .سامانه پیامک شهر رشت به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند .

ارسال پیامک به کلیه شهرستان های گیلان :

توسط پنل ارسال اس ام اس رشت ، کاربران می توانند از روی پنل شهرستان موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

رشت ، بندر انزلی ، لاهیجان ، لنگرود ، هشتپر ، آستارا ، صومعه سرا ، آستانه اشرفیه ، رودسر
فومن ، خمام ، سیاهکل ، رضوانشهر ، ماسال ، منجیل ، املش ، کیاشهر ، رستم‌آباد ، لوشان
سنگر ، کلاچای ، لوندویل ، اسالم ، رحیم‌آباد ، لشت نشا ، رودبار ، کوچصفهان چاف و چمخاله

پنل پیامک قم
مشاهده

چابکسر ، شفت ، پره‌سر ، لولمان ، خشکبیجار ، مرجغل ، کومله ، بازارجمعه ، چوبر ، شلمان
گوراب زرمیخ ، واجارگاه ، حویق ، لیسار ، رودبنه ، جیرنده ، رانکوه ، احمدسرگوراب ، اتاقور
دیلمان ، ماکلوان ، بره‌سر ، توتکابن ، ماسوله ، رودبار.

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بدون خرید پنل اس ام اس در رشت :

اگر قصد ارسال پیامک انبوه در شهر رشت را دارید، اما نیازی به خرید پنل اس ام اس ندارید، می توانید ارسال پیامک انبوه خود را به سامانه پیام کوتاه بازدید ایده بسپارید.

پیامک تبلیغاتی شما در شهر رشت و به مناطقی که شما می خواهید ارسال می شود .بعد از ارسال پیامک ، گزارشات ارسال توسط سامانه ما به شما ارائه می شود. همچنین تیم پشتیبانی سامانه پیامکی بازدید ایده با توجه به نوع کسب و کارتان شما را در نگارش متن و شیوه ارسال پیامک راهنمایی می کنند.

خرید بانک شماره موبایل شهر رشت :

اگر نوع کسب و کار شما به گونه ای است که نیاز به بانک شماره موبایل افراد در رشت دارید می توانید بدون تهیه پنل اس ام اس فقط خرید بانک شماره موبایل را انجام دهید.

بانک شماره موبایل همراه اول اعتباری رشت
بانک شماره موبایل همراه اول دائمی رشت
بانک شماره موبایل ایرانسل رشت
همچنین با خرید پنل اس ام اس می توانید به بانک شماره های سراسر استان گیلان دسترسی داشته باشید. پنل ارسال اس ام اس گیلان این امکان را دارد ،که حتی به بانک اصناف و مشاغل استان گیلان نیز پیامک ارسال کنید.

پنل پیامک برای پلیس + 10
مشاهده

پنل ارسال پیامک در رشت

برای مطالعه بیشتر:

رشت یکی از کلان‌شهرهای ایران ،مرکز استان گیلان در شمال ایران، و مرکز شهرستان رشت است. این کلانشهر همچنین بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر شمال ایران در بین سه استان‌های حاشیهٔ دریای خزر است .

البته بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر گیلک نشین جهان ، بزرگترین سکونت گاه سواحل جنوبی دریای کاسپین نیز محسوب می‌شود. رشت سومین شهر گردشگر پذیر ایران است.در شهر رشت لهجه‌های گوناگون از گویش بیه‌پس زبان گیلکی توسط مردم تکلم می‌شود.

 

, , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *