قرعه کشی پیامکی

برگزاری قرعه کشی پیامکی با ماژول رایگان قرعه کشی پیامکی در پنل اس ام اس

در مقالات قبلی به معرفی پنل پیامک ،امکانات و کاربردهای ویژه آن برای اصناف مختلف پرداختیم.یکی از امکانات کاربردی این سامانه ،امکان برگزاری قرعه کشی پیامکی یا مسابقه پیامکی به صورت رایگان در پنل اس ام اس است.که می تواند علاوه بر سرگرم کردن افراد، ما را هم به اهدافمان یعنی جذب مشتری ، حفظ مشتریان فعلی و افزایش فروش محصولات و خدمات برساند.

جلب نظر مشتری یکی از عوامل مهم موفقیت یک مجموعه است. توسعه صنایع و شرکت‌ها و خدمات متنوع آن‌ها ، این رقابت را تنگ‌تر کرده است. به همین دلیل کسب‌وکارها ایده‌ها و روش‌های متفاوتی را برای جلب توجه مخاطبان به کار می‌گیرند. تشویق مشتریان به خرید بیشتر، یکی از این روش‌هاست.

یکی از راه‌هایی که می‌توانیم به وسیله آن مشتریان را به خرید بیشتر تشویق کنیم، برگزاری مسابقه و قرعه‌کشی پیامکی است. مسابقات علاوه بر ایجاد هیجان می‌توانند میزان فروش خدمات، تولیدات و محصولات را افزایش بدهند.

قرعه کشی پیامکی با استفاده از پنل پیامک به ۲ صورت امکان پذیر است، می توانید یک مسابقه پیامکی برگزار کنید، از مشتریان خود بخواهید، جواب صحیح به سوال شما را به سامانه پیامکی شما ارسال کنند.

بعد از بین افرادی که جواب صحیح را ارسال کرده اند از نرم افزار قرعه کشی سامانه پیامک برای معرفی فرد(افراد) برنده استفاده کنید یا می توانید با استفاده از سیستم کدخوان کد و سریال های متفاوتی را بر روی کارت هدیه محصولات خود چاپ کرده و از ماژول هدایا کدهای که شامل جایزه هستند را مشخص کنید، مشتریانی که کد صحیح را ارسال کنند، می توانند هدیه ای که شما مشخص کرده اید را دریافت کنند.

پنل پیامک برای گلستان
مشاهده

این هدیه می تواند به صورت یک لایسنس نرم افزاری مانند گیفت کارت و کارت شارژ باشد یا می توانید در سیستم مشخص کنید؛ افرادی که کد صحیح را ارسال می کنند در پاسخ به صورت اتوماتیک به آنها اعلام شود شما برنده مسابقه پیامکی شدید برای دریافت جایزه با این شماره تماس بگیرید.

برگزاری قرعه کشی پیامکی را از کجا شروع کنم؟

قبل از هر چیز اول یک پنل پیامکی ( نرم‌افزار قرعه‌کشی پیامکی )خریداری کنید. با یک سرچ ساده در گوگل می‌توانید ،شرکت‌هایی را که این خدمات را ارائه می‌دهند، پیدا کنید. پنل‌های پیامکی که امکانات کاملی دارند؛ حتماً ابزار برگزاری مسابقه پیامکی در سامانه‌شان فعال است.

ما هم در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده این ابزار را به مشتریان عزیزمان ارائه کردیم. شما می‌توانید با مراجعه به بخش امکانات پنل پیامک بازدید ایده، اقدام به ایجاد یک مسابقه پیامکی کنید.

از طریق ماژول قرعه کشی پیامکی می‌توانید یک یا چند مسابقه پیامکی راه‌اندازی کنید و برای هر مسابقه چندین سوال در نظر بگیرید. هنگامی که مخاطب کلیدواژه تعریف شده برای شرکت در مسابقه را ارسال نماید، مسابقه شروع شده و سوالات به ترتیب برایش ارسال می‌شود. در انتها سیستم به‌صورت خودکار جمع‌بندی کرده و امتیاز مخاطب را محاسبه و برایش ارسال می‌کند.

همانطور که اشاره کردیم ،برای راه‌اندازی سیستم قرعه‌کشی پیامکی ( ماژول قرعه کشی پیامکی ) ابتدا نیاز به یک نرم‌افزار دارید که از طریق آن بتوان سوال و جواب‌های قرعه‌کشی را مطرح کرد. یا اگر قرار است صرفاً با دریافت یک پیامک فرد در قرعه‌کشی شرکت داده شود، این بستر را فراهم کرد. در مرحله بعد نیاز به این دارید که یک خط برای دریافت پیامک داشته باشید، که این امکان از طریق سامانه‌های پیام کوتاه فراهم است و می‌توانید از شماره‌های پیامکی (مانند ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰) استفاده کنید.

بلک لیست چیست؟
مشاهده

امکانات نرم افزار قرعه کشی پیامکی

نرم افزار قرعه کشی سامانه پیام کوتاه بازدید ایده در کنار قرعه کشی و انتخاب برنده به شما این امکان را می دهد، که بتوانید در صورت برگزاری مسابقه پیامکی بتوانید، آمار لحظه ای شرکت کنندگان در مسابقه را به صورت لحظه ای روی نمودار میله ای در نرم افزار سامانه پیامکی ملاحظه نمایید.

تعداد کل آرا و تعداد افرادی که پاسخ به گزینه های مختلف فرستاده اند ،به صورت لحظه ای قابل مشاهده است و بعد از پایان مسابقه پیامکی می توانید از ماژول قرعه کشی پیامکی  از بین افرادی که کد صحیح را ارسال کرده اند قرعه کشی کرده و برنده ها را مشخص کنید.

وارد پنل اس ام اس خود شوید> از منو سمت راست > امکانات پیشرفته > مسابقه را کلیک کنید.

آموزش استفاده از قرعه کشی پیامکی یا مسابقه پیامکی در پنل اس ام اس

عنوان : عنوان مسابقه پیامکی

خط دریافت کننده : شماره خط اختصاصی خود که قرار است مشتریان شما پاسخ صحیح را به ان ارسال کنند وارد نمایید.

خط ارسال پاسخ: پیشنهاد می کنیم از خط خدماتی سامانه پیامکی بازدید ایده ، برای ارسال پیامک استفاده کنید تا قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست برای شما فعال شود.

از قسمت گزینه ها: می توانید تعداد گزینه های پاسخ و گزینه صحیح را مشخص نمایید.

در قسمت ارسال پاسخ پیام سیستمی : متنی که می خواهید بعد از شرکت در مسابقه پیامک برای کاربر ارسال شود را وارد نمایید، طبیعی است که اگر نمی خواهید پاسخی برای کاربر ارسال شود، هیچ مقداری را وارد نکنید .البته پیشنهاد ما این است که این فیلد را تکمیل نمایید، زیرا کاربر مطمئن می شود که پیامک به دست شما رسیده است.

باشگاه مشتریان چیست؟
مشاهده

متن پاسخ تکرار: در صورتی که یک شماره موبایل در مسابقه پیامکی شرکت کرده بود و مجددا جواب گزینه ای را ارسال کرد، سیستم چه پاسخی به مخاطب بدهد؟ در واقع نرم افزار قرعه کشی سامانه پیامکی بازدید ایده به سیستم قدرتمند امنیتی متصل است که به هر شماره اجازه می دهد ،برای هر مسابقه تنها یک مرتبه پاسخ صحیح را ارسال کند.

قوانین تبلیغات پیامکی

قبل از برگزاری قرعه کشی پیامکی یا مسابقه پیامکی باید از اصول و یا قوانین آن اطلاع داشته باشیم. یعنی پیشنهاد شرکت در مسابقه تبلیغاتی باید در همه موارد واضح و مشخص باشد؛ مثلاً:

– رقابت بر سر چه موضوعی است
– مراحل مورد نیاز که مخاطب باید برای رقابت در این مسابقه طی کند چیست؟
– هزینه کامل ورود به رقابت
– مبنایی که نتایج براساس آن تعیین می‌شود
– تاریخ بسته شدن رقابت
– چگونه نتایج مسابقه مشخص می‌شود
– چگونه مخاطب می‌تواند یک نسخه از قوانین رقابت را به دست آورد
– چگونه برنده می‌تواند جایزه را بدست آورد
– بهتر است مشتری‌ها قبل از اینکه وارد رقابت شوند، درجریان اطلاعات بالا قرار بگیرند تا بعداً ناراضایتی پیش نیاید.

(به عنوان مثال می‌توانید شرکت کننده‌ها را به یک صفحه وب هدایت کنید که در آن اطلاعات فوق به عنوان بخشی از روند شرکت در مسابقه ارائه می‌شود.)

چرا باید از قرعه کشی پیامکی استفاده کنیم؟

یکی از ساده‌ترین راه‌های ارتباط با مخاطب و مشتری از راه دور استفاده از پیامک است. درعین حال که وقت کمی از مخاطب خواهد گرفت، در صورت مدیریت درست می‌تواند بهترین راهکار برای جلب مشتری به برند شما باشد

دریافت پیامک رایگان
مشاهده

حال بیایید این کار را با کمی چاشنی و هیجان همراه کنیم. چاشنی ما در اینجا استفاده از مسابقه خواهد بود. همه‌ی افراد از هیجان شرکت در مسابقه و برنده شدن جوایز آن لذت می‌برند. برگزاری مسابقه همیشه یکی از راه‌های تأثیرگذار برای مطرح کردن برند بوده و هست.

وقتی همه‌ی نگاه‌ها به سمت برگزاری مسابقه است، این نام و برند تبلیغاتی شما است که بر سر زبان‌ها خواهد افتاد. کاری که باید انجام دهید این است که هیجان مسابقه را با دادن شانس بیشتر برای برنده شدن جوایز مختلف به شرکت‌کنندگان، بالاتر ببرید.

افرادی که در مسابقه برنده شده‌اند، به لطف شبکه‌های اجتماعی تصاویر و متن‌هایی را مبنی بر منتخب بودن خود به اشتراک خواهند گذاشت و درباره‌ی برند شما و خدماتتان با دیگران صحبت خواهند کرد. در این صورت نام شما همراه به‌صورت مویرگی بر سر زبان‌ها خواهد.

با گسترش صنایع و خدمات، شرکت‎های گوناگون جهت رونق فعالیت اقتصادی ، اقدام به ایجاد ارتباط و تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بیشتر محصولات و خدمات خود می‌کنند که جهت نشان دادن حسن نیت خود به مشتریان وفادار مجموعه , اقدام به برگزاری جشنواره و قرعه‌کشی بین آنان می‌نمایند.

بانک‌ها و برندهای بزرگ و کوچک اعم از اپراتورهای تلفن همراه، صنایع غذائی و خدمات) سالیان متمادیست که با برگزاری قرعه کشی پیامکی و جشنواره‌های مختلف قدرت برند و تعداد مشتریان خود را افزایش می‌دهند.با توجه به مطالب مطرح شده استفاده از این امکان سامانه پیامک را به شما هم پیشنهاد میکنم.

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *