پنل پیامک برای فست فودها

پنل پیامک فست فود - ارسال پیامک تبلیغاتی برای فست فودها

با شدت گرفتن استفاده از شبکه های مجازی ،امروزه تبلیغات اهمیت ویژه ای برای تمامی مشاغل پیدا کرده است.اما داغ ترین رقابت بین مراکز ارائه دهنده غذا مثل فست فودها ،رستوران ها و…میباشد.به همین دلیل امروز قصد داریم تا یکی از راه های تبلیغات فست فودها ،یعنی پنل پیامک فست فود و کاربرد آن و یا ارسال پیامک تبلیغاتی برای فست فودها را شرح دهیم.

در مقاله مربوط به پنل پیامک رستوران به شرح کامل سامانه پیام کوتاه و امکانات آن پرداختیم.در این مقاله به جهت جلوگیری از تکرار به شرح نکات مهم درباره کاربرد ارسال اس ام اس فست فود می پردازیم.

امکانات و کاربرد پنل پیامک فست فود ها :

یکی از کاربرد های سامانه پیامک ارسال پیامک تبلیغاتی است، سامانه پیام کوتاه بازدید ایده قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک منطقه ، کد پستی، ارسال از طریق محله در تهران و… را در اختیار شما قرار می دهد و به این ترتیب شما می توانید به افرادی که در محل فست فود شما هستند.

مزایای ارسال اس ام اس برای فست فودها

همچنین اگر برای راه اندازی خبرنامه پیامکی و راه اندازی باشگاه مشتریان شماره موبایل مشتری را جمع آوری کرده باشید، می توانید به مشتریان سابق فست فود خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و با یک کدتخفیف یا پیشنهاد هیجان انگیز، مشتریان قدیمی را دوباره به قست فود و رستوران خود بکشانید.

از پنل پیامک فست فود در جذب مشتری ،حفظ و وفادارسازی آنها نیز میتوان استفاده کرد.با ارسال پیامک های اختصاصی برای مشتریان ،( مثلا شما می توانید تاریخ تولد مشترینتان را در سامانه پیامک ذخیره نمایید ،تا به صورت خودکار ارسال پیامک تبریک تولد ارسال شود و می توانید در این تبریک به انها یک کد تخفیف نیز در نظر بگیرید) این موارد به مشتری نشان می دهد، که برای او ارزش قائل هستید.

ارسال پیامک صوتی
مشاهده

سامانه پیامکی، نزدیک ترین راه ارتباط بین شما و مشتریانتان :

همانطور که در ابتدای بحث به آن اشاره کردیم، امروزه شاید یکی از همه گیرترین راه های تبلیغاتی برای این دسته از مشاغل، استفاده از شبکه های مجازی است. اما باید در نظر داشته باشید که این موضوع به تنهایی نمی تواند تمامی نیازهای تبلیغاتی شما را برآورده کند.

سامانه پیامکی به شما کمک می کند تا با طیف بیشتری از مردم و مشتریان در ارتباط باشید و با هزینه ای کم و مناسب بتوانید از طریق ارسال پیامک انبوه، محصولات و خدمات خود را به عده ی بیشتری معرفی کنید.

همچنین بدیهی است که تأثیر استفاده از پنل پیامک تبلیغاتی ( پنل پیامک فست فود ) به مراتب از شبکه های اجتماعی بیشتر است .چرا که تمامی کسانی که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند ، تلفن همراه دارند، اما الزاماً عکس قضیه صادق نیست.

بازاریابی پیامکی برای فست فودها

معرفی و اطلاع رسانی تغییرات منو فست فود و موارد جدید :

اطلاع رسانی به طور کلی موضوع بسیار مهمی در فواصل زمانی مختلف برای یک فست فود است. اگر شما به تازگی اقدام به بازگشایی یک فست فود کرده اید، استفاده از پیامک تبلیغاتی راهی مناسب برای معرفی مجموعه ی شما به مردم است.

موضوع دیگری که در زمینه اطلاع رسانی به اهمیت استفاده از پنل اس ام اس می افزاید، جابجایی رستوران یا فست فود شما و تغییر آدرس شماست. گاهاً ممکن است با یک خیابان جابجایی، شاهد ریزش بخشی از مشتریانتان باشید.

 اطلاع رسانی رویدادها و مناسبت های خاص :

معمولاً هر فست فود ،کافی شاپ و رستورانی ممکن است ایام خاصی را به دلایل مختلف مانند سالگرد بازگشایی و مناسبت هایی مانند روز مادر و … برای برگزاری یک جشنواره فروش ویژه در نظر بگیرند.

پنل پیامک آموزشگاه ها
مشاهده

تکنولوژی کاهش سود در فروش محصولات، زمانی به صرفه است که شما بتوانید فروش کلی خود را بیشتر کرده و در نتیجه این موضوع منتهی به سود بیشتری شود. ارسال پیامک انبوه از طریق سامانه پیامکی این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید تخفیف های ویژه ی خود را به عده ی بیشتری ابلاغ کنید.

احیا کردن وقت های خلوت در فست فودها :

شما می‌توانید تخفیف‌های ویژه‌ را در زمانی اس‌ام‌اس کنید، که سرتان خلوت است و به مشتری نیاز دارید. پیامک جذابی که پیشنهادی فریبنده برای مشتریان دارد، بفرستید. در عرض چند دقیقه با سیل مشتریان شکمویی مواجه می‌شوید که برای خوردن پیتزای ویژۀ امشب به شما مراجعه کرده‌اند.

سفارش آنلاین از طریق سامانه پیامکی

سفارش آنلاین از طریق سامانه پیامکی :

یکی از امکاناتی که در پنل پیامک فست فود برای شما در نظر گرفته شده است، منشی پیامکی است. شما می توانید امکان سفارش از طریق ارسال اس ام اس را برای مشتریانتان فراهم کنید تا ضمن احترام به وقت مشتری، روال سفارش را نیز برایشان راحت تر کنید.

نظرسنجی و برگزاری مسابقات از طریق سامانه ارسال پیامک :

نظرسنجی و امکان انتقاد برای مشتری در، این حس را به وجود می آورد که بتواند بار دیگر نیز به آن رستوران یا کافی شاپ اعتماد کنند. سامانه ارسال پیامک فست فود این امکان را برای شما فراهم می کند ،تا بتوانید به ارتباط نزدیک با مشتریان و دریافت بازخورد و میزان رضایت آنها از مجموعه ی خود بپردازید.برگزاری مسابقات نیز این روزها راه خوب برای معرفی برند و نام رستوران است.

سایر مقالات سامانه پیام کوتاه بازدید ایده :

پنل پیامک برای سوپرمارکت
مشاهده

پنل پیامک برای تاکسی تلفنی ها
سامانه پیام کوتاه برای مراکز معاینه فنی
پنل پیامکی برای دانشگاه ها
تلفن ثابت ابری چیست ؟
پنل پیامک رشت
اصول نوشتن متن پیامک تاثیرگذار

, , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *