کاربرد پنل پیامک برای فرهنگسرا ها

سامانه پیامکی فرهنگسرا - مزایای پنل اس ام اس برای فرهنگسرا ها

پیامک یک روش سریع و و موثر جهت برقراری ارتباط اعضای کتابخانه و یا فرهنگسراها می باشد. از این رو با آموختن نحوه استفاده از پنل پیامکی و ابزار های موجود در آن، به تعامل و ایجاد ارتباط پایدار علاوه بر اعضای فرهنگسرا ،بین خود فرهنگسرا های کل کشور نیز داشته باشید.از این رو به بیان کاربرد سامانه پیامکی فرهنگسرا و مزایای پنل اس ام اس برای فرهنگسرا ها می پردازیم.

تعریف فرهنگسرا

فرهنگ سرا ساختمانی است که در آن یک یا چند تیم فرهنگی فعالیت دارند. در فرهنگ سراها معمولاً شرایطی برای آموزش امور گوناگون فرهنگی و اجتماعی و همچنین آموزش پیشه‌ها و هنرهای گوناگون مانند نگارگری، کوزه‌گری، خیاطی و جز اینها فراهم می‌شود. برخی از فرهنگ سراها کتابخانه و انتشارات ویژهٔ خود را نیز دارند. در ایران، تا امروز، بیشتر فرهنگ سراها در شهر تهران و چند شهر بزرگِ دیگر مانند اصفهان برپا شده‌اند و معمولاً کوشیده شده برای هر منطقهٔ شهرداری یک فرهنگسرای بزرگ ترتیب داده شود. برخی از فرهنگسراها، به‌جز پوشش دادن منطقهٔ خود، به فعالیت‌های فرامنطقه‌ای نیز می‌پردازند.

کاربرد سامانه پیامکی فرهنگسرا ها وکتابخانه ها

این یک امر مسلم است که موبایل تبدیل به یک ابزار گروهی ارتباط شده است .در دنیای امروز همه افراد از آن برای ارسال و دریافت پیامک استفاده می کنند بخصوص در بین جوانان بیشتر رواج دارد و آنها در طول روز پیامک را بیشتر به کار میبرند. بنابراین باید به این واقعیت ها توجه کنید که بهترین راه ارتباط با اعضای فرهنگسرا و یا کتابخانه چیزی جز پیامک نیست.

پنل پیامک برای استارتاپ ها
مشاهده

شما با استفاده از پیامک می توانید خدمات گوناگونی را به افراد زیر مجموعه خود ارائه دهید وحتی افرادجدیدی را نیز جذب کنید،فناوری های ارتباطی نوین باعث شده است، که بسیاری از جوانان ما از کتاب و فرهنگ فاصله بگیرند. اما شما می توانید با استفاده از پنل اس ام اس فرهنگسرا برای جذب و ارتباط آنها استفاده کنید.

چرا که لازم است در این دنیای شلوغ و پر از اطلاعات همه را بیشتر تشویق به مطالعه کتاب و ارتباط با فرهنگ کنیم ، اس ام اس اس یک روش سریع و موثر برای برای ارتباط اعضای یک فرهنگسرا و کتابخانه است و برای بهبود روابط با استفاده از پیامک راه های بسیاری وجود دارد.

نمایندگی پنل اس ام اس - پنل پیامک فرهنگ سرا ها

یادآوری پایان اشتراک و مهلت بازگشت کتاب و غیره

برای اینکه اعضای کتابخانه شما برای تمدید اشتراک به سراغتان نیایند یا کتاب را بیشتر از مهلت نزد خود نگه ندارند، که این اتفاق بسیار رایج است، پس نیاز دارید که شما به آنها در این موارد یادآوری کنید .

به این ترتیب تعداد تاخیر ها را کاهش دهید ،اما تماس تلفنی مناسب برای این موضوع نیست و ایمیل هم که در دنیای امروز چنین حس ضرورتی را ایجاد نمی کند. اما برعکس این دو روش، پیامک به شما اجازه می دهد، یک ارتباط سریع و موثر و لحظه ای با اعضا داشته باشید و توجه آنها را به دست آورید و از آنها بخواهید که نسبت به بازگشت کتاب و یا تمدید اشتراک خود اقدام نمایند ، شما می توانید تمام این اقدامات را با پنل اس ام اس فرهنگسرا ( سامانه پیامکی فرهنگسرا )انجام بدهید.

پنل پیامک برای گل فروشی ها
مشاهده

اطلاع رسانی دوره های آموزشی و همایش ها

از کاربرد سامانه پیامکی فرهنگسرا : برای مراکز آموزشی و شروع کلاس ها و زمانی که می خواهید ،اکثر افراد ثبت نام کنند و همایشی را پیش رو دارید و یا هنگامی که قصد برگزاری رویداد و یا کلاس فرهنگی دارید، لازم است ، این موضوع را به افراد بیشتری اطلاع دهید تا بتوانید به اهداف خود برسید.

ارسال لینک پیامکی خبرنامه و مطالب اینترنتی

وقتی که فرهنگسرا یا کتابخانه شما یک خبرنامه ماهیانه منتشر می کند، تا با استفاده از آن اعضای فرهنگسرا و کتابخانه از آخرین اخبار مطلع شوند، بهترین راه برای رساندن این خبرنامه به دست مخاطبان است، که لینک آن را در زمان انتشار برای اعضای خود ارسال کنید. بدین ترتیب خبرنامه ای که کارمندان شما تا آخرین لحظه برای آن زحمت کشیده‌اند براحتی در دسترس قرار می‌گیرد و در نتیجه افراد بیشتری آن را مطالعه می کنند.

برگزاری مسابقه و یا نظر سنجی و اعلام زمان آن

برگزاری مسابقه و نظرسنجی در ارتباط با برنامه ها و رویدادهای روزانه یک راه خوب برای ارتباط مخاطبان است به عنوان مثال شما می توانید یک مسابقه پیامکی داشته باشید و سوالی را برای مخاطبان خود مطرح نمایید.

برندگان این مسابقه یک صندلی ردیف اول برای رویداد پیش روی شما خواهند داشت و یا می توانید یک نظرسنجی پیامکی ایجاد نمایید و از اعضای بخواهید نظر خود را درباره قسمتی از برنامه شما بگویند و یا مثلاً می توانید از آنها بخواهید در مورد سخنران ماه بعد تصمیم بگیرند. به این ترتیب همه اعضا را با برنامه های خود درگیر نموده اید و همچنین به نوعی تبلیغ برای رویداد خود انجام داده اید.

پنل پیامک فروشگاه های لوازم آرایشی
مشاهده

سایر کاربردهای سامانه پیامکی فرهنگسرا :

موارد بالا چند مورد از کاربرد های بی شمار اس ام اس به حساب می آیند. نظرات و پیشنهادات مخاطبان را از طریق پیامک دریافت کنید و پاسخی برای شان بفرستید، یا زمانی که کتاب های جدیدی به لیست شما اضافه شد، اعضا را با پیامک دعوت به دیدن آنها نمایید.

زمانی که افراد زیادی در کلاس های شما شرکت نکرده اند با هدیه یک سری پیامک و تخفیف ویژه افراد را ترغیب به این کار کنید در اعیاد مختلف و تولد اعضا با یک پیامک تبریک بگویید ، شما می توانید برای افزایش ارتباط و تعامل از پیامک استفاده کنید و با استفاده از راهکارهایبالا خدمات مختلفی را به آنها ارائه دهید، مطمئن باشید که آنها نیز قدر این خدمات را خواهند دانست.

مزایای پنل پیامک فرهنگسرا ها

تعدادی دیگر از ابزارها و امکانات موجود در سامانه پیامکی فرهنگسرا :

– ارسال پیامک زماندار
ارسال پیامک انبوه
ارسال پیامک از وب سرویس
– ارسال پیامک هوشمند با نام مخاطب
ارسال به بلک لیست

کتابخوان ها مخاطبین اصلی کتابخانه ها و البته فرهنگسرا ها می باشند. گزینه دفترچه تلفن با امکان گروهبندی اعضا امکان ذخیره و ارسال پیامک را به آنان میسر می سازد. به طور مثال گروه دانش آموزان ، دانشجویان پسر و از این قبیل را در سامانه ایجاد و روز دانش آموز و یا دانشجو را از طریق پنل پیامک فرهنگسرا ها به آنان تبریک بگویید.

با پنل اس ام اس فرهنگسرا ها چه اقداماتی میتوان انجام داد؟

• اطلاع رسانی جهت ثبت نام دوره های جدید آموزشی
• اطلاع رسانی جهت برگزاری همایش ها و سمینار ها
• اطلاع رسانی جهت تغییر برنامه کلاس ها به هنر جویان
• برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری
• ارسال پیامک های تبلیغاتی جهت فرهنگسرا
• اطلاع رسانی جهت نمایشگاه های حاضر در فرهنگسرا
• ارسال اتوماتیک پیامک تبریک به مناسبات مختلف نظیر تاریخ تولد و ازدواج و…
• اطلاع رسانی جهت برگزاری نظرسنجی در رابطه با دوره های فرهنگی و هنری

پنل پیامک برای بانک ها و موسسات اعتباری
مشاهده
, , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *