ارسال پیامک نظیر به نظیر (متناظر)

ارسال پیامک نظیر به نظیر از فایل اکسل - ارسال پیام با نام مشتری

ارسال متناظر یا همان ارسال پیامک نظیر به نظیر در پنل اس ام اس ، نوعی از ارسال گروهی است،که هر شماره،متن مخصوص به خود را دارد. در واقع می‎توانید برای گروه‌های مختلف پیامک با متن‎های مختلف ارسال کنید.می توانید این ارسال را با نام مشتری انجام دهید.

در این نوع ارسال می‌توانید همزمان چند پیام برای گیرندگان مختلف ارسال کرده و در زمان صرفه جویی کنید.

ارسال پیامک نظیر به نظیر چیست؟

اگر سامانه پیامکی بازدید ایده را تهیه کرده‌ باشید، احتمالا شما هم ارسال پیامک کلمات کلیدی و ارسال پیامک نظیر به نظیر (ارسال پیامک متناظر) را دیده‌اید؛ کارایی این دو ماژول پیامکی بسیار به هم نزدیک است.

ارسال متناظر زمانی استفاده می‌شود ،که شما قصد ارسال چندین متن پیامک کاملا متفاوت را به چندین شماره متفاوت دارید. یک راه برای انجام این کار، ارسال پیامک تکی از طریق سامانه پیامک است، که شما در هر مرتبه متن پیامک و گیرندگان را وارد نمایید، پیامک را ارسال کنید و مجددا به سراغ پیامک بعد بروید که کمی زمان‌بر و خسته کننده است.

ارسال پیامک نظیر به نظیر به شما امکان می‌دهد، تا در فایل اکسل متن پیامک و شماره موبایل گیرندگان پیامک را وارد نمایید و یک مرتبه به تمام این افراد پیامک ارسال نمایید.

شیوه ارسال پیامک نظیر به نظیر

برای مثال اگر میخواهید ۴ متن متفاوت را به کارمندان ۴ بخش مختلف سازمان ارسال کنید. می توانید به دو طریق زیر عمل کنید.

روش اول : ارسال از فایل اکسل

بهتر است برای استفاده از این نوع ارسال ابتدا فایل نمونه موجود در پنل اس ام اس بازدید ایده را دانلود کنید. فایل شامل دو ستون شماره و متن پیام است. باتوجه به اینکه سطر اول فایل اکسل در زمان ارسال خوانده نمی شود، شماره ها و متن را از سطر دوم وارد نمایید.

ارسال پیامک براساس کد پستی
مشاهده

– در اکسل شماره ها را مانند تصویر زیر چیدمان کنید.
– اگر میخواهید یک پیامک را به چندین شماره ارسال کنید، کافی است، مانند سطر دوم شماره ها را با کارکتر ” ; ” از هم جدا کنید.

آموزش روش های مختلف

– بعد از تکمیل فایل اکسل بر روی دکمه choose file کلیک کنید و فایل مورد نظر را انتخاب نمایید.

ارسال sms متناظر

– در نهایت بر روی دکمه ارسال پیام کلیک کنید.

روش دوم : ارسال به صورت دستی

برای ارسال اس ام اس متناظر بصورت دستی ،ابتدا تعداد جعبه انتخابی را مشخص کنید.

شیوه ارسال پیامک در پنل اس ام اس

– در کادرهای ایجاد شده متن پیام و شماره گیرندگان را وارد کنید.

ارسال همزمان پیام های مختلف به افراد متفاوت

– در آخر با انتخاب شماره ارسالی مورد نظر پیامک خود را ارسال کنید.

ارسال پیامک کلمات کلیدی چیست؟

ارسال پیامک نظیر به نظیر زمانی استفاده می‌شود، که متن پیامک‌ها به کلی متفاوت است و قصد دارید یک‌باره تمامی این پیامک‌ها را به تمام مخاطبین ارسال نمایید.

اما گاهی اوقات فرمت کلی پیامک یکسان است و فقط متغییرهایی مانند نام افراد ، میزان بدهی ، تاریخ مراجعه و… متفاوت است. در این حالت می‌توانید از ارسال پیامک کلمات کلیدی استفاده کنید.

ما قبلا یک مقاله مفصل در مورد ارسال پیامک کلمات کلیدی نوشته ایم و پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده ،از ماژول ارسال پیامک کلمات کلیدی را مطالعه نمایید.

, , , , , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *