پنل پیامک برای کردستان

پنل اس ام اس کردستان - مزایای پنل پیامک برای استان کردستان

با خرید پنل اس ام اس کردستان می توانید ارسال پیامک تبلیغاتی در استان کردستان شهرهای (سنندج، سقز، مریوان، بانه، دیوان دره و…) را انجام دهید.بنابراین به معرفی امکانات پنل پیامک کردستان و مزایای پنل پیامک برای استان کردستان می پردازیم.

همانطور که میدانید در حال حاضر بازدهی تبلیغات پیامکی بیشتر از تبلیغات تراکتی است، چرا که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتباطات، کم کم تبلیغات چاپی جای خود را به تبلیغات اینترنتی و پیامکی میدهند.

قابلیت ها و امکانات پنل اس ام اس کردستان

شماره های افراد ساکن استان کردستان را از کجا بیاوریم؟ یکی از امکانات سامانه پیام کوتاه کردستان بانک شماره موبایل بروز میباشد، که سامانه پیام کوتاه بازدید ایده بصورت رایگان و دسته بندی شده در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید با استفاده از این بانک شماره تلفن، پیامک انبوه تبلیغاتی در شهرهای مختلف استان کردستان ارسال کنید.

شماره های فعال مناطق شهری استان کردستان در سامانه پیامک موجود می باشند و شما می توانید به راحتی به مناطق هدف خود در این استان پیامک ارسال کنید.

به کدام شهرهای استان کردستان میتوان پیامک انبوه ارسال کرد؟

بانک شماره‌های موبایل شهرستان‌های مختلف استان کردستان در سامانه پیامکی بازدید ایده موجود میباشد و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

سنندج ، سقز ، مریوان ، دیوان دره ، بانه ، سردشت ، قروه ، کامیاران ، بیجار ، دهگلان ، کانی دینار ، سریش آباد ، دلبران ، بلبان آباد ، یاسوکند ، موچش ، دزج ، آرمرده ، صاحب ، زرینه ، شویشه ، بویین سفلی ، کانی سور ، بابارشانی

نحوه ایجاد سامانه دریافت انتقادات و پیشنهادات با سامانه پیامکی
مشاهده

با خرید سامانه پیام کوتاه استان کردستان و استفاده از آن می توانید به شماره های مورد نظر در شهرهای استان کردستان دست یابید و ارسال پیام کوتاه داشته باشید و یا از سایر امکانات پنل پیامک استان کردستان استفاده نمایید.

اما شاید برخی از افراد نیازی به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نداشته باشند و بخواهند تنها به محدوده مشخصی از شهر های استان کردستان پیامک تبلیغاتی ارسال کنند.

ارسال پیامک بر اساس منطقه ای کدپستی در پنل پیامک کردستان

برای ارسال هدفمند شما پنل اس ام اس کردستان ، امکانی با نام ارسال کدپستی را فراهم کرده است تا بودجه تبلیغاتی خود را صرف کاری کنید، که برایتان بازدهی دارد. تنها کافیست کدپستی منطقه ای را که میخواهید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، در سامانه وارد کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنید.

کافی است تا در پنل پیامک به قسمت ارسال منطقه ای بروید و شهرهای استان کردستان را انتخاب کنید. تنها کافیست برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید. تعداد مخاطبان موجود نشان داده میشود که میتوانید به همه یا تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید.

شما میتوانید با استفاده از قابلیت ارسال کدپستی یا ارسال از روی نقشه پنل پیامک کردستان، به منطقه دلخواه خود پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل در سامانه اس ام اس کردستان

یکی دیگر از امکانات سامانه پیام کوتاه کردستان ، قابلیت ارسال از طریق دکل میباشد. به این ترتیب که شما میتوانید تنها به شماره های ایرانسل از این طریق پیامک ارسال کنید. اگر کسب و کارتان در محلی است که افراد زیادی از آنجا تردد میکنند، میتوانید با انتخاب محل مورد نظر خود از روی نقشه، به تمامی اشخاصی که تا ۷ روز از آنجا عبور کرده اند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

چگونه پرینت پیامک دریافت کنیم؟
مشاهده

ارسال پیامک برای اصناف با پنل اس ام اس کردستان

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان کردستان و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان کردستان می باشد.برخی از کاربران پنل پیامک کردستان قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

ارسال پیامک براساس تفکیک سن و جنسیت در پنل اس ام اس کردستان

آیا مشتریان شما محدود به سن و یا جنسیت خاصی میباشند؟ پس باید برنامه ای اساسی برای هدفمند شدن پیامک هایتان داشته باشید.سامانه پیامک کردستان این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید بصورت هدفمند پیامک ارسال کنید.

دقیقا یکی از رازهای موفقیت کسب و کارهای بزرگ، ارسال پیامک هدفمند میباشد. بیشتر آموزشگاه ها، سالن های آرایشی، فروشندگان لباس و… از این راه برای افزایش فروش خود استفاده میکنند.

امکانات سامانه پیامک کردستان

استان کردستان

استان کردستان یکی از استان‌های ایران به مرکزیت شهر سنندج است. این استان که در دامنه‌ها و دشت‌های پراکنده سلسله جبال زاگرس میانی قرار گرفته‌است، از شمال به استان‌های آذربایجان غربی و زنجان، از شرق به همدان و زنجان، از جنوب به استان کرمانشاه و از غرب به کشور عراق محدود است.

استان کردستان با کشور عراق ۲۰۰ کیلومتر مرز مشترک دارد.شهرستان‌های این استان عبارتند از: مریوان، بیجار، دهگلان، دیواندره،سروآباد، سقز، سنندج، قروه، کامیاران و بانه. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ استان کردستان ۱٫۶۰۳٫۰۱۱ نفر جمعیت دارد که ۶۶درصد شهری و ۳۴درصد را جمعیت روستایی تشکیل می‌دهد. تراکم نسبی جمعیت معادل ۵۱٫۲ نفر در کیلومتر مربع است.

پنل پیامک برای هرمزگان
مشاهده
, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *