پنل پیامک برای بانک ها و موسسات اعتباری

پنل پیامک بانک ها و موسسات اعتباری - مزایای پنل اس ام اس بانک ها

همانطور که در مطالب مربوط به پنل پیامک برای مشاغل و اصناف مختلف بیان شد، امروزه سامانه پیام کوتاه به یک ابزار بسیار کاربردی و جذاب برای تبلیغات و اطلاع رسانی برای همه مشاغل تبدیل شده است. امکانات پنل پیامک بانک ها و موسسات اعتباری نیز بسیار به ارتباط موثر بین بانک ها و کاربران کمک نموده و زمینه استفاده از کاربرد و مزایای پنل اس ام اس بانک ها را میسر ساخته است.

کاربرد و مزایای پنل اس ام اس بانک ها و مؤسسات مالی اعتباری :

اعلام افتتاح حساب ، اعلام موجودی به‌روز
اعلام قرعه‌کشی‌ها ، اعلام اسامی برندگان ، اعلام جوایز قرعه‌کشی
اعلام شرایط وام ، سپرده‌گذاری‌ها
ارسال و دریافت پیامک جهت ارائه انتقادات و پیشنهادها
ارسال و دریافت نیازهای سیستم بانکی
ایجاد نظرسنجی برای رضایت‌مندی مردم از انجام طرح و ارائه خدمات
ارسال پیام‌های تبریک و تسلیت به اعضا، همکاران و…
دعوت اعضاء و همکاران به جلسات و سمینارها
ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات
ارسال بخشنامه‌ها و مصوبات به واحدهای زیرمجموعه و کارکنان
رسیدگی به درخواست‌های واصله از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
اعلام جلسات کاری به همکاران از طریق پنل پیامک بانک ها
ارسال آخرین اخبار به کارکنان
ارسال پیامک‌های هشداری به عموم
اعلام اخطار به مشتریان جهت اقساط معوقه
ارسال پیامک جهت برداشت و واریز وجه نقد
ارسال پیامک به مشتریان جهت انتقال وجه نقد و باقی‌مانده آن
اعلام سوددهی به‌حساب شما از طریق پنل اس ام اس بانک ها
ایجاد نظرسنجی برای رضایت‌مندی مردم از انجام طرح و ارائه خدمات
صرفه‌‌جویی در زمان ، هزینه و مصرف کاغذ و منابع
سرعت بالا در ارائه خدمات

مزایای پنل اس ام اس بانک
مزایای پنل اس ام اس بانک

چرا سامانه پیام کوتاه برای تبلیغات و اطلاع رسانی بانکها و موسسات اعتباری بهترین گزینه است ؟

بانک‌ها اطلاع‌رسانی‌های خود را از طریق پیامک انجام می‌دهند، پنل اس‌ ام‌ اس به عنوان یک ابزار ارتباطی بین بانک و کاربران محسوب می‌شود. ساده‌ترین کانال ارتباطی این ابزار تلفن همراه است. بازاریابی پیامکی برخلاف دیگر راه‌ها مانند پست، ایمیل، اینترنت، تلفن بانک و غیره سریع‌ ترین ابزار جهت ارائه خدمات بانک‌ها به مشتریان خود محسوب می‌شود.

ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
مشاهده

خدماتی که بانک‌ها از طریق بازاریابی پیامکی به مشتریان خود ارائه می‌دهند، سبب کاهش مصرف کاغذ می‌شود. همچنین مضرات کمتری برای محیط زیست دارد. از سوی دیگر به دلیل مقرون به صرفه بودن ارسال پیامک و زمانبر نبودن این ارسال از پنل اس ام اس بانک ها استفاده می‌شود و بهترین گزینه انتخابی در حال حاضر می‌باشد.

امکانات پنل پیامک بانک ها و موسسات اعتباری :

امکاناتی که در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده استفاده از آن باعث میشود ، بانک‌ها برای ارائه خدمات به مشتریان و کارکنانشان نیازی به مراجعات حضوری و کاغذ بازی نداشته باشند، شامل موارد زیر خواهد بود :

ارسال اس ام اس برداشت وجه :

همان‌طور که اکثرمان تجربه کردیم، هر زمان که مبلغی از کارت خود دریافت کنید یا با کارتتان خریدی انجام دهید، سریعا اس ام اس برداشت از طرف بانک ارسال می‌شود. این اس ام اس حاوی اطلاعات مقدار وجه برداشته شده، تاریخ و موجودی جدید است. به این صورت هر مبلغی که از حسابتان کم می‌شود، سریعا در جریان موجودی و اطلاعات به‌روز قرار می‌گیرید.

همچنین این امکان کمک می‌کند اگر برداشت وجهی توسط شخصی غیر از شما صورت بگیرد، بتوانید سریعا در جهت ابطال کارتتان اقدام کنید.

ارسال اس ام اس واریز وجه :

واریز پول همیشه جذاب است ! با ارسال سریع پیامک این جذابیت بیشتر هم می‌شود! این امکان به شما کمک می‌کند هر زمان از مبلغ تراکنش واریزی و موجودی جدیدتان مطلع شوید، همچنین در برگه‌های فراوانِ ” اطلاع از موجودی ” پای ATM صرفه‌جویی می‌شود.

ارسال اس ام اس سود بانکی :

در حساب‌های کوتاه مدت یا بلند مدتتان بسته به درصد سود، ماهیانه مبلغی برایتان واریز می‌شود. بانک واریز سود ماهیانه را با یک پیامک به اطلاعتان می‌رساند. از شیرینترین امکانات پنل پیامک بانک ها و موسسات اعتباری می توان به همین امکان اشاره کرد.

ارسال اس ام اس جایزه :

درست است که این پیامک شیرین نصیب هر کسی نمی‌شود ! اما مانند اس ام اس سود بانکی ، هنگامی که جایزه‌ای از بانک برده باشید، از طریق اس ام اس واریز آن به اطلاعتان خواهد رسید.

پنل پیامک برای مهد کودک
مشاهده

ارسال اس ام اس هنگام ورود به اینترنت بانک :

از جمله امکانات پنل پیامک بانک ها و موسسات اعتباری که می توان در جهت افزایش امنیت در اطلاعات محرمانه بکار برد. مثلا هر دفعه هنگام ورود به اینترنت بانک پیام کوتاهی جهت اطلاع‌ رسانی به شما ارسال می‌شود.

ارسال اس ام اس سر رسید چک :

در جهت یادآوری پر کردن مبلغ چک ، می‌توانید اطلاعات چک خود را در سیستم بانکی ثبت نمایید تا قبل از رسیدن موعد آن، به شما اس ام اس یادآوری ارسال شود.

ارسال اس ام اس اطلاع رسانی :

بانک ها می‌توانند ازطریق  پنل پیامک بانک ها برای اطلاع رسانی در زمینه کلاه برداری‌ ها، راه کارهای امنیتی، خدمات جدید، سپرده‌ ها، تسهیلات جدید و …. استفاده کنند.

هزینه اشتراک اس ام اس بانک :

بانک‌ها در ابتدا پیامک تراکنش‌ ها را تحت عنوان خدمات به مشتری ارائه می‌دادند و هزینه‌ای از این بابت دریافت نمی‌شد. اما به مرور با افزایش مشتریان و فراگیر شدن استفاده از خدمات بانکی، کارمزدی برای اشتراک تعیین شد.

در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری دولتی و خصوصی این مسئله مطرح شد و در نهایت اعضای شورا هزینه ۱۰ هزار تومان در سال را به عنوان آبونمان سالانه ارسال پیامک تراکنش‌های بانکی تعیین کردند.

ارسال کدهای فعال‌سازی و سیستم یک بار رمز :

اگر تاکنون فقط برای یکی از حساب‌هایتان اینترنت بانک فعال کرده باشید ،حتماً دستگاه تولیدکننده یک بار رمز اصطلاحاً OTP را می‌شناسید. اما استفاده از این روش متأسفانه روبه‌زوال است و پیامک‌ یک بار رمز جایگزین دستگاه‌های OTP شده‌اند.

این روزها بسیار رایج است که برای هرگونه فعالیتی از ارسال کدهای فعال‌سازی روی گوشی موبایل ارسال می‌شود . بعد از واردکردن یک بار رمز و کد فعال‌سازی می‌توانیم وارد حساب اینترنت بانک خود شویم؛ سامانه پیامکی بازدید ایده باقابلیت ارسال سریع پیامک حتی به خطوط مسدود به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید از طریق وب سرویس پیامک با سرعت بالا پیامک کدهای فعال‌ سازی برای استفاده از یک بار رمز ایجاد نمایید.

پنل اس ام اس کتابخانه
مشاهده

ارسال خودکار پیامک تاریخ تولد برای مشتریان :

یکی از اقدامات جالبی که در راستای مشتری مداری می‌توان استفاده کرد، استفاده از سیستم ارسال خودکار پیامک برای بانک‌ ها هست که قابلیت‌های زیادی را در اختیار بانک‌ها قرار می‌دهد، به کمک ارسال خودکار پیامک تبریک تولد شما می‌توانید در روز تولد مشتری به‌ صورت خودکار برای مشتری پیامک ارسال کنید و زاد روز تولدش را تبریک بگویید.

سیستم خودکار تبریک پیامک ارسال پیامک یادآوری اقساط بانک :

یکی از مشکلات عمده‌ای که اکثر بانک‌ها با آن روبرو هستند، در مورد شیوه بازپرداخت وام بانکی است. اکثراً مشتریان تاریخ بازپرداخت را فراموش می‌کنند . پنل پیامک بانک ها به شما این قابلیت را می‌دهد، که بتوانید اقساط را به‌صورت اتوماتیک به کاربر اطلاع دهید این قابلیت هم به‌صورت وب سرویس و هم از طریق ماژول سامانه پیامک بازدید ایده امکان‌پذیر است.

شیوه کار این ماژول برای یادآوری پرداخت اقساط به این صورت است که شما تعریف می‌کنید، این پیامک یادآوری در چند مرحله و با چه فاصله‌ای از طریق ماژول ارسال پیامک خودکار سامانه ارسال شود.

سیستم در زمان مقرر و در ساعتی که شما مشخص می‌کنید، پیامک را ارسال می‌کند و این پیامک حتی از بلک لیست یعنی افرادی که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، نیز عبور می‌کند و پیامک خیلی سریع به دست مشتری می‌رسد.

امکانات پنل پیامک بانک ها
امکانات پنل پیامک بانک ها

تبلیغات پیامکی برای بانک و مؤسسات مالی اعتباری :

گاهی لازم است بانک نیز پیامک‌های تبلیغاتی به مشتریان خودش ارسال کند. در این حالت بانک‌ها می‌توانند از سیستم ارسال پیامک تبلیغاتی بازدید ایده استفاده کنند، زیرا بانک شماره موبایل‌های سراسر کشور به‌صورت تفکیک‌شده در سامانه پیامکی بازدید ایده وجود دارد و شما می‌توانید به منطقه هدف یا مشتریانتان پیامک ارسال نمایید.

مثلاً شاید گاهی یک طرح سرمایه‌گذاری خوب داشته باشید و بخواهید به مشتریان پیامک اطلاع‌رسانی ارسال کنید. در این حالت شما می‌توانید برای کارهای تبلیغاتی نیز از سامانه پیامک استفاده نمایید.

یا گاهی اوقات شعبه جدیدی در منطقه جدید افتتاح می‌شود و قصد دارید به افرادی که در همان منطقه هستند پیامک ارسال نمایید. تا از افتتاح شعبه جدید مطلع شوند. در این حالت می‌توانید از بخش ارسال پیامک از روی نقشه برای ارسال پیامک‌های انبوه منطقه‌ای استفاده نمایید.

کاربرد پنل پیامک برای فرهنگسرا ها
مشاهده

عبور از بلک لیست برای پیامک‌های بانکی :

حتماً در جریان هستید که اکثر افراد متأسفانه به دلیل تبلیغات پیامکی که بدون نظارت انجام‌ شده است، دریافت پیامک‌ های تبلیغاتی را غیر فعال کرده‌اند و به این معنی است که پیامک‌ هایی که از طریق سامانه پیامک به این افراد ارسال می‌شود به دست آن‌ها نمی‌رسد ما برای بانک‌ها یک خط خدماتی در نظر گرفته‌ایم .

شما با استفاده از این خط خدماتی می‌توانید حتی به افرادی که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، نیز پیامک‌های اطلاع‌رسانی مانند پیامک‌های کد فعال‌ سازی، پیامک‌های تبریک تولد، پیامک یادآوری پرداخت اقساط و… ارسال نمایید.

همچنین سامانه پیامکی بازدید ایده قابلیت ارائه خط خدماتی اختصاصی را دارد به این معنی که هر بانک می‌تواند با تکمیل فرم‌های مربوطه یک خط خدماتی ویژه و اختصاصی برای خود داشته باشد.

ایجاد نظرسنجی برای رضایت‌ مندی مشتریان :

نظرسنجی کردن در هر زمینه‌ای و در هر کسب‌و‌کاری کاربرد دارد. چون کار شما هرچه که باشد نیاز به دریافت فیدبک از طرف مشتریان و دانستن نظر آن‌ها خواهید داشت. بانک‌ها هم می‌توانند با پنل پیامک بانک ها به امکان نظرسنجی دسترسی داشته باشند، با ماژول نظرسنجی میتوانید کار برگزاری نظرسنجی پیامکی و بررسی نتایج آن را انجام دهید.

در نظرسنجی پیامکی شما یک سوال و چند گزینه برای پاسخ دادن تعریف می‌کنید. هر گزینه میتواند شامل عنوان، عدد یا کلید واژه باشد تا مشتریان با ارسال کلید واژه به شماره مورد نظر در نظرسنجی شرکت کنند و درنهایت شما با بررسی نظرات مشتریانتان میتوانید نقاط قوت و ضعف خود را بیابید و درصورت لزوم آنها را اصلاح نمایید.

ارسال آخرین اخبار به کارمندان :

پنل پیامک بانک ها برای کارمندان و کارگران بانک‌ ها نیز استفاده می‌شود و محدود به مشتریان نمی‌باشد. شما می‌توانید کلیه امور اطلاع‎رسانی خود را از طریق پیامک به کارمندانتان اعلام نمایید .

فقط کافیست بعد از تهیه پنل پیامک ،بانک شماره کارمندان خود را در دفترچه تلفن پنل گروه بندی و ذخیره نمایید. تا به هنگام ارسال پیامک به راحتی به شماره‌ ها دسترسی داشته باشید و اطلاع رسانی خود را انجام دهید.

ارسال پیامک نظیر به نظیر (متناظر)
مشاهده

اسامی برخی از بانک های جمهوری اسلامی ایران:
ملی – سپه – پست بانک – تجارت – ملت – صادرات – توسعه صادرات – صنعت و معدن – کشاورزی – مسکن – تعاون – رفاه – اقتصاد نوین – پارسیان – کارآفرین – سامان – پاسارگاد – سرمایه – سینا – شهر – گردشگری – ایران زمین – قوامین – خاورمیانه – آینده – دی – انصار – حکمت – اقتصاد نوین – مهر – رسالت – توسعه – کوثر – ملل – نور – کاسپین.

شماره سامانه های پیامکی بانک های جمهوری اسلامی ایران:
سامانه پیامکی بانک سپه: ۲۰۰۰۲۰ ـ ۲۰۰۰۲۱ ـ ۲۰۰۰۲۲
سامانه پیامکی بانک تجارت: ۲۰۰۰۷۰ / کد شبا : ۲۰۰۰۷۰۱۰
سامانه پیامکی بانک ملت : ۲۰۰۰۳۳ / روابط عمومی : ۲۰۰۰۳۰
سامانه پیامکی بانک صادرات: ۲۰۰۰۶۰
سامانه پیامکی بانک کشاورزی:۲۰۰۰۹۱۱ / کارگزاری : ۲۰۰۰۹۳
سامانه پیامکی بانک مسکن: ۳۰۰۰۱۴
سامانه پیامکی بانک تعاون: ۱۰۰۰۷۰۰ / ۱۰۰۰۷۰۰۰۷
سامانه پیامکی رفاه: ۳۰۰۰۶۶ / ۳۰۰۰۴۴
سامانه پیامکی بانک اقتصاد: ۲۰۰۰۵۰
سامانه پیامکی بانک پارسیان: ۳۰۰۰۵۵ / سرویس ها : ۳۰۰۰۵۴ / ۳۰۰۰۷
سامانه پیامکی بانک سامان: ۲۰۰۰۰
سامانه پیامکی بانک پاسارگاد: ۱۰۰۰۹۰۰
سامانه پیامکی بانک سینا: ۵۰۰۰۴۸/۳۰۰۰۲۸
سامانه پیامکی بانک ملی: ۳۰۰۰۱۷
سامانه پیامکی بانک سرمایه: ۱۰۰۰۸۸

در این مقاله همه تلاش خود را بکار بستیم تا یک سامانه پیام کوتاه ویژه بنام پنل پیامک بانک ها وموسسات اعتباری را به شما معرفی کنیم .شما می توانید با تهیه این پنل اس ام اس بانک ها از مزایای پنل اس ام اس بانک ها وموسسات مالی و اعتباری بصورت حرفه ای استفاده کنید.

همچنین برای آگاهی شما عزیزان از سایر پنل های پیامکی برای مشاغل مختلف مقاله های دیگری تهیه نموده ایم که با مطالعه آنها می توانید با آگاهی کامل سامانه پیامکی مورد نیاز خود را خریداری کنید :

پنل پیامک برای آژانس های هواپیمایی کشور
پنل پیامک برای ازمایشگاه ها
پنل پیامک برای کلینیک های دامپزشکی
پنل پیامک برای خودروسازان و نمایندگان فروش خودرو

, , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *