پنل پیامک برای آژانس های هواپیمایی

پنل پیامک آژانس های هواپیمایی - مزایای پنل پیام کوتاه آژانس مسافرتی

در میان مشاغل مختلف ، استفاده از سامانه پیامکی برای آژانس های هواپیمایی ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. درادامه به معرفی  پنل پیامک آژانس های هواپیمایی و مزایای پنل پیام کوتاه آژانس مسافرتی می پردازیم .

یکی از بهترین راهکارهای تبلیغاتی در حال حاضر “ارسال پیامک تبلیغاتی” است. چرا که شاید تمامی گوشی های تلفن همراه، هوشمند نباشند، اما وجه اشتراک همه ی آنها، قابلیت دریافت و ارسال پیامک است.

امروزه با وجود رقابت شدید در بازار ، به دست آوردن مشتری ، گام اول در مسیر کسب و کار است ، اما گام اصلی ، تداوم ارائه خدمات ، حفظ و از دست ندادن مشتری است . چرا که هزینه ی جذب مشتری از هزینه ی نگهداری او ، به مراتب بیشتر است. پس برای هدر نرفتن منابع مالی هر کسب و کاری، نگه داشتن مشتری ای که برای به دست آوردنش هزینه و زمان زیادی صرف شده در اولویت قرار می گیرد.

آژانس های مسافرتی یا هواپیمایی می توانند با استفاده از سامانه پیامکی بازدید ایده  و پنل پیامک آژانس های هواپیمایی یا مسافرتی ، تورها یا پروازهای چارتر یا سایر پروازها به کشورها یا شهرهای مختلف را به همراه اطلاعات مورد نیاز برای مشتریان نظیر نوع هواپیما ، قیمت هواپیما ، قیمت هتل،ساعات پرواز و حتی کلیه امکاناتی را که در طول سفر به مخاطبان ارائه میشود و یا ترکیبی از آنها را به مشتریان یا مخاطبان خود ارسال نمایند .

چرا سامانه پیامک برای دفاتر آژانس های مسافرتی بهترین گزینه است ؟

همانطور که میدانید هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی بسیار پایین می باشد ، بنابراین مسلما برای آژانس های هوایی به صرفه است،  که برای آگاهی مشتریان از خدمات خود به استفاده از پنل ارسال اس ام اس روی آورند. که ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه به دلیل مطمئن بودن آگاه سازی افراد از طریق ارسال پیامک آرامش خاطر را برای کارمندان آژانس نیز به ارمغان خواهد اورد.

پنل پیامک برای خودروسازان و نمایندگان فروش خودرو
مشاهده

با توجه به این که امروزه افراد قابل شماری به سفرهای تفریحی داخلی و خارجی علاقه نشان میدهند و یا به وفور مشاهده می شود، افراد به دلیل مسائل شغلی قصد سفر به مناطق مختلف کشوری و یا خارج کشوری دارند دفاتر هوایی و آژانس های مسافرتی سالانه با مخاطبان زیادی سرو کار دارند و سالانه تورهای مسافرتی زیادی را برنامه ریزی میکنند.

بدیهی است که لازمه موفقیت در ارائه خدمات موجود اطلاع رسانی هر چه بیشتر افراد و علاقه مندان از امکانات و طریقه استفاده از ان میباشد. بنابراین ارسال پیامک بهترین ،آسان ترین و کم هزینه ترین روش برای اطلاع رسانی میباشد . و باعث صرفه جویی در هزینه های کلان تبلیغات میشود.

خلاصه ای از تکنیک های پیامکی برای جذب توریست :

  1. هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
  2. در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.
  3. چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
  4. چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
  5. در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.
  6. اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
  7. با ارسال پیامی از اینکه با شما سفر کرده است تشکر کرده و میزان رضایت مندی وی را جویا شوید.
  8. با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.
  9. شما میتوانید با استفاده از ارسال پیامک پیشنهادات لحظه اخری را به اطلاع مخاطب برسانید.
  10. می‌توانید از طریق پیامک تمام اخبار جدید و اطلاعات سفر را در اختیار مخاطبان قرار دهید.
  11. میتوان یک مسابقه یا نظر سنجی با موضوع سفر ترتیب دهید و به برنده یک سفر رایگان هدیه دهید.
  12. میتوانید مقررات خاص این سفر , این که هواپیمای شما به مقصد نرسیده است و تاخیر پرواز و…. را به او اطلاع دهید.
کاربرد پنل اس ام اس برای ناشران
مشاهده
پنل پیامک آژانس های هواپیمایی
پنل پیامک آژانس های هواپیمایی

کاربرد و مزایای پنل پیام کوتاه آژانس مسافرتی

یکی از متعدد ترین کاربران سامانه ارسال پیامک ، آژانس های مسافرتی می باشد . پنل پیامک آژانس های هواپیمایی  ابزار ارتباطی آژانس با مشتریان قدیمی و مشتریان آینده می باشد ، بنابراین باید به آن توجه ویژه داشت هرچه ارتباط ایجاد شده بهتر و با کیفیت بیشتری با مشتریان برقرار شود قطعا بر بازدهی یک آژانس تاثیر مطلوب و به سزایی خواهد داشت.

دیگر کاربرد ها و مزایای پنل پیام کوتاه آژانس مسافرتی

  • معرفی خدمات جدید
  • اعلام زمان حرکت کاروان ها
  • اطلاع رسانی تاخیر و یا لغو سفرها
  • معرفی شعبه جدید به مشتریان
  • ثبت نام متقاضیان برای شرکت در تورهای سیاحتی و زیارتی
  • ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان
  • ارسال پیام بنا به مناسبت های خاص
  • اطلاع رسانی برگزاری جلسات قبل از سفر
  • ارسال برنامه ها در طول مدت سفر برای مسافران
  • برگزاری مسابقه و قرعه کشی
  • دریافت نظرات مشتریان
  • ارسال اخبار و رویدادها به همکاران و مشتریان
  • راه اندازی کلوپ پیامکی
  • اطلاع رسانی تورهای لحظه آخری
  • اطلاع رسانی تخفیف ها به مناسبت ایام خاص و … .

ارسال پیامک تبریک تولد و مناسبت ها

از دیگر مزایای پنل پیامک آژانس های هواپیمایی  ارسال پیام های مناسبتی می باشد ، که می توانید به مشتریانتان ارسال فرمایید. این مناسبت ها می تواند شامل تبریک تولد ، اعیاد و مناسبت های دیگر باشد ، وقتی شما ارسال مناسبتی انجام می دهید، مجددا اسم آژانس هواپیمایی شما برای مشتری یاد آور می شود و زمانی که به خرید بلیط نیاز داشته باشد، اسم مجموعه شما در ذهنش مرور می شود و اگر از خدماتتان راضی باشد قطعا اولین مرکزی که به آن مراجعه می کند مجموعه شما می باشد.

پنل پیامک وکلا و موسسات حقوقی
مشاهده

ارسال پیامک نظرسنجی

بعد از اینکه سفر به پایان رسید شما می توانید با ارسال یک پیامک نظر سنجی ، نظر مسافران را در مورد تجربه سفر یا خدمات شرکت شما را جویا شده و از میزان رضایت آنها اطلاع حاصل کنید. متن پیامک شما در این زمینه می تواند موردی بوده و با پاسخ های بلی و خیر صورت پذیرد. همچنین می توانید در یک پیام از مسافران بخواهید که انتقاد یا پیشنهاد خود در آخرین سفری که تجربه کرده اند را با شما درپنل پیامک آژانس های هواپیمایی  بازگو کنند و در نهایت به شما رتبه دهند.

ارسال پیامک تبلیغاتی به مشاغل هدف

یک سامانه پیامکی که قابلیت ارسال پیامک هدفمند را داشته باشد ، می تواند برای صاحبان آژانس های مسافرتی و گردشگری در زمینه تبلیغات خدماتشان مفید واقع شود. شما می توانید از میان انواع اصناف و مشاغلی که در فهرست بانک شماره تلفن های مشاغل سامانه پیامکی است، شماره های آژانس های مسافرتی و دفاتر گردشگری شهر خود را انتخاب کرده و پیامک های تبلیغاتی خود را صرفا به آنها ارسال کنید.

, , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *