پنل پیامک برای دانشگاه ها

پنل اس ام اس دانشگاه ها - ارسال پیامک به دانشجویان

استفاده از پنل پیامک دانشگاه‌ ها که یکی از نهاد های مورد توجه و اصلی کشور می باشند، بسیار ضروری و کاربری است. بنابراین در این مقاله به اهمیت پنل اس ام اس دانشگاه ها ، امکانات و کاربرد سامانه پیامک دانشگاه ، ارسال پیامک به دانشجویان برای ارائه خدمات در این مراکز می پردازیم.

نحوه ارائه خدمات در دانشگاه ها و موسسات آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه خدمات مطلوب از سمت دانشگاه جذب دانشجو را افزایش داده و رضایت دانشجویان را بالا می برد. ارتباط دانشجو و دانشگاه ارتباطی مداوم و اساسی به شمار می رود و روی عملکرد دو طرف تاثیر گذار است.

همواره لازم است زمان شروع کلاس‌ها ، زمان انتخاب واحد ، زمان حذف و اضافه دانشگاه ، زمان دریافت کارت ورود به جلسه و … به دانشجویان اطلاع‌رسانی شود. با خرید سامانه پیامک برای دانشگاه شما می‌توانید لیست دانشجویان را وارد نمایید و پیامک‌های اطلاع‌رسانی دانشگاهی را به دانشجویان ارسال نمایید.

کاربرد سامانه پیامک دانشگاه :

قابلیت سامانه پیامک دانشگاه فقط به ارسال پیامک به دانشجویان محدود نمی‌شود، شما می‌توانید از پنل اس ام اس دانشگاه برای ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی به کارمندان و اساتید استفاده نمایید.

خبر خوب برای دانشگاه‌های آزاد، دانشگاه‌های دولتی، دانشگاه‌های بین‌الملل این است که سامانه پیامکی بازدید ایده به دانشگاه‌ها، یک سامانه پیامک اختصاصی باقابلیت ارسال پیامک به بلک لیست را ارائه می‌دهد.

با خرید سامانه پیامک برای دانشگاه شما یک خط ویژه دریافت می‌کنید ،که با این خط ویژه می‌توانید به‌تمامی دانشجویان یا کارمندان پیامک‌های اطلاع‌رسانی (پیامک سفید) ارسال نمایید.

پنل پیامک گیلان
مشاهده

کاربرد سامانه پیامک دانشگاه ها و موسسات آموزشی :

اطلاع رسانی های دعوت به همکاری و جذب هیئت علمی
اعلام نمرات دانشجویان
اعلام وضعیت انتخاب واحد و ثبت نام دانشجو
یادآوری کردن روزهای حذف و اضافه به دانشجویان
اعلام تاریخ و زمان برگزاری امتحانات
اعلام وضعیت مالی دانشجو با پنل اس ام اس دانشگاه
ارسال اخبار به دانشجویان و اساتید
اطلاع رسانی همایش ها و کنفرانس ها
اطلاع رسانی کارگاه ها ی آموزشی و جلسات گروهی
اطلاع رسانی کتاب های منتشر شده در دانشگاه
اطلاع رسانی به دانشجویان و اساتید از تشکیل شدن یا نشدن کلاس ها
اطلاع رسانی در مورد تغییر ساعات کلاس ها
برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی در دانشگاه و انجام قرعه کشی
ثبت نام متقاضیان برای شرکت در جلسات و همایش ها
امکان اختصاص خط مجزا به معاونت های مختلف دانشگاه
اطلاع رسانی جهت نمایشگاه ها و دفاعیه دانشجویان
اعلام جلسات کاری با همکاران ، پرسنل ، اساتید ، دانشجویان
دریافت نطرات دانشجویان و اساتید
ارتباط دانشجویان با مدیریت
ارائه مشاوره به دانشجویان
تبریک تولد دانشجویان و اساتید
مشاوره تحصیلی
ارسال پیامک های آموزشی برای بالا بردن سطح علمی دانشجویان
اطلاع رسانی های دعوت به همکاری و جذب هیئت علمی
اعلام ابلاغیه ، بخشنامه ها ، و مصوبات به صورت ساده و آنی
یادآوری کردن آخرین مهلت ثبت نام و سایر موارد به دانشجویان

دیگر کاربرد ها و امکانات پنل پیامک دانشگاه :

کاربرد های سامانه پیامک برای دانشگاه

ماژول دفترچه تلفن :

این روزها تمامی دانشگاه‌ها برای اطلاع‌رسانی برای دانشجویان از یک سامانه پیامک استفاده می‌کنند، با تهیه پنل اس ام اس دانشگاه می‌توانید ،در بخش دفترچه تلفن سامانه پیامک شماره موبایل دانشجویان را ذخیره نمایید .

پنل پیامک نرم افزار حسابداری هلو
مشاهده

سالانه این لیست شماره موبایل دانشجویان را آپدیت نمایید تا بتوانید پیامک‌های دانشگاه را دقیقاً به دانشجویان موردنظر و ورودی‌های موردنظر ارسال نمایید.

ارسال پیامک اطلاع رسانی به دانشجویان و اساتید :

همواره لازم است زمان شروع کلاس‌ها، زمان انتخاب واحد، زمان حذف و اضافه دانشگاه، زمان دریافت کارت ورود به جلسه و … به دانشجویان اطلاع‌رسانی شود.

با خرید یک سامانه پیام کوتاه برای دانشگاه شما می‌توانید لیست دانشجویان را وارد نمایید. و پیامک‌های اطلاع‌رسانی دانشگاهی را به دانشجویان ارسال نمایید. و نیز میتوانید زمان جلسات اداری، زمان دریافت و مهلت تحویل برگه‌های امتحانی را به اساتید اطلاع دهید .

موجود بودن کتاب در کتابخانه :

کتابخانه‌ها هم می توانند از سیستم ارسال پیامک انبوه یا پنل اس ام اس برای دانشگاه استفاده کنند. می‌توانند به دانشجویان اطلاع دهند، که کتاب جدیدی رسیده است و یا اینکه دانشجویان مدت زیادی است کتاب خود را تحویل نداده‌اند.

ارسال پیامک اخبار فوری :

اگر جاده‌ها در دست تعمیر هستند یا هوا خراب است، می‌توانید به دانشجویان پیامک ارسال کنید.اگر به دلیل هوای بد مجبور به عوض کردن زمان شروع کلاس‌ها شدید،به آن‌ها اطلاع دهید.( کاربرد سامانه پیامک دانشگاه )

ارسال پیامک کلمات کلیدی :

دانشجویان می‌توانند با استفاده از روش ارتباطی دوطرفه‌ با پیامک کلمه کلیدی را ارسال کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد هر موضوعی دریافت کنند.

به عنوان مثال هنگامی که دانشجویی برایتان کلمه‌ی کلیدی «شغل» را ارسال می‌کند، می‌توانید به او درباره‌ی تمامی موقعیت‌های شغلی موجود اطلاع دهید.

ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت :

اگر شما یک سامانه پیامکی کارآمد داشته باشید، میتوانید انتخاب کنید ،که پیامک شما برای چه تعداد از افراد، از چه قشری، با چه رده سنی و جنسیتی فرستاده بشه تا دقیقا به دست کسانی برسد که به آن احتیاج دارند و شما هم به آنهااحتیاج دارید.

چگونه پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنیم؟
مشاهده

ارسال پیامک برای تبلیغ رویدادهای بسیار مهم :

دانشگاه‌ها می‌توانند از طریق ارسال پیام کوتاه برای مراسم‌های رایگان یا پولی مانند کنفرانس‌های ویژه یا بزرگترین برنامه‌های اجرای موسیقی شهر را تبلیغ کنند.

با استفاده از امکانات پنل پیامک دانشگاه حتی می‌توانید، آدرس اینترنتی رزرو بلیط و اطلاعات مراسم را در پیام کوتاه بگنجانید.

برگزاری مسابقات پیامکی :

اگر خواهان مسابقات پیامکی باشید،یکی از قابلیت‌های سامانه پیامک دانشگاه این ویژگی هست، که شما می‌توانید مسابقات پیامکی برگزار کنید و سیستم به‌صورت خودکار بین افرادی که پاسخ صحیح را ارسال کرده‌اند قرعه‌کشی انجام دهد.

راه‌اندازی صندوق پیشنهادات و انتقادات :

شما می‌توانید از سامانه پیامک دانشگاه به‌عنوان صندوق پیشنهادات و انتقادات پیامکی استفاده نمایید.( امکانات پنل پیامک دانشگاه ) شاید برای خیلی از افراد انتقاد مستقیم یا پیشنهاد مستقیم کار دشورای باشد اما با تهیه پنل اس ام اس دانشگاه شما می‌توانید از یک شماره اختصاصی برای راه‌اندازی ،سیستم انتقادات و پیشنهادات در دانشگاه استفاده نمایید.

استفاده از وب‌سرویس پیامکی :

با استفاده از وب‌سرویس پیامکی، شما می‌توانید سیستم ثبت نمرات دانشگاه و نرم‌افزار اتوماسیون و حتی سیستم حضور و غیاب را به پنل اس ام اس متصل نمایید . این وب‌سرویس می‌تواند کارهای جالبی را برای شما به‌صورت خودکار انجام دهد.

مثلاً شما می‌توانید زمانی که نمره دانشجویان در سیستم ثبت می‌شود ،به‌صورت خودکار از طریق وب‌سرویس دانشگاه به دانشجویان، نمرات اطلاع‌رسانی شود. یا زمانی که مثلاً در سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه، خبری منتشر می‌شود ،به کارمندان اطلاع‌رسانی شود یا اینکه زمانی که کارمندان وارد دانشگاه می‌شوند، از طریق پیامک به واحد امور اداری اطلاع‌رسانی شود.

تبریک خودکار تولد :

پنل اس ام اس دانشگاه فقط برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی به پرسنل و دانشجویان نیست.شما می‌توانید از قابلیت ارسال پیامک خودکار برای ارسال خودکار پیامک های تبریک تولد دانشجویان یا تبریک تولد کارمندان و اساتید استفاده نمایید، تا در روز تولد کارمندان دانشگاه یا دانشجویان به صورت خودکار پیامک تبریک تولد ارسال شود.

پنل پیامک پیک موتوری ها
مشاهده

لیست نرم افزارهای دانشگاهی سازگار با سامانه پیامکی بازدید ایده :

با استفاده از وب سرویس ارسال پیامک شما می توانید هر نرم افزاری را به سامانه ارسال پیامک بازدید ایده متصل نمایید .در ادامه لیستی از نرم افزارهای دانشگاهی که به صورت پیش فرض با سامانه پیام کوتاه بازدید ایده سازگار هستند اعلام می شود.

سامانه هوشمند مدیریت موسسات آموزشی و ورزشی آران
نرم افزار مدیریت مجموعه های فرهنگی-آموزشی طیبین
نرم افزار راهکار مدیریت خدمات دانشجویان حوزه دانشگاهی
سیستم مدیریت آموزش ۴M

ارسال پیامک به دانشجویان

اما چرا یک دانشگاه باید از سامانه ارسال پیامک برای انجام امور خود استفاده کند ؟

زیرا ارسال اس ام اس بسیار مقرون به صرفه تر از روش های دیگر می باشد . همچنین زمان کمتری جهت انجام امور مختلف صرف می شود و دلیل دیگر آن سهولت کارکرد با سامانه پیام کوتاه می باشد.

زمان ثبت نام دانشجو یا فراخوان دانشجویان می توان از طریق پنل اس ام اس دانشگاه ، دعوت یا تبلیغات خود را انجام دهید .

در طول ترم بسیاری از امور نیز نیاز به اطلاع رسانی دارند همانند : عدم تشکیل کلاس ، کلاس جبرانی ، اردوهای مختلف ، تغییر در برنامه کلاس ها ، زمان بندی ثبت نام ، تاریخ حذف و اضافه ، تاریخ برگزاری امتحانات ، تقویم آموزشی ، بخش نامه های جدید ، تغییر شماره کلاس ، حذف درس به علل مختلف ، هماهنگی جلسات مدیران گروه و اساتید ، جلسات پرسنل دانشگاه و…

یکی از خدماتی که پنل اس ام اس بازدید ایده برای بازاریابی پیامکی ارائه میدهد، ارسال پیامک به بانک مشاغل و اصناف به تفکیک شهر و استان میباشد.

پنل پیامک برای آزمایشگاه
مشاهده

استفاده از این روش باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشود .زیرا تبلیغات تان را برای کسانی میفرستید که مطمئن هستید با نوع کسب و کار شما مرتبط هستند .

در همین راستا مجموعه بازدید ایده در سامانه پیامک خود پنل پیامک برای اصناف و مشاغل مختلف  را در اختیارتان قرار میدهد :

پنل پیامک آموزشگاه ها
پنل پیامک آموزشگاه های زبان
پنل پیامک دندان پزشکان
پنل پیامک کلینیک های دامپزشکی
پنل پیامک طراحان سایت

, , , , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *