فعال سازی پنل پیامک

فعال سازی پنل پیامک اولین قدم برای شروع بازاریابی و اطلاع رسانی خدمات با قدرتمندترین ابزار تبلیغاتی کسب و کارهاست! شما از طریق مطالعه راهنمای زیر قادر خواهید بود در کمتر از چند دقیقه پنل پیامک خریداری شده خود را فعال و سپس اقدام به ارسال پیامک متنی و صوتی فرمایید.

امکانات ویژه و کلیدی پنل پیامک بازدید ایده

۱) قابلیت ارسال پیامک تکی و یا انبوه
۲) قابلیت ارسال پیامک متنی و یا صوتی
۳) قابلیت ارسال پیامک به خطوط بلک لیست ( آنهایی که تبلیغات را مسدود کردن )
۴) قابلیت ارسال پیامک به شماره های خودتان + بانک شماره رایگان کل کشور + فایل های اکسل و…
۵) قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی
۶) بهرهمندی از حداقل ۲ خط تبلیغاتی و ۲ خط خدماتی رند به صورت رایگان و بدون مدارک
۷) بهرهمندی از حداقل ۱ خط خدماتی اختصاصی ۱۰ رقمی به صورت رایگان با اینماد و یا جوازکسب
۸) بهرهمندی از حداکثر ۴ خط تبلیغاتی اختصاصی با شماره دلخواه به صورت رایگان بسته به پنل کاربری شما
۹) امکان ارایه خطوط و ارسال پیامک از تمام اپراتورهای کشور از جمله ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰، ۰۲۱، ۹۰۰۰ و…
۱۰) در اختیار داشتن بیش از ۳۰۰ ماژول و نرم افزار و امکان حرفه ای به صورت کاملا رایگان و بدون هزینه جانبی از جمله تمدید

خرید پنل پیامک بدون نیاز به تمدید سالانه (Life Time)

در صورتی که تا به الان پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه بازدید ایده خریداری نکردید حتما از طریق لینک زیر اقدام به تهیه یکی از پنل های پیام کوتاه بفرمایید. به خاطر داشته باشید تمامی پنل های پیامک به صورت مادام العمر ثبت مالکیت و واگذار میشوند و هیچ هزینه تمدید ماهیانه یا سالانه برخلاف سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه ندارد!

آموزش ورود به پنل پیامک

مرحله اول: ورود به پنل پیامک بازدید ایده
پس از تهیه پنل پیام کوتاه بازدید ایده از طریق پیامک نام کاربری و پسورد تقدیم حضورتان میشود!
در گوگل عبارت ” سامانه پیام کوتاه بازدید ایده ” را سرچ کنید و روی اولین نتیجه کلیک فرمایید.

حال شما در صفحه نخست سامانه پیامک بازدید ایده قرار دارید و روی گزینه ” ورود | ثبت نام ” در منوی بالای سایت کلیک فرمایید تا به صفحه لاگین ارجاع داده شوید.
البته شما میتونید با کپی و ذخیره لینک bazdidideh.com/sms/login تمام مراحل فوق را به سرعت طی کنید تا در دفعات بعدی نیاز به طی کردن مراحل قبلی نباشد.

در صفحه ورود فقط کافی است اطلاعاتی که از طریق پیامک دریافت کردید را با رعایت حروف بزرگ و کوچک وارد کنید و روی گزینه ” ورود به سامانه ” کلیک بفرمایید. در صورتی که اطلاعات لاگین به پنل پیامک را فراموش کردید کافی است با شماره های مندرج در سایت با مرکز تماس و یا واتس اپ ما به شماره ۰۹۰۲۰۰۲۲۱۶۹ ارتباط برقرار فرمایید.
توجه: نام کاربری شما با عبارت انگلیسی چون b یا br و… شروع میشود!

آموزش فعال سازی پنل پیامک

مرحله دوم: فعال سازی پنل پیام کوتاه بازدید ایده
پس از ورود موفق به پنل پیامک مطابق راهنمای مرحله اول، تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد. در این مرحله روی گزینه ” ارسال کد ” کلیک بفرمایید تا کد فعال سازی برای شماره موبایل شما ارسال شود. سپس کد دریافتی را در کادر شماره ۲ وارد فرمایید و روی گزینه ۳ ” ثبت ” کلیک کنید!
با موفقیت پنل پیام شما فعال شد!
توجه: جهت عدم نمایش مجدد این صفحه نیاز است رمز عبور قوی شامل حروف بزرگ و کوچک انگلیسی، اعداد و علایم برای پنل پیامک خود تنظیم فرمایید.

آموزش احراز هویت پنل پیامک

مرحله سوم: ارسال مدارک و احراز هویت پنل پیامک بازدید ایده
جهت استفاده از تمامی قابلیت ها و خطوط سامانه پیامک بازدید ایده باید از گزینه ارسال مدرک تصویر کارت ملی و صرفا شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی بنام خود را برای تطابق اسم صاحب کارت ملی ارسال بفرمایید. همچنین در صورت نداشتن کارت ملی جدید، تصویر کارت ملی قدیم به همراه فیش درخواست کارت ملی جدید کفایت میکند.
جهت اپلود مدارک با تلفن همراه خود تصویری واضح گرفته و ان را بارگذاری و ارسال فرمایید.

توجه: به محض رویت و تایید مدارک از طریق پیامک مطلع خواهید شد و پس از ان تمامی امکانات سامانه از جمله شارژ هدیه و خطوط خدماتی رایگان به صورت آنی فعال و در اختیار شما قرار خواهند گرفت!

آموزش تصویری و کامل استفاده از پنل پیامک

مرحله چهارم: آموزش استفاده از تمامی ماژول و امکانات پنل پیامک
بیشک مهم ترین بخش ارائه خدمات پشتیبانی و شفافیت در استفاده از خدمات است! و با توجه به قوانین متعدد مجلس، اپراتور ها و… که به صورت مداوم نسبت به تغییر انها اقدام میکنند باعث پیچیده شدن فرایند ارسال پیامک میشود اما در بازدید ایده نگران هیچ چیزی نباشید.
ما در سامانه پیام کوتاه بازدید ایده به صورت ۲۴ ساعته اماده پاسخگویی و رفع سوالات و ابهامات شما هستیم و برای ارسال موفق راهکارهای متعددی در اختیار داریم تا برند و کسب و کار شما را برای پیشبرد اهداف‌تان همراهی کنیم.

مطابق تصویر فوق در اولین گام پس از فعال سازی پنل و احراز هویت، حتما اخبار فوری، راهنما و اعلان های مندرج در پنل پیامک خود را مشاهده و مطالعه فرمایید. خصوصا:
۱) اعلان در بالای سایت که با شکل زنگوله مشاهده میکنید!
۲) خبر فوری آشنایی با نحوه ارسال پیامک در کمتر از ۵ دقیقه
۳) کتاب راهنمای استفاده از سامانه پیامک با رنگ سبز
اما از همه مهم تر و برای اشنایی دقیق با تک تک امکانات پیشنهاد میکنیم مطابق تصویر زیر از مسیر: منوی سمت راست پنل پیامک » پشتیبانی » راهنما اقدام به مطالعه و یادگیری تک تک امکانات بفرمایید.
توجه: اگر فرایند براتون پیچیده بود! اگر حوصله یا وقت لازم رو برای مطالعه راهنما ندارید! اگر به مطالب وبلاگ جهت اموزش مراجعه نکردید! هیییییییچ جای نگرانی نیست! با مرکز تماس بازدید ایده تماس حاصل بفرمایید تا خیلی راحت اموزش ها یا سوالات و ابهامات شما رفع شود.

آموزش ارسال سریع پیامک

مرحله پنجم: ارسال سریع و بدون دردسر پیامک
شاید تا به امروز تجربه استفاده از سورس و یا سامانه های پیام کوتاه را نداشته باشید برای همین مراحل ارسال پیامک رو با هم خیلی ساده و در کمتر از چند دقیقه بررسی میکنیم. با ما همراه باشید…

مطابق تصویر از منوی سمت راست پنل پیامک » (۱) ارسال » (۲) ارسال پیامک را انتخاب کنید سپس در صفحه ای که نمایش داده میشود در بخش ابتدایی راهنمایی های همان بخش به صورت مختصر برایتان قرار داده شده و مطابق تصویر جهت درج شماره های گیرندگان پیامک از گزینه سبز رنگ (۳) افزودن گیرندگان یکی از گزینه ها را انتخاب کنید.
ما در اینجا قصد داریم خودمان شماره های گیرندگان را وارد کنیم پس روی (۴) اضافه کردن شماره کلیک میکنیم.

حالا مطابق تصویر فوق (۱) متن پیامک خود را وارد کنید.
امکان ارسال لینک اینستگرام، تلگرام، سایت، کوتاه کننده لینک، درج شماره یا اسم شرکت و حتی دریافت فیدبک عددی میسر است! برای دریافت پیامک از گیرندگان حتما باید ارسال از خطوط اختصاصی خودتان باشد.
جهت انتخاب شماره فرستنده پیامک (۲) از بخش انتخاب شماره یکی از خطوط را انتخاب بفرمایید. و روی گزینه سبز رنگ (۳) ارسال پیام کلیک کنید. به همین سادگی پیام شما ارسال و به دست مخاطب ها خواهد رسید.

آموزش نکات کلیدی ارسال پیامک

ارسال پیامک ۲ نوع متن دارد: متن تبلیغاتی | متن خدماتی
خطوط ۳۰۰۰۵۰۵ و ۵۰۰۰۱۲۵۴۷۵
خطوط خدماتی سامانه پیامک هستند یعنی با این خطوط میتوانید هر نوع پیامکی بجز پیامک تبلیغاتی ارسال فرمایید. و این خطوط خدماتی رند کاملا رایگان در اختیار شما قرار میگیرد لزا قابلیت دریافت فیدبک ندارد!

فیدبک چیست؟ شاید مشاوره کنکور یا تبلیغ مطب خود را میکنید! در این صورت اگر شماره ثابت را در متن پیامک قرار بدید شاهد تماس به یک باره تمام گیرندگان پیامک هستید و شرایط از کنترل شما خارج میشود. برای رفع این مشکل یک خط اختصاصی فعال کنید سپس در انتهای پیامک عبارتی مثل ” جهت مشاوره عدد ۳ را ارسال کنید ” بنویسید اینطوری افرادی که تمایل به استفاده از خدمات شما دارند عدد ۳ را به شماره شما پیامک میکنند و لیست انها را در پنل پیامک خود مشاهده خواهید کرد.

ارسال پیامک و عدم تایید متن پیام کوتاه؟ اگر پیامکی ارسال کنید و متن آن تایید نشود یکی از علت ها رعایت نکردن مطلب خدماتی و تبلیغاتی بودن شماره فرستنده است! برای اطمینان از مسیر: منوی سمت راست » گزارشات ارسال اقدام به بررسی وضعیت پیامک فرمایید. و در صورت رد پیامک مجددا با رعایت قوانین اقدام به ارسال پیامک کنید!

چطور خطوط رایگان فعال کنم؟ جهت دریافت ۱ الی ۴ خط رایگان بر اساس نوع پنل پیامک تهیه شده کافی است از مسیر: منوی سمت راست » عملیات حساب » خرید شماره روی یکی از اپراتور های ۵۰۰۰۱ ، ۵۰۰۰۲ ، ۵۰۰۰۴ و ۵۰۰۰۵ کلیک فرمایید و با تکمیل فرم خط رایگان ۱۴ یا ۱۵ رقمی دریافت کنید. این خطوط پیش فرض تبلیغاتی هستند.

تفاوت خطوط تبلیغاتی با خدماتی در چیست؟ همانطور که بالا اشاره کردیم خطوط تبلیغاتی هر نوع متنی را به تمام خطوط بجز خطوطی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کردن قادر به ارسال هستند. و برای ارسال پیامک به خطوط بلک لیست باید از خطوط خدماتی استفاده کنید که البته خطوط خدماتی متن های تبلیغاتی را ارسال نمیکنند!

چطور خطوط خدماتی رایگان فعال کنیم؟ برای دریافت خط خدماتی رایگان با قابلیت ارسال حتی پیامک تبلیغاتی از طریق پشتیبانی برای واحد خطوط تیکتی با عنوان ” دریافت خط خدماتی رایگان ” ارسال کنید.

پنل پیامک من شارژ هدیه ندارد! تمامی پنل های پیامک پس از فعال سازی و احراز هویت مطابق اطلاعات هنگام خرید و بر اساس نوع پنل پیامک خریداری شده شارژ هدیه و خطوط رایگان دارند اما ابتدا باید احراز هویت شوید و پس از دریافت پیامک تایید مدارک قادر به مشاهده هدایا خواهید بود!

تفاوت انواع پنل پیامک بازدید ایده در چیست؟ در صورتی که حجم ارسال پیامک کمی دارید میتوانید اقدام به تهیه پنل پیامک پایه و اقتصادی نمایید و اگر حجم ارسال پیامک های شما بسیار بالاست پنل های شرکتی و تجاری مناسب نیاز شماست. ۴ پنل پیامک نام برده شده در میزبان تعداد خطوط هدیه، شارژ رایگان اولیه و خصوصا تعرفه ارسال پیامک تفاوت دارند و برای مشاهده تفاوت امکانات قابل استفاده حتما به صفحه تعرفه ارسال پیامک مراجعه فرمایید. اگر دوست داشتید به پنل بالاتری ارتقا داشته باشید حتما تیکت ارتقا بزنید تا با پرداخت هزینه مابه التفاوت پنل پیامک شما ارتقا داده شود!

اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *