پنل پیامک برای بنگاه های املاک

پنل پیامک بنگاه های املاک - مزایای سامانه پیامکی آژانس های املاک

در این مقاله می‌خواهیم درمورد پنل پیامک بنگاه های املاک و مزایای سامانه پیامکی آژانس های املاک ، صحبت کنیم تا در نهایت بتوانیم از طریق  پنل اس ام اس بنگاه ه ها ( ارسال پیامک تبلیغاتی ) تماس، مراجعه ‌کننده و درآمد را افزایش دهیم.

اکثر بنگاه‌های املاک برای فروش ملک به صورت محله ‌ای و منطقه ‌ای بازاریابی را انجام می‌دهند، یکی از ساده ‌ترین روش‌های بازاریابی منطقه‌ ای بخصوص برای املاک و مستغلات استفاده از سیستم ارسال پیامک به صورت منطقه ‌ای می‌باشد. که با استفاده از این قابلیت سامانه پیامک برای بنگاه‌های املاک ، ازچاپ تراکت ، نگهداری و پخش تراکت برای همیشه آسوده هستید.

مسلما مشاورین املاک برای خرید و فروش بر روی منطقه خاصی تمرکز می کنند. زمانی که شما قرار است تبلیغ بنگاه املاک خود را انجام دهید، بهتر است تبلیغات خود را بر روی افراد ساکن در اطراف بنگاه خود متمرکز کنید . زیرا احتمال اینکه افراد در همان محله به شما مراجعه کنند خیلی بیشتر است تا اینکه افرادی که خیلی زیاد از بنگاه شما فاصله دارند مراجعه کنند.

کاربردهای بازاریابی پیامکی برای بنگاه های املاک :

  • اطلاع رسانی به روز در مورد موقعیت و موردهای عالی
  • اطلاع رسانی از فروش ویژه خانه ها
  • اطلاع رسانی به متقاضی در مورد لیست و شرایط خانه های جدید
  • یادآوری کردن جلسات و قرار های ملاقات
  • ارسال جزئیات در مورد اطلاعات خانه ها به متقاضیان
  • به روی کاغذ درآوردن معاملات
  • اطلاع دادن در مورد کیس های اوکازیون

پنل پیامک مشاوران املاک

برای استفاده از پنل اس ام اس بنگاه ها  در دفتر املاک، شما به امکانات خاصی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی نیاز دارید، بنابراین استفاده از یک پنل پیامک ارزان نمی تواند جوابگوی دفتراملاک باشد و شما نیازمند یک پنل پیامک حرفه‌ای هستید ( پنل پیامک بنگاه های املاک ) تا بتوانید با قابلیت‌هایی مانند ارسال پیامک بر اساس کدپستی، ارسال اس ام اس منطقه ای، ارسال اس ام اس از روی نقشه، ارسال پیام کوتاه برای محله های تهران، ارسال پیامپ، ارسال پیامک به شماره‌های رند و کد یک، ارسال پیامک به اصناف و مشاغل خاص و… به سادگی ملک و آپارتمان را به صورت هدفمند بازاریابی کنید و بفروشید.

پنل پیامک برای خودروسازان و نمایندگان فروش خودرو
مشاهده

کاربرد پنل پیامک برای بنگاه ها

مزایای سامانه پیامکی آژانس های املاک

نرم افزار سامانه پیامک قابلیت‌های مختلفی برای ارسال پیامک دارد و به شما کمک می‌کند تا به شیوه‌های مختلف، پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

بانک شماره های موجود در سامانه پیامک به صورت ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت ، ارسال پیامک بر اساس منطقه و کدپستی ، ارسال پیامک بر اساس دکل مخابرات bts (ارسال پیامک به افرادی که از دکل مخابراتی واقع در منظقه خاصی سرویس می گیرند)، ارسال پیامک به اصناف و مشاغل ، ارسال اس ام اس بر اساس پیش شماره برای شماره های رند و کد ۱، ارسال اس ام اس از روی نقشه و ارسال پیام کوتاه بر اساس محله تفکیک شده است.

برای دفاتر مشاوره املاک بهترین روش ارسال پیامک های تبلیغاتی زمانی که قصد ارسال پیامک انبوه را دارید ، دو روش زیر میتواند برای شما کاربردی باشد.

ارسال پیامک انبوه به منطقه که اژانس املاک شما در منطقه وجود دارد.
ارسال پیامک انبوه به منطقه ای که قصد فروش، پیش فروش ، اجاره ملک دارید.

ارسال پیامک انبوه

طبیعی است که اگر بخواهید یک آپارتمان لوکس یا یک برج را بفروشید، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به شماره‌های رند و اصطلاحا ارسال اس ام اس به شماره‌ های کد یک منطقی‌ترین گزینه به نظر می‌رسد، به همین دلیل زمان ثبت نام پنل پیامک بنگاه های املاک دقت کنید که شرکت سامانه پیامکی مورد نظر شما این قابلیت را داشته باشد.

ارسال پیامک از روی نقشه ، محله ای ، دکل مخابراتی

اگر قصد فروش یک واحد آپارتمان به افرادی که در منطقه خاصی هستند را دارید، می توانید از ماژول ارسال پیامک از روی نقشه که به پیامپ (ترکیب پیامک+مپ) معروف است، استفاده کرده و به افرادی که ساکن محله خاصی هستند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

پنل پیامک برای فروشگاه های اینترنتی
مشاهده

ارسال پیامک به مشاغل هدف

در پنل پیامک شماره موبایل افراد بر اساس صنف و شغل دسته بندی شده اند (به این ماژول ارسال پیامک به مشاغل گفته می شود) و شما می توانید بر اساس فایل خود به افرادی که در صنف خاصی هستند ، پیامک تبلیغاتی و هدفمند ارسال کنید. برای مثال در سامانه پیامکی بازدید ایده بانک شماره موبایل پزشکان، بانک شماره موبایل وکلا ، بانک شماره موبایل معلمان و فرهنگیان و … وجود دارد و شما می توانید از این بانک شماره موبایل برای فروش آپارتمان یا پیش فروش مجتمع مسکونی استفاده کنید.

فرض کنید که پروژه بازاریابی پیش فروش یک مجتمع مسکونی برای پزشکان به شما محول شده است، ارسال پیامک به پزشکان از طریق بانک شماره موبایل که در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده  قرار دارد؛ بهترین راه حل برای اطلاع رسانی به پزشکان است .

مزایای سامانه پیامکی آژانس های املاک به مشاغل بسیار گسترده است و در بنگاه های املاک برای بازاریابی و فروش ملک و آپارتمان به صورت گسترده از بانک مشاغل به صورت هدفمند استفاده می شود.

جمع آوری اطلاعات مراجعه کنندگان به دفتر املاک

یکی از پیشنهادهای بازاریابی برای مشاوران املاک این است که به مراجعه کننده کارت ویزیت ندهید ، بلکه از مراجعه کننده اطلاعات تماس را دریافت کنید تا بتوانید برای مشاوره های بعدی با مراجعه کننده در تماس باشید. بنابراین یکی از کارهایی که می‌توانید به ‌صورت حرفه‌ای انجام دهید، این است که یک فرم تهیه کنید و شماره موبایل افرادی که برای خرید، اجاره یا فروش به دفتر املاک شما مراجعه می کنند ،را جمع‌آوری کرده و در دفترچه تلفن سامانه پیامکی ذخیره نمایید.

پنل پیامک برای تاکسی تلفنی ها
مشاهده

دانشجویان،  مستاجرین (زوج ها) ، مستاجرین(خانواده های پرجمعیت) ، بساز و بفروش ها ، اجاره دهندگان آپارتمان ، اجاره دهندگان خانه ویلایی ، متقاضیان خانه ویلایی .

ماژول دفترچه تلفن

شماره موبایل هر مراجعه کننده را در دفترچه تلفن‌ سامانه پیامکی ثبت نمایید ، تا زمانی که مورد مناسبی پیدا کردید به صورت هدفمند به این افراد از طریق پیامک اطلاع رسانی کنید، اگر مراجعه کننده‌ ای نقدیندگی بالایی دارد اسم آن را در دفترچه تلفن سامانه پیامکی ذخیره کنید تا در زمانی که فرصتی برای سرمایه گذاری پیش آمد این افراد را از طریق پیامک مطلع کنید.

فایده این کار این است که شما یک لیست طبقه بندی شده  در پنل اس ام اس بنگاه ها ی املاک خود دارید و اگر خواستید یک مجتمع تجاری را پیش فروش کنید، می دانید که به چه افرادی باید پیامک ارسال کنید و همچنین چون این افراد خودشان تمایل برای دریافت پیامک تبلیغاتی از سمت شما را اعلام کرده اند، پیامک های تبلیغاتی شما را با روی باز می پذیرند .

دستگاه کی پد پیامک

کلیه فروشگاه ها ، شرکت ها و صاحبان تجارت و یا هرکسی که در جایگاهی است که نیازمند داشتن شماره موبایل مخاطبان است و می خواهد شماره موبایل آنها را با رضایتشان به دست آورد ، می تواند از این دستگاه استفاده نماید . با استفاده از دستگاه ثبت شماره تلفن و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مخاطبان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید ، تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به  پنل پیامک بنگاه های املاک  و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

پنل پیامک صرافی‌ها
مشاهده

منشی پیامکی

شما با فعالسازی این ماژول می توانید خدمت متمایزی را به کاربران خود ارائه دهید. تنها کافیست کلید واژه و متن دریافتی را در این ماژول انتخاب نمایید تا کاربران شما با ارسال کلمه ی کلید واژه به سامانه ی پیام کوتاه شما ، اطلاعات مرتبط با آن را دریافت نمایند. به طور مثال کلید واژه ی ( ۷۰ متر – خرید ) توسط مشاورین در پنل پیامکی ثبت و متن پاسخ آن شامل اطلاعات کلیه املاک ۷۰ متری که جهت فروش در آرشیو آژانس قرار گرفته اند می باشد.

پاسخگوی خودکار به پیامک

زمانی که از ارسال های پیامک انبوه برای تبلیغات استفاده میکنید، برای اینکه دید بهتری از بازخورد ارسال داشته باشید، میتوانید در متن پیامک از مخاطبینتان بخواهید که برای دریافت مشاوره و یا ارائه ی توضیحات بیشتر در مورد ملک عدد ۱ رو ارسال کنند. منشی پیامک در صورت دریافت عدد ۱، پاسخ خودکاری که شما از قبل تنظیم کرده اید را ارسال میکند :

پاسخ خودکار منشی پیامکی “ممنون از اینکه ما را انتخاب کردین کارشناسان به زودی با شما تماس میگیرن”

همچنین می توانید سامانه پیامک بازدید ایده را به نرم افزارهای مشاوره املاک  متصل کنید تا پیامک ها به صورت اتوماتیک و خودکار برای مشتری یا مدیریت ارسال شود، برای مثال زمانی که مشتری به شما مراجعه می کند، خواسته های مشتری را در نرم افزار مشاوره املاک وارد کنید و تنظیم کنید فایل هایی که تا یک هفته به نیازهای مشتری شما نزدیک است به صورت خودکار از طریق پیامک برای مشتری شما ارسال شود.

پنل پیامک برای دانشگاه ها
مشاهده

لیست نرم افزارهای مشاوره املاک سازگار با سامانه پیام کوتاه بازدید ایده :

نرم افزار املاک یار ایلیا
نرم افزار مدیریت املاک منطق
نرم افزار چاپ قولنامه املاک
نرم افزارمدیریت مشاورین املاک راب
نرم افزار جامع مدیریت املاک و صندوق مکانیزه افلاک
نرم افزار صندوق مکانیزه املاک سرو
نرم افزار CRM فروش املاک طلوع
نرم افزار املاک سایما
نرم افزار جامع مدیریت املاک و مستغلات شهرما
سیستم مدیریت مشتری و فایلینگ املاک سیلوانا
نرم افزار حسابداری مدیریت مشاورین املاک کیان پرداز
نرم افزارمدیریت املاک سمیر
نرم افزار مدیریت املاک نوین
نرم افزار املاک چشمه
نرم افزار جامع مدیریت املاک پارسیان
نرم افزار مشاورین املاک پرنس
سیستم یکپارچه اتوماسیون املاک پیشگامان
نرم افزار مدیریت املاک و مستغلات محاسبان.نت
مدیریت آژانس و مشاور املاک آلما
سامانه املاک و موقوفات
نرم افزار مدیریت املاک کلیک

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *