پنل پیامک برای شیراز

پنل اس ام اس شیراز - ارسال پیامک تبلیغاتی در استان فارس

برای ارسال پیامک تبلیغاتی در استان فارس (شیراز، لامرد، فسا، سپیدان و…)یک راه اقتصادی را به شما پیشنهاد میکنیم تا بصورت انبوه و البته هدفمند پیامک های خود را ارسال کنید.شما می توانید با خرید پنل اس ام اس شیراز ویا نمایندگی پنل پیامک استان فارس از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده علاوه بر صرفه جویی در هزینه ، از امکانات این سامانه بهره مند شوید.

حتما خود شما هم به این مسئله واقف هستید ،که در حال حاضر استفاده از تبلیغاتی پیامکی جایگزین روش‌های قدیمی مانند پخش تراکت و تبلیغ در روزنامه‌ها شده است.با استفاده از تبلیغات پیامکی می توانید فروش خود را افزایش دهید و مشتریان زیادی را جذب کنید.

امکانات سامانه پیام کوتاه شیراز

بانک شماره‌های افراد ساکن در استان فارس به خصوص شهر شیراز را از کجا تهیه کنم؟ یکی از قابلیت‌های پنل پیامکی شیراز دارا بودن بانک شماره‌های به روز افراد ساکن در استان فارس می‌باشد که به صورت رایگان و تفکیک شده در اختیار شما قرار داده می‌شود.

اگر مشتریان شما در محدوده مکانی مشخصی از شهر شیراز قرار دارند و نیازی به ارسال پیامک تبلیغاتی به شهر شیراز را ندارید، کاملا حق با شما است. هیچ کسی دوست ندارد بودجه تبلیغاتی را صرف کاری کند که برایش سود نداشته باشد.

شما می‌توانید با استفاده از قابلیت ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی شیراز و ارسال اس ام اس از روی نقشه برای استان فارس به محدوده مورد نظر خود در شیراز پیامک ارسال کنید و تا بازخورد بهتری بگیرید و هزینه کمتری را پرداخت کنید.

نحوه استعلام سرشماره پیامکی
مشاهده

ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت با پنل پیامک شیراز

یکی از امکانات سامانه اس ام اس شیراز بانک شماره موبایل بر اساس سن و جنسیت می باشد، که ماهیت این بانک اطلاعاتی، تبلیغاتی می باشد. شما می توانید جهت تبلیغات محصولات و کسب و کار خود از تمامی بانک های اطلاعاتی شماره موبایل های شهر شیراز استفاده کنید.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل در سامانه پیامک شیراز

یکی دیگر از امکانات سامانه پیام کوتاه شیراز، قابلیت ارسال از طریق دکل میباشد. به این ترتیب که شما میتوانید تنها به شماره های ایرانسل پیامک ارسال کنید. اگر کسب و کارتان در محلی است که افراد زیادی از آنجا تردد میکنند، میتوانید با انتخاب محل مورد نظر خود از روی نقشه، به تمامی اشخاصی که تا ۷ روز از آنجا عبور کرده اند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

ارسال پیام صوتی شیراز

شما می توانید به جای نوشتن متن پیامک، پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنید. تا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند.

ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول فارس

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است . شما می توانید با انتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید . آن هم به صورت هدفمند !

> ماژول تبریکات و یادآوری اقساط
> منشی تلفنی
> کدخوان

امکانات سامانه پیامک استان فارس - دروازه قرآن شیراز

ارسال پیامک انبوه در شیراز

اگر وقت کافی و یا نیرو برای کار با سامانه پیامک را ندارید ولی می‌خواهید تبلیغات پیامکی انجام دهید، با خیال راحت ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در شیراز را به سامانه پیامکی بازدید ایده بسپارید. واحد ارسال اس ام اس انبوه سامانه ما با مشاوره رایگان در نگارش متن، زمان ارسال پیامک، نوع ارسال پیامک و … به شما کمک خواهد کرد که بیشترین بازخورد را از تبلیغات پیامکی خود دریافت کنید.

پنل پیامک برای یزد
مشاهده

بانک شماره‌های مشاغل استان فارس

یکی دیگر از امکاناتی که پنل پیامک شیراز بانک شماره‌های مشاغل و اصناف در استان فارس می‌باشد.

معلمان – وکلای دادگستری – دفاتر زیارتی – مشاوران املاک – مدیران صنایع – بازیافت – آرایشی و بهداشتی – بیمارستان – پوشاک – جواهرات – چاپ و بسته بندی – دکوراسیون – خودروسازی – صنایع چوب – صنعت پلاستیک – صنعتی – عمرانی – فولاد – کاغذ و مقوا – کشاورزی و دام – ماشین آلات غذایی – ماشین آلات صنعتی – مصالح ساختمانی – مواد غذایی – نساجی و ریسندگی

به کدام شهرهای استان فارس می‌توانم پیامک بفرستم؟

بانک شماره‌های موبایل شهرستان‌های استان فارس در پنل پیامکی ما موجود است و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

قادر آباد، شیراز، جهرم، لار، مرودشت، قیروکارزین، خشت، استهبان، اقلید، فسا، نور آباد، خرامه، حاجی آباد، مصیری، فیروز آباد، نی ریز، صفاشهر، قائمیه، آباده طشک، لارستان، بهمن، سپیدان، آباده، زرقان، ارسنجان، جنت شهر، گله دار،خنج، کوار، داراب، علامرودشت، جویم، بیرم، کازرون، بنارویه، قطب آباد، اشکنان، فتح آباد، اوز، گراش، سیدان، لامرد، بیضا، سعادت شهر، سروستان، زاهد شهر، خاوران، فراشبند، اهل، سده، بوتان، بالاده، صغاد، باب انار، کنار تخته، ایزد خواست، شهر پیر، سورمق، مشکان، میمند، مهر، افزار، نودان، کامفیروز، خرم بید، بهشت گمشده، داریان، کره ای، دبیران، خرام، ایج، لپونی، وراوی، نوبندگان

پنل پیامک شیراز با داشتن امکانات پیشرفته و بانک شماره های به‌روز به شما کمک می‌کند که علاوه بر حفظ مشتریان فعلی و ارتباط پایدار و دوطرفه با آنها (با استفاده از قابلیت ارسال و دریافت پیامک) به جذب مشتری‌ جدید بپردازید و کسب و کار خود را در استان فارس گسترش دهید.

ارسال پیامک صوتی
مشاهده

با سامانه پیامک شیراز چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟

  • می‌توانید برای شهر شیراز و شهرهای استان فارس پیامک‌های تبلیغاتی انبوه منطقه‌ای ارسال نمایید.
  • می‌توانید به مناطق مختلف در شیراز پیامک ارسال نمایید.
  • می‌توانید بر اساس کد پستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  • از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  • می‌توانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  • می‌توانید به بانک شماره موبایل شیراز داشته باشید.
  • می‌توانید به سرشماره های رند شیراز پیامک ارسال کنید.
  • می‌توانید همین الان تبلیغات پیامکی را آغاز کنید.
  • پنل اس ام اس شیراز قابلیت اتصال به نرم‌افزار و وب‌سایت و اپ به را دارد و می‌توانید پیامک وبسرویس ارسال نمایید.

نمایندگی پنل اس ام اس شیراز

استان فارس

شیراز یکی از شهرهای بزرگ ایران و کلان‌شهر زیبای این کشور و مرکز استان فارس است.شیراز پس از تبریز (در سال ۱۲۸۷ خورشیدی) و تهران (در سال ۱۲۸۹ خورشیدی)، سومین شهر ایران بوده که در سال ۱۲۹۶ خورشیدی، نهاد شهرداری در آن تأسیس گردید.

نام شیراز در کتاب‌ها و اسناد تاریخی، با نام‌های مختلفی نظیر «تیرازیس»، «شیرازیس» و «شیراز» به ثبت رسیده‌ است. محل اولیهٔ این شهر در محل قلعهٔ ابونصر بوده‌است. شیراز در دوران بنی‌امیه به محل فعلی منتقل می‌شود و به بهای نابودیِ اصطخر – پایتخت قدیمیِ فارس – رونق می‌گیرد. این شهر در دوران صفاریان، بوییان و زندیان پایتخت ایران بوده‌است.

شیراز به سبب جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی فراوان، همواره گردشگران بسیاری را به سوی خود فرامی‌خواند.

, , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *