پنل پیامک برای آزمایشگاه

پنل پیامک آزمایشگاه - مزایای پنل پیام کوتاه برای آزمایشگاه ها

اگر شما مدیر یک آزمایشگاه یا مرکز درمانی و بهداشتی هستید ، پنل پیامک آزمایشگاه می تواند به شما کمک کند که از طریق ارسال پیامک انبوه ، با مخاطبان و مراجعه کنندگان خود ارتباط برقرار کنید. در این مقاله می خواهیم در مورد کاربرد و مزایای پنل پیام کوتاه برای آزمایشگاه ها صحبت کنیم .

راهکار های ارتباطی میان بیمار وپزشک یا مسئول آزمایشگاه در نخستین نگاه سبب ایجاد رابطه صمیمانه تر و سهولت در نوبت دهی و مراجعه میشود . شما می توانید به راحتی سامانه پیام کوتاه را به نرم افزار مدیریت آزمایشگاه متصل کنید و شاهد چگونگی کاهش تماس های خود وانجام اقدامات درآزمایشگاه تان به صورت خودکار و سیستمی باشید.

مثلا می توانید تنظیم کنید که بعد از حاضر شدن آزمایش یک پیامک برای بیمار ارسال شده و در متن پیامک به بیمار اعلام کنید که برای دریافت نتیجه ازمایش به آزمایشگاه شما مراجعه کند.

در صورتی که بیماران شما نیازمند آزمایش های دوره ای باشند می توانید این موارد را به بیمار اطلاع رسانی کنید. خوشبختانه سامانه پیامک بازدید ایده  خدماتی بوده و پیامک شما حتی به شماره موبایل های مسدود و بلک لیست ارسال می شود.

کاربرد ها و مزایای پنل پیام کوتاه برای آزمایشگاه ها :

ارسال پیامک انبوه به آزمایشگاه

ارسال پیامک انبوه به مشاغل این امکان را می دهد تا از طریق ارسال و اطلاع رسانی به مشتریان و کاربران خود بهترین امکانات را ارائه دهند . آزمایشگاه های طبی و تخصصی هم جزئی از این مشاغل هستند که میتوانند با ارسال پیامک انبوه با بیماران خود درارتباط باشند.

ارسال پیامک تبلیغاتی به بانوان
مشاهده

ارسال پیامک یادآوری به بیمار

بعضی از بیمارها برای انجام آزمایش های مربوطه ۸ ساعت قبل از آزمایش نباید چیزی میل کنند ، شما می توانید از طریق یک اس ام اس یادآوری ۸ ساعت قبل از آزمایش او را از این قضیه مطلع سازید با این کار بیمار بهتر درک می کند که او برای مطب شما اهمیت دارد. همچنین چکاب های سالانه و … را می توانید اطلاع دهید.

ماژول ارسال متناظر

ارسال بالا و با متن های متفاوت برای کاربران دشواری به همراه دارد. برای سهولت در ارسال ما ارسال متناظر را به کاربران آزمایشگاهی پیشنهاد می کنیم. ماژول پیامکی نظیر به نظیر این فرصت را به شما میدهد که به تعدادی از بیماران بطور همزمان پیامک ارسال نمایید.

ارسال پیامک لغو نوبت

برحسب اتفاقاتی برای دکتر و برای مرکز درمانی ، نوبت بیمار لغو و یا به تعویق افتاده است و با استفاده از این پنل پیامک آزمایشگاه  به بیمار اطلاع داده میشود.

اطلاع از نتایج آزمایش

با استفاده از سامانه پیامکی بازدید ایده ، آزمایشگاه ها زمان جواب آزمایش را اطلاع میدهند و اگر بیمار مشغله زیادی داشته باشد می توانند جواب آزمایش را به ایمیل ایشان ارسال کنند.

ماژول نوبت دهی به بیمار

با استفاده از سامانه پیامکی آزمایشگاه میتوان ساعت نوبت بیمار را به صورت اتوماتیک یادآوری کرد. ماژول نوبت دهی پیامکی در آزمایشگاه ها این امکان را فراهم می کند تا افراد به سهولت و با کمترین زمان و هزینه بتوانند نوبت گیری نماند .

ماژول منشی پیامکی

وظیفه این سیستم به گونه ای است که پاسخ های متفاوتی را به پیامک های دریافتی ارسال می کند. این ماژول این قابلیت را دارد که به ازای هر متن یک پیامک متفاوت ارسال نماید. در ادامه به برخی دیگر از مزایای پنل پیام کوتاه برای آزمایشگاه  ها اشاره میکنیم.

ارسال پیامک با کلمات کلیدی
مشاهده

ماژول دفترچه تلفن

نحوه کار این ماژول همانند پیامک ساده و یا ماژول ارسال متناظر میباشد، با این تفاوت که با ثبت اطلاعات بیمار در دفترچه تلفن پنل پیامک آزمایشگاه  ،این قابلیت را به کاربر می دهد ، که زمان ارسال نام بیمار را در پیامک ثبت کند. ماژول ارسال هوشمند این امکان را به بیمار می دهد که پیامک آزمایشگاه را به دلیل دارا بودن نام و نام خانوادگی بیمار جزو پیامکهای تبلیغاتی به حساب نیاورد و از گوشی خود حذف ننماید.

ارسال پیامک ساده

پیامک ساده یکی از ساده ترین روش های ارسال پیامکی می باشد که این امکان را می دهد که به تعداد مورد نظر خود ( از یک شماره تا بی نهایت) ارسال انجام دهید. و یا از طریق دفترچه تلفن خود در سامانه پیامکی استفاده نمائید.

ماژول ارسال پیامک پاسخ زمان دار پیشرفته

ماژول پاسخ زماندار این امکان را برای کاربر به وجود می آورد که زمان ارسال را مشخص نموده و پیامک به صورت اتوماتیک به بیمار جهت اطلاع رسانی ارسال گردد.

ماژول نظرسنجی و ارزیابی خدمات ارائه شده

با استفاده از پنل پیامک بازدید ایده  تمام خدمات آزمایشگاه در نظرسنجی قرار داده میشود و بیماران می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را با شما در میان بگذارند. این ماژول این امکان را به کاربر می دهد تا از طریق ارسال پیامک با بیماران خود در ارتباط باشد و درباره نحوه کار آزمایشگاه ، پرسنل و دکتران نظرسنجی انجام دهد.

ماژول ارسال پیامک تبلیغاتی

نحوه عملکرد این برنامه به گونه ای است که به تمام پیام های دریافتی که به شماره اختصاصی شما ارسال گردیده ، یک پیامک پاسخ ارسال نماید. در این ماژول نوع متن و محتوای آن هیچ تاثیری در عملکرد ماژول تبلیغاتی نخواهد داشت.

پنل پیامک برای کارواش ها
مشاهده

ارسال پیامک از روی نقشه یا پیامپ

شما می توانید پیامک های تبیلغاتی خود را به مناطق خاص ارسال کنید . فرض کنید آزمایشگاه شما در منطقه نارمک قرار دارد، با ارسال پیامک از نقشه براحتی می توانید فقط به منطقه نارمک و یا هر منطقه دیگر که مایل به تبلیغ هستید ارسال کنید.

ارسال پیامک به مشاغل هدف

یکی از خدماتی که پنل پیامک بازدید ایده  برای بازاریابی پیامکی ارائه میدهد، ارسال پیامک به مشاغل و اصناف میباشد. شما با استفاده از ارسال پیامک به مشاغل مورد هدف با کسب و کار خود پیامک ارسال کنید. استفاده از این روش باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشود زیرا تبلیغات تان را برای کسانی میفرستید که مطمئن هستید با نوع کسب و کار شما مرتبط هستند و پیامک شما خوانده میشود.

امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مشتریان

با استفاده از دستگاه کی پد پیامک و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مخاطبان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل ارسال پیامک آزمایشگاه  و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

لیست نرم افزارهای مدیریت آزمایشگاه سازگار با بازدید ایده :

  • نرم افزار مدیریت آزمایشگاه و جوابدهی سلاک طب
  • سامانه مدیریت آزمایشگاه سلامت نگار
  • سامانه یکپارچه مدیریت آزمایشگاه سیما
  • نرم افزار آزمایشگاه و جوابدهی (پاتولوژی) رایان طب
  • سامانه یکپارچه مدیریت آزمایشگاه ژنتیک(سیما)
  • دی مِیک ،نرم افزار مستندسازی در آزمایشگاه
  • نرم افزار تخصصی مدیریت اطلاعات آزمایشگاه رایطب
  • نرم افزار مدیریت اطلاعات آزمایشگاه آزمون یار
  • جواب آزمایش – سامانه آنلاین ارسال نتایج آزمایشگاهی
  • نرم افزار آزمایشگاه تشخیص طبی شرکت طب ورایانه
  • نرم افزار آزمایشگاه راهکار
  • نرم افزار جامع مدیریت آزمایشگاه نوین
پنل پیامک برای پلیس + 10
مشاهده

با استفاده از پنل پیامک آزمایشگاه میتوانید کارایی مراکز درمانی را بالا برده و خدمات را بهتر ارائه کنید. همچنین با این کار رضایت مخاطبان و مراجعه کنندگان را بالا برده و علاوه بر این که در سرعت و هزینه صرفه جویی میکنید ، کار سخت نوبت دهی نیز با این سامانه راحت تر میشود و با استفاده از ویژگی صندوق انتقادات و پیشنهادات و نظر سنجی کارایی آن مرکز را بالا می برید.

, , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *