پنل پیامک نمایشگاه های نقاشی

پنل پیامک گالری نقاشی - مزایای پنل اس ام اس برای نمایشگاه نقاشی

در این مقاله قصد ارائه یک پیشنهاد عالی برای هنرمندان عزیز را ،برای ارتقاء روند ارائه آثار هنریشان و همچنین سهولت در تبلیغات و اطلاع رسانی در حوزه فعالیتشان داریم.با خرید پنل پیامک گالری نقاشی و مزایای پنل اس ام اس نمایشگاه های نقاشی ( گالری هنری ) میتوانید به اهدافتان برسید.

ممکن است شما یک هنرمند و یا صاحب یک گالری باشید و به فکر این باشید، که برای گسترش کسب و کار خود و هنرمندانی که برای برپایی نمایشگاه به گالری شما مراجعه کرده اند، چه راه کارهایی وجود دارد. استفاده از پنل پیامک و بازاریابی پیامکی یکی از راه کارهای مفید و موثر برای گسترش کسب و کار شما می باشد.

به طور مثال قصد برپایی نمایشگاهی را دارید، میتوانید با ارسال پیامک علاقمندان زیادی را از این موضوع آگاه سازید.

تاثیرگذار ترین پیامک های تبلیغاتی آنهایی هستند، که در مدت کوتاه و سریع اطلاعات و پیشنهادات را بدست مخاطب برساند. هر چه اطلاعات شما در مورد مخاطبانتان از جمله علایق آنها بیشتر باشد ،پیامک شما تاثیرگذارتر خواهد بود.

کاربرد پنل اس ام اس گالری نقاشی

با خرید سامانه پیامک برای گالری نقاشی علاوه بر دسترسی به بانک شماره موبایل سراسر کشور و مشاغل مختلف ،میتوانید بصورت هدفمند برای مخاطبانتان پیامک ارسال کنید.

اعلام رویدادهای گالری با پنل اس ام اس گالری ها

به طور حتم گالری شما هر چند وقت یکبار نمایشگاهی را برگزار میکند. برای اطلاع رسانی این موضوع به مخاطبان میتوانید، با ارسال پیامک آنها را از این موضوع مطلع سازید. یقینا مخاطبانی که عضو خبرنامه پیامکی گالری شما هستند از این موضوع استقبال خواهند کرد.

پیامک سفید (white sms)
مشاهده

خبر رسانی به مشتریان با پنل اس ام اس گالری

تصور کنید نمایشگاهی برگزار کرده اید و علاوه بر آثار هنرمندان، یک مهمان ویژه نیز در گالری شما حضور خواهند داشت. با ارسال پیامک به مشترکین خبرنامه پیامکی آنها را از این موضوع مطلع سازید. این گونه خبر رسانی ها همیشه از استقبال خوبی برخوردار می شوند.

تبلیغات با پنل پیامک گالری

میتوانید با ارسال پیامک تبلیغاتی در مورد گالری خود، آن را تبلیغ کنید.یک پیامک تبلیغاتی گالری را میتوانید به منطقه فعالیت خود بفرستید و از مخاطبان بخواهید به اشتراک خبرنامه پیامکی هنری شما در بیایند.

همچنین این نکته را بخاطر داشته باشید که تعداد ارسال این پیامک ها محدود باشد تا موجب آزار مخاطبان نشود.

ارسال دعوتنامه با پنل اس ام اس گالری

ممکن است قصد برگزاری نمایشگاه خاصی را داشته باشید ، و قصد دعوت مهمانان ویژه را دارید، با ارسال پیامک مهمان ویژه خود را به صورت رسمی برای افتتاحیه و یا اختتامیه دعوت کنید.

برگزاری نمایشگاه با پنل پیامک گالری

از کاربرد پنل پیامک گالری میتوان به این موضوع اشاره کرد که، برای برگزاری نمایشگاه میتوانید با ارسال پیام کوتاه از علاقمندان و یا هنرمندان دعوت کنید تا در این نمایشگاه شرکت کنند.

ارسال پیامک تبریک خودکار تولد به علاقمندان نقاشی

پنل اس ام اس گالری نقاشی فقط برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی به مشتریان نیست ، شما می‌توانید از قابلیت ارسال پیامک خودکار برای ارسال خودکار پیامک های تبریک تولد مشتریان ثابت یا تبریک تولد هنرمندان و نقاشان استفاده نمایید، تا در روز تولد آنها به صورت خودکار پیامک تبریک تولد ارسال شود و به این صورت از کاربرد پنل پیامک گالری استفاده نمایید.

پنل پیامک کابینت فروشان
مشاهده

کاربرد پنل پیامک برای گالری هنری

برخی از قابلیت ها و امکانات پنل پیامک گالری نقاشی

– ارسال تکی و گروهی با پنل پیامک برای گالری
– امکان ارسال پیامک زمانبندی شده
– امکان ارسال دوره ای با پنل اس ام اس گالری
– قابلیت ارسال پیام انبوه منطقه ای
–   قابلیت ارسال پیام انبوه به پیش شماره های مورد نظر
– قابلیت ارسال از دکل bts ایرانسل
– قابلیت ارسال به منطقه پستی خاص
– قابلیت مشاهده همه ی پیامهای انبوه
– قابلیت دایورت یا انتقال پیام
– قابلیت خرید شماره اختصاصی بصورت آنلاین
– مشاهده ی پیامهای ارسالی
– مشاهده ی پیامهای دریافتی
– مشاهده ی پیامهای زمانبندی شده
– قابلیت گزارش گیری با پنل پیامک گالری هنری
– پاسخگوی خودکار به پیامک های دریافتی
– نظرسنجی با پنل اس ام اس گالری
– امکان استفاده از افزونه های پیامکی
–  ماژول پیامک whmcs
– افزونه پیامک دیجیت
– مسابقه پیامکی

هنر نقاشی
نقاشی، نگارگری یا رسم، فرایندی است که طی آن رنگ بر روی یک سطح مانند کاغذ یا بوم ایجاد نقش می‌کند و اثری خلق می‌شود. فردی که این فرایند توسط او انجام می‌گیرد نقاش نام دارد، به‌خصوص زمانی که نقاشی حرفهٔ شخص باشد.

اگر که سعی دارید با خلق هنر زندگی خود را بچرخانید برایتان آرزوی موفقیت داریم. این روش زندگی واقعاً مناسب ذهن‌ های خلاق است. اما برای اینکار لازم است هنر خود را تبدیل به یک تجارت نمائید و بواسطۀ آن درآمد داشته باشید. بازاریابی پیامکی یک راه ارزان‌ قیمت و ساده برای این منظور است. با استفاده از پیامک می‌توانید هنر خود را تبلیغ کنید و مشتریان و هوا داران بیشتری برای خود بدست آورید. بگذارید جامعه بیشتر با هنر شما آشنا شود.

پنل پیامک برای کلینیک دامپزشکی
مشاهده
, , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *