چگونه پرینت پیامک دریافت کنیم؟

چگونه پرینت پیامک دریافت کنیم؟ پرینت پیامک از طریق پنل اس ام اس

برای برگرداندن پیامک های حذف شده مهم از موبایل خود باید چکار کنیم؟ همانطور که میدانید،گاهی با بک آپ گرفتن از تلفن همراه هم این پیام ها باز نمی گردند.بنابراین راهکارهای دریافت پرینت پیامک و قوانین آن ، پرینت پیامک از طریق پنل اس ام اس و نحوه دریافت پرینت پیامک از طریق اپراتورها را بررسی میکنیم.

پرینت پیامک از طریق پنل اس ام اس

فرایند پرینت پیامک‌ها به دو نوع پیامک شخصی و پیامک‌هایی که از طریق پنل اس ‌ام اس ارسال می‌شوند، دسته‌بندی می‌شود.اگر میخواهید از طریق پنل اس ام اس خود که برای ارسال پیامک تبلیغاتی یا پیامک انبوه از آن استفاده می کنید ، برای دریافت پرینت پیامک کمک بگیرید ،تنها کافی است تا پس از خرید پنل اس ‌ام ‌اس برای مدیریت، مشاهده و همچنین پرینت پیامک‌های خود اقدامات لازم را انجام دهید.

برای کسب اطلاع از نحوه دریافت پرینت پیامک های شخصی ، در ادامه با ما همراه باشید،تا مراحل قانونی که باید طی شود را با هم بررسی کنیم.

نحوه گرفتن پرینت پیامک تلفن همراه اول

اپراتور همراه اول یکی از قدیمی‌ترین و پرمخاطب‌ترین اپراتورهای ارتباطی در ایران است. روزانه افراد زیادی از طریق خطوط اختصاصی سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول مکالمات خود را انجام می‌دهند و پیام‌های زیادی را ارسال و دریافت می‌کنند. این اپراتور مطابق با قانونی که برای پرینت پیام‌های ارسالی برای اپراتورها اعلام‌شده است، عمل می‌کند و به‌هیچ‌عنوان و با هیچ درخواست غیرقانونی برای پرینت پیامک‌های خطوط اقدام نمی‌کنند.

دریافت پرینت پیامک اپراتور ایرانسل

بسیاری از افرادی که از خطوط خدماتی یا خطوط اعتباری استفاده می‌کنند، بر این گمان هستند که پرینت اطلاعاتی مانند پیامک‌ها در این نوع خط‌ها روند ساده‌تری دارد. اما باید در نظر داشته باشید، که این روند برای همه اپراتورها از همراه اول گرفته تا ایرانسل و رایتل به یک صورت خواهد بود و اپراتورها به‌هیچ‌عنوان حق پرینت پیامک‌ها را حتی برای شخص صاحب خط ندارد.

ارسال پیامک به بلک لیست باشگاه مشتریان(club)
مشاهده

چرا به پرینت اس ‌ام‌ اس تلفن همراه نیاز داریم؟

متأسفانه این روزها در اخبار آفلاین و آنلاین بسیار با خبرهایی نظیر تهدیدهای پیامکی، مزاحمت‌های پیامکی و یا ارسال پیامک انبوه به جهت تهدید به باج‌گیری مواجه می‌شویم. علاوه بر این، از دست رفتن سندهای پیامکی نظیر اطلاعات حساب و اطلاعات پرداخت هم ازجمله موارد مهمی است، که افراد را برای دریافت پرینت حساب به پیگیری وا‌می‌دارد. به همین دلیل در بسیاری از مواقع دریافت پرینت یک خط برای اثبات یک حقیقت مهم و یا محکوم کردن یک فرد گناهکار لازم و ضروری است.

ساده ترین روش دریافت پرینت پیامک

مراحل قانونی پرینت اس ام اس خط چگونه است؟

برای انجام مراحل قانونی دریافت پیامک خطوط دائمی و اعتباری کافی است، تا پس از مراجعه به دفتر اپراتورها به دادگاه مراجع قضایی مراجعه کنید. در این قسمت شما به راحتی می‌توانید ،درخواست و دلایل دقیق خود را برای درخواست خود ثبت کنید تا پس از تکمیل درخواست خود قاضی به پرونده شما رسیدگی کند.

توجه داشته باشید که به جهت حفظ اطلاعات محرمانه و احترام به حریم خصوصی افراد، این درخواست به صورت کاملا دقیق و با حساسیت خاصی انجام می‌شود و در صورت رد شدن درخواست توسط قاضی راهی برای درخواست مجدد وجود ندارد. به همین دلیل در هنگام ارائه درخواست ادله موجهی را تشریح کنید ،تا قاضی متوجه اهمیت درخواست شما شود.

پرینت پیامک با نام صاحب خط

یکی از مهم‌ترین مواردی که قبل از ثبت درخواست خود پیش قاضی باید انجام دهید، این است کهاین درخواست را با درخواست رسمی صاحب خط به انجام برسانید. توجه داشته باشید در صورتیکه صاحب خط عنوان شده برای انجام مراحل قانونی حضور نداشته باشد درخواست شما به‌هیچ‌عنوان تائید نمی‌شود.

اتصال CRM به پنل ارسال پیامک
مشاهده

البته در بسیاری از شرایط خاص قانونی و حقوقی به عنوان مثال فوت شخص صاحب خط و یا محکومیت صاحب خط، تبصره‌های قانونی زیادی وجود دارد، تا به درخواست شما رسیدگی مجدد شود.

در چه صورت قاضی دستور پرینت پیامک می‌دهد؟

پس از ثبت درخواست شما مبنی بر پرینت پیامک‌ها، قاضی متناسب با درخواست ارائه‌شده نسبت به تائید و یا رد کردن حکم نظر می‌دهد. در نهایت پس از حکم توسط قاضی شما می‌توانید نسبت به گرفتن پرینت پیامک ‌های خود اقدام کنید.

, , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *