پنل پیامک برای سوپرمارکت

پنل پیامک سوپر مارکت - مزایای پنل اس ام اس برای سوپر مارکت ها

پیشرفت و گسترش تکنولوژی در تمامی حوزه ها و اصناف قابل مشاهده می باشد. امروزه برگ برنده ی اصناف نسبت به رقبایشان ارائه خدماتی متمایز مبتنی بر تکنولوژی می باشد. راه اندازی پنل پیامک انبوه در صنف سوپر مارکت  ( پنل پیامک سوپر مارکت ) نمونه ایی از این خدمات بوده که از کاربرد و مزایای پنل اس ام اس برای سوپر مارکت  ایجاد ارزش افزوده و جلب مشتریان می باشد.

با توجه به تغییر فضای کسب و کار و پیدایش هایپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ که دائماً تعداد زیادی از کالاها و اجناس را با تخفیف های باورنکردنی ارائه می دهند، ادامه فعالیت برای سوپرمارکت های کوچکتر یا به اصطلاح سوپرمارکت های محلی بسیار دشوار شده است و غالباً در رقابت جذب مشتری با هایپر مارکت ها و با مقیاس قیمت، شکست می خورند.
در این شرایط سوپرمارکت های محلی می توانند با استفاده از سامانه های پیامک تبلیغاتی با روش های مختلف بخشی از مشتریان از دست رفته خود را باز جذب نمایند.

با پنل پیامک سوپر مارکت چه اقداماتی را میتوانیم انجام دهیم ؟

با ثبت نام پنل اس ام اس سوپر مارکت ها ؛ میتوانید برای مشاغل هدف خود پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
با خرید پنل پیامک سوپر مارکت ؛ میتوانید به مشتریان خود در مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
با خرید پنل پیامکی سوپر مارکت ها ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
با خرید سامانه پیامک سوپر مارکت و هایپر مارکت ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
با خرید پنل پیامک در سوپر مارکت ها ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
با خرید سامانه پیامکی سوپر مارکت ها ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های مشاغل و اصناف دسترسی داشته باشید.
با خرید سامانه پیام کوتاه برای سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
با خرید پنل پیامک برای سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی انبوه خود را آغاز کنید.

پنل پیامک برای کلینیک دامپزشکی
مشاهده

کاربرد و مزایای پنل اس ام اس برای سوپر مارکت ها :

 از آنجایی که در مقاله مربوط به پنل پیامک برای فروشگاه های زنجیره ای تمام کاربرد و مزایای پنل پیامک را درحوزه فروشگاه بررسی کردیم در این مطلب به صورت اجمالی  به نکات مهم در این زمینه اشاره میکنیم.

دریافت سفارشات مشتریان با پنل پیامک سوپر مارکت : تماس های تلفنی پیاپی جهت ارسال سفارشات به درب منازل و یادداشت آنان بر روی کاغذ موجب خطاهای فراوانی در آماده سازی سفارشات و برگشت محصولات ارسالی می گردد. حال با دریافت سفارشات به صورت پیامکی می توانید لیست منظمی از سفارشات تهیه کرده و به ترتیب به تمامی نیاز های مشتریانتان پاسخ دهید.

ارائه کوپن تخفیف و پیشنهاد ویژه : با ارسال پیامکی این کوپن ها هم به مشتریان فعلی و هم به کسانی که تاکنون از شما خرید نداشته اند پیشنهاد خرید همراه با تخفیف را ارائه دهید. با ارائه این پیشنهادات و ارائه قیمت های منطقی و گاه پایین تر از سایر سوپر مارکت ها و تبلیغ آن از طریق ارسال پیامک از مشاهده صف های طولانی ورود مشتریان به سوپر مارکت خود شگفت زده خواهید شد!

معرفی محصولات با پنل پیامک سوپر مارکت : محصولات جدید موجود در سوپرمارکت و خرده فروشی را به مشتریان ارسال کنید و آنها را در جریان تازه ترین محصولات قرار دهید.همچنین اطلاعات لازم در مورد زمان تحویل کالا را به مشتریان ارسال کنید.

ماژول یادآوری پیامکی در پنل پیامک سوپر مارکت : با ارسال پیامک مشتریان را از زمان و مبلغ تسویه حساب آگاه کنید. به مشتریان خود یادآوری کنید تا برای تسویه حساب اقدام کنند. حتی برای مشتریانی که خیلی وقت است از نقد شدنشان ناامید شده اید، یادآوری در سامانه تعریف کنید که ماهیانه به آنها، با ذکر مبلغ بدهی ، پیامک ارسال شود!

پنل پیامک برای آرایشگاه های زنانه
مشاهده

وبسیاری امکانات کاربردی و جذاب دیگر.

بی شک تلفن همراه به ابزار قوی برای ایجاد ارتباط در جوامع بشری تبدیل شده است، و به جرات میتوان گفت جزو لاینفک زندگی انسان ها شده است. البته این یک فرصتیست تا صاحبان مشاغل مختلف بتوانند از طریق این ابزار محصولاتشان را تبلیغ و نوع خدماتشان را معرفی و به اطلاع عموم برسانند.

تجربه ثابت کرده است که بازاریابی پیامکی به علت مستقیم بودن آن بهترین روش برای تبلیغات و معرفی کسب و کارها میباشد.

یکی از خدماتی که پنل پیام کوتاه بازدید ایده برای بازاریابی پیامکی ارائه میدهد، ارسال پیامک به بانک مشاغل و اصناف میباشد . شما با استفاده از این سرویس میتوانید برای مشاغل مورد هدف با کسب و کار خود پیامک ارسال کنید. استفاده از این روش باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشود زیرا تبلیغات تان را برای کسانی میفرستید که مطمئن هستید با نوع کسب و کار شما مرتبط هستند و پیامک شما خوانده میشود.

مثلا سوپرمارکت که با کلیه مردم از هر صنفی سر و کار دارند ، آیا دنبال راهی هستید که با کمترین هزینه و سرعت بالا تبلیغات خود را به گوش مشترکین و مردم برسانید؟

شما میتوانید در سامانه پیامک بازدید ایده  برای تمامی استان ها بصورت منطقه ای ، محله ای ؛ کد پستی ، سن و جنسیت یا مشترکین ویژه خود بصورت کامل ارسال کنید.

بهترین راهکار و نوع تبلیغات ارسال پیامک از طریق  پنل پیامک سوپر مارکت  به صاحبان مشاغل هدف است. همان طور که میدانید تبلیغات پیامکی ارزانترین و سریع ترین تبلیغ است ولی شماره موبایل های آنها را از کجا پیدا کنیم؟

پنل پیامک برای هیئت های مذهبی
مشاهده

ما برای شما یک بانک کامل و ترتیب بندی شده از شماره موبایل صاحبان مشاغل را آماده کرده ایم که این بانک اطلاعاتی روز به روز کامل تر میشود.

امور ساختمانی / ابزار فروشی ها / پزشکان / پرستاران / اتلیه ها و عکاسی ها / رستوران ها / اتحادیه ها / مشاوران املاک / دانشجویان برخی دانشگاه ها / بیمه ها / نمایندگی ها / امور تبلیغاتی / برگزاری مجالس / انجمن ها / پوشاک / موبایل / مراکز آموزشی / آموزشگاه های زبان و سایر / صنایع / خدمات مسافرتی / هیئت ها / رانندگان / حمل و نقل …. و صدها مشاغل دیگر.

و در آخرما قادر هستیم، پیامک شما را  حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند ، تحویل دهیم تا بصورت بهینه از کاربرد و مزایای پنل پیامک بهره ببرید..

, , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *