چگونه بدون سفته خط خدماتی دریافت کنیم؟

دریافت خط خدماتی بدون سفته ( رایگان ) - خط خدماتی اشتراکی

در این مقاله می‌خواهیم در مورد نحوه دریافت خط خدماتی بدون سفته (رایگان) و بدون اینکه شرکت حقوقی داشته باشید،صحبت کنیم تا بتوانید به شماره موبایل‌های که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرد‌ه‌اند، کداعتبارسنجی پیامکی از طریق سامانه پیامکی ارسال کنید.

نمی‌دانم تاکنون شما با سامانه پیامک کار کرده‌اید یا نه، اما اگر با پنل اس ام اس کار کرده باشید ،حتما برای شما هم ارسال نشدن پیامک کدفعال سازی به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را بسته‌اند، به یک کابوس تبدیل شده است و به دنبال تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی هستید.

اگر پیامک شما تبلیغاتی باشد و به مخاطبینی که دریافت پیامک تبلیغاتی را غیرفعال کرده‌اند ارسال نشود، مشکل خاصی به وجود نمی‌آید، اما اگر پیامک شما کد اعتبارسنجی برای تایید شماره موبایل و عضویت در اپ یا سایت باشد، موضوع کاملا متفاوت می‌شود.حتی یک ثانیه تاخیر در ارسال پیامک می‌تواند نرخ عضویت را برای شما به شدت کاهش دهد!

کاربر شما می‌خواهد در اپ شما ثبت نام کند و شما را خوشحال کند. اما بی خبر از اینکه پیامک تبلیغاتی را بسته است و هرچقدر روی دکمه ارسال کدفعال سازی کلیک می‌کند، پیامک به دستش نمی‌رسد، ناامید می‌شود .برنامه شما را پاک می‌کند، یا از سایت شما خارج می‌شود و سمت رقیب شما می‌رود.

اگر قصد خدماتی کردن خط اختصاصی را داشته باشید، می‌بایست شرکت حقوقی داشته باشید تا بتوانید شماره خدماتی اختصاصی دریافت کنید و در کنار شرکت حقوقی ارائه تعهدنامه و سفته با مبلغ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان سخت‌ترین مرحله دریافت خط خدماتی اختصاصی است.

شما می توانید از خط خدماتی عمومی سامانه پیام کوتاه بازدید ایده بدون نیاز به سفته و ثبت شرکت حقوقی استفاده کنید.

ارسال پیامک براساس کد پستی
مشاهده

استفاده از خط خدماتی عمومی در ارسال کد تایید و اعتبار سنجی نیاز به تایید پیامک از سمت واحد مانیتورینگ ندارد و به همین دلیل پیامک شما در کمتر از ۵ ثانیه ارسال می شود.

آیا ارسال پیامک کدفعال سازی بدون خطوط خدماتی امکان‌پذیر است؟

متاسفانه بدون خطوط خدماتی امکان ارسال پیامک خدماتی وجود ندارد و حتما می بایست از طریق خط خدماتی پیامک ارسال کنید. اگر حدود ۷۰% مشترکین تلفن همراه را نادیده بگیرید، بدون استفاده از خط خدماتی نیز می‌توانید از پیامک کد فعال سازی برای افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی آنها آزاد است، استفاده کنید ،که مطمئنا مد نظر شما چنین چیزی نیست.

ما در سامانه پیامکی بازدید ایده به شما کمک خواهیم کرد، که خطوط خدماتی بدون ارائه سفته داشته باشید. در واقع خط اختصاصی خدماتی شرکت خودمان را که بابت این خط سفته پرداخت شده است، را در اختیار کاربرانمان قرار می‌دهیم و به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید بدون پرداخت سفته شماره خدماتی داشته باشید و پیامک‌های اطلاع‌رسانی مانند کدتایید (کدفعال سازی، کداعتبارسنجی verify phone number) ارسال نمایید.

هرچند ثبت خط خدماتی برای افراد حقیقی از سمت اپراتور امکان پذیر نیست، اما افراد حقیقی می توانند از خط خدماتی عمومی سامانه پیامکی بازدید ایده که از نظر سرعت و کیفیت تفاوتی با خط خدماتی اختصاصی ندارد استفاده کنند.

چگونه بدون سفته خط خدماتی بگیریم؟

برای اینکه بتوانید از خط رایگان خدماتی ما (بدون پرداخت سفته) استفاده کنید،کافی است سامانه پیامکی بازدید ایده را در گوگل جستجو کنید و پنل پیامکی با قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست تهیه نمایید.

پنل پیامک برای سمنان
مشاهده

همان لحظه پنل اس ام اس شما همراه با خط خدماتی فعال می‌گردد و می‌توانید از سامانه پیامک برای ارسال verify شماره موبایل استفاده نمایید.

سرعت ارسال پیامک با خط خدماتی اشتراکی چقدر است؟

بعضی از مشتریان ما تصور می‌کنند، چون خط خدماتی اشتراکی است ،سرعت ارسال این خط نسبت به خطوط خدماتی اختصاصی کمتر است .اما خیالتان را راحت کنم، اپراتور توانایی ارسال چندصد پیامک در ثانیه را دارد، پس از نظر سرعت ارسال پیامک با خط اشتراکی خدماتی و شماره اختصاصی خدماتی هیچ تفاوتی وجود ندارد.

هزینه دریافت خطوط خدماتی بدون سفته چقدر است؟

برای دریافت خط خدماتی بدون سفته از شرکت ما نیاز به پرداخت هیچ هزینه جداگانه و مازاد بر پنل پیامکی نمی‌باشد و تنها با خرید پنل اس ام اس می‌توانید از خطوط خدماتی ما به صورت رایگان استفاده کنید و اقدام به ارسال پیامک خدماتی نمایید.

شرایط استفاده از خط خدماتی چیست؟

شرایط کلی استفاده از خطوط خدماتی ، عدم ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی (ارسال پیامک به بانک شماره) است و فقط ارسال پیامک اطلاع رسانی به افرادی که شما را می شناسند، امکان پذیر است.
شما می‌توانید برای ارسال پیامک‌ وب سرویس(کدفعال سازی)، یاداوری تمدید قرارداد (بیمه)، ارسال کدرهگیری مرسولات پستی(فروشگاه اینترنتی)، اطلاع رسانی در مورد لغو کلاس(دانشگاه و مدارس)، یاداوری بدهی افراد و تبریک روز تولد(فروشگاه)و… از خطوط خدماتی ما استفاده کنید.

شماره خط خدماتی ثابت است یا تغییر می‌کند؟

شماره خدماتی برای ارسال پیامک ها ثابت است و مانند ارسال پیامک تبلیغاتی با سیمکارت نیست، که مرتب تغییر کند. بعد از خرید سامانه پیامک دو خط اشتراکی خدماتی (اپراتور ۱۰۰۰ و اپراتور ۵۰۰۰ ( خدماتی رایگان )) با شماره رند و کوتاه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

راهکارهای تبلیغاتی برای افزایش فروش در بلک فرایدی
مشاهده

از آنجا که سیستم مانیتورینگ هوشمند سامانه پیام کوتاه بازدید ایده روی این خطوط فعال است، به هیچ عنوان امکان ارسال پیامک تبلیغاتی مقدور نیست، تا برای کاربرانی که از این خطوط خدماتی استفاده می‌کنند، مشکلی بوجود نیایید، با این‌حال ما چندین شماره خدماتی جایگزین در نظر گرفته‌ایم تا اگر هر کدام از خطوط خدماتی دچار مشکلی شود، فورا شماره خدماتی جایگزین به پنل پیامک کاربران به صورت خودکار اضافه شود.

ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی

ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی به هیچ وجه امکان پذیر نیست. زیرا این کار برخلاف قانون است و از طریق خط خدماتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد ،فقط می‌توانید پیامک‌های اطلاع‌رسانی ارسال کنید.

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد، که ما چگونه پیامک تبلیغاتی را تشخیص می‌دهیم؛ ما یک سیستم هوشمند و قوی داریم که نسبت به یک سری عوامل مانند لینک، شماره تماس و… حساس است و واکنش نشان می‌دهد و پیامک شما به صورت اتوماتیک ارسال نمی‌شود.

البته در شرایط خاص که تیم مانیتورینگ تشخیص دهد، پیامک شما اطلاع رسانی است می‌توانیم به‌صورت استثا (اگر واقعا پیامک شما اطلاع رسانی باشد) پیامک شما با لینک یا شماره تماس ارسال شود.

چگونه خط خدماتی اختصاصی بگیریم؟

اگر می‌خواهید خط خود را خدماتی کنید، موضوع سفته دوباره مطرح می‌شود، که البته جای ترس وجود ندارد، مراحل خدماتی کردن خط تبلیغاتی را در ادامه توضیح می‌دهم؛ برای دریافت خطوط خدماتی اختصاصی می‌بایست فرم خدماتی اپراتور در سربرگ شرکتتان به‌صورت تایپ شده تکمیل شود و تعهدنامه همراه با سفته را برای ما ارسال نمایید تا تحویل اپراتور داده شود و خط تبلیغاتی شما به خط خدماتی تبدیل شود.

پنل پیامک برای فروشگاه های اینترنتی
مشاهده

پروسه خدماتی شدن خط حدود یک ماه زمان است و دریافت خط خدماتی اختصاصی نیز مانند خطوط خدماتی اشتراکی رایگان است. برای اینکار وارد پنل پیامکی شوید از بخش پشتیبانی > ماژول خدماتی > می‌توانید نسبت به درخواست شماره خدماتی اقدام نمایید.

, , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *