چرا سامانه پیامک برای سایت من لازم است؟

مزایای سامانه پیامک برای سایت - کاربرد پنل پیامکی برای وب سایت

با توجه به افزایش کسب وکارهای اینترنتی ،بسیاری از افراد به فکر تغییر در شیوه کسب وکار خود در جهت افزایش فروش، جذب مشتری بیشتر ، ارائه خدمات گسترده تر و… افتاده اند. اما با راه اندازی یک کسب وکار اینترنتی ،به ابزارها و راهکارهای مناسبی برای تبلیغات و تعامل با افراد نیاز است.پس با کاربرد و مزایای سامانه پیامک برای سایت و دلایل استفاده از پنل پیامکی برای وب سایت همراه ما باشید.

ممکن است کسب و کار شما به گونه‌ای باشد که تماما از طریق سایت ارائه و پشتیبانی می‌شود مانند فروشگاه‌های آنلاین .یا تمایل داشته باشید اجناس فروشگاه و یا سوپر مارکت خود را در سایتی با دامنه مختص و متناسب با فعالیتش ارائه دهید. البته ممکن است شما در حوزه شرکت باشید و حتما نیاز به سایت رسمی خود داشته باشید.

در هر شرایط و یا حوزه‌ای که باشید اگر تصمیم به داشتن سایت دارید حتما به سراغ طراح سایت رفته‌اید. پیاده سازی سایت شما ممکن است از راه‌های مختلفی صورت گیرد. مثلا ممکن است بر اساس حجم کار از ابتدا و پایه با استفاده از یک زبان برنامه نویسی پروژه شما شروع شود.یا با استفاده از مدیریت محتواهای از پیش نوشته شده که با نام های وردپرس ، پرستاشاپ ، اپن کارت و … شناخته می‌شود، پیاده‌سازی شود.

به هرصورت که سایت شما آماده شود، شما پس از مدتی دسترسی و پشتیبانی سایت خود را خواهید داشت. حال برای انجام دادن برخی از کارها احساس می‌کنید بخش هایی در سایت شما هنوز تکمیل نشده‌اند.

ممکن است از همان ابتدا برای معرفی سایت خود به مشتریان خود نیاز به کمک داشته باشید و یا ممکن است به دنبال مشتریان جدید باشید. راه‌های مختلف تبلیغ را می‌توانید انتخاب نمایید.اما ساده ترین و اقتصادی ترین راه می تواند ارسال پیامک باشد.

مزایا وامکانات یک سامانه پیام کوتاه
مشاهده

دلایل استفاده از پنل پیامکی برای وب سایت

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا سامانه پیامک برای سایت من لازم است؟وجود امکان ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به مشتریان خودتان و یا استفاده از بانک شماره موبایل‌هایی که دسته بندی شده در سامانه موجود هستند، می‌تواند شما را برای معرفی و اعلام آدرس سایت جدید یاری کند.

هم چنین می‌توانید از طریق گزارش گیری با آمار ارسالی‌های موفق متوجه بازخورد دریافت متن خود شوید.حتی می توانید به شماره های بلک لیست با خط خدماتی موجود در پنل پیامکی ارسال پیامک داشته باشید.

از همان زمان استفاده از سایت ممکن است شما قابلیت ثبت نام و ارسال متن ورود و خوش آمد هم داشته باشید. بهترین گزینه ارسال پیامک برای این حالت است. وجود قابلیت ارسال سریع پیامک و توانایی ارسال پیام کوتاه به تمام شماره موبایل‌ها برای ارسال کد ثبت نام الزامی است.

اگر سایت شما دارای فروشگاه باشد هم حتما پیام های ثبت سفارشات، فاکتورها، وضعیت موجودی اجناس و … برایتان مهم است. حتما لازم است پیام‌های سفارشات و قیمت محصولات انتخاب شده برای مشتریان ارسال شود.

هم چنین مدیران سایت هم می‌بایست در جریان روند خرید و هزینه باشند. در این حالت افزونه‌های ارسال پیامک گزینه‌های مناسبی هستند زیرا بسیار سریع می‌توانند حالات مختلف ارسال را در آن ها تنظیم نمایید.

چرا سایت من به سامانه پیامکی نیاز دارد؟

برای مثال ممکن است شما بخواهید متنی را برای ثبت سفارش محصول با شناسه ۱۲۳۴۵۶ ارسال نمایید. یا حتی ممکن است تنظیماتی انجام دهید که اگر محصولات شما در یک دسته به تعداد مشخصی رسید، پیامکی به مدیر ارسال شود تا به او اطلاع دهد محصول با چه شناسه و با چه اسمی روبه اتمام است.

منشی عضویت چیست ؟
مشاهده

در برخی سایت‌ها ممکن است شما وارد قسمت مشتریان و یا خبرنامه شوید. از همان ابتدا ورود اطلاعات شما و اعلام نام کاربری و رمز عبورتان و ارسال پیام های اطلاع رسانی به شماره موبایلتان انجام می شود. البته بهتر است اشاره کنیم که تمام این گزینه‌ها قبلا از طریق ایمیل به کاربران اطلاع رسانی می‌شد.نداشتن ایمیل و یا نرسیدن و اسپم شدن آن باعث شد تا تمام این گزینه‌ها از طریق راه امن و قابل ردگیری پیامک انجام شود.

نکته مهم : اصلا مهم نیست که سایت شما به چه صورت پیاده سازی شده است و یا حجم متن ارسالی و تعداد ارسال پیام کوتاه چقدر است. انتخاب درست پنل پیامکی برای وب سایت در نهایت مکمل طراحی سایت شما خواهد بود.

دلایل استفاده از پنل پیامکی برای وب سایت

کاربرد ها و مزایای سامانه پیامک برای سایت

سامانه پیامک علاوه بر ارائه تعداد زیادی از افزونه های کاربردی و امکانات فراوانی که در جهت اهداف کاربران خودارائه می دهد،مزایای دیگری هم دارد.استفاده از سامانه پیامک برای مباحث تبلیغات،اطلاع رسانی،ارائه خدمات و تعامل با مشتری نسبت به سایر ابزار ها مزایایی دارد:

مزایای استفاده از سامانه پیامک برای سایت

• پیامک ابزاری شخصی می باشد بطوریکه مستقیما به گوشی گیرنده ارسال می شود و مستقیم به دست گیرنده مورد نظر می رسد. (ارتباط مستقیم و آنی با گیرنده پیام)
• قابلیت ارتباط دوطرفه و دریافت پیامک در کمترین بازه زمانی مقدور می باشد.
• پیامک می تواند به مشتریان هر کجا که هستند برسد.
• می توانید پیام های تکی و یا پیام های گروهی ارسال کنید.
• در صورتی که تلفن همراه خاموش و یا خارج از محدوده سیگنال باشد ، چنانچه طی ۲۴ ساعت تلفن همراه روشن شود و یا سیگنالی دریافت کند، پیام به آن فرد خواهد رسید.
• پیامک را می توانید دوباره برای فرد دیگری فرستاده شود.
• پیامک می تواند به راحتی با استفاده از سیستم گزارش تحویل، پیگیری گردد. شما قادر به دیدن پیام ها به شماره تلفن همراه تحویل داده شده،هستید.
• پیامک می تواند برنامه ریزی شود تا در یک تاریخ و زمان خاص، ارسال شوند.
• پیامک ها را می توانید به صورت پیام های انبوه از کامپیوتر خود ارسال کنید.

تلفن ثابت ابری چیست ؟
مشاهده

مزایای استفاده از سامانه پیامک برای سایت در مقایسه با تماس تلفنی

• ارسال پیامک ارزان تر از تماس تلفنی است.
• ارسال پیامک نیاز به زمان کمتری نسبت به تماس تلفنی است.

مزایای استفاده از سامانه پیامک برای سایت در مقایسه با ایمیل/پیام آنلاین

• پست الکترونیک و دسترسی به اینترنت برای گیرنده همیشه در دسترس نیست.
• شانس اینکه گیرنده پیامک را دریافت کند و پیام خوانده شود بسیار بالا است.
• مردم علاقه بیشتری دارند که پیامک دریافت کنند و آن را بخوانند تا اینکه ایمیل دریافت کنند.
• مردم به تلفن همراه بیشتر از اینترنت دسترسی دارند .
• تلفن های همراه spam box ندارند. بسیاری از ایمیل های “از دست رفته ” به دلیل فیلتر ایمیل های ناخواسته است.

مزایای استفاده از سامانه پیامک برای سایت در مقایسه با ارسال فکس

• دستگاه فکس قابل حمل نیست.
• اغلب اوقات یک دستگاه فکس برای سرویس دهی به کل شرکت/اداره/دفتر است.
• فکس “شخصی” نیست. هر کسی می تواند در راه آن را بردارد و بخواند.
• ارسال پیامک ارزان تر از ارسال فکس است.
• ارسال پیامک نیاز به زمان کمتری نسبت به تایپ کردن و ارسال فکس دارد.

مزایای استفاده از سامانه پیامک برای سایت در کسب و کارهای مختلف

استفاده از سامانه پیام کوتاه فرصت های بسیاری را برای تجارت های مختلف به وجود آورده است. بازاریابی پیامکی، اگر به درستی صورت گیرد می تواند تعداد بسیاری از مشتریان را به خرید دوباره از شما ترغیب کند.آیا اهمیت استفاده از پنل اس ام اس در کسب و کار خود را می دانید؟

خط دلیوربیس چیست ؟
مشاهده

مدیریت بهتر روابط عمومی با مشتریان

در بازاریابی پیامکی، شما این امکان را دارید تا پیام های خود را به صورت شخصی سازی شده برای مشتریانتان ارسال کنید. این قابلیت سبب می شود مشتریان از پیشنهادات شما استقبال کنند و از محصولات شما استفاده کنند.

همچنین، این کار باعث می شود که اعضای باشگاه مشتریان شما احساس کنند شما به ایشان اهمیت می دهید و تنها یک شماره در بانک تلفن شما نیستند. به این ترتیب کمپین تبلیغاتی شما برای هر فرد به صورت مجزا عمل می کند.

افزایش آگاهی از برند

اگر شما بتوانید ارتباطی مستمر و مداوم با مشتریان وفادار خود داشته باشید، مطمئن باشید پس از مدتی به جایگاهی خواهید رسید که به آن آگاهی از برند گفته می شود. علی رغم اینکه از این عبارت به کرّات استفاده شده است و می توان گفت به همین دلیل اهمیت خود را از دست داده است.با این حال آگاهی از برند، هدفی است که همه صاحبان کسب و کار باید به سوی آن قدم بردارند. پنل پیامکی برای وب سایت در این راه بسیار کاربردی می باشد.

افزایش تعامل مشتریان

حس می کنید مشتریان تان به سمت رقبایتان کشیده می شوند؟ یا اینکه دیگر به محصولات شما علاقه ای ندارند؟ در هر صورت، شما می توانید با یک پیشنهاد خوب، آنها را به سمت خود بکشانید. این کار حضور شما را به مشتریان اطلاع می دهد و به ایشان می فهماند که شما هنوز هم مشغول به کار هستید.

اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *