اپراتور پیامک ۵۰۰۰

اپراتور پیامک 5000 - مزایای ارسال پیامک با پیش شماره 5000

یکی از اپراتور های سامانه پیامک در ارائه خدمات ارسال پیامک با پیش شماره ۵۰۰۰ در ایران ، اپراتور پیامک ۵۰۰۰ می باشد. از مزایای اپراتور پیامک ۵۰۰۰ میتوان به ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت ، تعرفه مناسب ، گزارش دهی دقیق و سرعت بالا اشاره کرد.

با توجه به درخواست بسیاری از کاربران و استقبال از این اپراتور ، امکان ارسال و دریافت پیامک توسط این پیش شماره در سامانه فعال شده است.این اپراتور ، پیش شماره ۵۰۰۰ را به چند شرکت واگذار کرده است، که هر یک بتوانند سرشاخه مخصوص به خود را داشته باشند و به متقاضیان خطوط پیامک ارائه نمایند.در ادامه به تاریخچه ، فعالیت و خدمات هر یک از این شرکت های زیر مجموعه ، اپراتور پیامک ۵۰۰۰ خواهیم پرداخت.

شرکت رهیاب پیام گستران

این شرکت از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز و خدمات در خور توجهی را به نمایندگان و کاربران خود در زمینه ارسال پیامک با پیش شماره ۵۰۰۱ و ۵۰۰۹ ارائه نموده است.رهیاب پیام گستران ، اپراتور اصلی خطوط ۵۰۰۱ و ۵۰۰۹ می باشد. این  شرکت ، در حوزه خدمات مبتنی بر محتوا (ارزش افزوده پیامکی) و انواع خدمات ارزش افزوده نیز فعالیت دارد.روند فعالیت این شرکت بصورت نماینده محور بوده و برای نمایندگان خود ، پنلی مجزا در نظر گرفته است تا سیستم محاسبه خرید خطوط پیامک به نحوی جداگانه قابل پیگیری باشد.

شرکت ارمغان راه طلایی

این شرکت فعالیت خود را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و هم اکنون بعنوان اپراتور ارسال و دریافت پیام کوتاه با پیش شماره ۵۰۰۰ شناخته شده است. پیش شماره ۵۰۰۴ مربرط به شرکت ارمغان راه طلایی است.پنل های پیامکی ویژه نمایندگان و کاربران ، خدمات ارزش افزوده و… از جمله امکاناتی است،که در حوزه خدمات مبتنی بر پیامک توسط این شرکت ارائه می شود.

وب سرویس ارسال پیامک از طریق پترن
مشاهده

شرکت راهکار سرزمین هوشمند

این شرکت سر شاخه  ۵۰۰۲ و ۵۰۰۵ خطوط پیامک ۵۰۰۰ را در اختیار دارد و به ارائه خدمات پیامکی بصورت کاربری و نمایندگی می پردازد.

اپراتور پیامک ۵۰۰۰

همان طور که هنگام خرید سیم کارت تلفن همراه که اپراتورهایی مثل ایرانسل و همراه اول و رایتل و … به ارائه ی خدمات در آن می پردازند و شماره ای منحصر به فرد به شما اختصاص داده می شود، در ارسال پیامک انبوه نیز شما با شماره ای منحصر به فرد با دیگران ارتباط برقرار می کنید. خرید شماره اختصاصی الزامی است و شما برای ارسال پیامک حتما باید شماره ای داشته باشید.

سامانه پیامک ۵۰۰۰ ،معمول ترین این اپراتور های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ و ۰۲۱ می باشد. مثل اپراتور همراه اول که مثلا با شماره ۰۹۱ شروع می شود و اگر از این اپراتور سیم کارت تهیه کنید شماره شما با این عدد آغاز می شود ، به همین صورت اگر شما از سامانه پیامک ۵۰۰۰ شماره خریداری کنید شماره اختصاصی شما با ۵۰۰۰ شروع می شود.

باید به این نکته مهم توجه داشته باشید، که سامانه پیامک ۵۰۰۰ تعداد ارقام شماره اختصاصی و نوع اپراتور تاثیری در ارسال پیامک انبوه و عملکرد سامانه ندارد.

سامانه پیامک ۵۰۰۰ شماره های اختصاصی می تواند ارقام طولانی یا کوتاه داشته باشند. چون ارقام کوتاه رندتر هستند ،به نسبت گران تر هم هستند. در صورتی که از دسته مخاطبانی هستید که رند بودن شماره اختصاصی و کوتاه بودن آن برایتان اهمیت دارد، می توانید با صرف این هزینه به این مهم بپردازید.

ارسال پیامک با سیم کارت
مشاهده

مزایای اپراتور پیامک ۵۰۰۰ یا ارسال پیامک با پیش شماره ۵۰۰۰

– اپراتور پیامک ۵۰۰۰ نسبت به سایر اپراتور های پیامکی موجود در ایران ، تعرفه مناسب تر و نسبتا ارزان تری را دارد.همین امر موجب شده تا تعداد استفاده کنندگان از این خطوط پیامک ۵۰۰۰ به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

– کیفیت این خطوط به لحاظ سرعت ارسال ، گزارش دهی دقیق و…به شدت مورد تایید میباشد ، بنابراین بسیاری از بانک ها و موسسات دولتی مایل به استفاده از این اپراتور می باشند.

مزایای اپراتور پیامک 5000

– از دیگر مزایای ارسال پیامک با پیش شماره ۵۰۰۰ میتوان به بانک شماره سن و جنسیت اشاره کرد.این بانک که ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت را در تمامی شهر های ایران را فراهم کرده است ، در اختیار پردیس همراه اول بوده است و با پیش شماره ۵۰۰۰ ارسال می شود.نکته قابل توجه در این ارسال این است که ، قابلیت گزارش دهی ندارد ، و همه سامانه های پیامک این موضوع را به مشتریان خود اطلاع میدهند.

– با توجه به تازه تاسیس بودن، این اپراتور ترافیک کمتری داشته و در روز های پر ترافیک یا حتی روز های عادی کیفیت بهتری را ارائه می دهد.

– شماره های اختصاصی ارائه شده قیمت کمتری داشته و به نسبت رندتر می باشند.

– از مزایای اپراتور پیامک ۵۰۰۰ این است که، مانند اپراتور ۳۰۰۰ هزینه پیامک های مربوط به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کرده اند برگشت می دهد.

– در سامانه پیامک ۵۰۰۰ هیچ تفاوتی بین کیفیت ارسال در بین یک شماره اختصاصی با ارقام طولانی و یا کوتاه نیست.

یک پنل پیامک خوب چه ویژگی هایی دارد؟
مشاهده

– در سامانه پیامک ۵۰۰۰ هنگام بررسی نرخ شماره های اختصاصی در جدول تعرفه ها (مشاهده تعرفه خطوط ، تعرفه ارسال پیامک با خطوط ۵۰۰۰ )، با نمونه شماره ای به شکل زیر مواجه می شوید:

۵۰۰۰ ۴۵۲۶ XX XX XX

این نمونه شماره یعنی:

خط اختصاصی خریداری شده از اپراتور ۵۰۰۰ است.خط اختصاصی خریداری شده ۱۴ رقمی است.
۵۰۰۰۴۵۲۶ در این خط ثابت است و شما مجاز به انتخاب ۶ رقم بعدی شماره تان هستید . مثلا ۵۰۰۰۴۵۲۶۷۷۷۷۷۷ یا ۵۰۰۰۴۵۲۶۸۵۸۵۸۵ یا …
به تعداد X های موجود در شماره شما مجاز به انتخاب شماره هستید.

ارسال پیام کوتاه از اپراتور ۵۰۰۰

برای ارسال پیامک با اپراتور ۵۰۰۰ نیاز به یک شماره پیامک (خطوط ۵۰۰۰) دارید، که این خط یا به صورت عمومی ؛یعنی رایگان در پنل وجود دارد یا بایستی یک خط اختصاصی ۵۰۰۰ سفارش داده شود.

سفارش یک خط اختصاصی ۵۰۰۰ به این صورت می باشد که شما ، پس از تعیین شماره ی خط ، مثلا ۵۰۰۰۲۸۶۹۱۶ ، و استعلام و پرداخت هزینه خط توسط سامانه پیامکی بازدید ایده ، اقدام به قرار دادن خط اختصاصی شما در سامانه می نماید.

راه حل دیگری برای ارسال پیامک داشتن یک خط پیامکی ۵۰۰۰ به صورت رایگان می باشد و آن انتخاب خط از سرشاخه های معرفی شده توسط شرکت می باشد ، مثلا شما می توانید شماره ۵۰۰۰۲۹۰ را در زمان ارسال پیامک انتخاب کنید. با این خط می توانید ارسال پیامک داشته باشید اما این خط قابلیت دریافت پیامک را به دلیل عمومی بودن ندارند و تنها خطوط اختصاصی خاصیت ارسال و هم دریافت پیامک را دارند.

پنل پیامک برای بوشهر
مشاهده

دریافت پیامک از پیش شماره ۵۰۰۰ رایگان می باشد. اما جهت ارسال اس ام اس اعتبار (شارژ) سامانه را افزایش داده و سپس به ارسال پیامک با هر یک از ابزار های موجود در سامانه پیامکی اقدام فرمایید. در این صورت پیامک شما با موفقیت به دست مشتریانتان ارسال می گردد.

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *