نحوه انتقال پیامک دریافتی به URL

نحوه انتقال پیامک دریافتی به URL ( سایت و ایمیل )

نحوه عملکرد انتقال دهنده پیامک به url به این صورت است که : هنگامی که پیام کوتاه به شماره اختصاصی ارسال شود، پیامک مورد نظر به URL اعلام شده در سامانه پیامک منتقل می شود، به این صورت شما می توانید پیامک‌های دریافتی را به سرور خود منتقل کرده و پردازش خود بر روی متن پیامک را انجام داده و سپس از طریق وب سرویس اقدام به ارسال پاسخ نمایید.

با استفاده از قابلیت انتقال پیامک دریافتی به URL شما می توانید که هر پیامی که به سامانه ارسال می شود را به ایمیل, موبایل و یا یک URL خاص انتقال دهید. در این صورت از تمام پیام ها یک نسخه برای شما ارسال خواهد شد.

با استفاده از سرویس انتقال پیامک به URL یک نسخه از پیامک های ورودی خط اختصاصی به سمت سرور انتقال می‌یابد و کاربر می‌تواند از طریق روش GET برای URL تنظیم شده، بطور خودکار پیامک را دریافت و مقادیر مورد نیاز را استخراج و در پایگاه داده خود ذخیره کرده و روی آن پردازشهای لازم را انجام دهد.

قابل ذکر است که پیام کوتاه در صورتی با موفقیت منتقل می شود که آدرس دریافت کننده در سمت شما به صورت دقیق ثبت شده باشد و کلیه پارامترهای ارسال شده توسط سامانه اس ام اس در سمت شما به صورت صحیح ثبت شوند.حالا که با نحوه انتقال پیامک دریافتی آشنا شدید به نکات  مهم این انتقال توجه کنید.

نکات مهم جهت انتقال ترافیک پیامک

پیامک ها به صورت پارامتر های GET به این URL ارسال می شود، نمونه:

پنل پیامک برای گلستان
مشاهده

http://www.example.com/sms/get.php?from=@FROM&to=@TO&message=@MSG

ابتدا در قسمت خدمات هوشمند انتقال دهنده ثبت می شود، شماره دریافت کننده انتخاب می شود ،فقط جایگذاری دامنه کافی می باشد.در ضمن می‌بایست کد نویسی get.php را در سایت اصلی جهت دریافت پیامک انجام گردد.

استفاده از وب سرویس انتقال پیامک به url

بدون در نظر گرفتن اینکه فعالیت کامل این سرویس منوط به داشتن فنی ابتدایی برای ثبت دریافتی ها می باشد، استفاده از این ماژول پیامکی نیز محدود به حیطه کاری خاصی نمی باشد.

سایت های اینترنتی اعم از فروشگاهی و خبری، از اصلی ترین استفاده کنندگان و کاربران این ماژول می باشند و همچنین شرکت های خصوصی، بیمه ها، آژانسهای هواپیمایی و… نیز می توانند از این ماژول در راستای اهداف شرکت خود نیز استفاده نمایند.

ما در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده به صورت ۲۴ ساعته با بهره گیری از مجرب ترین کارشناسان ، آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستیم و با خرید پنل پیام کوتاه یا پنل نمایندگی پیامک علاوه بر در اختیار داشتن قدرتمند ترین وب سرویس پیام کوتاه کشور به صورت کاملا رایگان، می توانید از مشاوره و پشتیبانی تیم فنی مجموعه بازدید ایده نیز بهره مند شوید.

, , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *