پنل پیامک برای سمنان

پنل اس ام اس سمنان - مزایای ارسال پیامک برای استان سمنان

اگر قصد خرید پنل اس ام اس سمنان برای ارسال پیامک تبلیغاتی در استان سمنان شهرهای (سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی شهر و…) را دارید ، با ما همراه باشید.در ادامه به معرفی امکانات پنل پیامک و مزایای ارسال پیامک برای استان سمنان می پردازیم.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، شکل تبلیغات برای کسب وکارها بسیار متفاوت شده ،بازاریابی اینترنتی ،خصوصا تبلیغات پیامکی جای تبلیغات تراکتی ،چاپ در روزنامه ها و… را گرفته است. با تهیه سامانه پیامکی سمنان میتوانید حتی به خطوط بلک لیست نیز پیامک ارسال کنید.

قابلیت های پنل اس ام اس سمنان

شماره های افراد ساکن استان سمنان را از کجا بیاوریم؟یکی از امکانات سامانه پیام کوتاه سمنان بانک شماره موبایل بروز میباشد،که سامانه پیام کوتاه بازدید ایده، بصورت رایگان و دسته بندی شده در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید با استفاده از این بانک شماره تلفن، پیامک انبوه تبلیغاتی در شهرهای مختلف استان سمنان ارسال کنید.

شماره های فعال مناطق شهری استان سمنان در سامانه پیامک موجود می باشند و شما می توانید به راحتی به مناطق هدف خود در این استان پیامک ارسال کنید.

به کدام شهرهای استان سمنان میتوان پیامک انبوه ارسال کرد؟

بانک شماره‌های موبایل شهرستان‌های مختلف استان سمنان در سامانه پیامکی بازدید ایده موجود میباشد و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

سمنان ، دامغان ، گرمسار ، مهدی شهر ، شاهرود ، ایوانکی ، شهمیرزاد ، سرخه ، بسطام ، ارادان ، مجن ، کلاته خیج ، درجزین ، دیباج ، کلاته ، میامی ، رودیان ، امیریه ، بیارجمند ، کهن آباد

ارسال پیامک با مودم سیمکارتی
مشاهده

با خرید سامانه پیام کوتاه استان سمنان و استفاده از آن می توانید به شماره های مورد نظر در شهرهای استان سمنان دست یابید و ارسال پیام کوتاه داشته باشید و یا از سایر امکانات پنل پیامک استان سمنان استفاده نمایید.

اما شاید برخی از افراد نیازی به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نداشته باشند و بخواهند تنها به محدوده مشخصی از شهر های استان سمنان پیامک تبلیغاتی ارسال کنند.پس ارسال بر اساس منطقه کد پستی ، راه حلی برای ارسال هدفمند شماست.

ارسال پیامک بر اساس منطقه ای کدپستی

برای ارسال هدفمند شما پنل اس ام اس سمنان، امکانی با نام ارسال کدپستی را فراهم کرده است تا بودجه تبلیغاتی خود را صرف کاری کنید، که برایتان بازدهی دارد. تنها کافیست کدپستی منطقه ای را که میخواهید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، در سامانه وارد کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنید.

شما میتوانید با استفاده از قابلیت ارسال کدپستی یا ارسال از روی نقشه پنل پیامک سمنان، به منطقه دلخواه خود پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل

یکی دیگر از امکانات سامانه پیام کوتاه سمنان، قابلیت ارسال از طریق دکل میباشد. به این ترتیب که شما میتوانید تنها به شماره های ایرانسل از این طریق پیامک ارسال کنید. اگر کسب و کارتان در محلی است که افراد زیادی از آنجا تردد میکنند، میتوانید با انتخاب محل مورد نظر خود از روی نقشه، به تمامی اشخاصی که تا ۷ روز از آنجا عبور کرده اند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

ارسال پیامک برای اصناف با پنل اس ام اس سمنان

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان سمنان و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان سمنان می باشد.برخی از کاربران سامانه اس ام اس استان سمنان قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

ارسال پیامک براساس کد پستی
مشاهده

ارسال پیامک براساس تفکیک سن و جنسیت در پنل پیامک سمنان

آیا مشتریان شما محدود به سن و یا جنسیت خاصی میباشند؟ پس باید برنامه ای اساسی برای هدفمند شدن پیامک هایتان داشته باشید. اما نگران نباشید! سامانه پیامک سمنان این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید بصورت هدفمند پیامک ارسال کنید.

دقیقا یکی از رازهای موفقیت کسب و کارهای بزرگ، ارسال پیامک هدفمند میباشد. بیشتر آموزشگاه ها، سالن های آرایشی، فروشندگان لباس و… از این راه برای افزایش فروش خود استفاده میکنند.

مزایای پنل اس ام اس برای استان سمنان

استان سمنان

سمنان یکی از شهرهای ایران، مرکز استان سمنان و شهرستان سمنان است. این شهر در جنوب رشته کوه البرز و شمال دشت کویر در راه تهران به خراسان قرار گرفته است. آب و هوای آن خشک و معتدل است.

این شهر از سوی خاور با شهرهای دامغان و شاهرود، از شمال به درجزین، مهدیشهر و شهمیرزاد و از باختر با سرخه همسایه است.استان سمنان از مراکز قابل توجه صنایع دستی کشور است. در این استان انواع صنایع دستی نظیر قالیبافی، گلیم بافی، نمدمالی، سرامیک و سفالسازی و… وجود دارد که هر یک از آن‌ها سوغاتی گرانقدر برای بازدیدکنندگان از استان به‌شمار می‌آیند.

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *